Sunday, September 18, 2011

ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑ


ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΓΟΡΤΥΝOΣ ΙΕΡΕΜΙΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==============

Σε πρόσφατο κήρυγμά του, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας, κατηχεί τους πιστούς της Μητροπολιτικής του περιφέρειας με ορθόδοξο φρόνημα και ομολογιακή παρρησία. Στο κήρυγμά του ο Σεβασμιότατος κάνει μια ιστορική αναδρομή της δημιουργίας της Παπικής αίρεσης, που ανάγει στην προιούσα επίδραση του Φραγκικού στοιχείου στη ζωή της Δυτικής Εκκλησίας.

Οτι ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία, ούτε που χρειάζεται να συζητηθεί. Εκτός και αν παίζουν κωμωδία εν τοις ιερωτάτοις, όσοι πιστεύουν αυτό το παραδοξολόγημα όταν απαγγέλλουν το Σύμβολο της Πίστεως ότι η Εκκλησία είναι ΜΙΑ. Η Εκκλησία είναι Μία και αδιαίρετη. Οποιος είναι εκτός Της είναι σχισματικός είτε αιρετικός.

Ευχόμαστε η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος στην επόμενη συνεδρία της να ορίσει τον Αγιο Γόρτυνος αντιπρόσωπο στο διάλογο με τους Παπικούς.

ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
_______________

Είναι απαράδεκτο να συνεχίσει να εκπροσωπεί την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς ο Σεβ. Μεσσηνίας για τρεις λόγους.
1.) Ολοι γνωρίζουμε ότι έκανε ορθόδοξη ομολογία πίστεως όχι επειδή σταμάτησε να πιστεύει ότι η Εκκλησία είναι διαιρεμένη, αλλά εξαιτίας της αντίδρασης που δημιουργήθηκε από την κακοδοξία του.
2.) Ο Σεβ. Μεσσηνίας είναι επιφορτισμένος με πολλά καθήκοντα. Είναι - ως μη όφειλε - καθηγητής της συστηματικής θεολογίας στο πανεπιστήμιο Αθηνών και του έχει κακώς - ποιος αμφιβάλλει; - ανατεθεί η ευθύνη να ποιμάνει τη Μητρόπολη Μεσσηνίας. Επομένως εξ ορισμού δεν έχει τον απαιτούμενο χρόνο για να ασχολείται αποτελεσματικά με τόσες πολλές ευθύνες.
3.) Ο Σεβ. Μεσσηνίας επέδειξε πρωτοφανή περιφρόνηση προς την ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας της Ελλάδος που καταδίκασε το παπικό πρωτείο.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΠΤΟΗΤΟΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
_____________

Καταρχήν δεσμεύθηκε να μην κάνει συμπροσευχές με αιρετικούς και αλλόθρησκους και ο ίδιος και ο Σεβ. Μητροπολίτης Αχαίας, που εκπροσωπούν την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς. Αμφότεροι όμως καταστρατήγησαν τη σαφέστατη συνοδική εντολή που τους εδόθη.

ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΣΚΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ
_________

Η Σύνοδος της Ιεραρχίας απεφάσισε επίσης να υπάρχει ενημέρωση για την πορεία των διαλόγων. Οταν όμως ο Σεβ. Μητροπολίτης Γλυφάδος κ. Παύλος ζήτησε να ενημερωθεί από τον Αρχιεπίσκοπο για την πορεία των διαλόγων, ο αρχισυνωμότης Αρχιεπίσκοπος αηθέστατα και αναρμοδίως έστειλε την επιστολή του Αγίου Γλυφάδος στον Μεσσηνίας, ο οποίος απάντησε με σκαιότητα και μικρότητα στο αίτημα του συνεπισκόπου του.
Επομένως και αυτή την εντολή της Συνόδου της Ιεραρχίας έγραψε στα κατύμματα των υποδημάτων του ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας.
Αρα για ποιο λόγο συνεχίζει να εκπροσωπεί την Εκκλησία στους διαλόγους όταν με τόσο προκλητικό τρόπο ποδοπατά τις εντολές Της;

Ο ΣΥΝΩΜΟΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ
________

Αν δεν θέλουμε να κοροιδεύουμε τον εαυτό μας οφέιλουμε να ομολογήσουμε ότι στην πράξη ο Αρχιεπίσκοπος κατόρθωσε να ακυρώσει την ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας. Από τη στιγμή που ο Μεσσηνίας εκπροσωπεί την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς η ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας για το πρωτείο του Πάπα ακυρώθηκε, όπως διαπιστώσαμε από τη συμπεριφορά του Μητροπολίτη Μεσσηνίας. Αλλο ένα “επίτευγμα” του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.!!!

ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
________________

Για όλους τους πιο πάνω λόγους καθίσταται απολύτως επιβεβλημένο να αντικατασταθούν και ο Μεσσηνίας αλλά και ο Αχαίας από την εκπροσώπηση της Εκκλησίας της Ελλάδος στους διαλόγους και να αντικατασταθούν με άλλους Ιεράρχες που διακρίνονται για το παραδοσιακό τους φρόνημα και την ορθόδοξή τους πίστη, όπως είναι λ.χ. ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας.

Ιδού λοιπόν το θαυμάσιο κήρυγμα του Σεβασμιότατου Γόρτυνος Ιερεμία που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

*****
ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑ
=========

Στην αρχή, αδελφοί μου χριστιανοί, ήμασταν όλοι ενωμένοι. Στην Δύση και στην Ανατολή ήμασταν όλοι Ορθόδοξοι. Οι Πάπες της Δύσης ήταν Ορθόδοξοι. Όλοι ξέρουμε από την ιστορία της Εκκλησίας μας πόσο η Παλαιά Ρώμη υποστήριξε τους αγώνες των αγίων Πατέρων και μάλιστα τους αγώνες του Μεγάλου Αθανασίου εναντίον των αιρέσεων. Και η παλαιά Ρώμη είχε κοινωνία και ενότητα με την νέα Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη, και με όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΑΠΩΛΕΣΘΗΚΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΩΝ
____________

Αλλά στο προσκήνιο εμφανίστηκαν οι Φράγκοι. Ποιοι ήταν αυτοί; Αυτοί ήταν ένας λαός βάρβαρος και απολίτιστος με ισχυρό στρατό και δύναμη και με καταστρωμένο σχέδιο κυριαρχίας. Ήθελαν να κυριαρχήσουν στην Ευρώπη, ήθελαν να καταλάβουν τον Παπικό θρόνο και να ανασυστήσουν την Δυτική Αυτοκρατορία και έπειτα να εξοντώσουν την Ανατολική Αυτοκρατορία, την λεγομένη Ρωμηοσύνη. Οι Φράγκοι αυτοί ήταν ειδωλολάτρες πρώτα και έπειτα έγιναν χριστιανοί. Όμως, παρά το ότι έγιναν χριστιανοί και παρίσταναν τον Ορθόδοξο, δεν εγκατέλειψαν τις φράγκικες ειδωλολατρικές δεισιδαιμονίες τους και ήθελαν να αναμίξουν την Ορθοδοξία με αυτές. Σαν Ορθόδοξοι που παριστάνονταν είχαν δική τους ιεραρχία και μάλιστα ήθελαν να καταλάβουν τον Παπικό θρόνο και να επιβληθούν στην δυτική χριστιανοσύνη.

ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΤΗΝ Ζ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΤΟ ΦΙΛΟΚΒΕ
____________

Για να δείτε, αδελφοί, αν αυτοί οι Φράγκοι είναι ή δεν είναι Ορθόδοξοι, σας λέγω το εξής: Το έτος 794 μ.Χ. η ιεραρχία τους κατεδίκασε την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο, αυτήν την Σύνοδο που θέσπισε να τιμούμε τα άγια εικονίσματα. Και το έτος πάλι 809 μ.Χ. η ιεραρχία των Φράγκων πρόσθεσε το «Φιλιόκβε» στο «Πιστεύω», την αίρεση δηλαδή ότι το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται και από τον Υιό, όχι μόνο από τον Πατέρα, όπως μας το είπε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός (Ιωάν. 15,26).

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΙΟΚΒΕ ΣΕ ΑΡΓΥΡΕΣ ΠΛΑΚΕΣ
_____________

Τότε όλοι οι Ορθόδοξοι, και της Ανατολής και της Δύσεως, διαμαρτυρήθηκαν γι’ αυτό. Μάλιστα ο τότε Ορθόδοξος Πάπας της Ρώμης Λέων Γ΄, για αντίδραση και διαμαρτυρία, χάραξε σε δύο αργυρές πλάκες το Σύμβολο της Πίστεως, χωρίς την προσθήκη του «Φιλιόκβε», και το τοποθέτησε στον ναό του Αγίου Πέτρου, «για φύλαξη της Ορθοδόξου πίστεως», όπως έγραψε. Και όχι μόνον αυτό, αλλά κατά την Η΄ Οικουμενική Σύνοδο, το 879 μ.Χ. οι Ορθόδοξοι της Ανατολής, υπό την ηγεσία του αγίου Φωτίου, και οι Ορθόδοξοι της Δύσης, υπό την ηγεσία του Πάπα Ιωάννου του Η΄, καταδίκασαν την προσθήκη του «Φιλιόκβε» και αναθεμάτισαν τους Φράγκους, που τόλμησαν την προσθήκη αυτή. Φαίνεται καθαρά τώρα ότι οι Φράγκοι είναι ετερόδοξοι και αιρετικοί. Ώστε: Στην Δύση και την Ανατολή από την μια μεριά έχουμε τους Ορθοδόξους και από την άλλη μεριά, στην Δύση, έχουμε τους αιρετικούς Φράγκους.

ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΦΟΒΕΡΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
___________

Την εποχή αυτή που μιλάμε οι Φράγκοι επίσκοποι έκαναν τρομερούς διωγμούς εναντίον των Ορθοδόξων επισκόπων, κατηγορώντας τους ότι έχουν πέσει σε λάθη και ότι δεν έχουν καλή θεολογία, ενώ η δική τους θεολογία, η φράγκικη, αυτή είναι η καλή και σωστή. Τελικά, χριστιανοί μου, για να μην τα πολυλέγω, το 1014 μ.Χ. οι Φράγκοι είχαν καταφέρει πια να επιβληθούν στον Ορθόδοξο Παπικό Θρόνο της Δύσης και να κάνουν δικό τους ιταλόφραγκο Πάπα, τον Βενέδικτο Η΄. Αυτός, σαν προερχόμενος από τους Φράγκους, έβαλε στο Σύμβολο της Πίστεως το «Φιλιόκβε» και έτσι, με την πράξη του αυτή, αποκόπηκε από τα ορθόδοξα Πατριαρχεία της Ανατολής. Ο Πάπας της Δύσεως δεν είναι Ορθόδοξος, όπως οι προηγούμενοί του, αλλά είναι αιρετικός Φραγκόπαπας. Κόπηκε από την Εκκλησία και αυτός και όλη η ιεραρχία του και όλοι οι Χριστιανοί της Δύσεως, οι ενωμένοι μαζί του. Πρόκειται για Σχίσμα, το οποίο έγινε οριστικό το 1054 μ.Χ., τότε που έχουμε και τα αναθέματα.

ΑΛΛΟ ΠΑΠΙΚΟΙ ΑΛΛΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ
______________

Από τα παραπάνω σύντομα που είπα, αδελφοί Χριστιανοί, φαίνεται πολύ καθαρά, πρώτον μεν, ότι οι σημερινοί Ρωμαιοκαθολικοί, όπως τους λέγουν, δεν είναι οι ίδιοι με τους παλαιούς Ορθόδοξους Χριστιανούς της Δύσης. Εκείνοι ήταν πραγματικά Ορθόδοξοι, αλλά τούτοι οι σημερινοί είναι κακόδοξοι, είναι αιρετικοί. Είναι Φράγκοι, γιατί Φράγκος Πάπας τούς κυριάρχησε και τούς νόθευσε το «Πιστεύω». Και αυτοί το δέχτηκαν και το δέχονται ακόμη. Και εμείς τούς λέμε και τούς παρακαλάμε να διώξουν τις φράγκικες αιρέσεις και να ενωθούμε πάλι ως Ορθόδοξοι, αλλά αυτοί μέχρι τώρα καμιά μετάνοια. Και όχι μόνο δεν μετανοούν οι Φράγκοι Πάπες, αλλά είναι θρασείς και κάνουν βήματα προς εμάς, επιδιώκοντες να κάνουν και εμάς να φραγκέψουμε, να δεχθούμε δηλαδή και εμείς τις πλάνες τους. Αυτό γι’ αυτούς σημαίνει «ένωση».

Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
________

Το άλλο που φαίνεται από τα όσα σάς είπα παραπάνω είναι ότι οι Ρωμαιοκαθολικοί δεν αποτελούν Εκκλησία. Η Εκκλησία, αδελφοί μου, είναι ΜΙΑ, όπως μία είναι η αλήθεια, ενώ τα ψέματα είναι πολλά. Οι Ρωμαιοκαθολικοί με τις φράγκικες αιρέσεις τους κόπηκαν από την Εκκλησία και αναθεματίστηκαν από τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία. Δεν αποτελούν λοιπόν Εκκλησία, δεν βγάζουν αγίους. Είναι απλώς μια κοσμική και πολιτική εξουσία, που αποβλέπει σε μία παγκόσμια κυριαρχία, όπως παλαιά οι Φράγκοι, από τους οποίους προήλθαν. Έτσι εξηγούνται οι επισκέψεις και οι διεισδύσεις του Πάπα στην Ανατολική Ευρώπη, στα Βαλκάνια και στον χώρο της Ορθοδοξίας. Θέλει να μάς υποτάξει. Δεν θα του περάσει!


ΠΗΓΗ:

Πυλώνας Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ

No comments:

Post a Comment