Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=======================
Ο πόλεμος κατά των Οικουμενιστών κατήγαγε περιφανείς νίκες σε βαθμό που οι Οικουμενιστές έχουν χάσει τον μπούσουλα και αναγκάζονται συνεχώς να αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους.
Δέχονται ανελέητα χτυπήματα από παντού.
Αυτό είναι ηλίου φαεινότερον που μόνον οι εθελοτυφλούντες και οι εκ γενετής τυφλοί δεν μπορούν να δουν.
Αυτό που με απασχολεί δεν είναι ο πόλεμος κατά των Οικουμενιστών που πάει, όπως είπα, πολύ καλά, αλλά η στάση ορισμένων αντιοικουμενιστών οι οποίοι είναι σε θέση να καταστρέψουν τα πάντα.
Οχι απλά έχουν την πρόθεση αλλά και τη δυνατότητα.
Καταρχήν όσοι έπαθαν λύσσα αποτείχισης και δίνουν στους Οικουμενιστές το δικαίωμα να δυσφημούν τον αντιαιρετικό αγώνα αλλά και τα "καπετανάτα" και οι προσωπικές φιλοδοξίες όσων θέλουν να ιεραρχήσουν τις δικές τους προτεραιότητες πάνω από τον αγώνα εναντίον του οικουμενισμού.
Δεν κρύβω ότι με ανησυχεί αυτό που παρατηρείται τελευταία σε ανώτατο επίπεδο.
Ορισμένοι αλλάζουν ρότα του καραβιού χωρίς να έχουν ούτε την άδεια του κυβερνήτη ούτε τη συγκατάθεση των υπόλοιπων.
Και ούτε φυσικά μπορούν να την αποκτήσουν ποτέ αυτή τη συγκατάθεση επειδή δεν ξεσηκώθηκε ο κόσμος για να υπηρετήσει τις εμμονές ορισμένων ούτε για να προβάλει τα συμφέροντα και τις μωροφιλοδοξίες άλλων.
Το σάλπισμα αφορούσε τον κίνδυνο του Οικουμενισμού και των νεωτερισμών και όχι άλλες στρατηγικές επιδιώξεις που μπορεί να είναι σε ορισμένες περιπτώσεις θεμιτές αλλά με κανένα τρόπο δεν μπορούν να ιεραρχηθούν πάνω από τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
Προσοχή και προσευχή!
Οι καιροί ου μενετοί!
Τα περί αποτειχίσεως τα έχουμε πει πολλές φορές. Είναι το καλύτερο δώρο που μπορούν κάποιοι, σε αυτό τουλάχιστον το στάδιο, να προσφέρουν στους Οικουμενιστές!
Ας μην καμώνονται ορισμένοι ότι δεν αντιλαμβάνονται τι θα πει “συντεταγμένη” αποτείχιση. Θυμίζουν τους Αρειανούς που αναζητούσαν τον όρο “ομοούσιος” αυτούσιο στην Αγία Γραφή.
Με τέτοια “ορθόδοξη” ερμηνευτική των κανόνων το Λούθηρο τι τον χρειαζόμαστε;
Αν χρειαστεί θα επανέλθουμε.
Τώρα ας δούμε από πού ο διάβολος βρήκε τη χρυσή ευκαιρία να υποσκάψει τον αγώνα σε ανώτατο επίπεδο.
Ξεκινήσαμε τον αγώνα με ηγέτες τους π. Θεόδωρο Ζήση, π. Γεώργιο Μεταλληνό, Πειραιώς Σεραφείμ, Κυθήρων Σεραφείμ, Ναυπάκτου Ιερόθεο, Σαράντη Σαράντο, Ράσκας Αρτέμιο, τον κ. Τσελεγγίδη, άλλους ιεράρχες και το Αγιον Ορος.
Παρακαλώ θερμά, υικά και αδελφικά, ως ελάχιστο μέλος της Εκκλησίας να σταματήσει η συστηματική υπόσκαψη των ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα και η ανίερη προσπάθεια να ποδηγετηθεί προς άλλες κατευθύνσεις
Eχω,γνωρίσει ευτυχώς ανθρώπους που κάναν μυστικά και ταπεινά αποτείχιση και αυτοί πιθανόν να πάρουν το στεφάνι του ομολογητή,δέν τους κατακρίνουμε ορισμένοι ορθός επράξαν!Ο Θεός όμως διαβάζει τοις καρδιές μας!Δυστυχώς έχω γνωρίσει και μερικούς άλους που κάναν αποτείχιση,και μιλούν για την αποτείχιση λές και είναι ο σωτήρας!Τον Σωτήρα Χριστό ορισμένοι των ξεχνάμε και μιλάμε με εμμονη για το θέμα της αποτείχισης λές και ο Χριστός κύρηξε την αποτείχιση αντί το Ευαγγέλιο,και δέν φτάνει μόνο αυτό,αυτοί οι άνθρωποι δυστηχώς αποτειχιστίκαν με κάποιον πνευματικό τους και ορισμένοι πέσαν σε πλάνη και κόβουν απο Θεσσαλονίκη να πάν στην Αθήνα να κοινωνήσουν σε παλαιοημερολογήτικο μοναστήρι(σχισματικό-εκτός Εκκλησίας),λές και έχουν μολυνθεί όλες οι εκκλησίες μας απο την αίρεση του οικουμενισμού!Μιά συντρηπτική μειονότητα ασχολήται συνειδητά με την αίρεση οι υπόλυποι πιστεύω είναι θύματα και προβατάκια των συνειδητών οικουμενιστών!Το θέμα της αποτείχισης είναι πολύ μεγάλο και το αφήνουμε στον αντιοικουμενιστικό βραχίωνα τών πιό πάνω πατέρων που τους εμπιστευόμαστε την αρχηγεία του αγώνα.Άχρι καιρού λέει ο π.Θεόδωρος Ζήσης με τους υπόλοιπους γεροντάδες και τοις χιλιάδες μοναχών και λαΪκων που ακολουθούμε.Δέν υπάρχει λόγος να βγούμε απο την εκκλησία να βγούνε οι "παναγηρτζίδες"οικουμενιστές μας λέει ένας σύγχρωνος έγκριτος καθηγητής!Οι υπόλοιποι οφείλουμε υπακοή διότι υπάρχει ηγεσία,την οποία κατατρώγουν ορισμένοι που τους ζηλεύουνε!Το κείμενο του κ.Παναγιώτη Τελεβάντου, αν καιείμαι απλό φοιτητάκη με λιγοστό μυαλό το υπογράφω με τα 20 μου δάκτυλα.Σεβόμαστε όσους έχουν αντίθετη ή και διαφορετική άποψη.Όμως προσοχή και προσευχή, ώστε να φωτίζει, τους ήδη φωτισμένους πατεράδες, που ηγούνται κατά της παναιρέσεως να γίνετε σε κάθε απόφαση το θέλημα του Θεού!Για να αποφασίσουν οι πατέρες άχρι καιρού και να περιμένουμε πιστεύω ότι είναι το θέλημα του Θεού διότι πριν καιρό τα πράγματα ήταν τεντωμένα και έτοιμα για το μεγάλο βήμα και "κάτι"έγινε και ησύχασε το όλο κλίμα...Άς μην κατηγωρούμε έτσι εύκολα τους πατέρες μας διότι πρέπει να καταλάβουμε είναι κληρικόι και οι πλειοψιφεία πνευματικοί και έχουν ευθύνοι, κουβαλάνε ψυχές,έχουνε μεγάλο σταυρό και φοράνε ράσο εμείς οι λαΪκοι ας μπούμε στην θέση τους έστω και με την σκέψη άν αντέχουμε!Νομίζω το πιό εύκολο πράγμα σήμερα είναι να κατηγωρούμε τους ιερείς ενώ βλέπουμε πόσο πονούν την εκκλησία και κάνουν ότι μπορούν αλλά να αγωνίζουνται με όλες τοις δυνάμεις τους και να μας έχουν και εμάς να γκρινιάζουμε για να μας κάνουν τα θελήματα μας αυτό πάει πολύ...Στώμεν καλώς!
ReplyDeleteΔεν μπορώ να παρακολουθήσω τη σκέψη του κ. Τελεβάντου. Αυτός που είναι υπέρ του επώνυμου σχολιασμού, γιατί σχολιάζει γραπτά ανωνύμων περί αποτείχισης; Αυτοί οι ανώνυμοι είναι άραγε του Παλαιού Ημερολογίου, είναι αποτειχισμένοι, ή μήπως είναι και οικουμενιστές που παρεμβαίνουν για να σπείρουν τα ζιζάνιά τους;
ReplyDeleteΚαι δεν αντιλαμβάνεται ότι, έτσι κι αλλιώς, οι οξύτατοι και βαρύτατοι χαρακτηρισμοί που εκτοξεύει κατά ανωνύμων, πλήττει πρώτα-πρώτα και κυρίως, εκείνους που έχουν εκτεθεί και έχουν γράψει επωνύμως περί αποτείχισης; Η αποτείχιση και η διακοπή μνημοσύνου δεν περιλαμβάνεται στον αντι-οικουμενιστικό αγώνα; Κι αν συμβαίνει το τελευταίο, ποιος βάζει εμπόδια στον αντιοικουμενιστικό αγώνα;
Γιατί, όμως, «απαγορεύει» την έκφραση τεκμηριωμένων θέσεων διαφορετικών από τη δική του άποψη; Ποιος τον έβαλε χωροφύλακα και λογοκριτή μας; Κάποιοι αρχηγοί ή πήρε τον ρόλο μόνος του; Ο ίδιος έχει το δικαίωμα να μιλά με αυθεντία, χωρίς ιδιαίτερη αναφορά σε Αγίους, εμάς δε μας περιλούει με χαρακτηρισμούς, όταν κάνουμε το ίδιο; Δεν έχουμε κι εμείς το δικαίωμα να μιλήσουμε για ένα θέμα, εκφράζοντας βέβαια τη θέση μας, αλλά με στοιχεία από Αγίους Πατέρες και κείμενα Συνόδων; Υποσχέθηκε πως θα ασχοληθεί με το θέμα επισταμένως εδώ και μήνες, και προχθές όρισε τον Ιούλιο ως τον μήνα που θα δώσει, φαντάζομαι, κάποια θεολογική απάντηση. Την περιμένουμε και παρακαλέσαμε γι’ αυτό. Ως τότε, όμως, πώς δικαιολογείται αυτή η έκρηξη;
Λοιπόν, κ. Τελεβάντο, για σας, αυτοί που διατυπώνουν κάποια θέση είναι: λυσσασμένοι, φιλόδοξοι και μωροφιλόδοξοι, δυσφημιστές και καταστροφείς του αντι-οικουμενιστικού αγώνα, υποσκάπτουν το κύρος των ηγετών του και έχουν αποδυθεί σε ανίερη προσπάθεια διάλυσής του, κατά την γνώμη σας. Καλωσύνης σας.
Εγώ προσωπικά, που έχω γράψει επώνυμα και επώδυνα κάποια άρθρα περι αποτείχισης και δεν παρενέβην τώρα ανώνυμα, περιμένω τη θεολογική σας προσφορά στο θέμα και δεν ταυτίζομαι με τις ποικίλων σκοπιμοτήτων επιδιώξεις, όλων όσων γράφουν περί Αποτειχίσεως. Επαναλαμβάνω πως εξετάζω την αποτείχιση υπό το πρίσμα της Ορθόδοξης εκκλησιολογίας και θεολογίας, και μόνο εντός των πλαισίων των Ιερών Κανόνων και της ιστορίας της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας και ευρισκόμενος εντός του σώματός της ως ένα ανάξιο μέλος που επιζητεί την σωτηρία του. Συμμετέχω με τις μικρές δυνάμεις μου στον αγώνα κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού, αντλώντας δύναμη από πνευματικούς πατέρες και θεολογικό υλικό από τα αντι-οικουμενιστικά κείμενα. Ακολουθώντας δε την διδασκαλία των Άγίων Πατέρων, πιστεύω κι εγώ, πως ο αγώνας εναντίον κάθε αιρέσεως πραγματοποιείται όχι μόνο πριν φτάσει κανείς στο σημείο της διακοπής μνημοσύνου και της αποτείχισης, αλλά και μετά την αποτείχιση από τους αδρανούντας ή αιρετίζοντας και αιρετικούς Επισκόπους, με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι διεξάγεται ορθοδόξως και δεν εκτρέπεται σε ατραπούς και σχηματισμούς σχισματικών ομάδων.
Αν μου διαφεύγουν κάποιοι παράμετροι των Αγίων Πατέρων, λόγω των πολλών ελλείψεών μου, που αλλάζουν κάτι στο θέμα, αυτές περιμένω να υποδείξετε• με επιχειρήματα, όμως, Πατερικά και όχι με προσωπικές ορθολογικές τοποθετήσεις και χαρακτηρισμούς• και τότε (είτε προέρχονται από εσάς είτε από κάποιον άλλο) με ευγνωμοσύνη θα τις εξετάσω και θα τις ακολουθήσω, αφού θα αποτελούν διδασκαλία της διαχρονικής Εκκλησίας.
Σημάτης Παναγιώτης