Sunday, February 9, 2014

Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ τ. ΛΥΚΕΙΑΡΧΗ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ “ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ” ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ” ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ μ. ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ ΕΜΨΥΧΟΥΤΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΚΥΗΣΕΩΣ.!!!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ.

ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΤΙ Η ΕΥΣΥΝΟΠΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΙΜΑ ΤΟΝ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΑΝ ΘΕΟΛΟΓΟ, ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.


Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

Του κ. Ανδρέα Κυριακού, τ. Λυκειάρχη
==========

Από τις αρχές του περασμένου Δεκέμβρη αναρτήθηκε στο διαδίκτυο μαγνητοφωνημένη συνομιλία του μακαρίτη μοναχού Ιωσήφ Βατοπεδινού με προσκυνητές. 

Σ’ αυτήν ο μοναχός Ιωσήφ λέει ότι το έμβρυο είναι μεν ζωντανό από τη στιγμή της συλλήψεως, αλλά δεν έχει ψυχή. Αποκτά ψυχή, κατά τον ισχυρισμό του, κατά τον 3ο μήνα της κυήσεως. Ο ισχυρισμός αυτός ανατρέπει άρδην τη χριστιανική διδασκαλία για την αρχή της ανθρώπινης ζωής. Το Ευαγγέλιο, οι Άγιοι Πατέρες αλλά κι οι Οικουμενικές Σύνοδοι συμφωνούν ότι κατά τη σύλληψη το έμβρυο είναι άνθρωπος με σώμα και ψυχή (εξ άκρας συλλήψεως).

Και εξηγούμαι: Στο Ευαγγέλιο (Λουκ.α΄39-45) αναφέρεται ότι η Παναγία, λίγες μέρες μετά τον Ευαγγελισμό (τη θαυμαστή σύλληψη του Χριστού εκ Πνεύματος Αγίου) επισκέφθηκε την Ελισάβετ, που ήταν έγκυος έξι μηνών. Αυτή, φωτισμένη από το Άγιο Πνεύμα, ονομάζει την Παναγία μητέρα του Κυρίου της. Συμπέρασμα: Το λίγων ημερών έμβρυο, ο Χριστός, είναι ο Κύριος της Ελισάβετ (δηλαδή τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος με σώμα και ψυχή), το έμβρυο που είχε στην κοιλιά της· ο Ιωάννης ο Πρόδρομος σκίρτησε από χαρά. Γιατί; Διότι αντιλήφθηκε μιαν άψυχη κυτταρική μάζα στην κοιλιά της Παναγίας; Όχι φυσικά! Αντιλήφθηκε τον κυοφορούμενο Κύριό του, που είναι τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος (με σώμα και ψυχή). Η θέση του μ. Ιωσήφ αντιστρατεύεται την Αγία Γραφή.

Ο Μ. Αθανάσιος αναφέρει ότι «ταυτόχρονα πήραν αρχή της ύπαρξής τους και η ψυχή και το σώμα στην κοιλιά της μητέρας». Το ίδιο τονίζει κι ο Αγ. Γρηγόριος Νύσσης. Ο Αγ. Μάξιμος ο Ομολογητής λέει ότι σώμα και ψυχή εμφανίζονται ταυτόχρονα. Ο Αγ. Ιωάννης Δαμασκηνός αναφέρει ότι κατά τη σύλληψη του Χριστού έχουμε σάρκα έμψυχη. Το ίδιο δέχεται κι ο Αγ. Σωφρόνιος Ιεροσολύμων. Ο Μ. Βασίλειος στον 2ο κανόνα του κρίνει ένοχη φόνου κάθε γυναίκα που προβαίνει σε έκτρωση, ανεξάρτητα από την ηλικία του εμβρύου. Ο 2ος κι ο 8ος κανόνας του Μ. Βασιλείου έχουν υιοθετηθεί από την 6η Οικουμενική Σύνοδο κι αποτελούν πίστη της Εκκλησίας.

Συμπέρασμα: Όποιος αρνείται το γεγονός ότι η ανθρώπινη ζωή αρχίζει από τη στιγμή της συλλήψεως κι επομένως ότι το έμβρυο έχει ψυχή από τότε, αρνείται τα χριστολογικά και ανθρωπολογικά θεμέλια της Ορθοδοξίας. Αρνείται ουσιαστικά το μυστήριο της Θείας Ενανθρωπήσεως και συγκρούεται με τις αποφάσεις 4 Οικουμενικών Συνόδων.

Και κάτι άλλο. Στην Υμνολογία της Εκκλησίας αναφέρεται: «Του Γαβριήλ φθεγξαμένου σοι Παρθένε το χαίρε συν τη φωνή εσαρκούτο ο των όλων Δεσπότης...». Σάρκωση=ενανθρώπηση. 

Στο Ησαΐα χόρευε λέει: «Η Παρθένος έσχεν εν γαστρί και έτεκεν υιόν τον Εμμανουήλ, Θεόν τε και άνθρωπον». Το Θεόν τε και άνθρωπον αναφέρεται και στο "έσχεν" και στο "έτεκεν"

Θα αναρωτηθεί ο αναγνώστης: Γιατί όλα αυτά τα κατεβατά; Γιατί μας ενοχλεί η άποψη ενός κεκοιμημένου μοναχού; Μα αν το έμβρυο μέχρι τον 3ο μήνα δεν έχει ψυχή, έχουμε θεολογική κάλυψη των εκτρώσεων! Το θέμα είναι θέμα ζωής και θανάτου. Στο όνομα των υποψήφιων θυμάτων είμαι υποχρεωμένος να μη σιωπήσω, και σαν θεολόγος, σαν χριστιανός και σαν άνθρωπος να διαμαρτυρηθώ. Μιλάμε για φόνο.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ

No comments:

Post a Comment