Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ “ΑΝΤΙΣΥΝΑΞΗΣ” ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
Της κ. Ελένης Λωρίτου
=====
Μάλλον ακούγεται για “ομολογία απάρνησης” της κοινής πορείας με τον π. Θεόδωρο αυτή παράξενη ομολογία πίστεως με αυτό το παράξενο timing Όπως λέτε πολλά timing συμπίπτουν. Να! Και η κλήση του παπα Νικόλα για τον Συνοδικό καταδικαστήριο και θα ακολουθήσει και του π. Θεοδώρου! Τυχαίο; Μήπως η ομολογία πίστεως είναι απλά το πρόσχημα;
Θεωρώ ότι η προδοσία στα εθνικά θέματα και η εξ ίσου προδοτική στάση της Εκκλησίας, ίσως βοηθήσει κάποιους πιστούς να καταλάβουν τον ρόλο των Οικουμενιστών και να πιστέψουν ότι τίποτα το υπερβολικό δεν λέγεται εις βάρος τους. Μαζί με τα εθνικά θέματα ίσως αναδειχθούν και τα δογματικά, τα θέματα της πίστεως στην σωστή θεολογική τους διάσταση και όχι ως ένα φολκλόρ. Την ίδια τύχη με τους πολιτικούς πρέπει να έχουν και οι εκκλησιαστικοί, όπως πολλές φορές το έχετε και σείς επισημάνει. Προσωπικώς εύχομαι η λαική εξέγερση να μετουσιωθεί σε πολιτική, σε σύμπραξη όλων των υγιών παραγόντων. Τα θέματα της πίστεως μπορεί να βοηθηθούν μόνο εάν μέσα σε αυτή την προσπάθεια ενταχθούν άνθρωποι με δογματική ευαισθησία που μπορούν να πολεμήσουν γι’ αυτά τά θέματα. Καλός είναι ο αγνός πατριωτισμός, αλλά δεν αρκεί. Ευχόμαστε να δρομολογηθούν εξελίξεις.
Για να επανέλθουμε στους αντι-οικουμενιστέςπατέρες, που πήραν αποστάσεις από την “αποτείχιση” του π. Θεοδώρου και των λοιπών πατέρων, θα ήθελα να πω ότι ήδη οι πατέρες ολιγώρησαν να βάλουν στην θέση του τον σεβαστό π. Βολουδάκη. Ήταν οι μόνοι που θα μπορούσαν να το κάνουν και να συμμαζέψουν την αντιεκκλησιαστική συμπεριφορά του. Όμως δεν το έκαναν και άφησαν τον π. Θεόδωρο εκτεθειμένο στην προπαγάνδα του π. Βολουδάκη και στέρησαν τον αντι-οικουμενιστικό χώρο από το παραδοσιακό και αγωνιστικό φύλλο. Αγαπητοί και σεβαστοί πατέρες λυπάμαι που κάνω αυτές τις θλιβερές διαπιστώσεις, όμως ο καθείς στον δημόσιο και εκκλησιαστικό βίο κρίνεται.
No comments:
Post a Comment