Η ΠΕΘ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ Γ. ΚΑΛΑΝΤΖΗ
=====
Η ΠΕΘ θεωρεί ότι πρέπει άμεσα να διερευνηθεί ο κομβικός ρόλος που διαδραματίζει ο μη Θεολόγος Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας κ. Γεώργιος Καλαντζής -στον οποίον, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ανατεθεί το έργο της εποπτείας της συγγραφής των Προγραμμάτων και των βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών- αναφορικά με όσα περίεργα και αντισυνταγματικά συμβαίνουν σε βάρος του ορθόδοξου Μαθήματος των Θρησκευτικών αλλά και σε άλλα θέματα, όπως στη δημιουργία του Ισλαμικού Τμήματος στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ και, σύμφωνα με πληροφορίες, στη σύνταξη της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ), που αφορούσε στο κλείσιμο των Ιερών Ναών κατά την περίοδο του lockdown στη χώρα, λόγω της εξάπλωσης του κορωναϊού COVID-19.
Ο κ. Πρωθυπουργός, η κ. Υπουργός Παιδείας, η Κυβέρνηση, το Κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος, που όλοι γνωρίζουν ότι τον στηρίζει αλλά και ο ορθόδοξος ελληνικός λαός δεν αξίζει να επιβαρύνονται και να ταλαιπωρούνται από τους σχεδιασμούς ενός ανθρώπου, άσχετου με την Επιστήμη της Θεολογίας και τη Χριστιανική Παιδαγωγική, που αποφασίζει και διατάσσει, χωρίς να υπολογίζει το Σύνταγμα και τους Νόμους και χωρίς να ακούει τις θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσή μας και ο οποίος διαρκώς ενεργεί αντορθόδοξα και αυταρχικά, χωρίς διάλογο, έχοντας φυσικά την εκ μέρους της κ. Υπουργού εξουσιοδότηση.
Και φυσικά ο ίδιος ως Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων, πιθανόν να διατυμπανίζει Urbi et Orbi την επάρκειά του σε αυτά τα θέματα, στην πράξη, όμως, αποδεικνύεται, ότι αυτός, με την ανοχή άλλων, είναι ουσιαστικά ο εγκέφαλος του πνευματικού εγκλήματος, που τελείται σε βάρος του Ορθόδοξου εκκλησιαστικού χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών και του εκτροχιασμού του από την χριστιανική και συνταγματική κανονικότητα.
Και φυσικά ο ίδιος ως Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων, πιθανόν να διατυμπανίζει Urbi et Orbi την επάρκειά του σε αυτά τα θέματα, στην πράξη, όμως, αποδεικνύεται, ότι αυτός, με την ανοχή άλλων, είναι ουσιαστικά ο εγκέφαλος του πνευματικού εγκλήματος, που τελείται σε βάρος του Ορθόδοξου εκκλησιαστικού χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών και του εκτροχιασμού του από την χριστιανική και συνταγματική κανονικότητα.
Επιτέλους, θα προστατέψει κάποιος το χριστιανικό μάθημα, το οποίο είναι το μόνο που αναπτύσσει την ορθόδοξη χριστιανική ταυτότητα και συνείδηση των βαπτισμένων από την Εκκλησία μας ορθοδόξων μαθητών μας, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα και τα απαιτούμενα πρότυπα για μια αληθινή ηθικοπνευματική ζωή;
No comments:
Post a Comment