Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Ανέφερε, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, σε ομιλία του, για τη Σύνοδο του Κολυμβαρίου:
“Όταν λοιπόν έγινε συζήτηση στη Σύνοδο για το θέμα αυτό Χριστιανικές Εκκλησίες η Χριστιανικές Κοινότητες ήταν το μόνο θέμα στη Σύνοδο που τους απασχόλησε δύο μέρες, ενώ τα άλλα περνούσαν έτσι. Αυτό δείχνει ότι αυτό τους ενδιέφερε, δηλαδή ο στόχος τους ήταν να αναγνωριστούν οι αιρέσεις ως Εκκλησίες. Τα άλλα τα πέρασαν. Όλα τα άλλα ήταν γέμισμα, παραγέμισμα. Όλα τα λεφτά, όπως έχω γράψει, ήταν στο σημείο αυτό, αν θα αναγνωριστούν οι αιρέσεις ως Εκκλησίες. Εκεί λοιπόν δόθηκε μάχη, ασκήθηκαν πιέσεις.
Δεν θέλω να πω λεπτομέρειες που μου είπε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, θα σας πω όμως, αυτό αξίζει να το πω, πρέπει να αναγνωρίζουμε τους αγώνες και τη στάση μερικών προσώπων, ότι δέχθηκε τόσες πιέσεις, το βράδυ της προηγούμενης ημέρας που άρχισε η πίεση για το θέμα αυτό μέχρι την άλλη ημέρα που θα έπαιρναν τις αποφάσεις, δέχθηκε τόσες πιέσεις και τόσους προπηλακισμούς από αδελφούς του Αρχιερείς, ώστε το βράδυ που πήγε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου να κοιμηθεί, φοβήθηκε και έβαλε πίσω από την πόρτα καρέκλες και κρεβάτια».
Τρία σχόλια.
1.) Όταν σε μία Σύνοδο οι αρχιερείς προπηλακίζονται, υβρίζονται, πλαστογραφείται η υπογραφή τους και απειλείται ακόμη και η ζωή τους, επειδή καταθέτουν ορθόδοξες θέσεις, η Σύνοδος αυτή είναι Ληστρική Σύνοδος με την πλήρη έννοια του όρου. Ουδεμία, λοιπόν, αμφιβολία, ότι η Σύνοδος της Κρήτης θα συμπεριληφθεί στον μακρύ κατάλογο των ληστρικών ψευδοσυνόδων της Εκκλησίας.
2.) Είναι, επίσης, φανερόν σε πόσο δυσχερή βρέθηκαν οι αρχιερείς με ορθόδοξο φρόνημα κατά διάρκεια της Συνόδου. Γι’ αυτό είναι ενδεδειγμένο να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα επιείκεια όσοι αρχιερείς διαχώρησαν τη θέση τους από τις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου του Κολυμπαρίου.
3.) Σε κάθε περίπτωση είναι απορίας άξιον για ποιο λόγο ο Σεβ. Ναυπάκτου -και άλλοι Ομολογητές αρχιερείς- δεν κατήγγειλαν αμέσως, από το βήμα της Συνόδου και στη συνέχεια με δημοσιογραφική διάσκεψη, αυτές τις μεθοδεύσεις.
Και ερχόμαστε στο διά ταύτα:
Αγώνας ανύστακτος μέχρι τέλους, για να ανατραπούν οι κακόδοξες αποφάσεις της ληστρικής ψευδοσυνόδου της Κρήτης, με τη σύγκληση νέας αληθινά Πανορθόδοξης Συνόδου.
1) "Γι’ αυτό είναι ενδεδειγμένο να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα επιείκεια οι αρχιερείς που διαχώρησαν τη θέση τους από τις αποφάσεις της Συνόδου του Κολυμπαρίου."
ReplyDeleteΕκτός από τον Ναυπάκτου που κατά την διεξαγωγή της έδωσε αγώνα, μπορείτε να μας πείτε, έκτοτε, ποιοι άλλοι αρχιερείς (εκ των 90 που έχει η Ελλαδική Εκκλησία) έκαναν οποιαδήποτε δήλωση καταδίκης της ψευδοΣυνόδου;
Εμείς δεν γνωρίζουμε ΚΑΝΕΝΑΝ.
Παρακαλούμε αν έχετε οποιοδήποτε σύνδεσμο σε κείμενο ή δήλωση τους, να μας τον παραθέσετε.
Ποια η θέση του Αιτωλίας Κοσμά, του Κονίτσης Ανδρέα, του Πειραιώς Σεραφείμ του Καλαβρύτων Αμβρόσιου κλπ; Για τους υπόλοιπους, είναι μάλλον αστείο να τους αναφέρουμε και να περιμένουμε κάτι. Θυμάστε την δίωξη του μητροπολίτη Κοσμά στην μοναχό που διέκοψε την μνημόνευση; Θυμάστε την παρουσία αρχιμανδρίτη του ΜΕΣΑ στο Φανάρι την Κυριακή της Ορθοδοξίας μαζί με παπικούς; Θυμάστε το πορτρέτο που έδωσε ο Πειραιώς στον Βαρθολομαίο; Αν οι ίδιοι αυτοεξευτελίζονται τόσο, γιατί θα πρέπει να εκλιπαρούμε την παρέμβαση τους;
2) Ακόμη και ο Ναυπάκτου, έκτοτε δεν ξαναμίλησε για την (ψευδο)Σύνοδο και ΔΕΝ την καταδίκασε. Φυσικά, έκτοτε, πολύ περισσότερο δεν πρωτοστάτησε σε κανένα αγώνα για να ονομαστεί ληστρική.
3) "είναι απορίας άξιον για ποιο λόγο ο Σεβ. Ναυπάκτου -και άλλοι αρχιερείς- δεν κατήγγειλαν αμέσως, από το βήμα της Συνόδου και στη συνέχεια με δημοσιογραφική διάσκεψη, αυτές τις μεθοδεύσεις."
Ακριβώς. Είναι απορίας άξιον. Άλλα να λένε στον π.Θεόδωρο Ζήση (τότε, τώρα δεν νομίζουμε να καταδέχονται να μιλήσουν μαζί του) και άλλα μέσα στην συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου (εκδόθηκε επίσημο Δελτίο τύπου και έλεγε ότι η εισήγηση του μητροπολίτη Σερρών εγκρίθηκε ΟΜΟΦΩΝΑ).
Γιατί λοιπόν παριστάνουν σε εμάς τους αντιοικουμενιστές και στους οικουμενιστές κάθονται σαν "παπαδιές"; Έτσι έκαναν οι Άγιοι; Έτσι ομολογούσαν;
Έχοντας αρκετή πείρα από πολιτικούς, που άλλα λένε στον απλό κόσμο (εκεί ως καλοί θεατρίνοι παριστάνουν ότι τάχα αγωνίζονται και παλεύουν μόνοι τους) και άλλα ψηφίζουν όταν δοθεί άνωθεν εντολή, επιτρέψτε μας να μην εμπιστευόμαστε πλέον τους ποιμένες μας.
Αλλά, "ιδού η ρόδος".
Ενάμιση χρόνος σιωπής ήταν αρκετός.
Το μόνο που περιμένουμε πλέον από αυτούς στην επόμενη ορθόδοξη σύνοδο -αν ποτέ ευλογήσει ο Θεός και γίνει- είναι η απολογία τους;
Πολύ μου άρεσε και υπογραμίζω την διατύπωση του π. Θεοδώρου , οτι δηλαδή όλα τά άλλα ήταν απλώς " γέμισμα , παραγέμισμα " , γαρνιτούρα Αν και δέν ειναι θεολογική είναι απο τις πλέον δυνατές εικόνες που περιγράφουν τό φιάσκο του Κολυμπαρίου ! Όλα τά λεφτά !
ReplyDelete
ReplyDeleteΟι τραμπουκισμοί είναι τό ήθος των οικουμενιστών που αποδεικνύει την ψευτιά τους Έχετε δίκιο κ. Τελεβάντο οτι δέν θα έπρεπε απο μία ευαισθησία νά προσπαθήσουν οι επίσκοποι που έγιναν δέκτες νά ξεπεράσουν τά έκτροπα ανώδυνα , διότι αυτά έχουν μία αναγωγή στην θεολογία καί στα συμβολικά μνημεία της εκκλησίας , όπως είναι αι ανά τους αιώνας σύνοδοι και ψευδοσύνοδοι Η βία ήταν πάντα το χαρακτηρισικό των ψευδοσυνόδων