Saturday, August 2, 2014

ΤΡΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ, ΣΤΟ Amen.gr, ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ


ΤΡΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ, ΣΤΟ Amen.gr, ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
========

Ανέφερε, σε συνέντευξη που έδωσε στον κ. Νίκο Παπαχρήστου, στο Amen.gr, ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Χρυσόστομος Σταμούλης:

Α΄ΣΧΟΛΙΟ:

“Θα πρέπει να ξεκαθαρίσω εδώ, με τρόπο σαφή, πως οι Θεολογικές Σχολές στην Ελλάδα δεν ανήκουν στην Εκκλησία.”

Yeaaah! Oh Yeaaah! We know!!! Ούτε καν στην Ορθοδοξία δεν ανήκουν οι Θεολογικές Σχολές όπως έχουν καταντήσει. Our point! We couldn’t agree more! κ. Καθηγητά.

Μήπως, αντί να συζητούμε για τη σκοπιμότητα της δημιουργίας Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, θα έπρεπε να συζητούμε για την ανάγκη να καταργηθεί η Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης;

Β΄ΣΧΟΛΙΟ:

“Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο έχει δεκάδες
μουσουλμάνους φοιτητές, ακόμη και στις παραγωγικές σχολές του στρατού έχουμε μουσουλμάνους φοιτητές. Εδώ και τριάντα χρόνια σχεδόν στη Θεολογική μας Σχολή υπάρχει χώρος προσευχής των μουσουλμάνων φοιτητών της πόλης. Ποτέ δεν είχαμε προβλήματα. Είναι τιμή για τη νεοελληνική μας πραγματικότητα μια τέτοια πρακτική. Ο διπλανός μου «άλλος» είναι πρόσωπο κοινωνίας δεν είναι απειλή. Απειλή είναι η αδυναμία μας να βγούμε από τον εαυτό μας, τις συνήθειες μας και να αναμετρηθούμε γόνιμα με τον καιρό και τις ανάγκες του.”

Καταρχήν δεν γνώριζα ότι από τριάντα χρόνια η Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης προσφέρει χώρο για να προσεύχονται οι μουσουλμάνοι και ότι μάλιστα ουδείς εξέφρασε αντίρρηση γι’ αυτό!!!

Ούτε ο π. Θεόδωρος Ζήσης;!!!

Συγχαρητήρια Γέροντα! Ακόμη ένας τίτλος -κοντά σε τόσους αλλους- "τιμής" στο βιογραφικό σας.!

Οσο για το αν ο άλλος, ο διπλανός, ο Ισλαμοφασίστας είναι απειλή συνιστώ θερμά στον κ. Καθηγητή να παρακολουθεί καθημερινά τις ειδήσεις για να μάθει ότι καίνε ζωντανούς, βασανίζουν, σταυρώνουν, ανατινάζουν τις εκκλησίες και τα ορφανοτροφεία τους, απαγάγουν και ζητούν λύτρα, βιάζουν τις γυναίκες και τις κόρες τους, σφάζουν κτλ. καθημερινά κατά εκατοντάδες χιλιάδες τους χριστιανούς αδελφούς μας στη Μέση Ανατολή, στην Αφρική και σε κάθε γωνιά της γης όπου υπάρχουν μουσουλμάνοι.

Γ΄ΣΧΟΛΙΟ :

“Είναι σαφές ότι το Ισλάμ-υποχείριο των εξουσιών που όλοι γνωρίζουμε από την τηλεόραση, δεν έχει ουδεμία σχέση με το πραγματικό Ισλάμ, όπως δεν έχει ουδεμία σχέση και η φονταμενταλιστική και φοβική Ορθοδοξία που τείνει να μας καλύψει εσχάτως, με την Ορθοδοξία της αγάπης, τη γη των παππούδων μας και των πατεράδων μας. Τη χώρα ενός μεγάλου Αντωνίου, ενός αγίου Μαξίμου Ομολογητού, ενός αγίου Γρηγορίου Παλαμά, ακόμη και τη γη ενός στρατηγού Μακρυγιάννη και ενός Παπαδιαμάντη∙ τη χώρα του αχωρήτου, τη χώρα των ζώντων, τον ίδιο τον Χριστό. Και με αυτό απαντώ νομίζω και στο τελευταίο σας ερώτημα περί μιάσματος."

Ωστε ο Μακρυγιάννης και ο Αγιος Γρηγόριος Παλαμάς θα ήθελαν να δημιουργήσουμε Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή;

Από πού εξάγει αυτό το συμπέρασμα ο κ. Καθηγητής; 

Από το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι συνέλαβαν αιχμάλωτο τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και ότι -εν αιχμαλωσία ων- δεν δίσταζε να τους πει κατάμουτρα ποια θρησκεία δαιμονίων εκπροσωπούν;

Από πού εξάγεται το συμπέρασμα ότι ο στρατηγός Μακρυγιάννης είχε συμπάθεια ή ανοχή προς τον Ισλάμ; 

Από τα απομνημονεύματά του ή από τους αγώνες του για να απελευθερωθεί η Ελλάδα από τους μουσουλμάνους;

Από πού εξάγεται το συμπέρασμα ότι το Ισλάμ που βλέπουμε σήμερα δεν είναι το αληθινό Ισλάμ;

Από το “Ιερόν Κοράνιον” ή από το "τζιχάντ", από τα τετρακόσια χρόνια της δουλείας ή από την κατοχή της Βόρειας Κύπρου, από τη σαρία ή από τον "σεβασμό" που απολαμβάνει η γυναίκα στο Ισλάμ, από τον βίαιο εξισλαμισμό ολόκληρων λαών ή από την πολιορκία της Βιέννης τρεις φορές, από το παιδομάζωμα ή από τον τρόπο που εξαπλώθηκε το Ισλάμ, από τους Νεομάρτυρες ή από τους κρυπτοχριστιανούς, από την άλωση της Βασιλίδας των Πόλεων ή από τη Μικρασιατική καταστροφή, από τους οκτώ αιώνες της σκλαβιάς της Ιβηρικής χερσονήσου ή από την απέλαση των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης και της Ιμβρου και της Τενέδου, από τη μάχη του Κουλίκοβο ή από τη μάχη του Πουατιέ, από τη μάχη του Κοσσυφοπεδίου ή από την συστηματική καταστροφή των θρησκευτικών μνημείων στο Κόσσοβο και στη Βόρεια Κύπρο, από τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας Νικαίας της Βιθυνίας και της Αγίας Σοφίας Τραπεζούντας του Πόντου σε τεμένη ή από τις διαρκείς απειλές για μετατροπή της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως σε τζαμί;

Είναι δυνατόν ο πολυπράγμων κ. Καθηγητής να αγνοεί ότι το “Ιερόν Κοράνιο” χωρίζει τον κόσμο σε δύο στρατόπεδα: Το στρατόπεδο του Ισλάμ και το στρατόπεδο του πολέμου;

Κύριε Καθηγητά. Δεν είναι καλύτερα να μιλά κανείς όταν έχει να πει “σιγής τι κρείττον;”

Δεν είναι ντροπή την ώρα που η Θεολογική Σχολή της Χάλκης είναι βουβή εσείς να αγωνίζεστε με νύχια και με δόντια να δημιουργήσετε Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών;

Και κάτι τελευταίο. 

Είναι δυνατόν να ασχημονούν έτσι οι Αγουριδικοί Καθηγητές της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης χωρίς να τους κάνει πλάτες ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος;

Σεβασμιότατε Θεσσαλονίκης! Αναμένουμε ότι, όχι μόνον θα σηκώσετε ακόμη πιο ψηλά τον τόνο της φωνής σας, αλλά ότι θα ζητήσετε την αρωγή όσων ιεραρχών δεν πούλησαν την ψυχή τους στους πολυπολιτισμικούς αχυράνθρωπους και ότι θα ξεσηκώσετε το λαό σε δυναμικές εκδηλώσεις για να φράξετε το δρόμο της αισχύνης. 

Τα συνεργαζόμενα σωματεία Θεσσαλονίκης καλούνται να αναλάβουν πρωτοβουλία για τη διοργάνωση μαχητικών παλλαικών συγκεντρώσεων για να στηριχθεί ο Σεβ. Θεσσαλονίκης στον αγώνα του που είναι αγώνας όλων των Ορθόδοξων πιστών.

No comments:

Post a Comment