Tuesday, January 3, 2012

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ





ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΥΠΝΩΤΤΟΥΝ ΤΟΝ ΝΗΔΥΜΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============

Η παράθεση των προγραμμάτων σπουδών για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου για το μάθημα των Θρησκευτικών - που παρουσιάζει το καλό ιστολόγιο “Θρησκευτικά” - αποδεικνύει ακόμη και στους εκ γενετής τυφλούς αυτό που προσπαθούμε να εξηγήσουμε από πολύ καιρό πλην όμως οι προειδοποιήσεις μας ηχούν εις ώτα μη ακουόντων.
Τα μάθημα των Θρησκευτικών καθίσταται κατά ένα ποσοστό 99% θρησκειολογικό, πολιτιστικό και οικουμενιστικό.

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ
__________

Και ο Μακαριότατος κ. Ιερώνυμος τι κάνει; Υποβοηθεί τον κακό δαίμονα του μαθήματος των θρησκευτικών κ. Σταύρο Γιαγκάζογλου να ολοκληρώσει το έγκλημά του κατά του μαθήματος των θρηκευτικών όσο μπορεί πιο αποτελεσματικά.

Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
__________

Και η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας; Απολύτως τίποτα. Οταν συνέρχεται εγκρίνει κανονισμούς, υπογράφει πρακτικά και οι άγιοι αρχιερείς αναχωρούν οίκαδε ή κάθονται σαν καλά παιδιά και παρακολουθούν μαθήματα κατηχητικού για το γάμο και αλλά συναφή.

ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ
__________

Οι οργανώσεις των Θεολόγων; Καλά δεν αναφέρομαι στους ΚΑΙΡΟΣκόπους αφού συστάθηκαν από τον κ. Γιαγκάζογλου ως ο εκτελεστικός βραχίονας της αποδόμησης του ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών. Αναφέρομαι στην ΠΕΘ και στο Σύνδεσμο θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης. Τι κάνουν; Τίποτα ή σχεδόν τίποτα ή κάποιες σπασμωδικές ενέργειες για να δείξουν ότι υπάρχουν. Μπαλωμαθιές στον αέρα με άσφαιρα πυρά. Πυροβολούν χωρίς να σκοπεύσουν ή σιωπούν παντελώς.

ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
__________

Οι ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα; Τίποτα. Μια δήλωση του π. Θεόδωρου Ζήση στις συναντήσεις που πραγματοποιεί στο Αρχονταρίκι που λειτουργεί σαν στάκτη στα μάτια όσων διαμαρτύρονται για την απραξία του. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν για τον π. Γεώργιο Μεταλληνό. Και είναι κρίμα επειδή και οι δύο σεβαστοί πατέρες διεξήγαγαν στο παρελθόν νικηφόρους αγώνες υπέρ του μαθήματος των Θρησκευτικών.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ;
_________

Για μια ακόμη φορά θα επαναλάβουμε το ερώτημα. Ποιο είναι πιο επικίνδυνο εξ απόψεως Οικουμενισμού; Οτι μια δράκα συνειδητοί οικουμενιστές τρέχουν urbi et orbi για να συμπροσευχηθούν με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους ή το γεγονός ότι τα παιδιά μας θα διδάσκονται τον Οικουμενισμό ως το επίσημο περιεχόμενο του μαθήματος των θρησκευτικών; Προφανώς το δεύτερο.

Επομένως τι κάνουν οι ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα για να σταματήσουν την πλημμυρίδα του “λαικού οικουμενισμού” που θα πλήξει ανελέητα τις ψυχές των παιδιών μας με τα νέα σχολικά εγχειρίδια και τα νέα αναλυτικά προγράμματα στα σχολεία;
Ορθώνουν ανάστημα ή ζητούν λεκάνη για να πλύνουν τα χέρια τους Ποντιοπιλατικά; Προφανώς το δεύτερο.

Είναι πραγματικά αποκαρδιωτικό το φαινόμενο αλλά και ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί.

*****

ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
____________

Παραθέτουμε στη συνέχεια μικρό δείγμα γραφής για το τι διαλαμβάνουν τα αναλυτικά προγράμματα για το μάθημα των Θρησκευτικών για τις πρώτες τρεις τάξεις του Γυμνασίου για να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασιν οι καλοί αναγνώστες ότι δεν κινδυνολογούμε, αλλά περιγράφουμε χωρίς φτιασίδια την πικρή πραγματικότητα. Με τα δημοσιεύματα του ιστολογίου "Θρησκευτικά" έχουμε πια τα τεκμήρια του εγκλήματος που συντελείται στην παιδεία.

*****

Α΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
_________

Η οργάνωση της Χριστιανικής Εκκλησίας στις μέρες μας: Ενορίες, Μητροπόλεις, Αρχιεπισκοπές, Πατριαρχεία, Ρωμαιοκαθολικοί -Βατικανό. Προτεσταντισμός.
Η απογείωση της σύνθεσης στην τέχνη • Από τον περίπτερο αρχαιοελληνικό ναό στη χριστιανική βασιλική • Από τα Φαγιούμ στη χριστιανική εικόνα • Από τον Ορφέα και τον Ήλιο στον Καλό Ποιμένα και στον Παντοκράτορα.
Debate ή «δύο καρέκλες»: «Εφόσον η πίστη είναι ελεύθερη, κανένας δε χρειάζεται τα δόγματα!»
Ιουδαϊσμός - Η ιδιαίτερη σχέση των πιστών με τις Ιερές Γραφές: Τορά, Προφήτες, Ταλμούδ. Μια θρησκεία μάθησης.
Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από τη σύγχρονη εβραϊκή ζωή (ανάγνωση Τορά, Μπατ Μπιτσβά, Τείχος Δακρύων κ.ά.)
Επίσκεψη σε Συναγωγή. Συζήτηση με τον ραβίνο. Οργάνωση επίσκεψης στο Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος ή αυτό της Θεσσαλονίκης.
Μπαίνοντας σε μια συναγωγή / σε ένα τζαμί (προσανατολισμός, σχήμα, χώροι, επίπλωση, φωτισμός, διακόσμηση).
Οι μαθητές αναζητούν παροιμιώδεις φράσεις από τον Ιουδαϊσμό και το Ισλάμ που χρησιμοποιούνται στην καθημερινότητά μας
Αναζήτηση θρησκευτικής μουσικής των δύο θρησκειών στο διαδίκτυο, παρουσίαση στην τάξη.
• Βρίσκουν και παρουσιάζουν στοιχεία για τις τέχνες στο Ισλάμ (υφαντά, τέχνες του βιβλίου / καλλιγραφία, διακοσμητικές τέχνες, αραβουργήματα, κεραμικά). Συζήτηση στην τάξη για τα χρώματα, τα σχήματα, τις συνθέσεις.
• Χαιρετισμοί των Μουσουλμάνων, χαιρετισμοί των Εβραίων
• Project: Επιστήμες και Άραβες.
Επίσκεψη στο Μουσείο Ισλαμικών Τεχνών – Μουσείο Μπενάκη
Χώροι λατρείας στις μονοθεϊστικές θρησκείες – Γνωριμία με την τέχνη του Ιουδαϊσμού.
Συναντήσεις Χριστιανισμού – Ισλάμ.
Project: Δημιουργούμε έναν οδηγό γνωριμίας με τόπους λατρείας των τριών μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών.
Ινδουϊσμός: Ναός της Μινάκσι, Μπεναρές (προσκύνημα), λουτρό στον Γάγγη, ο Σίβα ως Ναταράγια, ιερές αγελάδες, ιεροτελεστίες, Μαντάλα • Βουδισμός: Αγάλματα του Βούδα, παγόδες, μοναστήρια του Θιβέτ, κάψιμο λιβανιού • Ταοϊσμός: Άγαλμα του Λάο Τσε στην Κίνα, το γιν και το γιανκ, ο μεγαλύτερος θρησκευτικός κανόνας στον κόσμο • Κομφουκιανισμός: Ναοί στην Κίνα ii. Πρόσωπα, αξίες • Ινδουϊσμός. Ρ. Ταγκόρ: «Ο εραστής του Θεού» • Βουδισμός. Σιντάρτα: Μεταστροφή και φωτισμός • Ταοϊσμός. Λάο-Τσε: Κοιτάσματα σοφίας • Κομφουκιανισμός. Κομφούκιος: Ηθική και κοινωνική φιλοσοφία
Διαθεματικές εργασίες: Ελληνισμός και Βουδισμός στην ελληνιστική τέχνη, σανσκριτικά και αρχαία ελληνικά
Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία με χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού με θέμα πρόσωπα και αξίες στις θρησκείες της μακρινής Ανατολής.

*****

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
______

Νομίζω ότι αντιλαμβάνεστε ότι μόνον την Ορθοδοξία δεν θα διδάσκονται τα παιδιά μας στο μάθημα των θρησκευτικών στην Α’ Γυμνασίου.
Και όσοι έχετε ήδη πάθει ηλεκτροπληξία από το αναλυτικό πρόγραμμα των Θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου δέστε τι μενεξέδες και κρίνα εύοσμα οικουμενισμού και θρησκειολογίας ετοιμάζουν για τη Β΄ Γυμνασίου, τα οποία - ειρήσθω εν παρόδω - άρχισαν ήδη να εφαρμόζονται πιλοτικά σε ορισμένα σχολεία.

******

B΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
____________

Η απεικόνιση του Θεού σε άλλες θρησκευτικές παραδόσεις • Ιουδαϊσμός • Ισλάμ • Ανατολικές θρησκείες.
Η απεικόνιση του Θεού στις σύγχρονες τέχνες (κινηματογράφος, κόμικς, ζωγραφική).
Ο εικονισμός του Θεού μέσα από τη μουσική και/ή τον χορό...
Συγκριτική μελέτη εικόνων από διαφορετικές θρησκευτικές παραδόσεις με θέμα «Εικονίζεται ο Θεός;»
Γνώμες των ανθρώπων για τον Ιησού Χριστό.
Ο Ιησούς Χριστός στο Κοράνι και στη λογοτεχνία του Ισλάμ.
Γνώμες συγχρόνων για τον Ιησού, ενός Εβραίου (π.χ. Μπούμπερ), ενός Ινδουϊστή (π.χ. Γκάντι) και ενός αγνωστικιστή (π.χ. Μαρσέλ Μαρσώ). Επεξεργασία απόψεων.
Από τον Οδυσσέα ως τους υπερήρωες των σύγχρονων κόμικ: Ο άνθρωπος ως «σημείον αντιλεγόμενον».
Η φύση στην τέχνη θρησκειών του κόσμου.
Ο σεβασμός του ανθρώπου σε διάφορες θρησκείες
Συγκέντρωση ειδήσεων και ανάγνωση ενός κειμένου γύρω από το ζήτημα της ετερότητας. Ιστορίες μεταναστών. Έκφραση συναισθημάτων και σκέψεων.
Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία: Οι Έλληνες δίπλα στους Εβραίους συμπατριώτες τους.
Μελέτη περίπτωσης: Μ. Σκόπτσοβα, Αρχιεπίσκοπος Σινά Δαμασκηνός για Εβραίους και Άραβες.
Εβραίοι ειρηνιστές για τα δικαιώματα των Παλαιστινίων.
Βρίσκουν και παρουσιάζουν στοιχεία για την ορχήστρα Εβραίων – Παλαιστινίων του Ντ. Μπάρενμποϊμ. Ακούμε στην τάξη μια συναυλία της ορχήστρας.
Από την ιστορία της Χριστιανικής Εκκλησίας. Χριστιανοί που διώκουν Χριστιανούς: • Το Σχίσμα: Αιτίες, πρόσωπα, γεγονότα
Ιερές Γραφές των θρησκειών: Βία και καταλλαγή: Κοράνιο, Βέδες, Βουδιστική Τριπιτάκα, η ινδική-τζαϊνιστική αρχή της αχίμζα, της μη βίας προς όλα τα ζωντανά όντα και του σεβασμού της ζωής • Μεγάλα παγκόσμια έπη: Αντιπαλότητα και διαμάχες: Γιλγαμές, Ιλιάδα, Οδύσσεια, Μαχαμπάρατα, Ραμάγιανα κλπ. •
Παραδείγματα ενδοθρησκευτικών και διαθρησκειακών συγκρούσεων και ανταγωνισμών: Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ινδοϊσμός, Βουδισμός. • Ρόλος των θρησκειών, του πολιτισμού, του διαθρησκειακού και διαπολιτισμικού διαλόγου και της παιδείας στη διαφύλαξη της ειρήνης και την προάσπιση των πανανθρώπινων αξιών και του σεβασμού της ζωής
Project: Ανακαλύπτουμε σύγχρονες διαφορές και ομοιότητες στη λατρεία Ορθοδόξων – Καθολικών.

*****

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
______________

Σημειώστε ότι αυτά που διαβάσατε πιο πάνω αντικαθιστούν το σημερινό αναλυτικό πρόγραμμα το οποίο αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη. Αφήνω στην κρίση των αναγνωστών αν αυτό το πρόγραμμα σχετίζεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο με την ορθόδοξη αγωγή των παιδιών μας. Αν είναι μάθημα που θα βοηθά τα παιδιά να μάθουν την πίστη των πατέρων μας ή αν είναι ένα κοινωνιολογικό, πολυπολιτισμικό, οικουμενιστικό μάθημα. Απολαύστε λοιπόν στη συνέχεια τους “ορθόδοξους” προσανατολισμούς του μαθήματος της Γ’ Γυμνασίου.

*****

Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
_____________

Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος iv. Προτεσταντικές Ομολογίες v. Αγγλικανική Εκκλησία vi. «Υπέρ της των πάντων ενώσεως». Το αίτημα της ενότητας: • Άρση αναθεμάτων (Καθολικών – Ορθοδόξων) • Κοινή Διακήρυξη Καθολικών – Ορθοδόξων (2006) • Το Ευρωπαϊκό και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών • Οικουμενική κίνηση • Θεολογικοί Διάλογοι.
vi. «Εν εκκλησίαις ευλογείτε τον Θεόν»: Η εξέλιξη της χριστιανικής τέχνης στην Ανατολή και τη Δύση (αρχιτεκτονική, ζωγραφική, γλυπτική, μουσική).
Μελέτη περίπτωσης: Ο σημερινός Οικουμενικός Πατριάρχης, Πάπας, Αρχιεπίσκοπος Καντέρμπουρι (στοιχεία για τα πρόσωπα και τη δράση τους).
Δημιουργία-παρουσίαση ψηφιακής παρουσίασης με θέμα «Χώροι και τρόποι λατρείας στον Προτεσταντισμό» και «Ανθρωπογεωγραφία του Προτεσταντισμού».
Αντισημιτισμός • Ισλαμοφοβία
• «Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει»: Η θρησκευτική πίστη ως ιδιωτική υπόθεση. «Συνύπαρξη» χωρίς συνάντηση
Η συνάντηση των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών στην Ευρώπη
Εργαστήρι ιδεών: Σε ομάδες συζητείται το θέμα «γιατί είναι σημαντικός ο διαθρησκειακός διάλογος;». Παρουσίαση θέσεων. Συζήτηση σε ολομέλεια.
Σύγχρονες διαθρησκειακές συναντήσεις • Οικουμενικό κείμενο iv. Αξίες θρησκειών του κόσμου • Ιουδαϊσμός • Ισλάμ • Ινδουϊσμός • Βουδισμός • Κομφουκιανισμός.
Η βία των Χριστιανών εναντίον των θρησκευτικά «άλλων». Το παράδειγμα της αποικιοκρατίας • Παραδείγματα σύγχρονου χριστιανικού φονταμενταλισμού.
ii. Φονταμενταλισμός στις θρησκείες του κόσμου • Ισλάμ • Ιουδαϊσμός • Ινδοϊσμός.
Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία με θέμα «Θρησκεία και βίαιες αντιπαραθέσεις» (κάθε ομάδα επεξεργάζεται ένα θέμα: αποικιοκρατία, σύγχρονος χριστιανικός φονταμενταλισμός, ισλαμικός φονταμενταλισμός, στατιστικά και εικόνες κ.ά.)
Γέροντας Πορφύριος. Το χάρισμα της πνευματικής πατρότητας • Ν. Νησιώτης. Ο οραματιστής της ενότητας • Κάλλιστος Γουέαρ. Μια ορθόδοξη φωνή στη σύγχρονη Δύση • Μητέρα Τερέζα, η «αγία των φτωχών». Αγώνας για την ανακούφιση των αναξιοπαθούντων • Ντ. Μπονχέφερ. Ο μαρτυρικός αγώνας κατά του ναζισμού • Μ. Ντ. Τούτου. Ο υπερασπιστής της ισότητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μέριμνα για τους πάσχοντες από AIDS • Μ. Γκάντι. Ο κήρυκας και μάρτυρας της ειρηνικής αντίστασης • Δαλάι Λάμα. Ένας θρησκευτικός ηγέτης χωρίς πατρίδα.
• Έρευνα: Το μεγάλο ζήτημα της θεοδικίας στο Ισλάμ (κισμέτ)
• Έρευνα: Πώς νοείται η σωτηρία του ανθρώπινου προσώπου στον Χριστιανισμό και στις απω-ανατολικές παραδόσεις του Ινδοϊσμού και του Βουδισμού.
• Ινδοϊσμός - Ανακύκληση των υπάρξεων, ανταπόδοση των έργων, συνεπώς και του κακού - Ο κόσμος "παιχνίδι" (λίλα) του Θεού και η δημιουργία της κοσμικής πραγματικότητας - Ο αισθητός κόσμος της άγνοιας και της πλάνης - Ανθρωπος, άσκηση και περισυλλογή: Αποδέσμευση από τον κόσμο της πλάνης και οι δρόμοι για την σωτηρία (κάρμα-μάργα, γιόγκα) - Το έσχατο Τέλος (Μόξα): Ο άνθρωπος σταγόνα βροχής που πέφτει στον «ωκεανό της γνώσης» (το τέλος των θανάτων και των επαναγεννήσεων) • Βουδισμός - Η ζωή είναι πόνος - Ανακύκληση των υπάρξεων, ανταπόδοση των έργων και του κακού - Ιδεώδες: Η άρση του πόνου που εξασφαλίζεται με την άρση της επιθυμίας - Δρόμοι για την απολύτρωση: Τέσσερις ευγενείς αλήθειες και οκταπλή ατραπός - Το έσχατο Τέλος (Νιρβάνα): Το τέλος των θανάτων και των επαναγεννήσεων
Μελέτες περίπτωσης: - Νεομάρτυς Ακυλίνα (†1764): Ελευθερία και πίστη - Αρχιεπίσκοπος Λουκάς (†1961): Επιστήμη και διακονία - Μάρτιν Λούθερ Κινγκ (†1968): Διακρίσεις και ισότητα - Όσκαρ Ρομέρο (†1980): Πλούτος και φτώχια - Elisabeth Behr-Sigel (†2005): Άνδρες και γυναίκες.
Να βρουν στοιχεία για τις όψεις της σύγχρονης Θεολογίας: - Θεολογία της Απελευθέρωσης - Φεμινιστική Θεολογία.
Αντιλήψεις θρησκειών για το τέλος του κόσμου.
Ανιχνεύοντας θρησκευτικές προσεγγίσεις των εσχάτων μέσα από την εικονογραφία και την τέχνη.
*****

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
__________

Σημειώστε ότι οι πάνω οικουμενιστικές και θρησκειολογικές προτάσεις του μαθήματος των θρησκευτικών για την Γ΄ Τάξη του Γυμνασίου αντικαθιστούν το σημερινό μάθημα για την Ιστορία της Εκκλησίας.

Με άλλα λόγια. Με τα νέα αναλυτικά προγράμματα η Παλαιά Διαθήκη, η Καινή Διαθήκη και η Ιστορία της Εκκλησίας που διδάσκονταν οι μαθητές στις πρώτες τρείς τάξεις του Γυμνασίου αντικαθίστανται σχεδόν εξ ολοκλήρου από ένα μάθημα με οικουμενιστικό, θρησκειολογικό, πολυπολιτισμικό και κοινωνιολογικό περιεχόμενο.

ΕΡΩΤΩ: ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΙΟΝΤΕΣ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥ;

5 comments:

  1. Orthodoxy has been on the cross not just recently but for almost a century. Obviously, as time progresses, the body of Orthodoxy is diminishing because it was prophesized that at the end of times the flock of Christ will indeed be very small. There is no question that we are living at the end of times. These events and all the other horrifying treasons of the last century did not occur accidentally.
    For all those who falsely believe that by remaining in the official so called “Orthodox church” they will be able to influence it from within, the message is simple: Eject before it is too late. Just like the Jews who originally had the True Faith eventually lost it because they rejected Christ, so the official church has lost the True Faith by following heretics, Ecumenists and Godless impostors. As for governments to uphold and protect Orthodoxy, that is wishful thinking. Look at history: That era where people dependent on Orthodox-believing leaders has come and gone and has died early in the 20th century. Since the official church has committed treason, it is totally unrealistic to expect government laymen, who could not care any less these days for God but only care for earthly pleasures, to hold the line.
    And a final point: If you care for Orthodoxy, look for it in those jurisdictions that you now look down on as being schismatic because they refused to follow the “official” church to oblivion. If you care for Orthodoxy, you will have to swallow your pride and accept that you have placed your trust on the wrong church and find the courage to leave it like the prodigal son who returned to his paternal home. If you care for Orthodoxy, you have to realize that you live in eschatological times where the truth will no longer be disseminated from government schools and imposing churches of “world Orthodoxy” but will only be found in humble and unceremonious basement Churches and tiny chapels like the catacombs of the early Christians and communist Russia. If you care for Orthodoxy, you will have to sweat, you will have to struggle, you will have to endure and you will have to teach your children the Truth and not trust the government to do it for you. In short, if you care for Orthodoxy you will have to bear your cross and forget about any help from these who are heading towards the abyss.

    ReplyDelete
  2. Η Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού.

    Ο Παράκλητος είναι μαζί μας έως της συντελείας των αιώνων.

    Οσοι βρεθούν εκτός της Εκκλησίας βάζουν την ψυχή τους σε έσχατο κίνδυνο.

    Η Εκκλησία καθοδηγείται πάντοτε από το Αγιο Πνεύμα.

    Η αντίληψη ότι το Αγιο Πνεύμα απομακρύνεται από την Εκκλησία είναι καθαρά προτεσταντική αντίληψη.

    ReplyDelete
  3. Με αγάπη η μετάφραση του απο πάνω:"Η Ορθοδοξία έχει γίνει πάνω στο σταυρό, όχι μόνο πρόσφατα, αλλά για σχεδόν έναν αιώνα. Προφανώς, καθώς ο χρόνος προχωρεί, το σώμα της Ορθοδοξίας μειώνεται επειδή προφήτευσε ότι στο τέλος της εποχής του ποιμνίου του Χριστού θα είναι πράγματι πολύ μικρή. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ζούμε το τέλος των καιρών. Αυτά τα γεγονότα και όλες τις άλλες φρικιαστικές treasons του περασμένου αιώνα δεν συνέβη τυχαία.
    Για όλους εκείνους που λανθασμένα πιστεύουν ότι εάν παρέμενε στην ίδια την επίσημη λεγόμενη «Ορθόδοξη Εκκλησία» θα είναι σε θέση να επηρεάσει εκ των έσω, το μήνυμα είναι απλό: Εξαγωγή πριν να είναι πολύ αργά. Ακριβώς όπως οι Εβραίοι, που αρχικά είχε την αληθινή πίστη έχασε τελικά απορρίφθηκε επειδή ο Χριστός, έτσι ώστε η επίσημη εκκλησία έχει χάσει την αληθινή πίστη, ακολουθώντας τους αιρετικούς, Οικουμενιστές και Godless απατεώνες. Όσο για τις κυβερνήσεις να διατηρήσουν και να προστατεύσουν την Ορθοδοξία, που είναι ευσεβείς πόθοι. Κοιτάξτε την ιστορία: ότι η εποχή όπου οι άνθρωποι εξαρτώνται από την Ορθόδοξη πίστη-οι ηγέτες έχουν έρθει και έχουν πάει και έχει πεθάνει στις αρχές του 20ου αιώνα. Δεδομένου ότι η επίσημη εκκλησία έχει διαπράξει προδοσία, είναι εντελώς ανεδαφικό να περιμένει κανείς λαϊκούς κυβέρνηση, που δεν θα μπορούσαν να φροντίσουν λιγότερο αυτές τις μέρες για το Θεό, αλλά μόνο για τη φροντίδα των επίγειων απολαύσεων, να κρατήσουν τη γραμμή.
    Και μια τελευταία παρατήρηση: Αν φροντίζετε για την Ορθοδοξία, αναζητήστε το σε εκείνες τις δικαιοδοσίες που θα εξετάσουμε τώρα κάτω ως σχισματικοί, επειδή αρνήθηκε να ακολουθήσει την "επίσημη" εκκλησία στη λήθη. Αν νοιάζεσαι για την Ορθοδοξία, θα πρέπει να καταπιεί την υπερηφάνειά σας και να δεχτεί ότι έχετε τοποθετήσει την εμπιστοσύνη σας σε λάθος εκκλησία και να βρει το θάρρος να το αφήσουμε όπως ο άσωτος γιος που επέστρεψε στο πατρικό σπίτι του. Αν νοιάζεσαι για την Ορθοδοξία, θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι ζείτε στην εσχατολογική εποχή όπου η αλήθεια δεν θα είναι πλέον να διαδίδονται από τα σχολεία της κυβέρνησης και επιβλητικές εκκλησίες της "παγκόσμιας Ορθοδοξίας», αλλά μπορεί να βρεθεί μόνο κατά την ταπεινή και άνευ διατυπώσεων Εκκλησίες υπόγειο και μικροσκοπικά εκκλησάκια, όπως τις κατακόμβες των πρώτων Χριστιανών και κομμουνιστική Ρωσία. Αν νοιάζεσαι για την Ορθοδοξία, θα πρέπει να ιδρώσει, θα πρέπει να αγωνιστούν, θα πρέπει να υπομείνουν και θα πρέπει να διδάξουν στα παιδιά σας την αλήθεια και να μην εμπιστεύονται την κυβέρνηση να το κάνει για σας. Εν ολίγοις, αν έχετε φροντίδα για την Ορθοδοξία θα πρέπει να φέρουν σταυρό σας και ξεχάστε κάθε βοήθεια από αυτούς που κατευθύνονται προς την άβυσσο."

    ReplyDelete
  4. Unknown@,Do YOU care about the Orthodox Church?

    ReplyDelete
  5. Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Τελεβάντο!

    ReplyDelete