ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΛΩΜΑΤΟΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=========
Οι άθεοι κυβερνώντες - με την ένοχη σιωπή και παρελκυστική τακτική του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου - θέλουν να επιβάλουν ετσιθελικά την “Κάρτα του πολίτη” και την “φοροκάρτα” παρόλον ότι η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού αρνείται να συγκατανεύσει στο ηλεκτρονικό φακέλλωμα.
Μια μόνον λύση υπάρχει. Αυτή που πρότεινε ήδη ο Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος: Οσοι πιστεύουν στο Θεό - αλλά και όσοι άθεοι, προσθέτουμε εμείς, σέβονται το δημοκρατικό πολίτευμα της πατρίδας μας και την αξιοπρέπεια του ανθρώπου - πρέπει να αρνηθούν ρητά και κατηγορηματικά να παραλάβουν την “Κάρτα”. Τι θα κάνουν μετά οι άθεοι κυβερνώντες; Θα βάλουν φυλακή ή θα αρνηθούν να κάνουν συναλλαγές με ένα εκατομμύριο κόσμο;
Κανένας συμβιβασμός και καμία διάθεση υπακοής προς τα κελεύσματα των αθέων. Η ελευθερία μας δεν είναι για πούλημα. Τελεία και παύλα!
Ας ασκηθούν κάθε μορφής πιέσεις στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για να δεήσει να εκδώσει επιτέλους απόφαση η Σύνοδος και να κατευθύνει σωστά το λαό του Θεού. Η Εκκλησία υπήρξε πάντοτε ο ηγέτης και όχι ο ουραγός των αγώνων για την ελευθερία.
Γιατί άραγε τώρα πρέπει να κάνει κάτι διαφορετικό;
Παραθέτουμε στη συνέχεια δύο σχόλια που μας έδωσαν την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ - ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ: ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ
============
Τὸ πρῶτο θέμα ποὺ πλέον ἀπασχολεῖ καὶ προβληματίζει τοὺς ἀνθρώπους, περισσότερο καὶ ἀπὸ τὴν οἰκονομικὴ κρίση, εἶναι αὐτὸ μὲ τὶς δύο ἀνελεύθερες Κάρτες ποὺ ἑτοιμάζει ἡ Κυβέρνησή μας.
Εἶναι ἀπαράδεκτος καὶ ἐξοργιστικὸς ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο προωθεῖ καὶ τὶς δύο. Τὴ στιγμὴ ποὺ γράφονται αὐτὲς οἱ γραμμές, ἔχει μόλις ἀνακοινωθεῖ ἀπὸ δημοσιεύματα ἐφημερίδων ἡ ἀπόφαση νὰ δοθεῖ ἡ Φοροκάρτα ἀπὸ τὸν Ἰανουάριο.
Τί μορφὴ θὰ ἔχει; Ἄγνωστο! Μόνο τὰ δελεαστικὰ στοιχεῖα ποὺ τὴ συνο δεύουν ἀνακοινώνονται. Αὐτὴ οὔτε κὰν σὲ δημόσια Διαβούλευση δὲν εἰσάγεται. Ἁπλῶς τὴν προπαγανδίζουν δελεαστικά: Ὅποιος τὴ χρησιμοποιεῖ, θὰ κερδίζει 1% στὸν ΦΠΑ καὶ σὲ ὁρισμένες περιπτώσεις τὸ ποσὸ τῶν ἀποδείξεων θὰ ὑπολογίζεται στὸ διπλάσιο. Προκλητικό!...
Ὅσο γιὰ τὴν Κάρτα τοῦ Πολίτη, ἐδῶ μεσολαβεῖ ἀδίστακτος ἐμπαιγμὸς καὶ ἀπάτη. Ἔχει καταγγελθεῖ ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ ποὺ ἡ Κάρτα ἐκτέθηκε στὴ δημόσια Διαβούλευση ὅτι: «Ἡ προπαγάνδα δὲν ἔχει προηγούμενο στὸν ἱστότοπο τῆς κυβέρνησης (οpengov.gr)»...
«Tὸ οpengov.gr λογοκρίνει τὰ ἀρνητικὰ σχόλια γιὰ τὴν κάρτα του πολίτη ἀντικαθιστώντας τα μόνο μὲ θετικά!!!»... «Εἶναι ἐμφανὲς ὅτι τὰ σχόλια ποὺ ἔχουν μπεῖ ἔχουν ἐπιλεγεῖ μὲ σκοπὸ τὴ χειραγώγηση τῆς κοινῆς γνώμης. Τὸ ἀξιοπερίεργο εἶναι ὅτι ὅλα τὰ σχόλια ὅπου ἀναφέρονται θετικὰ ὡς πρὸς τὴν ΚτΠ ἔχουν ἀρνητικὴ βαθμολογία ρεκόρ! (Σημ: Ἀναφέρεται καὶ παράδειγμα θετικοῦ σχολίου ποὺ τὸ ψήφισαν 242 ἀρνητικὰ καὶ μόνο 9 θετικά!!!). Ἐκεῖ φαίνεται ὅτι ὅσοι ἐπισκέπτονται τὴ σελίδα, διαφωνοῦν κάθετα μὲ τὸ φακέλωμα τῆς κάρτας τοῦ πολίτη, παρόλα αυτὰ κανένα ἀρνητικὸ σχόλιο δὲν ὑπάρχει!... Εἶναι τραγικὴ εἰρωνεία ὅτι αὐτοὶ ποὺ εὐαγγελίζονται τὴ δημοκρατία καὶ τὶς δῆθεν ἀνθρώπινες ἐλευθερίες, λογοκρίνουν τὰ σχόλια καὶ δὲν τολμοῦν νὰ κάνουν ἕνα δημοψήφισμα. Φοβοῦνται προφανῶς τὸν λαό» (Πηγή: www.hellasnet.info).
Μετὰ τὴν ἀποκάλυψη τῆς λογοκρισίας τὰ ἀρνητικὰ σχόλια ἄρχισαν νὰ δημοσιεύονται μὲ ρυθμὸ καταιγιστικό. Αὐτὸ μέχρι τὶς 7 Δεκεμβρίου. Προηγήθηκε στὶς 3 Δεκεμβρίου ἕνα δημοσίευμα τῆς «Ἐλευθεροτυπίας», στὸ ὁποῖο σταχυολογήθηκαν δείγματα τῶν ἀρνητικῶν γιὰ τὴν Κάρτα σχολίων, μὲ τὴν παρατήρηση ὅτι «εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ὑπάρχουν τόσο πολλὲς ἀρνητικὲς ἀπόψεις πολιτῶν σὲ νομοσχέδιο τοῦ ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν»· ἐπισημάνθηκε καὶ ἀπὸ σχολιαστὲς τὸ γεγονὸς ὅτι τὰ ἀρνητικὰ σχόλια εἶναι σὲ ποσοστὸ ἄνω τοῦ 90% καὶ οὐσιαστικὰ ἀποτελοῦν ἄτυπο δημοψήφισμα ἀπορριπτικὸ τῆς Κάρτας, ἐνῶ...ἀκολούθησε στὶς 8 Δεκεμβρίου νέα διατεταγμένη κατάθεση μόνο θετικῶν σχολίων, μὲ μερικοὺς νὰ ἔχουν γράψει δύο καὶ τρεῖς φορὲς ἀκριβῶς τὸ ἴδιο σχόλιο! Καὶ ρωτᾶμε: Εἶναι τρόπος αὐτὸς ποὺ ταιριάζει σὲ δημοκρατικὴ κυβέρνηση;
Τὴν ἴδια ὥρα ἡ Ἀρχὴ Προστασίας Προσωπικῶν Δεδομένων σιωπᾶ, παρὰ τὴ διαβεβαίωσή της ὅτι μέχρι τέλους Νοεμβρίου θὰ ἔχει γνωμοδοτήσει γιὰ τὶς σχεδιαζόμενες Κάρτες. Πληροφορίες ἀναφέρουν ὅτι ἡ Κυβέρνηση δὲν τῆς δίνει τὰ ἀπαραίτητα στοιχεῖα, παρὰ τὶς ἐπανειλημμένες αἰτήσεις τῆς Ἀρχῆς. Ἂν καὶ αὐτὴ ἡ πληροφορία, ποὺ δημοσίευσε ἡ «Ἐλευθεροτυπία», ἀληθεύει, τότε εἶναι φανερὸ ὅτι ἔχουμε εἰσέλθει σὲ σκοτεινὴ ἐποχή, ὅπου τὰ σενάρια συνωμοσίας ἀποτελοῦν ὠμὴ πραγματικότητα.
Ἕνα μόνο πράγμα ἔχουν λησμονήσει οἱ σκοτεινοὶ σχεδιαστές της: ὅτι πάνω ἀπὸ τὰ δικά τους ὕπουλα σχέδια βρίσκεται ὁ Κύριος τοῦ κόσμου καὶ τῆς ἱστορίας. Αὐτὸς ποὺ «διασκεδάζει βουλὰς ἐθνῶν, ἀθετεῖ δὲ λογισμοὺς λαῶν καὶ ἀθετεῖ βουλὰς ἀρχόντων» (Ψαλμ. λβ΄ 10).
ΠΗΓΗ:
Σωτήρ,
Θρησκευτικά
*****
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
============
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ «Χριστιανικής Βιβλιογραφίας»: Μιὰ ὁλόκληρη κοινωνία, ἡ ἑλληνική, ἔχει πλέον ἐθισθεῖ στὴν σταδιακὴ ἐκχώρηση τμημάτων ἀτομικῶν ἐλευθεριῶν (ἐν προκειμένῳ ἐπεξεργασία ἀρχείων τηλεπικοινωνιακῶν δεδομένων) καὶ συνεπῶς ἔχει ἤδη καταστεῖ δέσμια ἀοριστολογικῶν νομοθετημάτων (π.χ. ποιός θὰ κάνει τὴν ἐπεξεργασία αὐτῶν τῶν δεδομένων; Ποιός εἶναι ἐκεῖνος ποὺ θὰ ἀξιολογεῖ κάθε φορὰ ποιό δεδομένο εἶναι “ὕποπτο”) μὲ μακροπρόθεσμες ὀλέθριες συνέπειες. Μακάρι τὸ μέλλον ἀπὸ μόνο του νὰ μὴ ἀποβεῖ τόσο πειστικό, ὤστε νὰ μετανιώσουν γιὰ τὴν ἀθωότητά τους οἱ “ὑπεραισιόδοξοι” !)
Δωδεκάμηνο φακέλωμα γιὰ Τηλεφωνία καὶ Διαδίκτυο
Της Βάνας Φωτοπούλου
_____________________
. Ὑποχρεωτικὸ προληπτικὸ φακέλωμα τῶν δεδομένων τῶν ἠλεκτρονικῶν ἐπικοινωνιῶν τῶν πολιτῶν (μέσῳ σταθερῆς, κινητῆς τηλεφωνίας καὶ Ἰντερνὲτ) γιὰ 12 μῆνες, προκειμένου νὰ διατίθενται στὶς διωκτικὲς ἀρχὲς γιὰ τὴ διακρίβωση ἰδιαίτερα σοβαρῶν ἐγκλημάτων, κυρίως τρομοκρατικῶν ἐνεργειῶν καὶ ὀργανωμένου ἐγκλήματος, προβλέπει νομοσχέδιο τοῦ ὑπουργείου Δικαιοσύνης, ποὺ ἐνσωματώνει στὴν ἐθνικὴ νομοθεσία σχετικὴ κοινοτικὴ ὁδηγία (2006/24/ΕΚ). Μὲ τὸ ἴδιο νομοσχέδιο ποὺ κατατέθηκε, χθές, στὴ Βουλὴ ἐπιχειρεῖται νὰ μποῦν κανόνες στὸ καθεστὼς τῆς ἀσύδοτης ἀστυνομικῆς βιντεοεπιτήρησης, ἂν καὶ πλέον θεσμοθετεῖται ἡ γενικευμένη λειτουργία τῶν καμερῶν στοὺς δημόσιους χώρους.
. Μὲ τὶς νέες ρυθμίσεις ὑποχρεοῦνται οἱ παροχοι ὑπηρεσιῶν ἠλεκτρονικῶν ἐπικοινωνιῶν ἢ δημόσιων δικτύων νὰ διατηροῦν γιὰ 12 μῆνες -ἐντός της ἑλληνικῆς ἐπικράτειας- τὰ δεδομένα κίνησης ἢ θέσης (ἡμερομηνία, ὥρα , διάρκεια, εἶδος ἐπικοινωνίας) καθὼς καὶ δεδομένα ἀναγνώρισης τοῦ συνδρομητῆ ἢ τοῦ χρήστη, ὁποιουδήποτε φυσικοῦ ἢ νομικοῦ προσώπου. Ρητῶς ὁρίζεται ὅτι στὰ δεδομένα ποὺ τηροῦνται δὲν θὰ περιλαμβάνονται τὸ περιεχόμενο τῆς ἐπικοινωνίας καὶ ἡ ἰστοσελίδα, καθὼς καὶ οἱ πληροφορίες ποὺ παράγονται ἀπὸ τὴν ἐπικοινωνία μέσῳ τοῦ Διαδικτύου.
. Ἡ ἐπεξεργασία τῶν στοιχείων ἐπιτρέπεται μόνον ἐφ᾽ ὅσον διαταχθεῖ ἡ διενέργεια τῆς ἀνακριτικῆς πράξης τῆς ἄρσεως τοῦ ἀπορρήτου εἰς βάρος συγκεκριμένου προσώπου γιὰ τὴν τέλεση συγκεκριμένου ἐγκλήματος, ἐνῶ δὲν ἐπιτρέπεται ἡ προληπτικὴ ἐπεξεργασία τους. Ἡ καταστροφὴ τῶν δεδομένων θὰ γίνεται μὲ αὐτοματοποιημένη διαδικασία. Ἡ Ἀρχὴ Διασφάλισης τοῦ Ἀπορρήτου τῶν Ἐπικοινωνιῶν (ΑΔΑΕ) καὶ ἡ Ἀρχὴ Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοῦ Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) θὰ εἶναι οἱ ἁρμόδιες ἐποπτικὲς ἀρχές, ἐνῶ προβλέπονται αὐστηρὲς κυρώσεις σὲ περίπτωση παραβίασης τῶν διατάξεων.
. Ὡστόσο, οἱ κίνδυνοι αὐθαίρετης ἐπεξεργασίας τῶν στοιχείων ἀπὸ τὴν ἀνέλεγκτη δράση τῶν διωκτικῶν μηχανισμῶν εἶναι ὁρατοὶ καὶ ἐξαιρετικὰ πιθανὴ ἡ παραβίαση θεμελιωδῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων τῶν πολιτῶν, ὅπως ἡ ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης. . Ὅσον ἀφορᾶ στὶς κάμερες, ἡ λειτουργία τους ἐπιτρέπεται γιὰ τὴ διαφύλαξη τῆς ἐθνικῆς ἄμυνας, τὴν προστασία τοῦ πολιτεύματος, τὴν ἀποτροπὴ καὶ καταστολὴ ἐγκλημάτων ποὺ συνιστοῦν ἐπιβουλὴ τῆς δημόσιας τάξης (δράση ἐγκληματικῶν ἢ τρομοκρατικῶν ὀργανώσεων) ἀλλὰ καὶ ἐγκλημάτων βίας, ἐμπορίας ναρκωτικῶν κ.λπ. καθὼς καὶ γιὰ τὴ διαχείριση τῆς κυκλοφορίας. Ἡ λειτουργία τῶν συστημάτων ἐπιτήρησης μὲ τὴ λήψη ἢ καταγραφὴ ἤχου ἢ εἰκόνας ἀνατίθεται μόνο σὲ κρατικὲς ἀρχὲς (ἀστυνομικές, λιμενικές, στρατιωτικὲς ὑπηρεσίες καὶ ΕΥΠ), μὲ ἀπόλυτο σεβασμὸ στὴν ἀρχὴ τῆς ἀναλογικότητας. Ὡς δημόσιοι χῶροι ὁρίζονται: ὁδοί, πλατεῖες, ἄλση, αἰγιαλοί, παραλίες, λιμάνια, δημόσια δάση, ἀλλὰ καὶ κάθε ἄλλος ἀνοιχτὸς καὶ ἐλεύθερα προσβάσιμος σὲ ἀπροσδιόριστο ἀριθμὸ προσώπων χῶρος, ὅπως ἐμπορικὰ κέντρα, πάρκα, χῶροι ἀναψυχῆς, μετρό, τὰ κτίρια ἐπιβατῶν τοῦ ἀεροδρομίου κ.λπ.
. Ἐπιτρέπεται καὶ ἡ λειτουργία καμερῶν σὲ χώρους καταστημάτων γιὰ τὴν προστασία προσώπων ἢ πραγμάτων μὲ εὐθύνη τῶν ἰδιοκτητῶν καὶ ὄχι τῶν δημόσιων ἀρχῶν. Μὲ προεδρικὸ διάταγμα τοῦ ὑπουργοῦ Δικαιοσύνης, ποὺ θὰ τεθεῖ ὑπὸ τὴν κρίση τῆς Ἀρχῆς Προστασίας Προσωπικῶν Δεδομένων, θὰ ρυθμίζονται οἱ προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἐγκατάσταση καὶ λειτουργία τῶν συστημάτων, τὸ εἶδος τῶν δεδομένων καὶ ὁ τρόπος ἐπεξεργασίας τοὺς καθὼς καὶ συγκεκριμένα κατὰ τὸ δυνατὸν κριτήρια γιὰ τὴν τήρηση τῆς ἀρχῆς τῆς ἀναλογικότητας.
. Στὸ νομοσχέδιο γίνεται ἰδιαίτερη ἀναφορὰ στὸν κίνδυνο ποὺ ἐνέχει ἡ καταγραφὴ τῆς εἰκόνας στὸ δικαίωμα τοῦ συνέρχεσθαι. Στὴν περίπτωση τῶν διαδηλώσεων προβλέπεται ὅτι ἡ λειτουργία τῶν συστημάτων βιντεοεπιτήρησης θὰ πρέπει νὰ ἔχει ἐξαιρετικὸ χαρακτήρα, ποὺ θὰ διασφαλίζεται μὲ κατάλληλες αὐστηρὲς προϋποθέσεις στὸ προεδρικὸ διάταγμα.
. Μὲ τὶς νέες ρυθμίσεις ὑποχρεοῦνται οἱ παροχοι ὑπηρεσιῶν ἠλεκτρονικῶν ἐπικοινωνιῶν ἢ δημόσιων δικτύων νὰ διατηροῦν γιὰ 12 μῆνες -ἐντός της ἑλληνικῆς ἐπικράτειας- τὰ δεδομένα κίνησης ἢ θέσης (ἡμερομηνία, ὥρα , διάρκεια, εἶδος ἐπικοινωνίας) καθὼς καὶ δεδομένα ἀναγνώρισης τοῦ συνδρομητῆ ἢ τοῦ χρήστη, ὁποιουδήποτε φυσικοῦ ἢ νομικοῦ προσώπου. Ρητῶς ὁρίζεται ὅτι στὰ δεδομένα ποὺ τηροῦνται δὲν θὰ περιλαμβάνονται τὸ περιεχόμενο τῆς ἐπικοινωνίας καὶ ἡ ἰστοσελίδα, καθὼς καὶ οἱ πληροφορίες ποὺ παράγονται ἀπὸ τὴν ἐπικοινωνία μέσῳ τοῦ Διαδικτύου.
. Ἡ ἐπεξεργασία τῶν στοιχείων ἐπιτρέπεται μόνον ἐφ᾽ ὅσον διαταχθεῖ ἡ διενέργεια τῆς ἀνακριτικῆς πράξης τῆς ἄρσεως τοῦ ἀπορρήτου εἰς βάρος συγκεκριμένου προσώπου γιὰ τὴν τέλεση συγκεκριμένου ἐγκλήματος, ἐνῶ δὲν ἐπιτρέπεται ἡ προληπτικὴ ἐπεξεργασία τους. Ἡ καταστροφὴ τῶν δεδομένων θὰ γίνεται μὲ αὐτοματοποιημένη διαδικασία. Ἡ Ἀρχὴ Διασφάλισης τοῦ Ἀπορρήτου τῶν Ἐπικοινωνιῶν (ΑΔΑΕ) καὶ ἡ Ἀρχὴ Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοῦ Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) θὰ εἶναι οἱ ἁρμόδιες ἐποπτικὲς ἀρχές, ἐνῶ προβλέπονται αὐστηρὲς κυρώσεις σὲ περίπτωση παραβίασης τῶν διατάξεων.
. Ὡστόσο, οἱ κίνδυνοι αὐθαίρετης ἐπεξεργασίας τῶν στοιχείων ἀπὸ τὴν ἀνέλεγκτη δράση τῶν διωκτικῶν μηχανισμῶν εἶναι ὁρατοὶ καὶ ἐξαιρετικὰ πιθανὴ ἡ παραβίαση θεμελιωδῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων τῶν πολιτῶν, ὅπως ἡ ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης. . Ὅσον ἀφορᾶ στὶς κάμερες, ἡ λειτουργία τους ἐπιτρέπεται γιὰ τὴ διαφύλαξη τῆς ἐθνικῆς ἄμυνας, τὴν προστασία τοῦ πολιτεύματος, τὴν ἀποτροπὴ καὶ καταστολὴ ἐγκλημάτων ποὺ συνιστοῦν ἐπιβουλὴ τῆς δημόσιας τάξης (δράση ἐγκληματικῶν ἢ τρομοκρατικῶν ὀργανώσεων) ἀλλὰ καὶ ἐγκλημάτων βίας, ἐμπορίας ναρκωτικῶν κ.λπ. καθὼς καὶ γιὰ τὴ διαχείριση τῆς κυκλοφορίας. Ἡ λειτουργία τῶν συστημάτων ἐπιτήρησης μὲ τὴ λήψη ἢ καταγραφὴ ἤχου ἢ εἰκόνας ἀνατίθεται μόνο σὲ κρατικὲς ἀρχὲς (ἀστυνομικές, λιμενικές, στρατιωτικὲς ὑπηρεσίες καὶ ΕΥΠ), μὲ ἀπόλυτο σεβασμὸ στὴν ἀρχὴ τῆς ἀναλογικότητας. Ὡς δημόσιοι χῶροι ὁρίζονται: ὁδοί, πλατεῖες, ἄλση, αἰγιαλοί, παραλίες, λιμάνια, δημόσια δάση, ἀλλὰ καὶ κάθε ἄλλος ἀνοιχτὸς καὶ ἐλεύθερα προσβάσιμος σὲ ἀπροσδιόριστο ἀριθμὸ προσώπων χῶρος, ὅπως ἐμπορικὰ κέντρα, πάρκα, χῶροι ἀναψυχῆς, μετρό, τὰ κτίρια ἐπιβατῶν τοῦ ἀεροδρομίου κ.λπ.
. Ἐπιτρέπεται καὶ ἡ λειτουργία καμερῶν σὲ χώρους καταστημάτων γιὰ τὴν προστασία προσώπων ἢ πραγμάτων μὲ εὐθύνη τῶν ἰδιοκτητῶν καὶ ὄχι τῶν δημόσιων ἀρχῶν. Μὲ προεδρικὸ διάταγμα τοῦ ὑπουργοῦ Δικαιοσύνης, ποὺ θὰ τεθεῖ ὑπὸ τὴν κρίση τῆς Ἀρχῆς Προστασίας Προσωπικῶν Δεδομένων, θὰ ρυθμίζονται οἱ προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἐγκατάσταση καὶ λειτουργία τῶν συστημάτων, τὸ εἶδος τῶν δεδομένων καὶ ὁ τρόπος ἐπεξεργασίας τοὺς καθὼς καὶ συγκεκριμένα κατὰ τὸ δυνατὸν κριτήρια γιὰ τὴν τήρηση τῆς ἀρχῆς τῆς ἀναλογικότητας.
. Στὸ νομοσχέδιο γίνεται ἰδιαίτερη ἀναφορὰ στὸν κίνδυνο ποὺ ἐνέχει ἡ καταγραφὴ τῆς εἰκόνας στὸ δικαίωμα τοῦ συνέρχεσθαι. Στὴν περίπτωση τῶν διαδηλώσεων προβλέπεται ὅτι ἡ λειτουργία τῶν συστημάτων βιντεοεπιτήρησης θὰ πρέπει νὰ ἔχει ἐξαιρετικὸ χαρακτήρα, ποὺ θὰ διασφαλίζεται μὲ κατάλληλες αὐστηρὲς προϋποθέσεις στὸ προεδρικὸ διάταγμα.
ΠΗΓΗ:
Χριστιανική βιβλιογραφία,
κ.Τελεβάντο συμφωνώ με το άρθρο σας,ακόμα περιμένουμε επίσημο ανακοινωθέν απο την Σύνοδο...
ReplyDelete