Sunday, January 16, 2022

Ο κ. ΧΡ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΛΙΒΕΛΛΟΛΟΓΡΑΦΗΜΑ!!!



Ο κ. ΧΡ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΛΙΒΕΛΛΟΓΡΑΦΗΜΑ!!!


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====

Ο φουσκωμένος γάλος, κ. Χρ. Οικονόμου, ξαναχτύπησε, με μακροσκελές οικουμενιστικό άρθρο, που επιγράφει “Θεολογική παιδεία και εκκλησιαστικά δρώμενα” (Ιστοσελίδα "Ρομφαία".)

Πρόκειται για νέο λιβελλογράφημα, με οχετό ύβρεων, και -ως αναμενόμενο- κενό εξ ολοκλήρου 

επιχειρημάτων.

Ο κ. Καθηγητής παραπονείται ότι δεν τον παίρνω στα σοβαρά και σχολιάζω σκωπτικά τα άρθρα του με σκίτσα.

Λυπάμαι, κ. Καθηγητά μου, επειδή αισθάνεστε έτσι.

Σας διαβεβαιώ ότι δεν έχω σκοπό να πληγώσω τα συναισθήματά σας, ούτε να θίξω τον εωσφορικό εγωισμό σας.

Απλά, εκ νεότητός μου, συνηθίζω 

να συζητώ σοβαρά με 

σοβαρούς ανθρώπους.

Θα μου επιτρέψετε, λοιπόν, να μη σας θεωρώ σοβαρό, επειδή πρόσφατα δεν διστάσατε, να γράψετε, εμετικής αηδίας άρθρο, 

με το οποίο υποστηρίζετε ότι το έργο του φαύλου, Θεομπαίκτη και πλανεμένου Ιωσήφ του Βατοπαιδινού και των πνευματικών του τέκνων είναι εκ Θεού.!!!

Γι' αυτό πιστέψτε με, κ. Καθηγητά μου! 

Όποτε σας κάνω το χατήρι να ασχοληθώ μαζί σας, θα εισπράττετε φωτογραφικό 

σκωπτικό σχόλιο.

Άλλωστε δεν διαλανθάνει της προσοχής μου ότι ο πραγματικός σκοπός των άρθρων, που γράφετε εναντίον μου, είναι για να με αποσπάσετε, από την κριτική που ασκώ στους Ιωσηφίτες και να ασχοληθώ μαζί σας.

Γι' αυτό σας διαβεβαιώ, Ελλογιμώτατε κ. Καθηγητά μου, ότι και η τελευταία σαγίτα, από την φαρέτρα μου, θα ρίχνεται στα χαμένα κορμιά των Ιωσηφιτών.

Όσο για το περιεχόμενο του οικουμενιστικού λιβελλογραφήματος, που γράψατε εναντίον μου, το πιο κάτω σχόλιο είναι το μόνο σχόλιο που του αξίζει.



(Με την παρούσα διορθωμένη ανάρτηση αποκαταστήσαμε τις ανακρίβειες του κειμένου όπως πρωτοδημοσιεύθηκε. Εκφράζουμε την λύπη μας στους θιγέντες και στους αναγνώστες).

No comments:

Post a Comment