ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΕΙ ΚΑΘ’ ΑΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΚΕΙΝΑ Ο ΑΚΤΙΣΤΟΦΩΤΙΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Σουλατσάρει ένθεν κακείθεν, σε όλη την Ελληνική επικράτεια και επέκεινα, ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος γνωστός στην Κύπρο και ως Ακτιστοφωτίτης.
Μετά την ανίερη προσπάθειά του με τους άλλους Ιωσηφίτες να προωθήσει την Αγιοκατάταξη του φαύλου, πλανεμένου και Θεομπαίκτη του Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπαιδινού, πήγε στα “Δημήτρια” ως ομιλητής.
Αυτό που δεν έγινε γνωστό είναι αν ο Πανιερώτατατος μετέβη, επίσης, σε Μονή της Μητροπόλεως Κασσανδρείας παρά την σχετική ρητή απαγόρευση του επιχώριου Επισκόπου.
Η προσωπική μας εκτίμηση είναι ότι ο Πανιερώτατος Λεμεσού αποκλείεται να συμπεριφέρθηκε τόσο αντιεκκλησιαστικά
και αντικανονικά.
Πολλώ μάλλον
δεν υιοθετούμε την άποψη ότι ο Πανιερώτατος Λεμεσού παίζει θέατρον εν τοις ιερωτάτοις, με το μυστήριο της εξομολόγησης, στην εν λόγω Μονή.
Αρνούμαστε να πιστέψουμε
ότι την πνευματική ποδηγεσία της εν λόγω Μονής έχει -για τα μάτια του κόσμου- Αγιορείτης Καθηγούμενος, ενώ την πραγματική ποδηγέτηση της Μονής και παρά την ρητή και κατηγορηματική απαγόρευση του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτου Κασσανδρείας την έχει ο ίδιος ο Μητροπολίτης Λεμεσού.!!!
Πώς θα μπορούσε, άλλωστε, ο Πανιερώτατος Λεμεσού, ένας Ακτιστοφωτίτης επίσκοπος, να συμπεριφερθεί τόσο αντιεκκλησιαστικά και
Θεομπαικτικά έναντι του
μυστηρίου
της εξομολόγησης;
Σε συζήτηση, από την τηλεόραση, πριν εκλεγεί Μητροπολίτης Λεμεσού, οι εκπρόσωποί του ισχυρίστηκαν ότι ο Γέροντάς τους -τουτέσιν ο νυν Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος- βλέπει το Άκτιστο φως.!!!
Υπήρξε διάψευση εκ μέρους
τους νυν Μητροπολίτου Λεμεσού;
Έστω έμμεση επιτίμηση και προτροπή του για αποφυγή επαναδιατύπωσης τέτοιου ισχυρισμού;
Πολλού γε και δει!
Με κάθε τρόπο ο Μητροπολίτης Λεμεσού διαρρέει, μέσω δικών του ανθρώπων, ότι βλέπει το Άκτιστο φως, είναι προορατικός, διορατικός, αισθάνεται ευωδίες που διαρκούν ώρες, οι εικόνες των ναών της Μητροπόλεώς του δακρυρροούν, οι πολυέλαιοι κινούνται από μόνοι τους
όταν προσεύχεται
και πάει λέγοντας.
Όπως βλέπετε οι Θεομπαιξίες του Πανιερώτατου Λεμεσού δεν περιορίζονται μόνον στο φούσκωμα του Ιωσήφ του Βατοπαιδινού και στα άλλα Θεομπαικτικά που έκαναν οι Ιωσηφίτες για να εξαναγκάσουν, με μπαμπεσιά και πλουσιοπάροχες δωροδοκίες,
την Εκκλησία να Αγιοκατατάξει τον πλανεμένο, φαύλο και Θεομπαίκτη τους Γέροντα Ιωσήφ.
Διερωτώμαι: Τόσο πολύ είναι βέβαιοι ο Πανιερώτατος Λεμεσού και οι λοιποί Ιωσηφίτες ότι δεν υπάρχει Θεός και Ημέρα της Κρίσεως;
Άν δεν υπάρχει κ. Τελεβάντο , το είδος της εκκλησιαστικής ηθογραφίας , θα πρέπει νά το επινοήσουμε ! Σε αυτό το είδος πρέπει νά συμπεριλάβουμε τα βυζαντινά ποιήματα του φτωχοπρόδρομου , που μιλούν για αγίους μέ τέσσερα πόδια και τρία χέρια , τον Ντοστογιέφκυ μέ το κεφάλαιο " πάτερ Ζωσιμάς " απο τους αδελφούς Καραμαζώφ , που περιγράφει τον σκανδαλισμό του πνευματικού του τέκνου ,όταν κατα την εκταφή του πάτερ Ζωσιμά δεν αισθάνθηκε κάποια απόκοσμη ευωδία αγιότητος , τον Παπαδιαμάντη μέ τελευταίους στην παράδοση τον γέροντα Γρηγόριο της Μονής Δοχειαρίου , που φωτογράφισε τους πάντες επιφανείς της εκκλησιαστικής ζωής και ασφαλώς εσάς μέ τέτοια λογοτεχνικά κείμενα σαν το παρόν ! Μένω στην λογοτεχνικότητα του κειμένου χωρίς νά υπεισέρχομαι στην ουσία . Έτσι λοιπόν και τα πρόσωπα και τα γεγονότα μετουσιώνονται σε ήρωες και πράξεις μνημειώδεις . Άς απολαύσουμε την ομορφιά τους εν απλότητι , γέλωτι και αφελεία καρδίας .
ReplyDeleteΥ.Γ. Νά μήν ξεχάσουμε και το κείμενο του Χρήστου Γιανναρά " βδέλυγμα εν τόπω αγίω " , που εντάσσεται και αυτό στην εκκλησιαστκή ηθογραφία . !
Ώστε αυτό που σας εντυπωσίασε, κυρία Λωρίτου, από το κείμενο μου είναι η λογοτεχνική χάρη που γράφτηκε και όχι το περιεχόμενό του;
ReplyDeleteΠαράξενο επειδή τα κείμενα μου δεν διακρίνονται για την λογοτεχνική χάρη που είναι γραμμένα.
Διακρίνονται όμως για την τετράγωνη μαθηματική λογική των επιχειρημάτων τους που σπάζει κυριολεκτικά κόκκαλα.
1.)Ώστε δεν σας ενδιαφέρει το ότι ο Ακτιοστοφωτίτης της Λεμεσού καλλιεργεί την Θεομπαξία σε όλα τα επίπεδα;
2.) Ούτε σας απασχολεί ότι δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες στην προσωπική του ζωή και στην διακονία του.
3.) Ούτε ότι η Μονή Βατοπαιδίου με την παροχή δεκάδων εκατομμυρίων προσπαθεί να Αγιοκατατάξει ένα -συν τοις άλλοις- παιδεραστή που υποστήριζε ανοιχτά αιρέσεις όπως λ.χ. ότι το έμβρυο εμψυχούται τον τρίτο μήνα της κυήσεως και επομένως μπορούν να γίνονται εκτρώσεις μέχρι τότε.
Αναφέρεστε και στον π. Ζωσιμά μόνον που δεν κατάλαβα την ομοιότητα με τον Πανιερώτατο Λεμεσού. Ο π. Ζωσιμάς ήταν Θεομπαίκτης, ούτε ζούσε έκλυτο βίο. Άραγε υποστήριζε τις εκτρώσεις μέχρι τον τρίτο μήνα της κυήσεως;
Και όμως! Για να υπερασπιστείτε τον Λεμεσού τολμάτε να κάνετε μια τόσο προσβλητική για οτν μεγάλο Στάρετς σύγκριση.!!!
Γιατί όμως;
Διότι, ως μη οφείλατε, προσπαθείτε να ενισχύσετε με κάθε τρόπο το εν δυνάμει Σχίσμα στην Εκκλησία της Κύπρου με τους μειοψηφίσαντες επισκόπους της Κύπρου για το Ουκρανικό.
Πραγματικά πρέπει να ντρέπεστε!
Νομίζετε κ. Τελεβάντο οτι τα κείμενά σας δεν έχουν μία μοναδική λογοτεχνικότητα . Η λογοτεχνικότητα δεν αναιρεί την λογική δομή των επιχειρημάτων . Απλά είναι δωρική .
ReplyDelete"Ακτιστοφωτίτης " δεν είναι μόνο ο Λεμεσού και γελώ μέ όλους εν απλότητι και ειδικά για καθεαυτή την λογοπλασία . Εύχομαι νά γελά και ο ίδιος ο Λεμεσού .
Είπα οτι δεν ασχολούμαι μέ την ουσία , γιατί εγώ δεν γνωρίζω άν ο μακαριστός ήταν αυτό που λέτε . Αυτά που είπε για τις εκτρώσεις και κάτι άλλο για τόν νού και την Θεία Χάρη , τα καταδικάζω μετά βδελυγμίας . Τό ξέρετε άλλωστε πόσο εναντιώνομαι στις αγιότητες πιυ τραβιούνται απο τα μαλλιά και προυποθέτουν ανθρώπινες παρεμβάσεις και άνομες συναλλαγές . Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω τέτοιες συναλλαγές του Λεμεσού , γιατί δεν γνωρίζω τον Λεμεσού . Ασφαλώς και δεν πρέπει νά αγιοκαταταχθεί ο μακαριστός γέροντας . Πρώτον γιατί ο ουρανός δεν μίλησε και δεύτερον γιατί αρκούν αυτά και μόνο τα λάθη του νά επιφέρουν ζημία και σύγχυση . Ο λόγος του π. Επιφανίου " οι άγιοι αγίασαν παρά ταύτα και όχι διά ταύτα " δεν καλύπτει τα πάντα.
Δεν γνωρίζω τον " εκκλησιαστικό χάρτη " της Κύπρου . Άν ο Λεμεσού αποκηρύσσει την σχισματοαιρετκή εκκλησία της Ουκρανίας είναι πρός τιμήν του .
Αλήθεια πρέπει νά ντρέπομαι για πολλά !
DeleteΏστε κ. Λωρίτου δεν γνωρίζετε το ποιόν του Λεμεσού; Μπράβο! Εγώ νομίζω ότι το γνωρίζετε, αλλά αν τυχόν έχετε αμφιβολίες, σας παρακαλώ επικοινωνείστε με τον γνωστό Ιερομόναχο για να σας δώσει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που αφορούν τον Λεμεσού και τους άλλους Ιωσηφίτες.
Προσποιείστε ότι ο Λεμεσού, ο Ταμασού και ο Κύκκου απλά εξέφρασαν την άποψη ότι δεν πρέπει η Εκκλησία της Κύπρου να αναγνωρίσει την Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας.
Η Αλήθεια είναι -και το γνωρίζετε- ότι 6 επίσκοποι της Εκκλησίας της Κύπρου δημιούργησαν εν δυνάμει Σχίσμα αρνούμενοι να συλλειτουργήσουν με τον Μακαριώτατο Κύπρου.
Είναι ένα πράγμα να πιστεύω ότι κακώς αναγνωρίσθηκε ο Κιέβου Επιφάνιος ως ο 15ος Πρωθιεράρχης της Ορθοδοξίας και είναι εντελώς διαφορετικό να δημιουργήσω Σχίσμα επειδή η πλειοψηφία των 3/5 της Ιεράς Συνόδου αποφάσισε την αναγνώριση του Μακαριώτατου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Επιφάνιου.
Κυρία Λωρίτου! Όχι μόνον γνωρίζετε τον εκκλησιαστικό χάρτη της Κύπρου, αλλά και ξιφουλκήσατε υπέρ των εν δυνάμει Σχισματικών επισκόπων της Κύπρου.
Και όλα αυτά επειδή η Αποτείχιση που κάνατε δεν σας βγήκε όπως την προγραμματίσατε και έτσι προσπαθείτε να πιαστείτε από όπου μπορείτε για να πυκνώσετε τις τάξεις των Αποτειχισμένων.
Μετά από αυτά, κυρία Λωρίτου, περιμένατε να δείξω πνεύμα επιείκειας απέναντι σας;
Ξεχνάτε ότι είμαι καρκινοπαθής στο τελευταίο στάδιο;
Τι θα πω στον Χριστό όταν περάσω στο κατώφλι της όντως ζωής;
Ότι έβαλα το χεράκι μου -Θεός φυλάξοι- για να παγιωθεί το Σχίσμα στην Αυτοκέφαλη Εκκληία της ιδιαίτερης μου πατρίδας;
Σε κάθε περίπτωση, ο Ακτιστοφωτίτης δεν πρόκειται να διακινδυνεύσει την πορεία Αγιοκατάταξης του φαύλου, πλανεμένου και Θεομπαίκτη του Γέροντα, ούτε την δική του πορεία προ τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο.
Βάλατε στοίχημα στο λάθος άλογο, κυρία Λωρίτου, διότι ήδη ο Ακτιστοφωτίτης με τα κοπέλια του Αμαθούντος Νικόλαο και Λήδρας Επιφάνιο δήλωσαν πρόθυμοι να συλλειτουργήσαν με τον Μακαριώτατο και άφησαν στα κρύα του λουτρού τους Πανιερώτατους Ταμασού, Κύκκου και Μόρφου.
Σας το ξανάγραψα κυρία Λωρίτου! Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Γι’ αυτό δεν είναι επιτρεπτό να συμμαχούμε ακόμη και με τον διάβολο για να πετύχουμε τους στόχους μας.