Ο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΑΠΟ ΦΙΛΟΒΟΛΟΥΔΑΚΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Ανέλαβα την πρωτοβουλία να επικοινωνήσω με την άγνωστή μου κυρία Ελένη Λωρίτου η οποία πρόθυμα μου γνωστοποίησε πολλά όσα αφορούν την ίδια και τα εκκλησιαστικά μας πράγματα.
Μου γνωστοποίησε, λοιπόν, ότι είναι ζηλώτρια των πατρικών παραδόσεων και ότι υπήρξε πνευματικό παιδί του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
Μου γνωστοποίησε, λοιπόν, ότι είναι ζηλώτρια των πατρικών παραδόσεων και ότι υπήρξε πνευματικό παιδί του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
Πλην, όμως, επειδή ελέγχει τις κακοδοξίες του π. Βασίλειου Βολουδάκη και επισημαίνει το πισώπλατο μαχαίρωμα του αντιοικουμενιστικού αγώνα και της ηγεσίας του από τον ελεγχόμενο απόλυτα από τον π. Βασίλειο Βολουδάκη "Ορθόδοξο Τύπο", δέχεται απίστευτο προπηλακισμό από τα "κοπέλλια" του σεβαστού αλλά και αδίστακτου π. Βασίλειου Βολουδάκη.
Τι το επιλήψιμο έκανε η κυρία Λωρίτου επειδή εξομολογείτο, κατά την πενταετή -αν δεν κάνω λάθος- παραμονή της στην Αθήνα, στον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο;
Ως να μη έφτανε ο προπηλακισμός της καλής αυτής κυρίας, επειδή εξομολογείτο στον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τα “κοπέλλια” του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη θεώρησαν σκόπιμο να την προπηλακίσουν με πεζοδρομιακή χυδαιότητα, μόνον και μόνον επειδή αφιερώθηκε στο Χριστό από τα 22 της χρόνια. Λες και η απόφαση ενός ανθρώπου να αφιερωθεί στο Χριστό είναι έγκλημα.!!!
Ούτε που θέλω να σας μεταφέρω ή εσείς να ακούσετε τι έσυρε φιλοΒολουδακικό ιστολόγιο στην καλή αυτή κυρία μόνον και μόνο επειδή αφιερώθηκε στο Χριστό. Σας διαβεβαιώ ότι, ακόμη και άνθρωποι του πεζοδρομίου, δεν χρησιμοποιούν τέτοιους χαρακτηρισμούς.
Ούτε που θέλω να σας μεταφέρω ή εσείς να ακούσετε τι έσυρε φιλοΒολουδακικό ιστολόγιο στην καλή αυτή κυρία μόνον και μόνο επειδή αφιερώθηκε στο Χριστό. Σας διαβεβαιώ ότι, ακόμη και άνθρωποι του πεζοδρομίου, δεν χρησιμοποιούν τέτοιους χαρακτηρισμούς.
Αλλά και το ότι τώρα η κυρία Ελένη Λωρίτου συνδέεται πνευματικά με τον π. Θεόδωρο Ζήση στάθηκε αιτία προπηλακισμού της.
Με ποιόν -κατά τήν άποψή τους- έπρεπε η καλότατη αυτή κυρία να έχει πνευματική σχέση; Με τον ερωτολόγο της Θεσσαλονίκης ή με τον οικουμενιστή π. Ιουστίνο Κεφαλούρο;
Είναι αναμφίλεκτο γεγονός ότι όποιος ασκήσει, ακόμη και την πιο κόσμια, εμπεριστατωμένη και μετριοπαθή κριτική στον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη, εισπράττει τραμπουκισμούς, προπηλακισμούς, ύβρεις, χυδαιότητες, συκοφαντίες, απειλές, εκβιασμούς και όλα τα άνθη του κακού.
Διερωτώμαι! Τουλάχιστον δεν σκέφτονται ότι η κυρία Λωρίτου είναι μια κυρία που αφιερώθηκε στο Χριστό;
Είναι γλώσσα αυτή που χρησιμοποιούν σε βάρος της;
Φυσικά όλοι κατανοούμε τι τους πονά. Παρόλον ότι η κυρία Λωρίτου δεν είναι θεολόγος έχει ισχυρή θεολογική συγκρότηση και γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Γι’ αυτό ξέρει να τους βάζει στη θέση τους με το χριστιανικό ήθος και τη χαρακτηριστική σεμνότητα που την διακρίνουν.
Φυσικά όλοι κατανοούμε τι τους πονά. Παρόλον ότι η κυρία Λωρίτου δεν είναι θεολόγος έχει ισχυρή θεολογική συγκρότηση και γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Γι’ αυτό ξέρει να τους βάζει στη θέση τους με το χριστιανικό ήθος και τη χαρακτηριστική σεμνότητα που την διακρίνουν.
Ναι! Αλλα αυτό δεν δικαιολογεί τη χυδαιότητα εκ μέρους των ανθρώπων του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη!
Δεν είναι έτσι;
Δεν είναι έτσι;
No comments:
Post a Comment