ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ
Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Σε άρθρο του («Αμήν» 8.6.), με αφορμή την έλευση λειψάνων της Αγ. Ελένης στην Αθήνα, ο θεολόγος κ. Ιω. Μπουγάς, γράφει και τα πιο κάτω: «Υπάρχει στον κόσμο μία Χριστιανική Εκκλησία. Αποτελείται από όλους τους χριστιανούς πιστούς και όχι από συνταξιούχους ακαδημαϊκούς θεολόγους και αγιορείτες μοναχούς ή από μια δράγα (sic) φανατικών κατ’ όνομα χριστιανών, που υποτιμούν τη νοημοσύνη, την ηθική, την πίστη και την ευσέβεια του πιστού κάθε Χριστιανικής Εκκλησίας. Στην Εκκλησία αυτή υπάρχουν πολλές οικογένειες σε όλο τον κόσμο, που το κακό παρελθόν τους χώρισε και μάλιστα πολλές φορές με βίαιο τρόπο».
Ούτε πρόεδρος του «Π.Σ.Ε.» να ήταν ο Ελλογιμώτατος δεν θα εξακόντιζε τέτοιες ουρανομήκεις οικουμενιστικές κορώνες!!! Ώστε, ούτε αιρεσεις και κακοδοξίες υφίστανται, μήτε αιρετικοί και κακόφρονες υπάρχουν! Όλους τους μεταμόρφωσε, οβιδιακώ τω τρόπω, σε μέλη της Εκκλησίας ο καλός κύριος Μπουγάς! Όμως ο ποταμός της αγάπης του, όλως αιφνιδίως, στερεύει και εξατμίζεται αποτόμως. Εξακοντίζει ευθύς αμέσως όξος και χολή κατά παντός υπευθύνου, ήτοι κατά των αντιοικουμενιστών που πολεμούν τη Σύναξη του Κολυμβαρίου. Επιτίθεται λαύρος κατά του π. Θεοδώρου Ζήση, του Καθηγητή Δημητρίου Τσελεγγίδη, Αγιορειτών πατέρων και πάντων των επισκόπων, λοιπών κληρικών και λαϊκών, που τόλμησαν (άκουσον! άκουσον!) να σταθούν ενάντιοι στο Γολιάθ της αίρεσης και της ταύτισης αλήθειας και ψεύδους, όπως δογματίστηκε στο Κολυμβάριο με το Άρθρο 6, περί «ετεροδόξων Εκκλησιών και Ομολογιών».
Oι αιρετικοί μόνο με ΕΝΑ τρόπο μπορούν να εισέλθουν στην Εκκλησία: δια της μετανοίας και της αποπτύσεως της αιρέσεως. Ο άλλος τρόπος ,ο πονηρός και κάλπικος, είναι η προτεσταντικής επινοήσεως ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ (Branch theory) που εξαλείφει μαγικά τις διαφορές περί την Πίστιν. Ώστε άδικα, πάντα κατά τον κ. Μπουγά, οι Άγιοι δια μέσου των αιώνων πολέμησαν τις αιρέσεις. Ο λαμπρός θεολόγος γνωρίζει τα πράγματα κάλλιον των Αγίων, δηλαδή του Μ. Αθανασίου, του Αγ. Κυρίλλου, του Λέοντος Ρώμης, του Μαξίμου του Ομολογητού, του Αγ. Ταρασίου, του Αγ. Φωτίου του Μεγάλου, του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά, του Αγ. Μάρκου του Ευγενικού, του Αγ. Κοσμά του Αιτωλού, του Αγ. Νεκταρίου, του Αγ. Παϊσίου και πάντων των Αγίων που στάθηκαν ανάχωμα σε κάθε αίρεση και κακοδιδασκαλία, αλλά και των Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων. Δεν έχει ακούσει τίποτε για το τι αναφέρει ο Απόστολος Παύλος για τις αιρέσεις; Δεν διάβασε τι λέγει περί αιρέσεως ο Αββάς Αγάθων; Δεν νομίζει ότι υποτιμά, προκλητικότατα, τη νοημοσύνη πάντων των Ορθοδόξων;
No comments:
Post a Comment