Monday, July 4, 2011

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟΥΣ ΔΟΤΕΣ


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟΥΣ ΔΟΤΕΣ

====================



Dimitrios Mytilinaios είπε...

Η Εκκλησία της Ελλάδος, μέσω της ειδικής συνοδικής επιτροπής που συνέστησε, έχει αποφανθεί ειδικά για το θέμα των μεταμοσχεύσεων και τις αποδέχεται. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πιστέψω εσάς ή οποιονδήποτε άλλο μεμονωμένο κληρικό ή λαϊκό που εκφράζεται κατά των μεταμοσχεύσεων και όχι την εκκλησία στην οποία ανήκω.


byzantio είπε...

Δεν ζητούμε να πιστέψετε εμάς. Ζητούμε να προβληματιστείτε και εσείς και σαν άνθρωπος και σαν (αν δεν κάνουμε λάθος) ιατροδικαστής, αλλά κυρίως και η οποιαδήποτε σχετικά αρμόδια - αναρμόδια επιτροπή της Εκκλησίας.


Η όλη προβληματική στις μεταμοσχεύσεις είναι αν ο άνθρωπος είναι ζωντανός ή νεκρός την ώρα του ξεριζώματος των οργάνων.

Για την Εκκλησία και τους Πατέρες θάνατος είναι το σταμάτημα της καρδιάς και η επερχόμενη αποσύνθεση του ανθρώπινου σώματος, και όχι ο νομικίστικα (για να μην υπάρξουν ποινικές ευθύνες), νεο-ορισθείς "εγκεφαλικός θάνατος" τον οποίο μάλιστα εμείς οι Έλληνες και οι Άγγλοι θεωρούμε σαν θάνατο την βλάβη του "εγκεφαλικού στελέχους", και όχι ολόκληρου του εγκεφάλου όπως ο υπόλοιπος κόσμος.


Καμιά επιτροπή της Εκκλησίας δεν μπορεί να μεταβάλει τον ορισμό του "θανάτου", παρά μόνο η απόφαση Οικουμενικής ή Πανορθοδόξου Συνόδου που θα ασχοληθεί ενδεχομένως με τον επαναπροσδιορισμό του θανάτου.


Μέχρι τότε η άποψή μας είναι ότι έχουμε να κάνουμε με δολοφονία ζώντος ανθρώπου με βαρειά κρανιοεγκεφαλική κάκωση.


Άξιο προσοχής είναι η αδυναμία ορισμού του τι είναι "εγκεφαλικός θάνατος", και οι διιστάμενες απόψεις του ιατρικού κόσμου.


Άν θέλετε ακόμη, έχουμε πολλές μαρτυρίες από εντατικολόγους ιατρούς, με περιπτώσεις ονομαζομένων "εγκεφαλικά" νεκρών, που τελικά ανένηψαν και το κυριότερο θυμόνταν πολύ καθαρά τους διαλόγους που μεσολάβησαν με τους ιατρούς που ετοιμάζονταν να τους αφαιρέσουν όργανα, ή του προσωπικού που τους περιποιούνταν.


Με την βοήθεια του Θεού και την άδεια των συμμετεχόντων εντατικολόγων ιατρών θα τις δημοσιεύσουμε επωνύμως.


Μπορείτε επίσης να διαβάσετε και την τελευταία ανάρτηση του τραγικού ξυπνήματος ζωντανού ανθρώπου χαρακτηρισμένου κλινικά νεκρού (πτώματος), ούτε καν "εγκεφαλικά νεκρού", γεγονός που έλαβε χώρα στην Βενεζουέλα σε ιατροδικαστική νεκροψία.


http://anavaseis.blogspot.com/2011/07/blog-post_7460.html



Dimitrios Mytilinaios είπε...


Το ότι ο Κύριος μας μπορεί να κάνει θαύμα και να αναστήσει έναν νεκρό, είναι γνωστό εδώ και 2000 περίπου, όταν ο Λάζαρος όντας όχι μόνο νεκρός αλλά και σε αρχόμενη αποσύνθεση, καθώς μύριζε (κατά το Ευαγγέλιο), αναστήθηκε με θαυμαστό τρόπο. Φυσικά αυτό μπορεί να γίνει και σε έναν εγκεφαλικά νεκρό, και σε κάποιον που είναι στο νεκροτομικό κρεββάτι, ακόμα και σε έναν που βρίσκεται μέσα τον τάφο...

Αυτό δεν αποτελεί για τον ορθόδοξο χριστιανό κάτι ακατανόητο, αλλά είναι η έμπρακτη απόδειξη της άπειρης αγάπης του Θεού.


Σύμφωνα λοιπόν με την τελευταία σας ανάρτηση για τον "κλινικά νεκρό", ο οποίος ξύπνησε κατά τη διάρκεια της νεκροτομής, θα πρέπει σύμφωνα με τη λογική σας, κάθε άνθρωπος που πεθαίνει, να μη νεκροτομείται (γιατί μπορεί να ξυπνήσει), ούτε καν να θάπτεται στο χώμα, γιατί πάλι μπορεί να "ξυπνήσει" και έτσι εμείς θα τον έχουμε "δολοφονήσει" τοποθετώντας τον μέσα στον τάφο και μη μπορώντας αυτός ο άνθρωπος να βγεί από τον τάφο...


Αυτή η λογική σας, δε βγάζει πουθενά...

Αν ο Κύριος θέλει, θα αναστήσει και τον εγκεφαλικά νεκρό, και τον "κλινικά νεκρό", και τον νεκρό που πέθανε πριν τρεις μέρες και είναι σε αποσύνθεση, και τον νεκρό μέσα από τον τάφο.


Κατά τα άλλα, έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που ο εγκεφαλικός θάνατος δεν ορίζεται ως ο θάνατος του εγκεφαλικού στελέχους. Είναι παραπληροφόρηση το να το επαναλαμβάνετε αυτό συνέχεια. Σήμερα εγκεφαλικός θάνατος είναι ο θάνατος τόσο των εγκεφαλικών ημισφαιρίων όσο και του στελέχους.


Τέλος σας παραπέμπω κι εγώ στις απόψεις διακεκριμένων ιατρών αλλά και πιο ειδικών πάνω στο θέμα και μάλιστα ανθρώπων που έχουν αναλώσει την επιστημονική τους ζωή μελετώντας θέματα ορθόδοξης βιοηθικής όπως πχ του γνωστού ορθόδοξου Καθηγητή Tristram Engelhardt (Τα θεμέλια της Βιοηθικής).


Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τη δημοσίευση του σχολίου μου.


Δ. Γ. Μυτιληναίος

Στρατιωτικός Ιατροδικαστής



ΠΗΓΗ:


Αναβάσεις

No comments:

Post a Comment