ΟΙ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ή ΟΛΑ ΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ;
Β΄
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Συνεχίζουμε την αναφορά μας σχετικά με το ερώτημα αν οι αρνητές της πανδημίας του κορωνοιού αρνούνται μόνο τον υποχρεωτικό εμβολιασμό ή όλα τα υγειονομικά μέτρα.
Στο προηγούμενο άρθρο είδαμε πόσο αναληθής είναι αυτός ο ισχυρισμός για τον π. Βασίλειο Βολουδάκη.
Β.) π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΙ
π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ
ΑΛΛΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ
Σήμερα θα δούμε αν αυτός ο ισχυρισμός αληθεύει για τους π. Θεόδωρο και π. Σεραφείμ Ζήση και τους άλλους Αποτειχισμένους που τους ακολουθούν.
Η απάντηση είναι σαφής.
Ο ισχυρισμός αυτός είναι
απολύτως ανακριβής και για τους π. Θεόδωρο και π. Σεραφείμ Ζήση και για τους λοιπούς Αποτειχισμένους.
α.) Υπενθυμίζουμε ότι η ομάδα του π. Θεόδωρου Ζήση έφτασε στο σημείο να λοιδωρεί και να απαξιώνει την Εκκλησία της Γεωργίας ως μη παραδοσιακή επειδή τηρούσε με σχολαστική ακρίβεια τις αποστάσεις και επέτρεπε
την χρήση
υγειονομικής μάσκας
στους ναούς.
β.) Ενθυμούμεθα, επίσης, ότι παρόμοιες ανοίκειες επιθέσεις οι Αποτειχισμένοι της Θεσσαλονίκης έκαναν εναντίον της παραδοσιακής Εκκλησίας της Βουλγαρίας επειδή, όπως η Εκκλησία της Γεωργίας, επέτρεπε, την
χρήση υγειονομικής μάσκας στον ναό.
γ.) Μια απλή περιδιάβαση στα ιστολόγια που σχετίζονται με τους Αποτειχισμένους (“Κατάνυξη”, "Τας θύρας τας θύρας” κτλ.) μας βοηθά να αντιληφθούμε ότι περιλαμβάνουν δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, άρθρα και φωτογραφίες που επιτίθενται, με εντελώς
ανοίκειο τρόπο,
εναντίον όσων κληρικών
όλων των βαθμίδων
φορούν υγειονομική
μάσκα.
ε.) Άλλωστε η κοινή λογική λέγει ότι από την στιγμή που κάποιος υιοθετεί τις κακοδοξίες ότι
1.) εντός του ναού καταργούνται οι φυσικοί νόμοι, και
2.) ότι δήθεν προσβάλλεται το ανθρώπινο πρόσωπο από την χρήση υγειονομικής μάσκας -και όχι όχι όταν υποδουλώνεται στην αμαρτία και τον διάβολο- είναι φυσικό επακόλουθο να απαξιώνει όλα τα υγειονομικά μέτρα.
Η υποκρισία, όμως, η ανεντιμότητα και ο εγωισμός των αρνητών της
πανδημίας δεν τους
αφήνει να πουν
την αλήθεια.
Υποκρίνονται λοιπόν ότι οι μόνες τους αντιρρήσεις για την πανδημία αφορούν
1.) Τον εμβολιασμό, και
2.) Την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού.
Λένε την αλήθεια;
Πολλού γε και δη.
1.) Ο π. Θεόδωρος Ζήσης λ.χ. υποστηρίζει ότι απλά ο ίδιος δεν θέλει να εμβολιαστεί και είναι εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού.
2.) Έλα, όμως, που πολύ πρόσφατα κατακεραύνωσε με αφορισμούς όσους εμβολιάστηκαν και τους κάλεσε να πάνε να εξομολογηθούν και να λάβουν επιτίμιο πριν κοινωνήσουν διότι διέπραξαν θανάσιμο αμάρτημα.!
Η στάση αυτή δείχνει ότι είναι
μόνον εναντίον του
υποχρεωτικού
εμβολιασμού;
Διευκρινίζω, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, ότι δεν παίρνω θέση για τα εμβόλια επειδή στερούμαι πάμπαν ιατρικής παιδείας.
Απλά επισημαίνω ότι οι αρνητές της πανδημίας, όπως λ.χ. η ομάδα του π. Θεόδωρου Ζήση, δεν είναι απλά εναντίον της υποχρεωτικότητας του εμβολίου -όπως ψευδώς και ανεντίμως διατείνονται- αλλά εναντίον του εμβολιασμού και ότι θεωρούν ανόσια όλα τα άλλα υγειονομικά μέτρα (μάσκες, απολυμάνσεις, αποστάσεις) τα οποία προφανώς δεν σχετίζονται ούτε εξ αποστάσεως με τα εμβόλια.
Στο επόμενο άρθρο της σειράς θα εξετάσουμε αν αληθεύει ο ισχυρισμός ότι οι αρνητές της πανδημίας είναι μόνο εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού ή εναντίον όλων των υγειονομικών μέτρων αναφορικά με τους κύκλους που σχετίζονται με το ιστολόγιο “Ρωμαίικο Οδοιπορικό”.
No comments:
Post a Comment