ΟΙ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Η ομιλία του Σεβ. Νέας Ιωνίας Γαβριήλ, το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου, που παραθέτουμε στο τέλος του άρθρου, δείχνει καταρχήν την θεολογική ανεπάρκεια του Σεβασμιώτατου, αλλά δείχνει προπαντός την πλήρη αδυναμία του να αρθρώσει ορθόδοξο λόγο.
Αντί να μιλήσει στο εκκλησίασμα για τον τρόπο που οι Άγιοι έζησαν και εξέφρασαν την Ανάσταση του Χριστού στη ζωή τους, καταφεύγει στον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.!!!
Αντί να αναφερθεί στον Άγιο Σεραφείμ του Σαρώφ και στην ανάστασιμη ελπίδα που φανέρωσε στον κόσμο, αναφέρθηκε σε ένα Προτεστάντη πάστορα.
Πλήρως εκκοσμικευμένο φρόνημα, δυτικός τρόπος σκέψης και θεολογική ρηχότητα γεμάτη αγαπολογίες και αμπελοθεολογίες.
Φυσικά είναι τουλάχιστον αφέλεια να περιμένει κάποιος κάτι καλύτερο από τον Οικουμενιστή και Παγκοσμιοσυμβουλίτη Σεβ. Νέας Ιωνίας Γαβριήλ.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι ο διά τας αμαρτίας ημών Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος τον ετοιμάζει για διάδοχό του και κινεί γην και ουρανό για να τον προωθήσει στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο.
Ας ελπίσουμε ότι οι πολλές μας αμαρτίες δεν θα επιτρέψουν την διαδοχή του χειρότερου Αρχιεπισκόπου της Εκκλησίας της Ελλάδος από ένα βαμμένο Οικουμενιστή και νεωτεριστή ιεράρχη.
Ιδού το δημοσίευμα που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
ΑΜΠΕΛΟΘΕΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
=====
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Γαβριήλ, πλαισιωμένος από Κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως έψαλε το «Ανάστα ο Θεός», προκαλώντας την χαρά και τον αναστάσιμο ενθουσιασμό του πολυπληθούς εκκλησιάσματος.
Στην ομιλία του ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο κοσμοσωτήριο γεγονός της ένδοξης Ανάστασης του Κυρίου και με αφορμή την συμπλήρωση 50 ετών από τον θάνατο του χριστιανού Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ, του ανθρώπου που άντλησε το όραμά του από τον ίδιο τον Αναστάντα Χριστό και αγωνίσθηκε σε όλη του τη ζωή για την ειρήνη, την ελευθερία και την ισότητα των ανθρώπων ανέφερε χαρακτηριστικά: «Από τη Νέα Ιωνία απευθύνουμε μήνυμα προς όλους ότι υπάρχει ελπίδα, υπάρχει όραμα, υπάρχει αισιοδοξία γιατί υπάρχει Ανάσταση. Ο τόπος μας αξίζει να ξαναβρεί τις αρχές και τις αξίες του, πάνω στις οποίες θεμελιώθηκε ολόκληρο το ευρωπαϊκό οικοδόμημα. Εμείς, σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους δε μιλούμε για ανοχή, μιλούμε για αγάπη, γιατί ο Χριστός «αγάπη εστί». Εμείς αγαπάμε χωρίς περιθώρια, χωρίς κόκκινες γραμμές, αλλά με μία προοπτική, την αγάπη που ο Χριστός ίδρυσε την Εκκλησία του».
ΠΗΓΗ:
No comments:
Post a Comment