ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ π. ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΑΝΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Είναι γνωστή η ριζική διαφωνία του ιστολογίου μας με τον “μεταπατερικό”, Οικουμενιστή και Νεοβαρλααμίτη Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο.
Δεν αναιρούμε “ιώτα εν ή κεραία μίαν” όσα -κατά καιρούς- γράψαμε για τον Σεβασμιώτατο.
Ποτέ, όμως, δεν κινηθήκαμε από εμπάθεια εναντίον του Μητροπολίτη Δημητριάδος.
Απλά όσα έλεγε -κατά καιρούς- για τον Οικουμενισμό, τον Νεοβαρλααμισμό και την μεταπατερική θεολογία, με την διαβόητη Ακαδημία του Βόλου, μας έκαναν να νοιώθουμε βαθύτατη θλίψη και αγανάκτηση για την συνειδητή διαστροφή του Ευαγγελίου.
Όταν, όμως, ο Σεβασμιώτατος λέγει κάτι ορθό ασφαλώς και το εγκρίνουμε και το προβάλλουμε, κατά χρέος, επειδή -όπως εξήγησα πιο πριν- οι διαφορές μας δεν είναι με τον άνθρωπο και τον επίσκοπο Δημητριάδος Ιγνάτιο, αλλά μόνον με όσες πλανεμένες απόψεις -κατά καιρούς- κατέθεσε.
Στην προκειμένη περίπτωση ο Σεβασμιώτατος πολύ ορθά επισημαίνει ότι η ουσία της πτώσης του ειδώλου του π. Ανδρέα Κονάνου ήταν αναπόφευκτη επειδή τα είδωλα -αργά ή γρήγορα- γκρεμίζονται.
Αλλά, όπως πολύ εύστοχα λέγει ο Σεβασμιώτατος, μακάρι το γκρέμισμα των ειδώλων να μη συνοδεύεται με το γκρέμισμα των ψυχών.
Είναι τουλάχιστον εγκληματίες απέναντι στον Άγιο Θεό όσοι κληρικοί προσπαθούν να συνδέσουν τους πιστούς όχι με τον Χριστό, αλλά με τον εαυτό τους. Θα δώσουν λόγο την Β΄ Παρουσία γι’ αυτό.
Η μέχρι τούδε αναφορά μας στον π. Ανδρέα Κονάνο και όσα θα γράψουμε -συν Θεώ- στο προσεχές μέλλον, με κανένα τρόπο δεν ερμηνεύεται ως διάθεση κατάκρισης ή αποστροφής προς ένα εν Χριστώ αδελφό μας για την πτώση του.
Είναι μοναδική ευκαιρία για να τεθούν τρία σημαντικά προβλήματα που ταλανίζουν την Εκκλησία τις τελευταίες δεκαετίες:
1.) Οι αιρέσεις του Νεονικολαιτισμού και της Νεορθοδοξίας που λυμαίνονται κυριολεκτικά την ορθόδοξη ευσέβεια, πιστός οπαδός των οποίων υπήρξε ο π. Ανδρέας Κονάνος και οι άλλοι Νεορθόδοξοι κληρικοί.
Ο π. Ανδρέας Κονάνος δεν είναι ο μόνος Νεορθόδοξος κληρικός της Εκκλησίας της Ελλάδος και της Εκκλησίας της Κύπρου. Υπάρχουν διάφοροι κληρικοί “αστέρες” που κινούνται με αποφευκτέα συνέπεια στις συντεταγμένες της Νεορθοδοξίας και του Νεονικολαιτισμού.
Προσεύχομαι, από τα βάθη της καρδιάς μου, όταν αναπόφευκτα τα είδωλα αυτά πέσουν, να μη παρασύρουν στην απώλεια και ψυχές υπέρ ων Χριστός, ο μόνος αληθινός Θεός, απέθανεν.
2.) Η κατά συρροήν χειροτονία ακατάλληλων προσώπων, που -αργά η γρήγορα- δημιουργούν σκάνδαλα στην ζωή της Εκκλησίας και γκρεμίζουν συνειδήσεις.
Δυστυχώς πλείστοι όσοι άγιοι αρχιερείς -σχεδόν σε όλες τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες-, δεν προσέχουν τις χειροτονίες τους. Στην προσπάθειά τους να καλύψουν εφημεριακά κενά, χειροτονούν όποιον ζητά ιερωσύνη, έστω και αν έχει κώλυμα ιερωσύνης, με αποτέλεσμα τον σκανδαλισμό των αδύνατων στην πίστη.
Αυτό, άραγε, είναι το έργο των ιεραρχών; Να γεμίζουν την Εκκλησία με σκανδαλοποιούς κληρικούς για να γκρεμίζεται η συνείδηση των πιστών;, και
3.) Η εκκοσμίκευση πολλών κληρικών της Εκκλησίας. Ιδιαίτερα τώρα με τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής διχτύωσης η εκκοσμίκευση βρήκε εύφορο κλίμα παραγωγής.
Είναι αδιανόητο ένας κληρικός -πολλώ μάλλον ένας μοναχός- να νυχτοξημερώνεται στο διαδίχτυο, αντί να ευεργετεί τον εαυτό του και το ποίμνιό του, με την προσευχή, και είναι ανυπόφορα απαράδεκτο να επιζητεί την κοινωνική καταξίωση με την αποδοχή του στον ιστοχώρο.
Πρόκειται για πλήρη εκκοσμίκευση του ιερού κλήρου και του μοναχισμού.
Είναι αναγκαίο να συνεχίσουμε την αναφορά μας στην αυτοκαθαίρεση του π. Ανδρέα Κονάνου, για να εξετάσουμε ποιες είναι οι ευθύνες των πιστών για την δημιουργία κληρικών “αστέρων”-ειδώλων.
Μά τί λέτε κ. Τελεβάντο ! Ο Δημητριάδος Ιγνάτιος είναι αβανταδόρος των νεονικολαιτών , νεωτεριστών , οικουμενιστών . Είναι ο ίδιος νεωτεριστής και οικουμενιστής . Ο Δημητριάδος Ιγνάτιος είναι μέρος του προβλήματος και φέρει ευθύνη για την εκκλησιαστική νοσηρότητα . Τα πεπραγμένα του δεν σβήνουν μέ μίξες και ψιλά λογίδια πρός αναδίπλωσιν την ώρα που καταλογίζονται ευθύνες . Τώρα θυμήθηκε τον Χριστό ? Μά δεν ντρεπόμαστε λίγο ? Νά δείτε που σε λίγο θά αρχίσει νά καταριέται και τους μουσουλμάνους , τους λαθροεποίκους , τα τζαμιά , τις θεολογικές σχολές . Τέτοιοι χέσες είναι ! Θά περίμενε κανείς απο έναν οικουμενιστή νά έχει μπέσα ; Σας έπεισε οτι τα λόγια του είναι λόγια μετανοίας ; άν θέλει νά σώσει το τομάρι του , γιατί περί αυτού πρόκειται , νά κάνει ό, τι έκανε και ο Κονάνος ! Νά εξαφανιστεί εν μιά νυκτί πρίν τον εξαφανίσει η ιστορία . Τώρα το θυμήθηκε ο Δημητριάδος Ιγνάτιος , οτι ο κύριος της ιστορίας και ο αρχηγός της εκκλησίας είναι ο Χριστός ; σκληρόν πρός κέντρα λακτίζειν . Προσωπικώς είμαι σίγουρη οτι ο Χριστός που κυβερνά την εκκλησία όλους αυτούς τους νεωτεριστές , εκκοσμικευμένους και μεταπατερικούς οικουμενιστές θα τους πάρει και θα τους σηκώσει . Όλοι οι αιρετικοί τράβηξαν τον δρόμο τους . Λέτε οι οικουμενιστές νά ξεφύγουν την οργή του Θεού ! Άς τους σώσει ο Αλλάχ !
ReplyDeleteΜπορούμε να έχουμε αντιρρήσεις για τις οικουμενιστικές θέσεις του Σεβ. Δημητριάδος, μπορεί να έχετε όποιες υποψίες θέλετε για τα κίνητρα της δήλωσης του Σεβασμιώτατου, αλλά η ορθότητα των λόγων του για τον π. Ανδρέα Κονάνο δεν μπορεί να διαμφισβητηθεί.
DeleteΕμένα αντίθετα μου γυρνάνε τά έντερα ανάποδα . Μοιάζει μέ τους ληστές που όσο πάει η δουλειά καλά έχουν σύμπνοια . Μέ την πρώτη όμως δυσκολία μπορούν και νά μαχαιρώσουν τον πρώην συνάδελφό τους . Είναι η γνωστή διψυχία και διγλωσσία των οικουμενιστών . Το ράσο
ReplyDeleteτους είναι σε αποχρώσεις παραλλαγής . Περιμένει κανείς απο αυτούς νά έχουν λίγη μπέσα ? Τον άνθρωπο τον χέσα και ο Θεός τον αηδιάζει . Ο Θεός είναι δυνατόν και τους κομμουνιστές που τουφεκίστηκαν νά τους είδε μέ ευσπλαχνία . Ένας καλός υπαλληλάκος για τά αφεντικά του είναι . Όμως ο πόλεμος χρειάζεται αναδίπλωση . Ο πιό καλοπροαίρετος λόγος για την πράξη του Κονάνου είναι οτι είδε το σάπιο εκκλησιαστικό κατεστημένο και αυτό του δημιούργησε αισθήματα αποστροφής , όπως φυσικά έχει δημιουργήσει σε όλους μας . Εσείς τί λέτε ο Δημητριάδος είναι ο ανθός του ορθοδόξου βιώματος ή το μπουμπούκι του οικουμενισμού ; Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση δεν δικαιολογείται η ενέργεια του Κονάνου Την αποστροφή μας απλά την διαχειριζόμαστε δια της αποχής μας απο τα αίτια και τους αιτίους που μας την
δημιουργούν και όχι δια της αποχής μας απο την εκκλησία . Ο Δημητριάδος για νά γίνει πιστευτός πρέπει νά δείξει έργα μετανοίας , δηλαδή αφού τα έκανε θάλασσα νά παραιτηθεί απο το υπούργημα του επισκόπου και νά πάει σε κανένα μοναστήρι νά ταπεινωθεί . Δεν περιμέναμε απο το στόμα ενός οικουμενιστή νά μας διαφωτίσει οτι ο Χριστός είναι η Αλήθεια . Μας υποχρέωσε ! Γίναμε σοφότεροι !
Αγαπητέ κ. Τελεβάντο προσέξατε !!! Το Ουκρανικό σας μπλέκει στα δίχτυα των οικουμενιστών χωρίς νά το καταλάβετε !
Μπορώ να μάθω τι σχέση έχει ο π. Κονάνος και προπαντός η ανάρτησή μου με το Ουκρανικό; Μήπως ισχύει το ακριβώς αντίθετο; Η απογοήτευσά σας για την στάση του Σεβασμιώτατου Δημητριάδος για το Ουκρανικό να σας καθιστά ανίκανη να δεχτείτε ότι για το συγκεκριμένο θέμα εξέφρασε μια ορθή θέση;
DeleteΔηλαδή κ. Τελεβάντο άν ο Δημητριάδος αύριο μας πεί οτι το Πήλιο είναι βουνό και όχι κοιλάδα , θά αισθανθείτε την ανάγκη νά τον επαινέσετε? Το ότι μέχρι τώρα έβλεπε το Πήλιο για κοιλάδα , δεν λέω , είναι μία σημαντική πρόοδος νά το δεί για βουνό , αλλα δεν χρήζει και εγκωμίων !
ReplyDeleteΑυτή είναι η σχέση μέ το Ουκρανικό . Πώς νά το κάνουμε ! Αυτοί που έβαλαν πλάτες στο Ουκρανικό δεν μπορεί νά λένε τόσο μεγάλες ελληνοπρεπείς μαλακίες ! Λένε και κάτι σπουδαίο ! Π.χ. " ο Χριστός είναι η Αλήθεια " ! Τώρα τί θα περίμενε κανείς νά πεί ένας επίσκοπος της ορθοδόξου εκκλησίας μή καθαιρεθείς ως θα όφειλε , δεν το καταλαβαίνω ! Μήπως το γνωστό : υπάρχουν πολλές οδοί σωτηρίας ! Κατά μία άποψη είναι πιό τίμιο απο το νά πιάνει το όνομα του Θεού στο στόμα του επι ματαίω ! Καμμιά μέρα θα τον δούμε και πατριώτη !
Παρεμπιπτόντως : ο Κονάνος είχε θαυμαστές , ήταν ίνδαλμα . Έχει θαυμαστές και ο Δημητριάδος ή το φαντάζεται ? Μερικές θεούσες που ξέρω εδώ στον Βόλο που ήταν φάν , όλες μουρλάθηκαν !