ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ;
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Είδαμε, στο χθεσινό άρθρο, τις ορθές διαπιστώσεις της Δήλωσης των τεσσάρων Αρχιμανδριτών της Φλώρινας, που είναι εγγεγραμμένοι στην Ιερά Μονή της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου.
Ας δούμε, σήμερα, τα συνειδητά ψεύδη της Δήλωσης των τεσσάρων Αρχιμανδριτών:
1.) Γιατί προσπαθούν, άραγε, οι Πανοσιολογιώτατοι, να εξομοιώσουν την διακοπή του λειτουργικού μνημοσύνου του οικείου ιεράρχη με το σχίσμα;
Είναι δυνατόν να μη γνωρίζουν ότι ο ΙΕ΄ Κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου, όχι μόνον επιτρέπει αλλά και επαινεί, όσους διακόπτουν το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη που κηρύσσει επ’ εκκλησίαις κατεγνωσμένη αίρεση γυμνή τη κεφαλή;

Αν αδυνατούν, λόγω αγνοίας, να αντιληφθούν τη διαφορά φρόνιμο και απολύτως επιβεβλημένο είναι, αφού θέλουν να καταθέτουν δημόσια τη μαρτυρία τους, να γνωρίζουν τα στοιχειώδη.
Αν πάλιν -όπερ και το πιο πιθανό- διαστρέφουν τη διδασκαλία της Εκκλησίας θα δώσουν λόγο στο Θεό γι’ αυτό.

2.) Είναι εντελώς αθεολόγητος και προκλητικά διαστροφικός ο ισχυρισμός ότι η μη μνημόνευση του οικείου επισκόπου καθιστά άκυρη τη Θεία Λειτουργία.
3.) Αλλά οι τέσσερις Αρχιμανδρίτες δεν έμειναν μόνον μέχρις εδώ. Ισχυρίζονται ότι, αν είναι έγκυρη η Θεία Λειτουργία χωρίς τη μνημόνευση του επισκόπου, σημαίνει ότι και η χειροτονία είναι έγκυρη χωρίς τον επίσκοπο! Κύριε ελέησον! Τι ισχυρισμός είναι αυτός; Πρέπει πραγματικά να ντρέπονται οι τέσσερις Αρχιμανδίτες επειδή καταγράφουν ένα τόσο αθεολόγητο και κυριολεκτικά ανόητο ισχυρισμό.

Είναι αλήθεια ότι οι προυποθέσεις που θέτει ο ΙΕ΄ Κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου δεν συντρέχουν για την περίπτωση του Σεβ. Φλωρίνης κ. Θεόκλητου. Ναι! αλλά αυτό δεν νομιμοποιεί τους τέσσερις Αρχιμανδρίτες να διατυπώνουν δημόσια την πλάνη ότι δήθεν είναι άκυρη η Θεία Λειτουργία επειδή δεν μνημονεύεται ο επίσκοπος.


Στο χθεσινό άρθρο επεσημάναμε τις αλήθειες που περιέχει η Δήλωση των τεσσάρων Αρχιμανδριτών.
Σήμερα καταγράψαμε τις πλάνες της Δήλωσης χωρίς, όμως, να μιλήσουμε για τις σκόπιμες παραλείψεις της.
Σήμερα καταγράψαμε τις πλάνες της Δήλωσης χωρίς, όμως, να μιλήσουμε για τις σκόπιμες παραλείψεις της.
Θα τις επισημάνουμε με το αυριανό άρθρο επειδή δεν θέλουμε να επιμηκύνουμε περισσότερο την έκταση του σημερινού άρθρου.
Αφήστε ,κύριε Τελεβάντο , τά παιδιά νά λένε καί κανένα αστείο να γελάμε !
ReplyDeleteΘα ήταν αστείο , άν δέν ήταν η αλλοίωση της ορθοδόξου εκκλησιολογίας από Χριστοκεντρική σε επισκοποκεντρική , μία αλλοίωση που θεμελιώνεται στην οικουμενιστική πλάνη Τα παιδιά δέν λένε αστεία , απλά έχουν καταπιεί έναν ολοκληρο Ζηζιούλα που καθώς ακούω είναι η κυρίρχη θεολογική του σκέψη Αυτά όταν τα λένε δέν ξέρω φοράνε καλυμαύχι ή τά λένε γυμνή τη κεφαλή Το τελευταίο τους ενοχοποιεί ανεπανόρθωτα ! Παρακαλούμε τους πατέρες όταν αμολάνε τέτοιες οικουμενιστικές κοτσάνες νά φοράνε καλυμαύχια , επανωκαλύμαυχα , κουβέρτες, όσο το δυνατόν πιό καλυμμένοι , γιατί απώλεσαν τό ένδυμα της ορθοδόξου θεολογίας Όσο γιά εμάς μάλλον πρέπει νά φοράμε κράνη μή μας έρθουν στό δόξα Πατρί !