Wednesday, April 22, 2020

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΣΤΟΧΩΤΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΤΑΤΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΕΒΕΙΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΣΤΟΧΩΤΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΤΑΤΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΕΒΕΙΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Από τα βάθη της καρδιάς μας μπράβο κ. Τάτση για το ευστοχώτατο άρθρο σας, που αναρτήσαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση. 

Οι μεταπατερικοί θεολόγοι -που είναι βεβαίως Οικουμενιστές- δεν ορρωδούν μπροστά σε τίποτα. 

Ο κ. Σταμούλης βρήκε τον τρόπο να εκβράσει, από τα οικουμενιστικά του έγκατα, την ολιγοπιστία και την ασέβειά του για το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας. 

Αντί να πει ευθέως ότι δεν πιστεύω ότι η Θεία Κοινωνία είναι Σώμα και Αίμα Χριστού, αντί να πει ευθέως ότι φοβάται ότι η Θεία Κοινωνία μπορεί να μεταδώσει ασθένειες και να ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών, που θα καταπόντιζε το -ούτως ή άλλως- έωλο θεολογικό του κύρος, προτείνει παπικές πρακτικές για την μετάδοση της Θείας Ευχαριστίας. 

Ξεχνά φαίνεται ή μάλλον αποσιωπά σκόπιμα, ότι το Βατικανό εφάρμοσε αυτές τις πρακτικές από αιώνων εξαιτίας των πανδημιών. 

Συγκεκριμένα, επειδή το Βατικανό απεκόπη από την Εκκλησία τo 1054, στερήθηκε -ως εικός- την χάρη του Θεού. 

Ως εκ τούτου οι Λειτουργίες που έκαναν οι “ιερείς” του δεν ήταν Σώμα και Αίμα Χριστού, αλλά ψωμάκι κρασάκι. Ως εκ τούτου μπορούσαν κάλλιστα να μεταδώσουν ασθένειες. Για να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα οι Παπικοί καθιέρωσαν τις όστιες.

Αλλά αυτό ποια σχέση έχει με την Ορθοδοξία όπου, με το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας ο άρτος μεταβάλλεται σε Σώμα Χριστού και ο οίνος σε Αίμα Χριστού;

Αυτοί, λοιπόν, που προτείνουν αυτές τις πρακτικές δεν λένε τίποτα άλλο εκτός από το ότι δεν πιστεύουν ότι η Θεία Κοινωνία είναι ο Χριστός.

Αφού, λοιπόν, είναι τόσο άπιστοι και ασεβείς πολύ καλά κάνουν να απέχουν από την Θεία Μετάληψη, επειδή επιτρέπεται να κοινωνούν ΜΟΝΟΝ όσοι προσέρχονται στο Ποτήριο της Ζωής μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης.

Αλλά τι φόβο Θεού και ποιά πίστη έχουν όσοι διαμφισβητούν ότι η Θεία Κοινωνία είναι αυτό τούτο το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου;

No comments:

Post a Comment