ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ” ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΑΣΚΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
=====
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,
όποιος έχει ερωτήματα για τον Ο.Τ. να τα απευθύνει στη διεύθυνση συντάξεως του Ο.Τ. για να λάβει υπεύθυνη απάντηση. Δεν είναι δυνατόν ο καθένας να αφήνει υπόννοιες χωρίς να απευθύνεται στο ίδιο το πρόσωπο ή τον φορέα τον οποίο κατηγορεί.
Δημήτρης Σωτηρόπουλος
Από τη στιγμή που το παρόν ιστολόγιο φιλοξενεί όλες τις απόψεις, στα πλαίσια ενός πολιτισμένου διαλόγου, εσείς γιατί ενοχλείστε; Βεβαίως θα απευθυνθούμε και στον Ο.Τ. και στην «Κατάνυξη» και όπου αλλού κρίνουμε σκόπιμο, προκειμένου να ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ στα ερωτήματά μας για τα ολισθήματα της ιστορικής εφημερίδας. Τονίζω το «απαντήσετε», διότι στο φύλλο της 31ης Μαρτίου 2017 δημοσιεύσατε μακροσκελή «απάντηση» σε παλιότερο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σχόλιό μου, χωρίς όμως να απαντήσετε πουθενά ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ!!!
Σύντομα, θα λάβετε (αντ)απάντηση κι ελπίζω, αυτή τη φορά, να τοποθετηθείτε ξεκάθαρα. Και κάτι ακόμα: Η δημοσιογραφική (και όχι μόνο) δεοντολογία, επιβάλει τη δημοσίευση και των δύο πλευρών, έτσι ώστε οι αναγνώστες να βγάζουν συμπεράσματα. Εσείς, δημοσιεύετε ΜΟΝΟ τον δικό σας σχολιασμό, με παραπλανητικούς μάλιστα τίτλους («Παραλήρημα συκοφαντιών»). Πώς λοιπόν μας λέτε ότι θα λάβουμε «υπεύθυνες απαντήσεις», όταν δεν τηρείτε στοιχειώδεις κανόνες δημοσιογραφικής συνέπειας;
Λωρίτου Ελένη
Κατ' αρχήν δέν αφήσαμε υπόνοιες, αλλά διατυπώσαμε πολύ σαφή ερωτήματα που μας βασανίζουν από τον καιρό ακόμα της κοιμήσεως του Γεωργίου Ζερβού.
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,
όποιος έχει ερωτήματα για τον Ο.Τ. να τα απευθύνει στη διεύθυνση συντάξεως του Ο.Τ. για να λάβει υπεύθυνη απάντηση. Δεν είναι δυνατόν ο καθένας να αφήνει υπόννοιες χωρίς να απευθύνεται στο ίδιο το πρόσωπο ή τον φορέα τον οποίο κατηγορεί.
Δημήτρης Σωτηρόπουλος
Από τη στιγμή που το παρόν ιστολόγιο φιλοξενεί όλες τις απόψεις, στα πλαίσια ενός πολιτισμένου διαλόγου, εσείς γιατί ενοχλείστε; Βεβαίως θα απευθυνθούμε και στον Ο.Τ. και στην «Κατάνυξη» και όπου αλλού κρίνουμε σκόπιμο, προκειμένου να ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ στα ερωτήματά μας για τα ολισθήματα της ιστορικής εφημερίδας. Τονίζω το «απαντήσετε», διότι στο φύλλο της 31ης Μαρτίου 2017 δημοσιεύσατε μακροσκελή «απάντηση» σε παλιότερο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σχόλιό μου, χωρίς όμως να απαντήσετε πουθενά ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ!!!
Σύντομα, θα λάβετε (αντ)απάντηση κι ελπίζω, αυτή τη φορά, να τοποθετηθείτε ξεκάθαρα. Και κάτι ακόμα: Η δημοσιογραφική (και όχι μόνο) δεοντολογία, επιβάλει τη δημοσίευση και των δύο πλευρών, έτσι ώστε οι αναγνώστες να βγάζουν συμπεράσματα. Εσείς, δημοσιεύετε ΜΟΝΟ τον δικό σας σχολιασμό, με παραπλανητικούς μάλιστα τίτλους («Παραλήρημα συκοφαντιών»). Πώς λοιπόν μας λέτε ότι θα λάβουμε «υπεύθυνες απαντήσεις», όταν δεν τηρείτε στοιχειώδεις κανόνες δημοσιογραφικής συνέπειας;
Λωρίτου Ελένη
Κατ' αρχήν δέν αφήσαμε υπόνοιες, αλλά διατυπώσαμε πολύ σαφή ερωτήματα που μας βασανίζουν από τον καιρό ακόμα της κοιμήσεως του Γεωργίου Ζερβού.
Δεύτερον δέν είναι άτοπος ο χώρος στον οποίο διατυπώσαμε την κριτική μας, διότι ειναι ένας δημοσιογραφικός χώρος γνωστός και σέ σχετική μέ το θέμα ανάρτηση.
Τρίτον οι αιτιάσεις μας δέν απευθύνονται στον διευθυντή συντάξεως της εφημερίδος, διότι σύμφωνα μέ το καθεστώς της εφημερίδος διατελεί πάντα -δηλαδή η εφημερίδα- υπό την πνευματική καθοδήγηση γνωστών, καταξιωμένων, μέ εκκλησιαστική, ποιμαντική και θεολογική προσφορά προσωπικοτήτων του εκκλησιαστικού χώρου, όπως αυτοί ήταν ο ιδρυτής της εφημερίδος π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, τον οποίο διεδέχθη ο π. Μάρκος Μανώλης και ο οποίος ώρισε διευθυντική ομάδα ως συνέχειά του, παρ' όλο που ο Γεώργιος Ζερβός ήταν ένας καταξιωμένος δημοσιογράφος, που είχε κερδίσει την εμπιστοσύνη μας.
Τέταρτον επειδή όλη αυτή η ιστορία βρίθει αδιαφάνειας, δέν θέλουμε αυτή η κουβέντα να συρθεί στά άδυτα των παρασκηνίων του Ο.Τ., όπου δέν μπορεί να υπάρξει ό έλεγχος των φώτων της δημοσιότητος.
Πέμπτον δέν είναι πολύπλοκα τά ερωτήματα που θέσαμε και δέν χρειάζονται πολύπλοκες απαντήσεις. Αγαπούμε και πονούμε την εφημερίδα του Ο.Τ. για την ιστορική της προσφορά στην εκκλησία και γιατί εργάστηκαν και αρθρογράφησαν σέ αυτή άγιοι άνθρωποι. Έχομε μάθει να κινούμαστε μέσα στον εκκλησιαστικο χώρο, όπου διδάσκεται το φώς, η διαφάνεια, η αλήθεια, η ευθύτητα ως στοιχειώδεις χριστιανικές αρετές. Δέν νομίζουμε ο Ο.Τ. και οι άνθρωποί του, να θέλουν να αλλάξουν αυτόν το χριστιανικό κώδικα συμπεριφοράς και επικοινωνίας και να υιοθετήσουν την αδιαφάνεια και παρασκηνιακή δραστηριότητα, που δέν αρμόζουν σέ εκκλησιαστικό χώρο, όπου δέν πρέπει να υπάρχουν αθέατες πλευρές. Δεν νομίζω οτι είναι θέμα χώρου, άν είναι εδώ ή εκεί. Την στιγμή που θά έπρεπε η ιστορική και μαχητική εφημερίδα του Ο.Τ. να αναπτύξει όλη την πολεμική της εναντίον της αιρέσεως και να προβάλλει όλα τά όπλα της μέσα από τις στήλες της, τό μόνο άτοπο θα ήταν να αναλώνεται ο χώρος της σέ θέματα που αφορούν την φυσιογνωμία της
Θα ήθελα να απευθύνω την τιμή μου, αλλά πρός ποίον;
Θα ήθελα να απευθύνω την τιμή μου, αλλά πρός ποίον;
ΠΗΓΗ:
Κατάνυξις
Τρείς γραμμές και αυτές τόσο απρόσωπες εκ μέρους του Ό.Τ. θέλει ο γράφων εκ μέρους της εφημερίδος να παρασύρει την κουβέντα εντός της έδρας του για να έχει τά πλεονεκτήματα Ή να γίνει η κουβέντα στά ΄΄μουλωχτά ΄΄ στά παρασκήνια ή να κανει τον χρόνο σύμμαχό του διεξάγοντάς τον με τον ρυθμό του έντυπου λόγου Δηλαδή να δημοσιεύσει μέσα σέ έναν περιορισμένο χώρο τις κατηγορίες μετά από 6 μήνες και απαντώντας μετά από άλλους 2 μήνες και έτσι μέχρι του χρόνου τέτοιο καιρό να θέμα να έχει ξεχαστεί Αλήθεια μας εκπλήσσει αυτή η μεθόδευση , δέν θα την φανταζόμασταν .... Αποκαλύπτεται ο λόγος γιατί όλοι αποχώρησαν από την εφημερίδα και έμεινε ο μόνος με πεδίο δράσεως .....
ReplyDelete