Sunday, April 1, 2012

ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!!!


ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!!!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

“Ο πνιγμένος για να σωθεί από τα μαλιά του πιάνεται”.

Αυτή την παροιμία θυμήθηκα όταν διάβασα τη “βαρυσήμαντη” επιστολή των Αγουριδικών Καθηγητών της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης στην οποία μεταξύ άλλων επικαλούνται τον Αγιο Νεκτάριο of all the people για να στηρίξουν τους οικουμενιστικούς ακροβατισμούς του Φαναρίου και των συνοδοιπόρων του.

Ο Αγιος Νεκτάριος είναι σαφέστατος. Αν κάποιοι θέλουν να διαστρέφουν τα λεγόμενά του απλά προσθέτουν βάρος στην ψυχή τους.

Τι λέγει ο Αγιος; “Τὸ δόγμα δὲν καταπολεμεῖ τὴν ἀγάπην· ἡ δὲ ἀγάπη χαρίζεται τῷ δόγματι”».

Τι θα πει αυτό; Οτι ο Αγιος αρνείται τη δογματική ακρίβεια; Οταν οι αιρετικοί υποχωρήσουν από τις κακοδοξίες τους, λέγει ο Αγιος Νεκτάριος, η αγάπη καλύπτει το κενό της αποστασίας.

Αν διαφορετικά θεωρούσε τα πράγματα ο Αγιος γιατί συνέταξε πληθώρα συγγραμμάτων που πραγματεύεται τις Παπικές αιρέσεις;

Θα έλεγε αυτά που είπε ο Αθηναγόρας (Θεός φυλάξοι!) στην μαγνητοφωνημένη ομιλία του που κατέγραψε ο π. Γεώργιος Μεταλληνός. “Δεν με ενδιαφέρουν τα δόγματα γι’ αυτό προχωρώ στην “διακοινωνία”!!!

Ετσι έκανε ο Αγιος Νεκτάριος; Το ακριβώς αντίθετο έκανε! Θα βγάλουν τώρα Οικουμενιστή και τον Αγιο Νεκτάριο! Ακου κακοήθεια!

Για δέστε τι ωραία που αναλύει το θέμα το καλό ιστολόγιο “Χριστιανική Βιβλιογραφία”:

Πρὸς ἐπίρρωσιν τῶν γραφομένων τους οι Πανεπιστημιακοὶ τῆς Θεσσαλονίκης ἐπικαλοῦνται τὴν γνωστὴ διατύπωση τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου: «Ὡς ἀποφθεγματικῶς διετύπωσε τοῦτο ὁ Ἅγιος Νεκτάριος, Μητροπολίτης Πενταπόλεως: “τὸ δόγμα δὲν καταπολεμεῖ τὴν ἀγάπην· ἡ δὲ ἀγάπη χαρίζεται τῷ δόγματι”».

ΣΧΟΛΙΟ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»: Βεβαίως ἔτσι ἀκριβῶς εἶναι. Ἀλλὰ συνιστᾶ σκοπουμένη παραπλάνηση - ἂν ὄχι ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ - ἡ ἀπόκρυψη ἄλλων εξ ἴσου διευκρινιστικῶν ἐπισημάνσεων ποὺ ὁ ἴδιος Ἅγιος Νεκτάριος ἔχει γράψει στὸ ἐπιστηµονικότατο δίτοµο ἔργο του «Μελέτη ἱστορικὴ περὶ τῶν αἰτίων τοῦ Σχίσµατος», ὁ πρῶτος τόµος τοῦ ὁποίου ἐκδόθηκε στὴν Ἀθήνα τὸ ἔτος 1911.

Μὲ ἐκπληκτικὴ εὐθυκρισία, ἀκλόνητη ἐπιχειρηµατολογία καὶ ἀδιάσειστα ἱστορικὰ στοιχεῖα ὁ ἅγιος Νεκτάριος ἀποδεικνύει ὅτι ἠ µόνη οὐσιαστικὴ αἰτία τοῦ Σχίσµατος ὑπῆρξαν οἱ θρασύτατες ἀξιώσεις τῶν παπῶν γιὰ ἀπόλυτη κυριαρχικὴ ἐξουσία πάνω στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.

«Ὁ ἴδιος Ἱεράρχης» ἅγιος Νεκτάριος δὲν γνωρίζει γλῶσσα διπλωµατίας. Ἀπαντώντας εὐθέως στὸ ἐρώτηµα λέει ὅτι, ἐφ᾽ ὅσον οἱ δύο πλευρὲς παραµένουν πιστὲς στὶς ἀρχές τους, «ἡ ἕνωσις εἶναι ἀδύνατος»! Γιὰ νὰ πραγµατοποιηθεῖ ἕνωση εἶναι ἀπαραίτητο κάποια ἀπὸ τὶς δύο νὰ ἀρνηθεῖ τὶς βασικὲς ἀρχές της: ἡ µὲν παπικὴ τὸ Πρωτεῖο ἐξουσίας τοῦ πάπα, ἡ δὲ Ὀρθόδοξη τὶς Οἰκουµενικὲς Συνόδους. Αὐτὸ ὅµως σηµαίνει ὅτι κάποια ἀπὸ τὶς δύο πρέπει νὰ ἀρνηθεῖ τὸν ἴδιο τὸν ἑαυτό της. Τὰ λόγια τοῦ Ἁγίου εἶναι αὐστηρά, ἀλλὰ δὲν γράφει µὲ ἐµπάθεια. Γράφει µὲ πόνο καὶ ἀγάπη. Δὲν ψάχνει νὰ ἀνακαλύψει πλαγίους δρόµους ἢ ἀπατηλὰ µοντέλα ἑνότητας. Ἡ θέση του κρυστάλλινη σὰν τὴν ζωὴ του εἶναι σαφέστατη, ἀκριβὴς καὶ ἀπόλυτη: Κάτω ἀπὸ τὶς γνωστὲς καὶ ἀµετακίνητες θέσεις τῶν δύο πλευρῶν «ἡ ἕνωσις εἶναι ἀδύνατος»!

Λέγει ἀλλοῦ «ὁ ἴδιος ἅγιος Ἱεράρχης»: Αὐτὸς ὁ ὑπερβολικὸς τύφος τοῦ Πάπα, αὐτὴ ἡ μοναρχομανία του ἐγέννησε τόσας αἱρέσεις. Ποῦ ἡ χρυσὴ παραγγελία ποὺ μᾶς ἄφησε ὁ Κύριος, «μάθετε ἀπ’ ἐμοῦ ὅτι πρᾷός εἰμι καὶ ταπεινὸς τῇ καρδίᾳ, καὶ εὑρήσετε ἀνάπαυσιν ταῖς ψυχαῖς ὑμῶν»; Ποῦ ὁ μακαρισμὸς «μακάριοι οἱ πτωχοὶ τῷ πνεύματι», δηλαδὴ οἱ ταπεινοί; Ποῦ τόσα καὶ τόσα παραδείγματα χρυσὰ καὶ λαμπρά τῆς ταπεινοφροσύνης;

Ἡ ὑπερηφάνεια εἶναι ἄρνησις τῆς ζωῆς τοῦ Χριστοῦ, μίμησις τοῦ διαβόλου. Ἡ ταπεινοφροσύνη εἶναι γεννήτρια τροφὸς πασῶν των ἀρετῶν, μίμησις τῆς ζωῆς τοῦ Χριστοῦ. Ἡ παπικὴ ἐκκλησία εἶναι νόθος ὀργανισμός. Σὲ ἕναν θνητὸν καὶ ἁμαρτωλὸν ἄνθρωπον συγκεντρώθηκε ἡ ἀπόλυτη ἐξουσία καὶ τὸ ἀλάθητο.

Καὶ ἀλλοῦ: «Ἐν τούτῳ δὲ κεῖται ὁ λόγος τοῦ σχίσματος, ὅστις ἀληθῶς εἶναι μέγιστος, διότι ἀνατρέπει τὸ πνεῦμα τοῦ Εὐαγγελίου, καὶ ὁ σπουδαιότατος δογματικὸς λόγος, διότι εἶναι ἄρνησις τῶν ἀρχῶν τοῦ Εὐαγγελίου».

No comments:

Post a Comment