ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ “ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ” Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ;
Ι΄
Η λανθασμένη γραμμή του “Ορθοδόξου Τύπου” καί τινων άλλων
Της κυρίας Ελένης Λωρίτου
=====
ΠΙΣΩΠΛΑΤΟ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ
____________
7.) Ρωτά ο π. Ιερόθεος: Ο π. Θεόδωρος Ζήσης προκειμένου να κάνει αποτείχιση ρώτησε τον κ. Τραμπούλη; Είναι και μία δική μας απορία. Γιατί π. Θεόδωρε πρίν κάνετε αποτείχιση δεν ρωτήσατε τον κ. Τραμπούλη και κάνατε του κεφαλιού σας;
Γελοιότητες! Ο π. Θεόδωρος Ζήσης πρίν κάνει αποτείχιση δεν ρώτησε ασφαλώς κανέναν κ. Τραμπούλη, αλλά ως έμπειρος ακαδημαϊκός θεολόγος στηρίχθηκε σε ερείσματα θεολογικά, αγιοπνευματικά, ΙεροΚανονικά. Δεν ρώτησε κανένα κ. Τραμπούλη, αλλά ακολούθησε το πλήθος των Αγίων Πατέρων, που μετήλθαν την αποτείχιση, ως ένα έσχατο μέσο διαμαρτυρίας εναντίον των ποικίλων αιρέσεων, που στο διάβα των αιώνων μιας πολυτάραχης εκκλησιαστικής Ιστορίας ταλάνισαν την Εκκλησία.
Πρόσφατο ιστορικό παράδειγμα είναι η διακοπή του μνημοσύνου του οικουμενιστού Πατριάρχου Αθηναγόρα το 1967 από 3 επισκόπους (Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, Φλωρίνης Αυγουστίνο Καντιώτη και Παραμυθίας Παύλο) και από όλο το Άγιο Όρος συμπεριλαμβανομένου και του Αγίου Παισίου, την οποία διακοπή στήριξε θεολογικά ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, και προέβαλε δημοσιογραφικά ο “Ορθόδοξος Τύπος”.
Αυτού του είδους οι ερωτήσεις του π. Ιερόθεου είναι τελείως αψυχολόγητες, άτοπες και ανεδαφικές, που δείχνουν πόσο οι άνθρωποι που θέλουν να κάνουν κουμάντο στον Ο.Τ. έχουν χάσει κάθε έννοια του μέτρου.
Σήμερα ο Ο.Τ. υπό την διεύθυνση ακατάλληλων προσώπων πολεμά και μαχαιρώνει πισώπλατα τον π. Θεόδωρο Ζήση προσωπικά και επιφέρει διάσπαση στον αντιοικουμενιστικό χώρο και στην αποτείχιση, την οποία μετέρχονται πολλοί κληρικοί και μοναχοί εντός και εκτός του Αγίου Όρους, εντός και εκτός της Ελλάδος και δημιουργούν ένα μέτωπο διαμαρτυρίας εναντίον της παναιρέσεως του Οικουμενισμού.
(Συνεχίζεται)
No comments:
Post a Comment