Wednesday, November 20, 2019

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ “ΚΑΤΑΝΥΞΗ” ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ “ΚΑΤΑΝΥΞΗ” ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στο σχετικά πρόσφατο άρθρο του Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ: “Είμαι άραγε «ψευδεπίσκοπος»;” , που δημοσιεύθηκε στο ιστολόγιο “Κατάνυξη”, το ακόλουθο σχόλιο:

Ἡ Κατάνυξη τιμᾶ διαχρονικά το Σεβασμιώτατο μητροπολίτη Πειραιῶς, γιά τούς ἀγῶνες του καί τή στάση του στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἄλλωστε εἶναι ὁ μητροπολίτης, πού στούς κόλπους τῆς μητρόπολής του, παρά τίς ἀντίθετες φωνές τῶν σειρήνων τῆς αἵρεσης, ἔχει ὑπό τή σκέπη του συγκεκριμένους ἀντιοικουμενιστές ἱερεῖς μέ πλούσιο ἀντιαιρετικό ἔργο, ὅπως ἐπί παραδείγματι τό συνεργάτη τῆς Ἰστοσελίδας μας πρωτοπρεσβύτερο π. Ἄγγελο Ἀγγελακόπουλο

Στήν ἀπάντηση του σέ ἀπαράδεκτο σχόλιο, ὁ μητροπολίτης καταριθμεῖ τό πλῆθος τῶν ἐνεργειῶν του κατά τῆς πλάνης καί τῆς αἵρεσης, πού χειροκροτοῦμε καί ἐπιδοκιμάζουμε. Αὐτές ἄλλωστε τόν καταστοῦν ἕναν ἀπό τούς λίγους ἐναπομείναντες Ὀρθοδόξους ἐπισκόπους μέ ὁμολογιακό φρόνημα.  

Στό σημεῖο αὐτό θά θέλαμε νά θυμίσουμε στό Σεβασμιώτατο τό ἁγιογραφικό «ἔτι ἕν σοῖ λείπει» (Λουκ. ιη΄  22) καί νά τοῦ ζητήσουμε κάτι αὐτονόητο, ἐπιβεβλημένο καί ἀπολύτως ἀναγκαῖο γιά τήν ἐποχή μας. Νά διακόψει τήν πνευματική κοινωνία μέ τήν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, νά διακόψει τό μνημόσυνό τῆς Συνόδου, πού ἔχει ἀρνηθεῖ τήν Ὀρθοδοξία μέ τήν ἀποδοχή τῶν ἀποφάσεων τῆς Ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης! Μέ αύτήν τήν ἐνέργειά του θά χαροποιήσει κάθε ὀρθόδοξο πιστό, πού στίς μέρες τής σκλαβιᾶς, θά ἔχει ἕναν ἐπίσκοπο στά βήματα τῶν ἀρχαίων ἡρωικῶν ἐπισκόπων. Νά εἶναι σίγουρος ὁ Σεβασμιώτατος, πώς ὅλοι οἱ εὐλαβεῖς χριστιανοί θά θέσουμε τούς ἑαυτούς μας ὑπό τήν ποιμαντική του σκέπη! 

Θεωροῦμε πώς ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς ἔχει αὐτή τή δυνατότητα καί ἐλπίζουμε!”

Τρία σημεία για το σχόλιο του ιστολογίου “Κατάνυξη”:

1.) Ισχυρίζεστε, αγαπητοί αδελφοί, ότι είναι απολύτως επιβεβλημένο να προχωρήσει σε Αποτείχιση ο Σεβ. Πειραιώς; 

Γιατί άραγε;

Αν καταλάβαμε καλά τώρα η ομάδα του π. Θεόδωρου Ζήση πρεσβεύει ότι η Αποτείχιση από δυνητική κατέστη υποχρεωτική

Και πώς έγινε αυτό; 

Μετά την αναγνώριση της Αυτοκεφαλίας της Ουκρανίας από την Εκκλησία της Ελλάδας;

Μήπως παραλογιζόμαστε;

Για την παναίρεση του Οικουμενισμού και την συνοδική κατοχύρωσή του με την Σύνοδο της Κρήτης η Αποτείχιση ήταν για την ομάδα του π. Θεόδωρου Ζήση δυνητική.

Τώρα, όμως, με την εκχώρηση Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία, η Αποτείχιση έγινε υποχρεωτική.!!!

Για την παναίρεση δυνητική, για την παράβαση των Ιερών Κανόνων υποχρεωτική.!!!

2.) Η απόφαση για Αποτείχιση ανήκει ΜΟΝΟΝ στον Σεβασμιώτατο Πειραιώς και σε κανένα άλλο. Ο ίδιος θα κρίνει, αν ποιμαντικά θα ωφελήσει η τυχόν Αποτείχισή του και όχι οι οποιοιδήποτε άλλοι.

3.) Αν ο Σεβ. Πειραιώς προχωρήσει σε Αποτείχιση τον διαβεβαιώνει το σχόλιο του ιστολογίου “Κατάνυξη” 

“Νά εἶναι σίγουρος ὁ Σεβασμιώτατος, πώς ὅλοι οἱ εὐλαβεῖς χριστιανοί θά θέσουμε τούς ἑαυτούς μας ὑπό τήν ποιμαντική του σκέπη!”

Σίγουρα θα γίνει αυτό; 

Άραγε οι Αποτειχισμένοι θα θέσουν τον εαυτό τους υπό την  ποιμαντική σκέπη του Σεβ. Πειραιώς ή ο Σεβ. Πειραιώς θα πρέπει να συμμορφώνεται εφεξής με τις υποδείξεις του Διευθυντηρίου της Θεσσαλονίκης, που υποβάθμισε τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και τον εξέτρεψε σε Ουκρανολογία;

No comments:

Post a Comment