Sunday, November 4, 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση, παραθέσαμε την επιστολή του κ. Θεόδωρου Αλεξάνδρου, με την οποία προβαίνει σε σοβαρώτατες καταγγελίες εναντίον του Πανιερώτατου Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιου, για τις κατά συρροήν χειροτονίες ακατάλληλων κληρικών σε όλους τους βαθμούς της ιερωσύνης.

Οι καταγγελίες ότι ο Πανιερώτατος Λεμεσού δεν διστάζει να χειροτονεί ακατάλληλα πρόσωπα δεν είναι καινούργιες. Τυγχάνει παγκοίνως γνωστό ότι ο Πανιερώτατος, όχι μόνον δεν προσέχει τις χειροτονίες του, αλλά χειροτονεί ανάξια πρόσωπα ακόμη και όταν έχει πλήρη επίγνωση της ακαταλληλότητάς τους.

Από την μια προορατικό, διορατικό, ευωδίες, άκτιστο φως, κανδήλια που κινούνται, εικόνες που δακρύζουν και δεν συμμαζευόμαστε και από την άλλη χειροτονία ακατάλληλων κληρικών. Let aside the rest!

Σε απλά Ελληνικά ρεσιτάλ Θεομπαιξίας.

Βεβαίως θα δώσει λόγο στον Θεό ο Πανιερώτατος για τις χειροτονίες αυτές.

Αλλά εδώ που τα λέμε, τι καλύτερο θα μπορούσε κάποιος να περιμένει από ένα γόνο του πλανεμένου, Θεομπαίκτη και φαύλου Ιωσήφ του Βατοπαιδινού;

Άρρωστη ρίζα, άρρωστοι καρποί. 

Ένοχος, όμως, δεν είναι μόνον ο Πανιερώτατος Λεμεσού, αλλά και ο Πανιερώτατος Κυρηνείας, ο οποίος χειροτόνησε και ως διάκονο και ως πρεσβύτερο, ακατάλληλο πρόσωπο για την Μητρόπολη Λεμεσού. 

Με άλλα λόγια εντελώς αναρμοδίως ο Πανιερώτατος Κυρηνείας έβγαλε το φίδι από την τρύπα, για να έχει την ευχέρεια ο Πανιερώτατος Λεμεσού να πλύνει τα χέρια του στην κούπα σαν τον Πόντιο Πιλάτο και να παριστάνει τον ανήξερο.

Ακατανόητη η συμπεριφορά σας Πανιερώτατε Κυρηνείας.

Εντελώς ακατανόητη!

Πανιερώτατε Λεμεσού: 

Να σέβεστε τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας και να μη χειροτονείτε ακατάλληλα πρόσωπα. 

Οι διαβεβλημένοι κληρικοί είναι ωρολογιακή βόμβα στα χέρια του διαβόλου, που τους χρησιμοποιεί, για να γκρεμίσει την συνείδηση των πιστών.

2 comments:

  1. Ο Πανιερώτατος Λεμεσού εφαρμώζει με «ποιμαντική ακρίβεια» τις σατανόσχημες στρατηγικές ασχήμιες του Γριγκόρι Ρασπούτιν.

    Ο Φίλος των Νεομαρτύρων Τσάρων, ο αμφιλεγόμενος Ρασπούτιν μετά της Τσαρίνας Αλεξάνδρας, όταν διοικούσαν αμφότεροι την αχανή τότε Ρωσσικήν Αυτοκρατορία, καθότι ο Τσάρος Νικόλαος βρισκόταν ως Στρατηγός στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, έβαζαν σε επιτελικές εκκλησιαστικές θέσεις, αναξίους, κιναίδους και αρκετά διαβεβλημένους κληρικούς ώστε να τους ελέγχουν απόλυτα. Ως γνωστόν ο Ρασπούτιν και η Τσαρίνα, με αυτήν την κλασική μέθοδο μαζί ήλεγχαν και την Εκκλησία της Ρωσσίας. (Πηγή: Έντβαρτν Ρατζίνσκι, ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ (Ζωή και Θάνατος), εκδόσεις: ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ, σσ.698).

    Αντιγράφω όμως ένα καίριο και σημαίνον σημείο απο την αντιρρητική βιβλιοκρισία του Μοναχού Ιλαρίωνα Σταυροβουνιώτη, το οποίον, πιθανόν να δώσει τροφή για βαθύτερον προβληματισμό:

    «Στὸ βιβλίο γιὰ τὸν γ. Ἰωσήφ μετὰ τὴν σελίδα 312 ὑπάρχει ἡ φωτογραφία 36 στὴν ὁποία εἰκονίζεται ὁ νῦν μητροπολίτης Λεμεσοῦ κ. Ἀθανάσιος, ὁ γ. Ἰωσήφ Βατοπαιδινὸς καὶ ὁ μητροπολίτης Ἱερισσοῦ κυρὸς Νικόδημος. Κάτω ἀπὸ τὴν φωτογραφία γράφει ἡ λεζάντα: «Ὁ Γέροντας δίνει τὴν εὐχή του κατὰ τὴν χειροτονία σὲ ἱερέα (1982) τοῦ π. Ἀθανασίου (νῦν μητροπολίτη Λεμεσοῦ) ποὺ ἔγινε στὸν Ἱ. Ν. Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου στὴν Μεγάλη Παναγιὰ Χαλκιδικῆς ἀπὸ τὸν μητροπολίτη Ἱερισσοῦ κυρό Νικόδημο».

    Γνωρίζουμε ὅτι ὁ Λεμεσοῦ ἔχει γεννηθεῖ τὸ 1959, ἡ χειροτονία του σὲ ἱερέα ἔγινε στὴν ἠλικία τῶν 23 χρονῶν.

    Ἆρά γε τί λένε οἱ ἱεροὶ Κανόνες περὶ τοῦτου;
    Ὁ ΙΔ΄ ἱερὸς Κανὼν τῆς Ἁγίας Στ΄ (6ης ) Οἰκουμενικῆς Συνόδου διδάσκει μὲ κάθε σαφήνεια:

    «Ὁ τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων ἡμῶν Πατέρων κρατείτω κανὼν καὶ ἐν τούτῳ, ὥστε πρεσβύτερον πρὸ τῶν τριάκοντα ἐτῶν μὴ χειροτονεῖσθαι, κἂν πάνυ ᾖ ὁ ἄνθρωπος ἄξιος, ἀλλ’ ἀποτηρεῖσθαι. Ὁ γὰρ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς ἐν τῷ τριακοστῷ ἔτει ἐβαπτίσθη, καὶ ἤρξατο διδάσκειν· ὁμοίως μήτε διάκονος πρὸ τῶν εἰκοσιπέντε χρόνων, ἢ διακόνισσα πρὸ τῶν τεσσαράκοντα ἐτῶν χειροτονείσθω» (ΠΗΔΑΛΙΟΝ, σελ. 231).

    Καὶ ἀποροῦμεν: εἶναι δυνατό ἕνας Γέρων Ἰωσὴφ ποὺ λέγεται ὅτι εἶναι «σκεῦος τῆς Χάριτος» τοῦ Θεοῦ καὶ εἶχε μάλιστα τὸ «χάρισμα τῆς Θεολογίας» νὰ παραβιάζει καὶ νὰ διαγράφει τὶς ἀποφάσεις τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν καὶ Τοπικῶν Συνόδων, τὶς θεόπνευστες ἀποφάνσεις τῶν Θεοφόρων Πατέρων καὶ νὰ δίνει ἀντικανονικὰ τὴν εὐλογία του στὰ πνευματικά του παιδιά, ὥστε νὰ χειροτονοῦνται παρ’ ἡλικίαν;»

    Και απορώ: όταν ένας κληρικός χειροτονείται παρ΄ηλικίαν, δηλαδή αντικανονικά, παραβιάζοντας θεμελιώδεις ιερούς Κανόνες, μήπως «δικαιολογείται» η ετεροχρονισμένη ενέργεια του να παραβιάζει και εκείνος με την σειρά του σωρηδόν άλλων ιερών Κανόνων; Με ποιό τρόπο αναχαιτίζεται η τέτοιου είδους κατηφόρα;

    Μια αντικανονική ενέργεια πως διορθούται; Με παραβίασιν και ξήλωμα απάντων των ιερών Κανόνων, καθώς πράττει μεθοδικά ο άγιος Λεμεσού;

    Ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης, ο Λεμεσού, είναι υπέρ άνω ή υπόκειται των θεόπνευστων ιερών Κανόνων;

    Ο Λεμεσού με αυτά που κάνει καταγράφεται εις την συνείδηση της επαρχείας μας ως αδίστακτος ποιμενάρχης, ψευδοπροφήτης, με το προσωπείον του γλυκούλη και του αγαπούλη.

    Μαθητεύσαμε χρόνια ολόκληρα κοντά του, ήρθεν ο καιρός να εφαρμώσουμεν και κάτι.

    Του Παναγιώτη Π. Νούνη

    ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», Μοναχός Ιλαρίων Σταυροβουνιώτης, ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», Μοναχός Ιλαρίων Σταυροβουνιώτης, ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ, https://apologitikaa.blogspot.com/2018/11/blog-post_11.html

      Delete