Tuesday, October 9, 2012

Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”



Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Οσιολογιότατε π. Σεραφείμ (Ζήση) Αγιοσαββίτη,

Ευλογείτε!

Φαντάζομαι ότι διεξήλθατε την νέα έκδοση του “Ορθοδόξου Τύπου”, η οποία δεν κάνει καμιά αναφορά στον εξευτελισμό που τον καθυπέβαλε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος (Σαββάτος).

Εικάζω ότι θα γράψετε κάτι μετά την ολοκλήρωση του δημοσιεύματός σας για τις άστοχες θέσεις σε θέματα πίστεως του ιστολογίου "defence.net", που δημοσιεύεται τώρα στον “Ορθόδοξο Τύπο”. 

"ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ;"
____________

Αν δείξατε επαινετέα ευαισθησία για θέματα πίστεως για ένα ιστολόγιο που ασχολείται με εθνικά και αμυντικά θέματα και το οποίο διακρίνεται για φαιδρότητα όταν αναφέρεται σε θέματα πίστεως (βλ. λ.χ. ότι δήθεν ο Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός είναι καθιερωμένος Γέροντας της Ορθοδοξίας!!!), πολλώ μάλλον αναμένουμε την παρέμβασή σας για τον ξεπεσμό του “Ορθοδόξου Τύπου” μια εφημερίδα που αρθρογραφείτε τακτικά και την οποία ο κατά σάρκαν πατέρας σας - π. Θεόδωρος Ζήσης - αποκαλεί “ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα!!!”. 

"Ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα", Οσιολογιότατε, η εφημερίδα που ξεβρακώθηκε μπροστά στον Μεσσηνίας Χρυσόστομο (Σαββάτο);!!! Δεν νομίζετε ότι οι λέξεις έχασαν το νόημα τους;

"I WILL SPEAK DAGGERS"
___________

Θα σας δώσω, Οσιολογιότατε, ένα εύλογο χρονικό διάστημα το πολύ δεκαπέντε μέρες από σήμερα, τουτέστιν, αν όχι στην επομένη τουλάχιστον στη μεθεπομένη έκδοση του “Ορθοδόξου Τύπου”, για να κατακεραυνώσετε μια εφημερίδα που εξευτελίστηκε με τόση ξεδιαντροπιά μπροστά στον Σεβ. κ. Χρυσόστομο Σαββάτο. 

Αν δεν το κάνετε, Οσιολογιότατε, θα με υποχρεώσετε να πω τα πράγματα με το όνομά τους "I will speak daggers" (William Shakespeare, Hamlet, Act 3, Scene 2, l. 396) και συμπληρώνει ο ομώνυμος ήρωας της τραγωδίας τον στίχο "to her but use none"! 

Οσιολογιότατε! Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θέλω να σας δώσω την ιδία υπόσχεση.

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ
__________

Σας υπενθυμίζω τρία πράγματα:

1.) Ο κατά σάρκαν πατέρας σας είναι ένας - αν όχι ο κύριος νους -  που καθοδηγεί τον “Ορθόδοξο Τύπο” ιδιαιτέρως σε θέματα Οικουμενισμού.

2.) Ο σεβαστός μας Γέροντας π. Θεόδωρος Ζήσης υπήρξε ιδιαίτερα σκληρός και αδικαιολόγητα αυστηρός με τον Σεβ. Κυθήρων για την διαλλακτική -έστω υποχωρητική-στάση που έδειξε έναντι του Σεβ. Μεσσηνίας όταν του έκανε μήνυση. Λόγοι στοιχειώδους συνεπείας, επομένως, επιβάλλουν τώρα να συμπεριφερθεί ανάλογα.

3.) Ελπίζω, Οσιολογιότατε, να συνειδητοποιείτε ότι με την επιστολή του Σεβασμιότατου δόθηκε ουρανοκατέβατη ευκαιρία να προκληθεί ο κ. Χρυσόστομος (Σαββάτος) να καταχωρήσει αγωγή ώστε να γίνει δίκη και να κληθούν ως μάρτυρες υπεράσπισης κορυφαίοι θεολόγοι για να εξευτελίσουν θεολογικά τον Αγιο Μεσσηνίας για τις κακοδοξίες του. 

Αντί αυτού προτιμήθηκε η άνευ όρων παράδοση και ο εξευτελισμός του “Ορθόδοξου Τύπου”.

Αναμένουμε Οσιολογιότατε...

Υ.Γ.: 

Συνειδητοποιείτε ελπίζω γιατί ζητώ από σας και από τον π. Θεόδωρο εξηγήσεις για τον εξευτελισμό. 

Απο ποιον άλλο να ζητήσω; 

Από τον σεβαστό μας π. Βασίλειο Βολουδάκη; 

Αυτός ο δυστυχής έχει καταποθεί κυριολεκτικά από την παποκαισαρική πλάνη που λανσάρει! 

Από τον κ. Ζερβό; 

Γι' αυτόν,τον καυμένο, προέχουν άλλα προγράμματα - if you know what I mean! - που πρέπει να αφιερώσει τον πολύτιμο χρόνο του. 

Από την λεγόμενη “παλαιά φρουρά”; 

“Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν”!!! 

Από τον σοβαρά παρανοικό, σατανικό και πεζοδρομιακό Αρχιμανδρίτη Μέλετιο Βαδραχάνη;

Αλλά δεν θα ήμουν ο ίδιος παράνους, Οσιολογιότατε, αν ζητούσα ευθύνη από ένα σοβαρά παρανοικό άτομο;

Από τον κ. Σακαρέλλο; 

Αλλά ποια εξήγηση να ζητήσεις από ένα Χριστέμπορα που πάτησε το άγιο βάπτισμα και δέχτηκε - για τα τριάκοντα αργύρια - να τον αναμυρώσουν οι αιρετικοί και σχισματικοί Παλαιομημερολογίτες;

Αλλωστε όπως σας είπα: Ολοι γνωρίζουμε ότι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης λύνει και να δένει στον “Ορθόδοξο Τύπο”, αλλά για θέματα Οικουμενισμού ο π. Θεόδωρος Ζήσης έχει τον πρώτο και καθοριστικό λόγο. 

No comments:

Post a Comment