ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΣΕΒ. ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Του ιστολογίου katanixi.gr
=====
Στις μέρες μας όλο και πιο συχνά ορθώνεται μπροστά στα μάτια του απλού πιστού λαού μια αλαζονική δαιμονική σύγχρονη Βαβέλ, που προσπαθεί δήθεν με τη σοφία της να φτάσει και να ξεπεράσει τον ίδιο το Θεό. Τεχνίτες και πρωτομάστορες σε αυτή τη Βαβέλ δεν είναι πιστοί ή πνευματικοί οδηγοί άλλων θρησκειών, αλλά πνευματικοί ταγοί της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Είναι όλοι εκείνοι οι μορφωμένοι σφόδρα, οι κατέχοντες πλήθος τίτλων και πτυχίων, που όμως δυστυχώς παρασυρμένοι από την ανθρώπινη σοφία λησμόνησαν τη Σοφία του Θεού.

Φερόμενος μάλλον ως διπλωμάτης πολιτικός παρά ως Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, αντί να υποστηρίξει ξεκάθαρα τη μόνη Αλήθεια, ότι η Θεία Κοινωνία δεν μπορεί να μεταδώσει μικρόβια, καθώς είναι φορέας της Χάριτος του Θεού, είναι Σώμα και Αίμα Χριστού ξεκάθαρα και τελειωτικά, δήλωσε ότι, ναι μεν η Θεία Κοινωνία δε μεταδίδει ασθένειες, αλλά το κύπελο και το κουτάλι που κοινωνούν οι πιστοί , μπορούν να μεταφέρουν μικρόβια. Γι’ αυτό το λόγο το κουτάλι θα απολυμαίνεται με αντισηπτικό υγρό και οι πιστοί θα σκουπίζονται, μόλις κοινωνούν σε πετσέτες μιας χρήσης!!!
Το κύπελο και το κουτάλι που χρησιμοποιούνται στη Θεία Κοινωνία δεν είναι απλά σκεύη αλλά Ιερά, γι’ αυτό λέγονται Άγιο Ποτήριο και Αγία Λαβίδα. Δεν αποκτούν αξία από το υλικό τους, αλλά εξαιτίας του ότι έρχονται σε επαφή με τον Πολύτιμο Μαργαρίτη, με τον ίδιο το Θεό!

Αν με το μυστήριο του Ευχελαίου επιτελούνται ιάσεις ψυχών και σωμάτων, πόσο μάλλον με τη Θεία Κοινωνία κάθε νόσος διαλύεται και εξαφανίζεται μπροστά στη δύναμη του Θεού!
Και όμως ο Μητροπολίτης αποφαίνεται πως έχει περισσότερη εμπιστοσύνη στο αντισηπτικό μαντήλι, με το οποίο θα σκουπίσουν την Αγία Λαβίδα προκειμένου να απομακρύνουν τυχόν μικρόβια, παρά στην Αγιαστική Χάρη των Τιμίων Δώρων.

Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, αιτία όλων όσων συμβαίνουν σήμερα στη Ρωσία, είναι η Οικουμενιστική πλεύση του Μητροπολίτη Ιλαρίωνα ειδικώς και της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ρωσίας γενικότερα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
No comments:
Post a Comment