Thursday, July 6, 2017

Μ’ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ ΔΥΟ ΤΡYΓΟΝΙΑ


Μ’ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ ΔΥΟ ΤΡYΓΟΝΙΑ

Του κ. Ανδρέα Κυριακού, Θεολόγου
=====

Ο  Αρχιμανδρίτης Ιωακείμ Οικονομίκος, με άρθρο του στο «Αμήν» (6.7.) τοποθετείται έναντι δύο γεγονότων: α.) της επετείου του θανάτου του Πατριάρχου Αθηναγόρα (7.7.1972) και β.) έναντι της «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου».

Πριν επιχειρήσει ιστορική αναδρομή στα προηγηθέντα της Συνάξεως του Κολυμβαρίου του Ιουνίου του 2016 θεωρεί καθήκον του να την χαρακτηρίσει ως «όνειρο, όραμα, προσπάθεια ετών». 

Με όλο το σέβας, δεν συμμεριζόμαστε τη θέση του Πανοσιολογιώτατου περί «ονείρου». Για ποιο όνειρο μας μιλάτε Πανοσιολογιώτατε; Ποια αίρεση καταδικάστηκε στο Κολυμβάριο; Αν κάνετε τον κόπο να αναδιφήσετε στα Πρακτικά της η λέξη αίρεση απουσιάζει επιδεικτικώς. Γιατί; Μην κάνετε τον ανήξερο. Οι εν Κολυμβαρίω συνελθόντες με το αλήστου μνήμης Άρθρο 6 (περί «ετεροδόξων Εκκλησίων και Ομολογίων») έχουν στραπατσάρει τη ουσία το άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως που αναφέρεται εις ΜΙΑΝ, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν. 

Αντ’ αυτού, δικαιώνοντας τον οικουμενιστικό κατήφορο, αποφάνθηκαν ότι η προστενταντικής εμπνεύσεως Θεωρία των κλάδων (Branch theory), που εξισώνει -κακά τα ψέμματα-, την Εκκλησία με τις παντοειδείς αιρέσεις και όλες τις κακόφρονες απόψεις και θεωρίες, την έχει υποκαταστήσει, διότι ο κόσμος άλλαξε, αλλάξαν οι καιροί…Τουτέστιν οι «βαρείς και λοιμώδεις λύκοι» μετηλλάχθηκαν είς αρνία προβάτων!!! 

Γι΄ αυτό ο αιρεσιάρχης του φέουδου του Βατικανού πάπας Φραγκίσκος έσπευσε να τη χαρακτηρίσει θετικό βήμα και οι Γερμανοί Προτεστάντες δέχθηκαν ασμένως τα πορίσματά της. Άρα μιλάμε για εφιαλτική κατάσταση κι όχι για «όνειρο». Τα δένδρα τα κρίνουμε από τους καρπούς τους κι όχι από τα φυλλώματά τους. 

Από την άλλη δεν περιποιεί τιμήν στον π. Ιωακείμ η αναφορά στο «Μεγάλο Πατριάρχη Αθηναγόρα». Δεν διαφεύγει από τους παροικούντας την Ιερουσαλήμ ότι, αυτός, μαζί με τον Μελέτιο Δ΄(Μεταξάκη), έθεσαν τις βάσεις για τον οικουμενιστικό κατήφορο και τις επακολουθήσασες στρεβλώσεις. Είναι γνωστή η άνευ όρων και ορίων περιφρόνησή του προς τη διδασκαλία της Εκκλησίας. Με τις περί Διαλόγου της αγαπής έωλες θέσεις του παρέκαμψε την εκκλησιαστική διδασκαλία, αυθαιρέτως (άνευ συνοδικής γνώμης) ήρε τα αναθέματα  που εξεφώνησε η Εκκλησία  στα 1054 προς τον εκπεσόντα της αληθείας Παπισμό, μετέδιδε, συν τοις άλλοις τη θεία κοινωνία στους Παπικούς κ.ο.κ.. Εμείς ευχόμαστε εκ μέσης καρδίας, να απαλλαγεί τάχιστα η Εκκλησία από την αθηναγόρειον κληρονομία, που τόσα δεινά προξένησε και προξενεί. Για τον ίδιο τον Πατριάρχη Αθηναγόρα, που βρίσκεται πλέον στα χέρια του Δικαιοκρίτου, πολλών ευχών χρεία.

No comments:

Post a Comment