Wednesday, December 9, 2015

Η ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ



Η ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ

Του κ. Λυκούργου Νάνη
=====

Εκθειάζει ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως την επαίσχυντη πράξη άρσεως των αναθεμάτων μεταξύ Κωνσταντινουπόλεως και Ρώμης που έλαβε χώρα χωρίς το ΠΑΡΑΠΑΝ να έχουν αρθεί ΟΥΔ’ ΕΠ’ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ τα αίτια που τα προκάλεσαν, ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ απ’ την πλευρά του Φαναρίου και ΕΡΗΜΗΝ των λοιπών Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών στα οποία ανακοινώθηκε μόλις την προτεραία της υλοποιήσεώς της...τηλεγραφικώς!!!, προς δόξαν του συνοδικού συστήματος διοικήσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας βεβαίως-βεβαίως! Επειδή, προφανώς, εξυπηρετούσαν τους οικουμενιστικούς σχεδιασμούς του Φαναρίου.

Η προσγενομένη ζημία στο καλώς εννοούμενο συμφέρον της οικουμενικής Ορθοδοξίας υπήρξε, βεβαίως, μεγίστη προς δόξαν του...αρχεκάκου όφεως, πατρός και εμπνευστού του οικουμενιστικού συγκρητισμού!

Προεβλήθη, κατά κόρον, η ΔΗΘΕΝ αγάπη, ΑΠΑΤΗ στην πραγματικότητα, εις βάρος και επί παραθεωρήσει, υποτιμήσει και καταφρονήσει, της Αληθείας.

"Τῆς ἱστορικῆς ταύτης Πράξεως τῆς ἄρσεως τῶν ἀναθεμάτων ἑορτάζομεν ἐφέτος τὴν πεντηκοστὴν ἐπέτειον δοξάζοντες τὸν Θεὸν τῆς ἀγάπης, διότι ἀπήλειψεν ἀπὸ τῶν καρδιῶν ἡμῶν πᾶν ἴχνος μνησικακίας δι᾿ ὅσα κατὰ τὴν δευτέραν χιλιετίαν διετάραξαν τὰς ἀδελφικὰς σχέσεις τῶν Ἐκκλησιῶν ἡμῶν, καὶ διὰ τῆς «καθάρσεως τῆς μνήμης» κατέστησεν αὐτὰς καὶ πάλιν «ἀδελφὰς Ἐκκλησίας» ἀποζητούσας διὰ τοῦ διαλόγου τῆς ἀληθείας τὴν πλήρη ἀποκατάστασιν τῆς ἑνότητος αὐτῶν ἐν τῇ κοινωνίᾳ τῆς Εὐχαριστιακῆς Τραπέζης. 

Εἴη τὸ ὄνομα Κυρίου εὐλογημένον διὰ τὴν ἀποκατασταθεῖσαν ἀγάπην, ἥτις εἴθε νὰ παραμείνῃ ἀρραγὴς εἰς τοὺς αἰῶνας!", έφη ο, κρίμασιν οις οίδε Κύριος, κατέχων την ηγετική καθέδρα του πατριαρχείου της Πόλης.

Από πού και ως πού η σχισματική και αιρετική παπική παρασυναγωγή αποτελεί "αδελφή Εκκλησία", μετά την έναρξη του διαβόητου και καινοφανούς "διαλόγου της αγάπης"; Από πότε ένας διάλογος, και μάλιστα αυτού του τύπου, παράγει κανονικά αποτελέσματα ικανά να ανατρέψουν άρδην την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία;

Και από πότε ήρθησαν οι αβυσσαλέες δογματικές και ιεροκανονικές διαφορές Ορθοδοξίας και Παπισμού; Απ το 1965, μήπως, οπότε και ήρξατο ο, επιεικώς φαιδρός, "διάλογος της αγάπης";

Νέου τύπου εκκλησιολογία εγκαινιάσθηκε τότε;

Μέχρι πότε θα προκαλεί τους πιστούς ο κ. Βαρθολομαίος;

No comments:

Post a Comment