Ο κ. ΣΗΜΑΤΗΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
=====
Εἶναι ἀνάγκη νὰ σχολιάσω μία θέση ποὺ ἐκφράζετε στὴν συνένέντευξή σας, π. Βασίλειε Βολουδάκη, ἡ ὁποία μᾶς θυμίζει καὶ πάλι τὴ στάση σας ἔναντι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Λέτε στὴ συνέντευξη: «Οἱ κρατοῦντες θέλουν μὲ πρόσχημα ἕνα ἰό, νὰ ἐξισώσουν τὴν Ὀρθοδοξία μὲ τὶς αἱρέσεις. Αὐτοὶ προσπαθοῦν μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο νὰ προχωρήσει ὁ καιρός, μέχρι νὰ φτάσουμε στὸ 2025 ποὺ θὰ κάνουν ἕνα κοινὸ ἑορτασμὸ Παπικοὶ καὶ Ὀρθόδοξοι, τὴν ἕνωση. Οἱ κληρικοί μας δυστυχῶς φάνηκαν πολὺ λίγοι σ’ αὐτὴν
τὴν κρίσιμη περίοδο».
Σᾶς ἐνοχλεῖ λοιπόν (καὶ πολὺ σωστά) ἡ πιθανὴ ἔμπρακτη ἐξίσωση τῆς Ὀρθοδοξίας μὲ τὶς αἱρέσεις, ἡ ὁποία μᾶς πληροφορεῖτε ὅτι θὰ γίνει τὸ 2025, καὶ δὲν σᾶς ἐνόχλησε –δυστυχῶς– ἡ Κολυμπάρια Σύνοδος ποὺ ἔγινε καὶ ἀπέδωσε ἤδη ἐκκλησιαστικότητα στὶς αἱρέσεις καὶ ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὴ θεωρητικὴ βάση καὶ προετοιμασία, ὅποιας ἕνωσης πιθανολογεῖται ὅτι θὰ γίνει τὸ 2025!
Σᾶς ἐνοχλεῖ κάτι ποὺ δρομολογεῖται ἀπὸ τὸν Καίσαρα (θεσμὸ ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας) καὶ δὲν σᾶς ἐνόχλησε ἡ ληστρικὴ Σύνοδος ποὺ ἤδη πραγματοποίησαν οἱ ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας Ἐπίσκοποι! Μιὰ αἱρετικὴ Σύνοδος ποὺ ἀποδεχτήκατε καὶ τὴν ἀποδέχεστε κάθε φορὰ ποὺ μνημονεύετε ὡς «ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς ἀληθείας» τὸν Ἀρχιεπίσκοπο
τῆς προδοσίας κ.
Ἱερώνυμο.
Τολμήσατε νὰ πεῖτε ὅτι «ἡ περιλάλητος Σύνοδος τῆς Κρήτης ἀπέθανε καί ἐτάφη» (ἐδῶ), ἐνῶ καθηγητὲς Πανεπιστημίου, πρωτοπρεσβύτεροι, μοναχοὶ καὶ ὁ Ὀρθόδοξος Λαὸς εἶχαν ἀρχίσει τὸν ἀγώνα ἐναντίον τῶν ἀποφάσεών της, καὶ μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο
τορπιλλήσατε κι ἐσεῖς
αὐτὸν τὸν ἀγώνα.
Ὅσα δεινὰ ὑφιστάμεθα, ὅσες νέες νίκες τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν βλέπουμε καὶ θὰ γευθοῦμε, δὲν εἶναι ἄσχετα μὲ τὴν σιωπηλὴ ἀποδοχὴ τῶν ἕως τώρα ἀποφάσεων τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ μάλιστα τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου.
Λέτε στὴ συνέντευξη: «Οἱ κληρικοί μας δυστυχῶς φάνηκαν πολὺ λίγοι... Οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ἄνθρωποι μποροῦσαν νὰ λυτρώσουν τὸν ἑλληνικὸ λαὸ ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἀπάτη». Πῶς νὰ τὸν λυτρώσουν τὸν λαό, πάτερ, τὴ στιγμὴ ποὺ ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ ὁ προδοτικὸς συμβιβασμός-ἀποδοχὴ τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου οὔτε «ἀπέθανε» οὔτε «ἐτάφη», ἀντίθετα ἔθαψε κάθε ἀντίσταση καὶ διαμαρτυρία;
" Τό πατριαρχείο Μόσχας και το πατριαρχείο Αντιοχείας υιοθέτησαν τις θέσεις μου " !
ReplyDeleteΚαλά ! Κόψ'τε κάτι σεβαστέ πάτερ Βασίλειε ! Λίγο δυσανάλογα μου φαίνονται τα μεγέθη !
Μέ τέτοια θλιβερά κείμενα ο μόνος που απέθανε και ετάφη είναι ο " Ορθόδοξος Τύπος " !
Πληροφορειακά νά πούμε οτι " ο νεοφανής και νεόκοπος αντιοικουμενιστής " που υπαινίσσεται ο π. Βολουδάκης
είναι ο π. Θεόδωρος Ζήσης ! Εν τω μεταξύ η διατριβή του για νά γίνει καθηγητής ήταν η έρευνά του για τον Γεώργιο Σχολάριο , όπου αποδεικνύει , οτι ο Γεώργιος Σχολάριος και μετέπειτα πρώτος πατριάρχης Κων/πόλεως Γεννάδιος ποτέ δεν υπήρξε ενωτικός . Αυτή η
σύχγυση που έχει περάσει στην ιστορική βιβλιογραφία , όπου την
μιά παρουσιάζεται ως ενωτικός και την άλλη ως ανθενωτικός , οφείλεται σε πλαστά κείμενα του Βησσαρίωνα . Άσχετον ! για όποιον δεν καταλαβαίνει.....
Σε κάθε περίπτωση ο π. Θεόδωρος Ζήσης αισίως έγινε 80 χρονών ! Γεννήθηκε των αγίων Θεοδώρων . Δεν ξέρω και τα γενέθλιά του -- άν υποτεθεί οτι υφίσταται αυτή η γιορτή -- άν είναι και αυτά κινητά ! Είναι πλήρης ημερών και μέ έναν πλούτο στον πνευματικό του απολογισμό . Αξιοποίησε εκατό τοις εκατό τις δυνατότητες που μπορεί νά έχει ένας άνθρωπος και τα τάλαντα , που του ενεπιστεύθη ο Θεός . Τά χρησιμοποίησε όλα πρός δόξαν Θεού και όχι για μάταιους θησαυρούς . Πρό πάντων μαζί μέ την πρεσβυτέρα ,νύν μοναχή Νεκταρία , αφήνουν στην εκκλησία ένα λαμπρό παιδί , τον υιόν τους μοναχό π. Σεραφείμ Ζήση . Κάτω απο την μηλιά έπεσε !
Αν ο Θεός καλέσει τον π. Θεόδωρο , δεν αφήνει τίποτα στη μέση . Δεν ξέρω άν σε κάποιους τους πέφτει πλάκωμα η παρουσία του στην εκκλησία , για πολλούς άλλους η ευχή μας είναι νά έχει υγεία και μακροημέρευση , για νά έχουμε ένα αποκούμπι νά ακουμπήσουμε . Η πείρα του , η σύνεση , οι υπηρεσίες του είναι πολύτιμες για την εκκλησία .
Άς έχουμε λίγη ταπείνωση . Για τον Θεό είμαστε όλοι πολύτιμοι . Όμως πώς νά το κάνουμε ! Ο καθείς εφ' ώ ετάχθη !