Η ΚΥΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========
Οσοι ξέχασαν την κυρία Ρεπούση τους υπενθυμίζουμε ότι είναι η “ιστορικός” που έγραψε το βιβλίο της Ιστορίας στο οποίο ανέφερε ότι οι Μικρασιάτες που σφαγιάστηκαν από τις ορδές των Νεοτούρκων στην προκυμαία της Σμύρνης πέθαναν από το συνωστισμό!!!
Να αναφέρω ότι πριν λίγα χρόνια κοιμήθηκε στην Αστόρια της Νέας Υόρκης μια εξαίρετη κυρία η οποία ως κοριτσάκι 10 χρόνων έζησε τα γεγονότα του σφαγιασμού των Ελλήνων της Σμύρνης και η οποία δεν τα θυμόταν να έχουν καμιά απολύτως σχέση με αυτά που αναφέρει η Οθωμανολάγνα “ιστορικός”.
Ας προσέξουν τις επισημάνσεις του κ. Τάτση, οι “ΚΑΙΡΟΣκόποι”, οι οποίοι κάνουν πλάτες στους άθεους κρατούντες και στον “κακό δαίμονα” του μαθήματος των θρησκευτικών και στενό συνεργάτη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου κ. Σταύρο Γιαγκάτζογλου.
Αυτή τη φορά η συμβολή της κυρίας Ρεπούση δεν είναι μικρότερης “αξίας”, από ότι η αντι - ιστορική αναφορά της για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στη Σμύρνη.
Προειδοποιεί τους θεολόγους - όχι βέβαια επειδή το επιδιώκει - για τα σχέδια των άθεων για το μάθημα των θρησκευτικών.
Ο ΕΞΟΒΕΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
____________
Καταρχήν θέλουν να μετατραπεί σε θρησκειολογικό μάθημα, το μάθημα των θρησκευτικών, ύστερα να εξοστρακισθούν οι Θεολογικές Σχολές από τα Πανεπιστήμια και να μετατραπούν σε έδρα ή έδρες της Φιλοσοφικής Σχολής και ακολούθως να εκδιωχθούν οι θεολόγοι από τα σχολεία και να αναλάβουν το μάθημα της ιστορίας των θρησκειών (ούτε λόγος φυσικά για ορθόδοξη κατήχηση) οι καθηγητές της πολιτικής αγωγής και της ιστορίας.
Οσο για την Εκκλησία θα βγάζει τα στελέχη Της από τις Θεολογικές Ακαδημίες οι οποίες φυσικά δεν θα είναι τμήματα του πανεπιστημίου.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΑΘΕΩΝ;
__________
Με τον τρόπο αυτό θα επιτευχθούν οι ακόλουθοι στόχοι
1.) Πλήρης χωρισμός Εκκλησίας και Πολιτείας,
2.) Εγκαθίδρυση του “λαικού κράτους”,
3.) Απο-ορθοδοξοποίηση της παιδείας και της ζωής του έθνους μας.
4.) Υποβάθμιση των Θεολογικών Σχολών και μετατροπή τους σύμφωνα με τα Αμερικανικά προτεσταντικά πρότυπα. Διάκριση σε Schools of Divinity (“Ομολογιακές” εξωπανεπιστημιακές σχολές) και Schools of Theology (Σχολές ιστορικών της θρησκείας).
Το παράξενο δεν είναι ότι οι άθεοι έχουν αυτές τις επιδιώξεις. Επιτέλους! Αθεοι είναι άθεο κράτος θέλουν να φτιάξουν. Το παράξενο είναι ότι υπάρχουν θεολόγοι, οι οποίοι συνωμοτούν με τον, διά τας αμαρτίας ημών Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, να επιβάλουν αυτά τα σχέδια στην Εκκλησία και στην παιδεία.
Η ΙΕΖΑΒΕΛ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
__________
Και υπάρχει κάτι ακόμη πιο παράξενο επειδή επιτέλους δεν είναι εντελώς απροσδόκητο ότι η Ιεζάβελ είναι βασίλισσα του Ισραήλ. Ιεζάβελ πάντοτε αναφαίνονται όταν πληθύνουν οι αμαρτίες του λαού.
Ούτε είναι κατά βάθος παράξενο το ότι υπάρχουν ομοτράπεζοι της Ιεζάβελ. Οπου το πτώμα εκεί και οι γύπες. Δεν είναι χωρίς λόγο που ονομάζονται ΚΑΙΡΟΣκόποι άλλωστε. Ε ρε Καντιώτη που ήθελε αυτή τη στιγμή η Εκκλησία! Να κάνει τον Ιερώνυμο να φοβάται να κυκλοφορήσει χωρίς φουσκωτούς!
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΘΕΟ
___________
Το πιο παράξενο, όμως, είναι ότι οι εκπρόσωποι της ΠΕΘ και του Συνδέσμου Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης, δεν σηκώστηκαν να φύγουν διαμαρτυρόμενοι όταν άκουσαν την Ιεζάβελ της Εκκλησίας να λέγει ότι θα προωθήσει μόνον τα αιτήματα που υπάρχει σύμπτωση απόψεων όλων των συνδέσμων.
Τώρα με την a priori αποδοχή της αλλαγής του ονόματος των θρησκευτικών στο Λύκειο ο κ. Γιαγκάτζογλου με την παρέα του έχουν το ελεύθερο να γράψουν θρησκειολογικού και κοινωνικού περιεχομένου εγχειρίδια που θα απο-ορθοδοξοποιήσουν πλήρως το μάθημα των θρησκευτικών.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
___________
Ούτε και τώρα πάντως η ΠΕΘ και ο Σύνδεσμος θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης δεν είναι αργά να διαχωρίσουν τη θέση τους δυναμικά (όχι απλά με την ανακοίνωση “εμείς δεν θα έχουμε την ευθύνη για ότι ήθελε προκύψει”).
Ο Αρχιεπισκοπος Ιερώνυμος πρέπει να αποδοκιμάζεται έντονα, όπου και αν παρουσιάζεται, όπως ακριβώς του έκαναν οι ενορίτες του Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών. Πρέπει να μην τολμά να παρουσιαστεί πουθενά αλλιώς δεν θα πάρει κανένα μήνυμα.
Δεν πρόκειται ούτε ο Μακαριότατος, ούτε ο κ. Γιαγκάτζογλου, ούτε ο κ. Βασιλειάδης, ούτε οι “ΚΑΙΡΟΣκόποι” να χάσουν τον ύπνο τους αν οι υγιείς θεολογικές δυνάμεις της ΠΕΘ και του Συνδέσμου Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης διαχωρίσουν με μια ανακοίνωση την ευθύνη τους. Θα την αναλάβουν στο ακέραιο ευχαρίστως αυτή τη ευθύνη οι συνωμότες και θα φέρουν εις πέρας το “θεάρεστο” έργο τους με τις Αρχιεπισκοπικές ευλογίες.
Παραθέτουμε στη συνέχεια το εύστοχο άρθρο του κ. Τάτση, που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ
Του κ. Ιωάννη Τάτση
===========
Η γνωστή για τα «κατορθώματά» της στο μάθημα της Ιστορίας καθηγήτρια Μαρία Ρεπούση μίλησε αυτή τη φορά στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» για το μάθημα των Θρησκευτικών. Δεν θα ασχολούμασταν καθόλου με όσα είπε αν δεν διαβλέπαμε μέσα στα λεγόμενά της την τύχη που επιφυλάσσουν για το θρησκευτικό μάθημα και τους Θεολόγους όσοι τώρα ζητούν τη μετατροπή του σε μάθημα θρησκειολογίας. Μετά από τις γνωστές απόψεις της περί «ορθόδοξης προπαγάνδας» που γίνεται μέσω του μαθήματος των Θρησκευτικών σήμερα, η Μαρία Ρεπούση αποφαίνεται ότι πράγματι «θα πρέπει τα παιδιά που φοιτούν στα ελληνικά σχολεία να γνωρίζουν τις διάφορες θρησκείες που υπάρχουν στον κόσμο και το ρόλο που έχουν παίξει». Η παροχή μιας τέτοιας γνώσης όμως, σύμφωνα με τη Ρεπούση, δεν απαιτεί την ύπαρξη ούτε καν ενός θρησκειολογικού μαθήματος αλλά μπορεί να δοθεί στους μαθητές ως «στοιχείο του μαθήματος της Ιστορίας και του μαθήματος της Αγωγής του Πολίτη»!...
Όσοι λοιπόν, Θεολόγοι και μη, προτείνουν ένα μάθημα «ανοιχτό» με εκτενέστερη αναφορά σε όλες τις θρησκείες, κατ’ ουσίαν θρησκειολογικό, που θα αντικαταστήσει το ορθόδοξο χριστιανικό μάθημα Θρησκευτικών, ας ετοιμάζονται να παραχωρήσουν τη θέση τους στους Ιστορικούς και τους Φιλολόγους. Η λογική της Μαρίας Ρεπούση και των ομοφρόνων της είναι σαφής. Η μετατροπή του χριστιανικού μαθήματος σε θρησκειολογικό θα οδηγήσει σύντομα σε αντικατάσταση των Θεολόγων από Φιλολόγους και Ιστορικούς. Πρώτος στόχος η εκδίωξη του ορθόδοξου χριστιανικού μαθήματος από τα σχολεία και η αντικατάστασή του από θρησκειολογικό. Δεύτερος στόχος η εκδίωξη των Θεολόγων (μετά από τους πνευματικούς ιερείς) από τα σχολεία και η αντικατάστασή τους από Φιλολόγους. Τελικά το «άνοιγμα» του μαθήματος προς τις άλλες θρησκείες αντί να εξασφαλίζει την υποχρεωτικότητά του μάλλον σηματοδοτεί το άνοιγμα της πύλης εξόδου των Θεολόγων από τα σχολεία.
Παραθέτουμε πιο κάτω τα όσα είπε στον Αθήνα 9.84 η Μαρία Ρεπούση:
Η καθηγήτρια ιστορίας, Μαρία Ρεπούση μίλησε την Τετάρτη στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τη Νόνη Καραγιάννη. Μεταξύ άλλων, είπε:
«Κάθε φορά, που - κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα - επιχειρείται μια μεταρρύθμιση στα αναλυτικά προγράμματα και στη θέση των μαθημάτων, έχουμε μια σταθερή αντίδραση των θρησκευτικών κύκλων, ώστε να παραμείνουν τα Θρησκευτικά και υποχρεωτικό μάθημα και να παραμείνει η δομή του μαθήματος ως έχει».
Δημοσιογράφος: Ο αντίλογος είναι, γιατί δεν πρέπει να είναι υποχρεωτικό;
Μ. Ρεπούση: «Θα περάσουμε και στον αντίλογο. Σε ό,τι αφορά τη μορφή του μαθήματος, το μάθημα των Θρησκευτικών στην ελληνική εκπαίδευση είναι ένα μάθημα ορθόδοξης προπαγάνδας -θα μου επιτρέψετε να πω- και δεν είναι ένα μάθημα, γενικώς, για τις θρησκείες και τον πολιτισμό και τα θρησκευτικά αισθήματα του κόσμου. Όταν, λοιπόν, έχουν εκκοσμικευμένα εκπαιδευτικά συστήματα, δεν μπορεί να είναι ένα μάθημα υποχρεωτικό, το οποίο έχει να κάνει με την ελεύθερη επιλογή τού κάθε πολίτη, στην επιλογή ενός θρησκεύματος... Έχουμε Έλληνες πολίτες που δεν είναι ορθόδοξοι, που είναι καθολικοί. Ή μήπως δεν έχουμε; Έχουμε Έλληνες πολίτες αυτή τη στιγμή και ανοίγουμε την κοινωνία μας σε ανθρώπους που έρχονται από άλλους πολιτισμούς, που θέλουμε να γίνουν Έλληνες πολίτες, που θέλουμε να αποκτήσουν πολιτικά δικαιώματα και που έχουν άλλες θρησκείες. Εάν θεωρήσουμε, ότι η ταυτότητα του Έλληνα πολίτη ταυτίζεται με το συγκεκριμένο θρήσκευμα, έχουμε κάνει λάθος και έχουμε εξαιρέσει από αυτή την ταυτότητα Έλληνες πολίτες, με όλα τα δικαιώματα, έτσι όπως πρέπει να είναι».
Και συνέχισε: «Το ζητούμενο, για εμάς, δεν είναι να κάνουμε τους ορθόδοξους μαθητές το ίδιο φανατικούς, όπως για παράδειγμα μπορεί να είναι κάποια παιδιά που είναι στην πατρίδα μας και είναι μουσουλμάνοι. Το ζήτημα της εκκοσμίκευσης και του φονταμενταλισμού, θα πρέπει να το δούμε σε μια συσχέτιση. Δηλαδή, το φάρμακο στο φονταμενταλισμό - που είναι πολύ σημαντικό πρόβλημα στις κοινωνίες και στις ευρωπαϊκές κοινωνίες, γιατί όλοι αυτοί οι άνθρωποι, με το άνοιγμα των συνόρων, ζουν μέσα στη μεγάλη μας πατρίδα που είναι η Ευρώπη -, είναι η εκκοσμίκευση της εκπαίδευσης».
Και πρόσθεσε: «Δεν αμφισβητώ, ότι θα πρέπει τα παιδιά που φοιτούν στα ελληνικά σχολεία να γνωρίζουν τις διάφορες θρησκείες που υπάρχουν στον κόσμο και το ρόλο που έχουν παίξει. Το ερώτημά μου γι' αυτό, είναι, γιατί θα πρέπει να έχουμε χωριστό μάθημα, το οποίο μάλιστα θα είναι ένα επιλεγόμενο μάθημα και για κάποιους άλλους θα είναι υποχρεωτικό, γιατί πρέπει να έχουμε ένα τέτοιο μάθημα και αυτά τα στοιχεία της γνωριμίας των παιδιών με τις θρησκείες - που είναι πολύ σημαντικό -, δεν θα μπορούσε να είναι στοιχείο του μαθήματος της Ιστορίας και του μαθήματος της Αγωγής του Πολίτη;».
ΠΗΓΗ:
No comments:
Post a Comment