Friday, February 21, 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ


ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========

Ο Γέροντας Εφραίμ Βατοπαιδινός κατέστη κυριολεκτικά “ιπτάμενος Ολλανδός”.

Δυσκολευόμαστε ακόμη και να παρακολουθούμε την πορεία των εξορμήσεων του καθ’ άπασαν την Ελληνική επικράτεια.

Και αυτά την ώρα που πρέπει να ποιμάνει την πιο πολυάριθμη ανδρώα αδελφότητα του Αγίου Ορους και όχι μόνον.

Αφήνω πια ότι η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου κατέστη κέντρο δημοσίων σχέσεων όπου παρελαύνουν καθημερινά κάθε λογής επίσκοποι, ηγούμενοι και πολιτικά πρόσωπα διαφόρων παρατάξεων.

Τη μια μέρα βλέπουμε τον Γέροντα στο Βόλο να ανταλλάσσει με τον γνωστό Οικουμενιστή Μητροπολίτη κ. Ιγνάτιο γλοιώδεις φιλοφρονήσεις, την επομένη ακούμε ότι επισκέφθηκε την Κρήτη, ενώ αύριο Σάββατο θα παραστεί στην εορτή των πολυτέκνων όπου θα βραβεύσει πολύτεκνους.

Ο π. Εφραίμ εκφωνεί λόγους παραμυθητικούς και πνευματικούς και παρέχει κατεψυγμένα κοτόπουλα και άλλα συναφή όπου και αν πάει. 

Για την ταμπακιέρα όμως ουδείς λόγος.

Ποια ταμπακιέρα;

Ο ίδος πρέπει να ανακαλέσει οπωσδήποτε την πλάνη ότι η συμπροσευχή, όχι μόνον με τους αιρετικούς αλλά και με τους αλλόθρησκους είναι κατ’ οικονομίαν δεκτή και ότι δήθεν μόνον το Κοινό Ποτήριο δεν είναι ανεκτό.

Πρέπει επίσης να καταδικάσει αυστηρά και ονομαστικά τον πλανεμένο Γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινό, ο οποίος έδωσε θεολογική κάλυψη για το θέμα των εκτρώσεων μέχρι τον τρίτο μήνα της κυήσεως.

Οφείλει επίσης να ανακαλέσει την κακοδοξία του μ. Ιωσήφ Βατοπαιδινού ότι οι έγγαμοι δήθεν δεν πρέπει να εγκρατεύονται την οποία ο ίδιος και ο Σεβ. Λεμεσού ουδέποτε επίσημα μεν διακήρυξαν πλην όμως -όπως γνωρίζουν πολλές χιλιάδες πνευματικά τους παιδιά και όχι μόνον- εφαρμόζουν στο εξομολογητήριο από δεκαετίες όχι απλά σαν πράξη οικονομίας αλλά σαν καθιερωμένη γραμμή.

Και πρέπει οπωσδήποτε ο Γέροντας Εφραίμ να τερματίσει τη θεομπαιξία που σχετίζεται με το “χαμόγελο -γράφε φούσκωμα- από την αιωνιότητα” του μ. Ιωσήφ Βατοπαιδινού.

Για το τελευταίο ομολογούμε ότι απαιτείται πρωταρχικά επέμβαση του Παναγιότατου για να εξαναγκαστεί ο Γέροντας Εφραίμ να αποκαλύψει το μέγεθος της Θεομπαιξίας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και ο π. Εφραίμ δεν έχει ασήκωτες ευθύνες.

Για την παρουσία του σήμερα στη γιορτή των πολυτέκνων επιφυλασσόμαστε να επανέλθουμε μόλις πληροφορηθούμε τι ακριβώς συνέβη.

Για την ώρα διερωτόμαστε: 

Οταν πήγε στο Βόλο ο π. Εφραίμ συζήτησε με τον Σεβ. Δημητριάδος τις  απαράδεκτες θέσεις του για την απο-ορθοδοξοποίηση του μαθήματος των Θρησκευτικών;

Τον έλεγξε για τη “μεταπατερική θεολογία” και τους υπόλοιπους νεωτερισμούς της διαβόητης Ακαδημίας Θεολογικών -γράφε Αγουριδικών-Σπουδών του Βόλου;

Τον ρώτησε για ποιο λόγο υπέγραψε το κυριολεκτικά προδοτικό για την Ορθοδοξία κείμενο του Πόρτο Αλέγκρε;

Του άσκησε κριτική επειδή είχε τη φαεινή ιδέα να ισχυριστεί ότι οι Παπικοί δεν είναι αιρετικοί;

Αν όχι εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη και απογοήτευσή μας και προσευχόμαστε να ανανήψει. 

No comments:

Post a Comment