ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟY
===============
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, σε μήνυμά του στη συνάντηση της μικτής επιτροπής Ορθοδόξων και Παπικών στη Θεσσαλονίκη, είπε ότι είναι καλύτερα να γίνει πρώτα η ένωση, με αμοιβαία Εκκλησιαστική και μυστηριακή αναγνώριση (δηλαδή ακριβώς ότι όρισε η Β΄ Βατικάνεια Σύνοδος ως προυπόθεση για την ένωση με τους Ορθόδοξους!!!) και να αφήσουμε τη συζήτηση για τις θεολογικές διαφορές, στη συνέχεια, ως μέλη της ίδιας Εκκλησίας!!! Χωρίς περιστροφές, δηλαδή, είπε στους εκπροσώπους των Εκκλησιών (και “ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω”) ότι οι Ορθόδοξοι πρέπει να προσχωρήσουν στην Ουνία! Παραθέτουμε αυτούσιο το κείμενο της φρικτής δήλωσης του εκπροσώπου του Μακαριότατου: «…Μήπως θα ήτανε φρόνιμο, στην επόμενη φάση του Διαλόγου να αποκατασταθεί η ενότητα; Μήπως, δηλαδή, δούνε και οι δυό Εκκλησίες –αφού αναγνωρίσανε η μία την εκκλησιαστική και ευχαριστιακή υπόσταση της άλλης– ότι αποτελούνε δυό κακώς χωρισμένα κομμάτια του σώματος του Χριστού; Να προχωρούσαμε [έτσι] στην αποκατάσταση της ενότητας και να συνεχίζαμε τον Διάλογο μετά. Θα ήταν πιο γόνιμο. Άλλωστε διαφορές έχουμε και μεταξύ μας οι Ορθόδοξοι»!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ
___________________________
Αυτή η δήλωση πρέπει να αξιολογηθεί σοβαρά. Καταρχήν επειδή είναι εντελώς απαράδεκτο το περιεχόμενό της. Παράλληλα επειδή είναι απόδειξη ότι ο Μακαριότατος είναι “μιλημένος” (κατά τη λαική έκφραση)! Εξυπηρετεί ανοιχτά κοινό σχέδιο συνωμοτικής δράσης με τον Πατριάρχη. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν είναι φαιδρό και επιπόλαιο πρόσωπο. Το ακριβώς αντίθετο! Εχει πλεόνασμα, όχι έλλειμα, σοβαρότητας. Είναι εξαιρετικά προσεκτικός στα λόγια του. Μετρά και την τελευταία κουβέντα που λέγει. Δεν θα προέβαινε ΠΟΤΕ τόσο ανοιχτά σε μια τόσο εξωφρενική πρόταση από επιπολαιότητα. Είναι ηλίου φαεινότερον ότι κάνει πλάτες στον Πατριάρχη για να προχωρήσει σε ουνιτική ένωση. Το Πατριαρχείο, χωρίς τις πλάτες της Εκκλησίας της Ελλάδας, δεν μπορεί, από μόνο του, να προχωρήσει σε ριψοκίνδυνα άλματα.
ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ
___________________________
Ο Αρχιεπίσκοπος είναι σε θέση ακόμη, και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Συνόδου, να μας οδηγήσει σε τετελεσμένα καθοριστικής σημασίας. Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι μόνον ο μακαριστός Χριστόδουλος έγραφε στα κατύμματα των υποδημάτων του τη Σύνοδο και ενεργούσε αυτόβουλα, όπως λ.χ. όταν μετέβη στο Βατικανό σε αντίθεση με την απόφαση της Ιεραρχίας. Παρόμοια συμπεριφορά επιδεικνύει και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Απλά ξέρει να ενεργεί “σεμνά και ταπεινά”. Χωρίς να εκτίθεται. Χρειάζεται να υπενθυμίσω ποιος έβλεπε από την πίσω πόρτα της πρωθυπουργικής κατοικίας στην Εκάλη την ερίτιμο κυρία Λιάνη, για να σφραγίσουν στα μουλωχτά τις πιο αντικανονικές και παράνομες ενέργειες; Αρα, κατά τη λαική έκφραση, ο Μακαριότατος είναι “μανούλα” του παρασκήνιου.
Ο ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
____________________________
Αυτό έγινε επίσης ξεκάθαρο πρόσφατα όταν η Ιερά Σύνοδος απεφάσισε να μη σταλεί αντιπροσωπεία της Ελλαδικής Εκκλησίας στην πανθρησκειακή της Λευκωσίας. Ο Μακαριότατος Κύπρου, όμως, επικοινώνησε με τον στενά προσκείμενό του Μητροπολίτη Ζακύνθου, ο οποίος, με τη σειρά του, επικοινώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και συναπεφάσισαν να γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους την απόφαση της Συνόδου. Ετσι ο Ζακύνθου μετέσχε στη Διαθρησκειακή της Λευκωσίας ποδοπατώντας τη Συνοδική απόφαση αφού εξασφάλισε την παράνομη συγκατάθεση του Αρχιεπισκόπου. Επομένως! Ακόμη και αν η Ιεραρχία τυχόν δεν συγκατατεθεί στους όποιους οικουμενιστικούς ακροβατισμούς του Πατριάρχη ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έχει τη δυνατότητα να βραχυκυκλώσει ή το λιγότερο να δημιουργήσει σοβαρό αντιπερισπασμό στις όποιες αποφάσεις της Ιεραρχίας.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
_______________________________
Τα ίδια έκανε στη Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος όταν συζητούσε τη συμμμετοχή της Ελλάδος στη συνάντηση Ορθοδόξων και Παπικών στην Πάφο. Οταν ο παραδοσιακός Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος ζήτησε να δοθούν κατευθυντήριες γραμμές στην αντιπροσωπεία της Ελλάδος στη συνάντηση, ο διαβόητος οικουμενιστής Μεσσηνίας Χρυσόστομος (το άγος αυτό της Ελλαδικής Ιεραρχίας), με προσποιητή έκρηξη ορθόδοξης ευαισθησίας απείλησε να παραιτηθεί από την αντιπροσωπεία του διαλόγου επειδή θεώρησε (ω! Της αναιδείας το μέγεθος!) ότι διαμφισβητείτο το ορθόδοξο στίγμα του. Λες και είναι ποτέ δυνατόν να διαμφισβητήσει κάποιος αυτό που δεν υπάρχει καν! Οπότε αυθωρεί και παραχρήμα ο Μακαριότατος σε έκρηξη παρόμοιας ευαισθησίας δήλωσε πλήρη υποστήριξη προς την “ορθοδοξία” του Μεσσηνίας (Αληθώς! Αβυσσος άβυσσον επικαλείται!). Ετσι, παρόλον ότι δόθηκαν ορθές κατευθυντήριες γραμμές στην αντιπροσωπεία από την Ιεραρχία, εντούτοις επειδή ο Μεσσηνίας είναι ακραιφνής οικουμενιστής, οι Ιεράρχες της Ελλαδικής Εκκλησίας δεν ξέρουν τι ακριβώς συνέβηκε στο συνέδριο της ανομίας στην Πάφο. Ως εκ τούτου αδυνατούν να αξιολογήσουν τους πραγματικούς λόγους της αποτυχίας της συνάντησης. Πολλή προσοχή, λοιπόν, και άκρα επιφυλακτικότητα απέναντι στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Δυστυχώς! Διδάσκει απροκάλυπτα κακοδοξίες, είναι αχυράνθρωπος του Πατριάρχη, υποχείριο των σημερινών κυβερνώντων αλλά και απολύτως αφερέγγυος ως πρόσωπο.
ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
_________________________________
Ας θυμηθούμε το ανάλογο παράδειγμα με τη διόρθωση του εορτολογίου το 1924. Το Πατριαρχείο προχώρησε μόνον ΑΦΟΥ εξασφάλισε τη στήριξη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσοστόμου Α΄. Ας σημειωθεί ότι λίγες βδομάδες νωρίτερα η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος είχε πάρει απόφαση να μη γίνει αλλαγή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των υπόλοιπων Ορθόδοξων Εκκλησιών. Και όμως! Ο Πατριάρχης, με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και την Ελληνική Πολιτεία “μαγείρεψαν” την ημερολογιακή μεταρρύθμιση στην πλάτη της Συνόδου και αντίθετα με τη βούληση των υπόλοιπων Ορθόδοξων Εκκλησιών. Το αποτέλεσμα; Γενική αναστάτωση της Εκκλησίας, παρακμή του μοναχισμού και δημιουργία του αποστήματος του Παλαιοημερολογητικού σχίσματος. Μια χαίνουσα πληγή που ακόμη πυορροεί ύστερα από ογδόντα ολόκληρα χρόνια. Προσοχή, λοιπόν, μην ξαναπάθουμε τα ίδια. Εχει λεχθεί ότι η Ιστορία τείνει να επαναλαμβάνεται. Εχει, όμως, επίσης λεχθεί, ότι το μόνο δίδαγμα από τη μελέτη της Ιστορίας είναι ότι οι άνθρωποι τείνουν να αγνοούν τα διδάγματά της.
No comments:
Post a Comment