ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Με βαθύτατη θλίψη οι απανταχού της γης ορθόδοξοι χριστιανοί πληροφορήθηκαν ότι, μετά τον αγωνιστή αποτειχισμένο κληρικό π. Νικόλαο Μανώλη, οι Οικουμενιστές παραπέμπουν σε Συνοδικό δικαστήριο και τον π. Θεόδωρο Ζήση.
Το timing της παραπομπής των δύο αντιοικουμενιστών κληρικών δεν είναι άσχετο με το γεγονός ότι έχουν απομονωθεί από τους πάντες. Ακόμη και οι μέχρι πρόσφατα συνεργάτες τους στη "Σύναξη κληρικών και μοναχών" συγκρότησαν αντισύναξη με σκοπό δήθεν να κάνουν ομολογία πίστεως για τον Οικουμενισμό, ενώ στην πραγματικότητα το μόνον που ήθελαν ήταν να δώσουν πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης στους Οικουμενιστές.
Κανένας δεν τους υποχρέωνε να ακολουθήσουν τον π. Θεόδωρο και τους άλλους αποτειχισμένους πατέρες στην Αποτείχιση, αφού ο ΙΕ΄ Κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου είναι δυνητικός και όχι υποχρεωτικός.
Αλλά γιατί χρειαζόταν να αποστασιοποιηθούν δημόσια από τους Αποτειχισμένους;
Δεν αρκούσε το γεγονός ότι δεν υπέγραφαν πια τα κείμενα τη Σύναξης;
Σε κάθε περίπτωση, μόλις οι Οικουμενιστές είδαν ότι τα πρόβατα απομονώθηκαν από το κοπάδι, όρμησαν σαν τους λυσσασμένους λύκους για να τα κατασπαράξουν.
Ας ελπίσουμε ότι η διαδικασία της αισχύνης θα τερματιστεί με τη σύνεση που πρέπει να επιδειχθεί στο Συνοδικό δικαστήριο.
Όσο για το περιβάλλον της Βογατσικού έχει τόσο νόημα να ζητήσεις σύνεση και εκκλησιαστικό φρόνημα από αυτούς, όσο το να γυρεύεις αρκούδες, τίγρεις και λιοντάρια στη μέση του ωκεανού.
Όσο για το περιβάλλον της Βογατσικού έχει τόσο νόημα να ζητήσεις σύνεση και εκκλησιαστικό φρόνημα από αυτούς, όσο το να γυρεύεις αρκούδες, τίγρεις και λιοντάρια στη μέση του ωκεανού.
Αν, παρ’ ελπίδα, το Συνοδικό δικαστήριο καθαιρέσει τους δύο πρωτοπρεσβύτερους, τότε, χωρίς καμία αμφιβολία, θα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας και θα ανάψει η θρυαλλίδα της δημιουργίας Πανορθόδοξου σχίσματος, που θα απλώνεται στην Ελλάδα, τη Σερβία, τη Ρουμανία, την Μολδαβία, την Ουκρανία και πιθανώς και την Ρωσσία.
Δεν είναι βεβαίως στην πρόθεση του π. Θεόδωρου να κάνει σχίσμα, αλλά δεν κρύβουμε τον φόβο μας ότι οι Οικουμενιστές θα τον εξωθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Δεν είναι βεβαίως στην πρόθεση του π. Θεόδωρου να κάνει σχίσμα, αλλά δεν κρύβουμε τον φόβο μας ότι οι Οικουμενιστές θα τον εξωθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Και τότε;
Ποιος θα έχει την ευθύνη απέναντι στο Θεό, για ένα αμάρτημα που δεν ξεπλένει ούτε το αίμα του μαρτυρίου;
Ποιός άλλος εκτός από τους Οικουμενιστές που δεν έχουν ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα και δεν κήδονται της ενότητας της Εκκλησίας;
Ποιός άλλος εκτός από τους Οικουμενιστές που δεν έχουν ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα και δεν κήδονται της ενότητας της Εκκλησίας;
Ιδού το γεμάτο δικαιολογημένη αγανάκτηση και πικρία άρθρο του π. Νικόλαου Μανώλη που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ: ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ
Του π. Νικόλαου Μανώλη
=====
Οἱ θεομάχοι βρυκολάκιασαν, δέν χόρτασαν ἀπό το δικό μου αἷμα... Θέλουν νά πιοῦν καί τό αἷμα τοῦ πατρός Θεοδώρου. Ὁμόφωνα τό καταγέλαστο ἐπισκοπικό δικαστήριο τῆς μοχθηρᾶς μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἀπεφάσισε πώς καί ὁ π.Θεόδωρος Ζήσης, εἶναι ἔνοχος γιά τά ἴδια ἀδικήματα μέ τά δικά μου σύν τό ἀδίκημα τῆς Φατρίας. Αἶσχος στούς ξεδιάντροπους προσκυνητές τῆς παναιρέσεως καί τῆς Ψευδοσυνόδου. Ἤδη ἕνας ἀπό τούς φωστῆρες τῆς μητρόπολης μέ κύρηγμά του τήν Κυριακή τοῦ Ἀσώτου μᾶς προειδοποίησε πώς ἄν ὀργιστοῦμε ἤ ἀγανακτίσουμε μέ τίς βρωμιές τους, δέ θά εἶναι ἱερά ἀγανάκτηση ἀλλά θά ὁμοιάζουμε μέ τόν μεγάλο γυιό τῆς παραβολῆς. Δέν ἔχει σημασία ὅμως πόσο ἠλίθια εἶναι αὐτά πού μᾶς σερβίρουν, σημασία ἔχει ὅτι θά πέσει ἡ ὀργή τοῦ οὐρανοῦ στό κεφάλι τους ἀπό τήν ἀγανακτισμένη φωνή τοῦ λαοῦ.... Ἰδού οἱ κατηγορίες τοῦ "ἐνόχου" π. Θεοδώρου:
(Διαβάστε τη συνέχεια πατώντας εδώ)
Δέν υπάρχουν λόγια για να εκφράσει κανείς το ζοφερό εκκλησιαστικό τοπίο μέ τις διώξεις των δικαίων Δεν είναι καιρός γιά λόγια ,αλλα για θερμή προσευχή Ο Αφέντης τί λέει από πάνω ; Δέν φοβάστε άγιοι αρχιερείς την οργή του Θεού ; Δέν φτάνει που προδίδετε την πίστη καθώς και την πατρίδα ,σας πταίουν ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο παπα Νικόλας Μανώλης ; Ολες οι αδικίες και προδοσίες που διαπράττετε μας ενισχύουν τά θλιβερά προαισθήματα για εθνικές τραγωδίες , που είναι αναπόφευκτες όσο κλήρος και λαός είναι αμετανόητοι Καλά θά κάνετε λοιπόν να τους καθαιρέσετε για να μήν είναι συνένοχοι στά κρίματά σας
ReplyDeleteΜε συγχωρείτε κυρία Λωρίτου αλλά καθόλου σύμφωνο δεν με βρίσκει η θέση σας ότι είναι καλύτερα να καθαιρεθούν οι αποτειχισθέντες πατέρες.
ReplyDeleteΑν οι Μητροπολίτες θέλουν να καθαιρέσουν κάποιους πρέπει να καθαιρέσουν τους Οικουμενιστές, μεταπατερικούς, Νεονικολαίτες, Νεορθόδοξους, σκανδαλοποιούς και νεωτεριστές επισκόπους και πρεσβυτέρους που λυμαίνονται την ορθόδοξη ευσέβεια.
Όχι να βάψουν τα χέρια τους με το αίμα δύο αδιάβλητων και ορθόδοξων κληρικών απλά και μόνον επειδή εφάρμοσαν ένα κανόνα της Εκκλησίας.
Μά τι λέτε τώρα κ. Τελεβάντο ! Έχουν αναλάβει εργολαβία να καθαρίσουν την εκκλησία από τους δικαίους ,τους αγίους , τους αξίους , τους ποιμένες Αυτοί πεταλώνουν τον ακατονόμαστο !
ReplyDeleteΣας ευχαριστούμε κ .Τελεβάντο που μιλάτε μέ την γλώσσα της αλήθειας και όχι της διπλωματίας , των ισορροπιών , των μισόλογων Είναι ακριβώς αυτή η τέμνουσα και ανομολόγητη αλήθεια από τα στόματα πολλών Δεν είναι καθόλου τυχαίο το timing Οι καλοί αντιοικουμενιστές Πατέρες ή τους ζητήθηκε ή οι ίδιοι έσπευσαν νά διαφοροποιηθούν από τους αποτειχισμένους πατέρες Είναι σαφές τό ερώτημα Απετάξω τώ π. Θεοδώρω και τοις έργοις αυτού ; Απεταξάμην ! Εμείς όμως δεν τους αποτασσόμεθα , έχουν την αμέριστη αγάπη μας και υποστήριξη στην γενναία ομολογία τους Θα έχει και η εποχή μας κάτι νά δείξει οτι η πίστη δέν παραδόθηκε αμαχητί Τους συντροφεύουν οι προσευχές μας και η ευλογία του Θεού που ευαρεστείται στην ομολογία όσο σέ τίποτα άλλο !
ReplyDeleteΚατά την γνώμη μου η δίωξη του Πατέρα Θεόδωρου και του Πατέρα Νικόλαου και η πιθανή καθαίρεση και των δύο αποτελούν την αρχή της επόμενης φάσης των διωγμών όσων αντιστέκονται στην Παναίρεση, τουλάχιστον με την μορφή της διακοπης μνημόνευσης. Ο κύβος ως φαίνεται ερρίφθη από τους φιλοοικουμενιστές και μάλλον θα ακολουθήσουν και άλλες καθαιρέσεις Κληρικών και σφοδρότεροι διωγμοί Μοναχών, όπως ήδη έγινε στην Ρουμανία. Πιθανόν οι διωγμοί αυτοί γρήγορα να επεκταθούν γενικότερα στο Αντιοικουμενιστικό στρατόπεδο που δεν μνημονεύει τους Οικουμενιστές με όποια μορφή δίωξης μπορεί να πλήξει τον καθένα ( καθαίρεση, εκτοπισμός από Μονή, συκοφαντία προσώπων κ.λ.π). Ο Διωγμός αυτός αποτελεί το συμπλήρωμα της Επισημοποίησης της Αίρεσης από την Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου και τον μοχλό πίεσης για τα επόμενα χειρότερα βήματα. Σε εμάς όμως τους Ορθοδόξους δίνεται μετά την απόφαση αυτή των φιλαιρετικών μία μεγάλη ευκαιρία, να ενωθούμε όλοι οι αληθινά Ορθόδοξοι κάτω από την ΡΑΒΔΟ ΤΩΝ ΔΙΩΚΤΩΝ ΜΑΣ
ReplyDeleteΕυχαριστούμε "ελάχιστε αδελφέ " για τό παρήγορο σχόλιό σας Πολύ ωραία και προσφυής η διατέπωσή σας οτι θα είναι ευκαιρία νά " ενωθούμε κάτω από την ράβδο των διωκτών μας " Οτι η ράβδος έχει και αυτή την ιδιότητα είναι μία αποκάλυψη ! Τό ηθικό δίδαγμα είναι οτι ερίζουμε περί όνου σκιάς , για θέματα που ανάγονται στην φιλοσοφία παρά στην θεολογία και στην πράξη Ενώ καλούμεθα όλοι στην ομολογία ερίζουμε άν η ομολογία είναι προαιρετική ή υποχρεωτική Δηλαδή άν είναι προαιρετική και προαιρετικώς ομολογούμε οι υποστηρικτές της υποχρεωτικής την απορρίπτουν ; Δηλαδή η προαιρετική ομολογία βρωμάει προαιρετικίλα ; Ας ξεκολλήσουν κάποιοι γιατί κοντεύει νά τους γίνει κάλος στόν εγκέφαλο , όμοιος μέ τις 13 ημέρες Μήπως παρακαλώ μπορούμε νά προσέξουμε λίγο τα πάθη μας , τα οποία μας βρωμίζουν και όχι το Άγιο Ποτήριο ;
ReplyDeleteΥ.Γ. Ουδόλως θεωρώ οτι η ερμηνεία του 15ου Κανόνος από τον πατέρα Επιφάνιο είναι ένα φιλοσοφικό θέμα Φιλοσοφικό καταντά στον εγκέφαλό μας , γιατί το θέμα τό επεξεργαζόμεθα φιλοσοφικά , διανοητικά και όχι βιωματικά Ομως και η "υποχρεωτική" αποτείχιση είναι " προαιρετική " ! Στό τέλος θά χάσουμε τον λογαριασμό Δεν νομίζουμε οτι πρέπει νά γίνουμε λίγο πιό απλοί ;