Tuesday, November 16, 2010

"ΜΕΝΕΞΕΔΕΣ" ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ












“ΜΕΝΕΞΕΔΕΣ” ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Και δεύτερη δυσάρεστη έκπληξη για τους πιστούς από τη γραφίδα του Μητροπολίτη Ζακύνθου Χρυσόστομου.

Σταχυολόγησα πιο κάτω τμήματα της νέας επιστολής του προς το Σεβασμιότατο Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο που αποκαλύπτουν το ύφος και το ήθος του Σεβασμιότατου Ζακύνθου.

Χωρίς καμιά περίσκεψη, χωρίς καμία λύπη και προπαντός χωρίς καμιά αιδώ μιλά με άκρως απαξιωτικό τρόπο για ένα επίσκοπο που λευκάνθηκε στη διακονία της Εκκλησίας και διώχθηκε και διώκεται παρά πάσαν έννοια ηθικής και δικαίου με κάθε αντικανονικό και παράνομο τρόπο.

Διερωτώμαι γιατί ακριβώς μπαίνει ο Μητροπολίτης Ζακύνθου στον κόπο να απαντά τις θέσεις του Σεβασμιότατου Αττικής αν δεν έχει να πει “σιγής τι κρείσσον”!

Σε τι εξυπηρετεί αυτό το υβρεολόγιο και η παφλάζουσα εμπάθεια;

Τι αναμένουν οι πιστοί από τον Σεβασμιότατο Ζακύνθου; Αντί να στέλλει επιστολές απύθμενης κακότητας προς ένα Γέροντα αδικημένο και ταλαιπωρημένο επίσκοπο θα μπορούσε να κάνει κάτι πολύ πιο θετικό και αποτελεσματικό.

Είναι σε όλους γνωστή η εγγύτητα του Μητροπολίτη Ζακύνθου προς τον Αρχιεπίκοπο Ιερώνυμο. Είναι πανεύκολο να βρουν κατά Θεό λύση στο πρόβλημα αν θέλουν να ειρηνεύσει η Εκκλησία, να αναιρεθεί η βοώσα για 36 χρόνια αδικία και να αποκατασταθεί η δεινώς τρωθείσα εκκλησιαστική τάξη.

Η σύνταξη αυτού του είδους των επιστολών δεν περιποιεί τιμή στο Σεβασμιότατο Ζακύνθου! Ούτε τους αναγνώστες της η επιστολή οικοδομεί, ούτε το καλόν της Εκκλησίας προάγει.

Ας βάλει το χέρι εις την καρδίαν και ας ατενίσει την εικόνα του Κυρίου και του Αγίου Διονυσίου Ζακύνθου τον οποίο - όπως μας βεβαιώνει - τόσο πολύ ευλαβείται. Δεν θα δυσκολευθεί να ακούσει τη φωνή της συνείδησής του να τον προτρέπει να πράξει χωρίς χρονοτριβή αυτό που πρέπει να γίνει για την αγάπη του Χριστού και της Εκκλησίας.

Παραθέτω στη συνέχεια αποσπάσματα από την επιστολή του Μητροπολίτη Ζακύνθου για να αντιληφθούν οι αναγνώστες το λάθος που διέπραξε ο Μητροπολίτης Ζακύνθου με την αήθη επιστολή που έστειλε στο Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο.

*****


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟ
_____________

«Ο Λόγος εις την χρείαν θεραπεύει την καρδίαν». Έτσι ο Λαός δικαιολογεί την αναγκαιότητα της απάντησης στην πεισμοσύνη του αργόσχολου γέρου, που επιλεχτικά θυμάται όσα νομίζει ότι τον εξυπηρετούν.
Αυτό φαίνεται έντονα για πολλά χρόνια τώρα, όταν στο φυλλάδιο που κυκλοφορεί με τίτλο «Ελεύθερη πληροφόρηση» ξαναζεσταίνεται το κουρκούτι του.
Ξαναθυμάμαι την λαϊκή ρήση, «όλοι λέγαν, ξαναλέγαν και ο γέρος με το κουρκούτι του». Δεν ξέρω τι με έπιασε σήμερα, αλλά συνεχώς μου έρχονται στο νου σχετικές λαϊκές σοφίες και επιμένει το χέρι μου στην διατύπωση ακόμη μιας: «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη».
Παρακάμπτει μια ολόκληρη επταετία πλήρους παρέκκλισης Κανόνων και Νόμων. Μιας φρικώδους εκκλησιαστικής εκτροπής με θύματα Κληρικούς όλων των βαθμίδων με διαδικασίες χιτλερικής θηριωδίας.
Αλλά ο λαός μας λέει: «Είδες κακό γέρο; Ήταν από τα νειάτα του» και άλλη «Όπου τα παιδομάθει, δεν τα γεροντοαφήνει» και άλλη «πρώτα πεθαίνει ο άνθρωπος και ύστερα το χούι του».
Τέλος η αρχαία γραμματεία μας θυμίζει «Φύσιν πονηράν μεταβαλείν ου ράδιον». Δεν μετανοώ ότι άκουσα και τήρησα τις εντολές της Εκκλησίας και δεν άφησα τον καταληψία να τα κάνει μπάχαλο στην Αττική.
Όταν με βιαιοπραγίες μετέτρεψαν την Εκκλησία σε πεζοδρόμιο, κατά την γνωστή τακτική των παρεκκλησιαστικών «μισθοφόρων», ώσπου κατέλαβαν την εκκλησιαστική εξουσία, με την βοήθεια των τανκς και των ομοϊδεατών τους συνταγματαρχών.
Αυτά ξέχασε ο γέρος του Ωρωπού. Ποιοι Κανόνες και ποιοι Νόμοι εφαρμόσθηκαν αλήθεια τότε; Εφάρμοσαν τους Κανόνες ΚΑΤΙΝΑ χωρίς ντροπή.
Επιλεκτικά θυμάται τα γεγονότα, ότι μπορεί 36 χρόνια τώρα να βρίζει, ενώ κατά την παντοδυναμία του εδιώκονταν όσοι τολμούσαν να έχουν το θάρρος και την δύναμη να αντισταθούν στο ΚΑΘΕΣΤΩΣ της Εκκλησιαστικής εκτροπής.
Παραβλέπει εκείνους που πρωτοστάτησαν στην επιβολή του επιτιμίου. Όσους εργάστηκαν για την απομάκρυνση του από το θρόνο που κατέλαβε με τις γνωστές μεθοδεύσεις απομάκρυνσης του κανονικού Ποιμενάρχου, όπως άλλωστε έγινε και με πολλούς άλλους – θύματα της Εκκλησιαστικής θηριωδίας, για τους οποίους μεγάλο μέρος ευθύνης φέρει ο διαστρεβλωτής της ιστορικής πραγματικότητας.
Όλα όσα περί φιλοδοξιών μου είναι στην σφαίρα ΜΟΝΟΝ της γεροντικής του αρρωστημένης φαντασίας, του συντάκτη του εντύπου, του κ. Γκατζιρούλη.
Ναι πάλαιψα με τα σκοτεινά καταγώγεια του ευσεβιστικού «μαχαλά». Δεν θα βρεθεί ούτε ένας που να πει με το χέρι στην καρδιά του ότι του ζήτησα τίποτα, απολύτως τίποτα, γύρω απ΄ αυτά που μου αποδίδει ο μοναχικός πεισματάρης.
Η εμμονή στην τρελή κούρσα του αρρωστημένου εγωϊσμού δεν ταιριάζει σε ανθρώπους της ηλικίας μας που θέλουμε «ευσεβώς ζην».

ΠΗΓΗ:

Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία”

2 comments:

  1. Δε φθάνει που από χρόνια έχει απωλέσει την έξωθεν καλή μαρτυρία!Δε φθάνει που τον προσφωνούν με γυναικείο ψευδώνυμο!Δε φθάνει που κατασκανδάλισε το λαό με τη με φόντο γυναικεία οπίσθια απαίσια συνέντευξή του στο πορνοπεριοδικό Πεντχάουζ!Δε φθάνει που στήριξε τις παρανομίες του Σεραφείμ Τίκα όσο κανείς άλλος!Μας βγαίνει κι από πάνω!Πρύτανης της θρασύτητας είναι.Αντί να κλειστεί σε κανένα μοναστήρι να θρηνήσει τα ανοσιουργήματά του προκαλεί ΑΦΟΡΗΤΑ!Τέτοια ξετσιπωσιά και τόσος παχυδερμισμός απ τον ασύνετο Συνετό!

    ReplyDelete
  2. Ότι έχει ο καθένας προσφέρει. Ο Νικόδημος θεολογικό λόγο και ο Χρυσόστομος «σχετικές λαϊκές σοφίες».

    ReplyDelete