ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ
ΙΘ΄
Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====
Η εισήγηση σχεδόν μέχρι το τέλος αγωνίζεται και πασχίζει ανεπιτυχώς να ερμηνεύσει την αντίδραση των τεσσάρων μη μετασχουσών αυτοκεφάλων Εκκλησιών, ταυτίζοντάς την με τα καθεστώτα του υπαρκτού σοσιαλισμού υπό του οποίου ταλαιπωρήθηκαν περίπου για εβδομήντα χρόνια. Και λέμε ανεπιτυχώς γιατί όσοι ενημερώνονται, ξέρουν ότι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν είναι της στιγμής να αναφέρουμε στοιχεία, και οι Εκκλησίες αυτές στην πλειοψηφία τους διέπονται από αρχές του οικουμενισμού.
Ίσως εδώ φανούμε αυστηροί, αλλά όταν αυτή η ίδια η εισήγηση χρησιμοποιεί ως επιχείρημα λίγο παραπάνω στο τέλος της 2ης ενότητας, την έκφραση: «Εὐτυχῶς μέχρι στιγμῆς, δύο ἀπό τίς τέσσερις Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, πού δέν συμμετεῖχαν στήν Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο, δέν διέκοψαν την κοινωνία μέ τίς ἄλλες Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες πού συμμετεῖχαν στη Σύνοδο, ἔστω καί ἄν ἐξέφρασαν ἐπιφυλάξεις ἤ διορθώσεις σέ ὁρισμένα Συνοδικά Κείμενα. Οἱ ἄλλες δύο Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, ἀντιθέτως, με ἐπιστολές καί συμμετοχή σέ εὐχαριστιακές συνάξεις, ἐπιβεβαίωσαν την κοινωνία τους μέ ὅλες τίς ἄλλες Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες.» μπορούμε να υποστηρίξουμε με βεβαιότητα την παραπάνω αναφερομένη άποψή μας.
Προς τι λοιπόν ο ενσπειρόμενος φόβος; Γιατί αναλώνεται ο χρόνος μίας εισήγησης τέτοιου επιπέδου στην σύνδεση των υπολειμμάτων… των σοσιαλιστικών καθεστώτων του υπαρκτού σοσιαλισμού…. με την στάση της άρνησης και της αντίστασης έναντι της αιρέσεως του οικουμενισμού; Το λέμε αυτό γιατί δεν πρέπει να μας διαφύγει το γεγονός του ποιοι επιλέχθηκαν από τα διεθνή κέντρα, να φέρουν στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας τα πάνω κάτω σε επίπεδο διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία. Αριστεροί λοιπόν και υποστηρικτές του χάους των κουμμουνιστικών καθεστώτων, είναι αυτοί που επιβάλλουν την Θρησκειολογία. Και άραγε τυχαίο το γεγονός ότι τα βιβλία του Δημοτικού του Γυμνασίου και του Λυκείου έχουν αποτυπωμένη μέσα τους την αίρεση του οικουμενισμού, έτσι όπως ακριβώς την βιώνει η Εκκλησία μέσα από τους περίφημους διαλόγους, μέσα από το περίφημο Π.Σ.Ε. και βέβαια έτσι όπως αποτυπώθηκε στα κείμενα της Κρήτης; Πώς γίνεται οι «αριστεροί» να συμφωνούν με τους οικουμενιστές; Η απάντηση είναι τόσο πικρή που δεν θέλουμε ούτε να την διατυπώσουμε…
Γιατί η εισήγηση δεν ακουμπά ούτε στο ελάχιστο την έντονη παρουσία των ΗΠΑ, δια της παρουσίας της κ. Προδρόμου, και άλλων προσωπικοτήτων της Αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής;.. Γιατί η εισήγηση δεν κάνει ούτε έναν υπαινιγμό για σκοτεινά κέντρα αποφάσεων δυστυχώς δυτικής προέλευσης τα οποία εξυφαίνουν νήμα προς νήμα τον ιστό της αράχνης γύρω από την παγκόσμια κοινότητα; Η απάντηση είναι, επειδή γνωρίζουν καλά οι κινούντες τα νήματα εκ του παρασκηνίου, ότι οι φοβισμένες λαϊκές μάζες και σε επίπεδο κοινωνικο-πολιτικό αλλά και σε επίπεδο πίστεως, γίνονται «παίγνια των δακτύλων τους» όταν διέπονται από φοβικά σύνδρομα, έστω και φανταστικά…
Η εισήγηση λοιπόν επέλεξε να περιστραφεί γύρω από υποθέσεις και κινδυνολογίες.
Επαναφέρει με το έτσι θέλω το καθεστώς του «ψυχρού πολέμου» δυστυχώς όχι για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, αλλά για να δημιουργήσει -φρίξον ήλιε- κλίμα αντιπερισπασμού. Οδηγούμε την σκέψη, την προσοχή και τον προβληματισμό των ακουόντων… αλλού… ώστε να μην υπάρξει προβληματισμός για τα κακώς κείμενα των κειμένων της Κρήτης. Έντονη δε και εμφανής η διάθεση αμφισβήτησης προτύπων και αξιών που θεμελίωσαν αιώνες τώρα οι Άγιοι Πατέρες.
Αφού λοιπόν δημιουργήθηκε το κατάλληλο κλίμα με «υπέροχο!!» τρόπο προτείνεται το αντίδοτο… «Τό ἀντιστάθμισμα….εἶναι…. ἡ συνεργασία τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν μέ τις ἄλλες Χριστιανικές Ἐκκλησίες, ἀκόμη καί τίς ἄλλες Θρησκεῖες, ὥστε να καλλιεργηθεῖ τό πνεῦμα τῆς συνοχῆς, τῆς ἀλληλεγγύης καί τῆς ἑνότητας». Παραδόξως την συνεργασία αυτή την βιώνει στην πράξη το Πατριαρχείο Αντιοχείας…το μη μετέχον στη σύνοδο της Κρήτης. Στην Πατριαρχική Θεία Λειτουργία στις αρχές του τρέχοντος έτους, το κήρυγμα το ανέλαβε προσκεκλημμένος του Πατριάρχη Αντιοχείας ο Μουσουλμάνος μουφτής της πόλεως12!!!! Και πάλι φρίξον ήλιε!!
(Συνεχίζεται)
ΠΗΓΗ:
salpismazois.blogspot.gr/2017/09/blog-post_99.html
No comments:
Post a Comment