Friday, March 15, 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ!



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==================

Διαβάζουμε στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία” ρεπορτάζ του κ. Αιμίλιου Πολυγένη:

“Στην ενθρόνιση του νέου Πάπα της Ρώμης, θα παραστεί ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, την Τρίτη 19 Μαρτίου 2013.

Να αναφερθεί ότι η επίσκεψη αυτή είναι ιστορική, αφού για πρώτη φορά μετά το σχίσμα του 1054 θα παραστεί Οικουμενικός Πατριάρχης.


Τον Οικουμενικό Πατριάρχη θα συνοδεύουν ο Σεβ. Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης, ο Μητροπολίτης Αργεντινής Ταράσιος και ο Μητροπολίτης Ιταλίας κ. Γεννάδιος.

Τέλος να σημειωθεί ότι με την κίνηση αυτή, ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας στέλνει ένα δυνατό μήνυμα ενότητας.”

Πράξη απίστευτης αήθειας και απόδειξη της απάμβλυνσης του ορθόδοξου αισθητήριου συνιστά η παρουσία του ιδίου του Οικουμενικού Πατριάρχη στην ενθρόνιση του νέου αιρεσιάρχη του Βατικανού.

Από την εποχή του Σχίσματος των Παπικών από την Εκκλησία δεν έχει γίνει τέτοια αντορθόδοξη ενέργεια, η οποία υπογραμμίζει - με τον πιο πανηγυρικό τρόπο - ότι η “Συμφωνία του Μπαλαμάντ” για την ύπαρξη “δύο αδελφών Εκκλησιών” και “δύο πνευμόνων” δεν έχει μεν επικυρωθεί συνοδικά, αλλά στην πράξη - ως “λαικός Οικουμενισμός” - εφαρμόζεται κανονικότατα ή για να ακριβολογούμε αντικανονικότατα.

Δυστυχώς την αήθεια του Παναγιότατου που θα συνοδεύεται - από ποιον άλλο; - από τον Σεβ. Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα), θα μιμηθεί δυστυχώς και το Πατριαρχείο Ρωσίας με την αποστολή του Σεβ. Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα που τυγχάνει το νούμερο 2 της Ρωσικής Ιεραρχίας.

Καλύπτουμε τα μάτια από ντροπή και εκφράζουμε τον απόλυτο αποτροπιασμό μας για τις ατυχέστατες ενέργειες των ταγών της Εκκλησίας μας.

Εξίσου απαράδεκτη επιστολή απέστειλε - μεταξύ άλλων - στον αιρεσιάρχη του Βατικανού Πάπα Φραγκίσκο, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος ατυχέστατα χαρακτήρισε το θρόνο της εκπεσούσης στην αίρεση πριν από χίλια τόσα χρόνια Ρώμης ως "Αποστολικό".!!!

Ποιες άλλες οικουμενιστικές ασχημίες θα δούμε, άραγε, αυτές τις μέρες και από τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες;

6 comments:

  1. Αγαπητέ κ.Τελεβάντο,

    διαβάζω το παρόν δημοσίευμά σας και μου δημιουργεί απορία ο λόγος της αντίδρασής σας προς τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη,τον εκπρόσωπο της Εκκλησίας της Ελλάδος,Μητροπολίτη Κορίνθου κ.Διονύσιο και τους λοιπούς εκπροσώπους των Ορθοδόξων Εκκλησιών,οι οποίοι θα παραστούν στην ενθρόνιση του νέου Πάπα Ρώμης.
    Ποιά προδοσία πρόκειται να κάνουν ακριβώς;
    Πρίν ακόμα πάνε ,τους βγάλατε "αιρετικούς";
    Δεν νομίζω η παρουσία τους σε μια εθιμοτική σύναξη να αποτελεί παραδοχή των κακοδοξιών του παπισμού...μην φτάνουμε σε ακραίες τοποθετήσεις...
    Και στο κάτω κάτω,ποιός είσθε εσείς,ποιός είμαι εγώ να κρίνουμε τους Επισκόπους μας;
    Νομίζω παρόμοιες παραστάσεις,όπως αναφέρει σε βιβλίο του και ο π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος,γίνονταν πάντοτε...
    Δεν υπήρχαν όμως τότε οι super Ορθόδοξοι να τις καταδικάσουν...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κανένα δεν χαρακτήρισα αιρετικό επειδή θα πάει στη Ρώμη.

      Αλλά παραβάτες Κανόνων σίγουρα αφού θα συμπροσευχηθούν με τον Πάπα και άλλους αιρετικούς.

      Ο π. Επιφάνιος δεν είπε ότι πρέπει να πηγαίνουμε στις εκδηλώσεις των αιρετικών.
      Είπε ότι δεν πρέπει να αποτειχιζόμαστε και να δημιουργούμε σχίσματα γι' αυτό.

      Delete
  2. Όπως πολύ σωστά λέτε,αυτό που καταδικάζεται απο τους Ιερούς Κανόνες,είναι η συμπροσευχή...
    Τι είναι η συμπροσευχή όμως;
    Όπως γνωρίζω η τέλεση του Μυστηρίου των Μυστηρίων,η Θεία Λειτουργία...
    Πρόκειται να υπάρξει ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ;
    Αν ναί,συμφωνώ απόλυτα μαζί σας...
    Αλλά πως το γνωρίζετε και αυτό εκ των προτέρων ότι θα συμβεί;
    Άρα είναι σαν να θεωρείτε τους Επισκόπους μας διατεθημένους να το πράξουν...Είναι σαν να τους θεωρείτε προδότες...
    Λυπάμε και θεωρώ τα γραφόμενά σας εκ του πονηρού...
    Δεν αποτελεί συμπροσευχή η παράσταση σε ένα εθιμοτυπικό γεγονός σαν και αυτό,όπως είναι η ενθρόνιση...
    Όταν Βασιλιάς της Ελλάδος ήταν ο Όθωνας και προ αυτού οι αντιβασιλείς που δεν ήταν κανένας τους Ορθόδοξος,μπορούμε να θεωρήσουμε συμπροσευχή την παρουσία του Μητροπολίτου Αθηνών σε διάφορες εθιμοτυπικές εκδηλώσεις που λάμβαναν χώρα τότε;
    Φυσικά και όχι,άρα γιατί να θεωρηθεί τωρα συμπροσευχή;
    Νομίζω και ο Παναγιώτατος Οικουμενικός μας Πατριάρχης και ο Μητροπολίτης Κορίνθου κ.Διονύσιος και οι λοιποί εκπρόσωποι των Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Εκκλησιών,γνωρίζουν καλύτερα απο τον καθένα μας ποιά είναι τα όρια και όπως ως τώρα δεν τα έχουν υπερβεί,ούτε και αυτή την φορά θα τα υπερβούν...
    Ας τους έχουμε εμπιστοσύνη και μην τους κάνουμε κακό με τέτοια δυσφημιστικά δημοσιεύματα,τα οποία θα ζήλευαν και παλαιοημερολογίτες,των οποίων είναι το μοναδικό όπλο η παρουσίαση των ταγών μας ως προδοτών...

    ReplyDelete
  3. Λάβαμε την ακόλουθη επιστολή από τον κ. Ζαχαρουδιού για το θέμα που συζητούμε.

    Λεμεσός, 16.3.2013.

    Κύριε Τελεβάντο.

    Διάβασα αυτά που γράψατε για την επίσκεψιν του Οικουμενικού μας πατριάρχου στην σύναξιν των δαιμονίων για την ενθρόνησιν του νέου αιρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης και ήθελα να γράψω και εγώ σχόλιον, αλλά δεν ξέρω τις κινήσεις που πρέπει να κάνω. Προσπάθησα και στο παρελθόν, σε άλλες περιπτώσεις, αλλά δεν τα κατάφερα.
    Αν σας είναι εύκολον, να μου εξηγήσετε τι θα πρέπει να κάνω.

    Το σχόλιον μου που θα έγραφα είναι το εξής:

    Κύριε Τελεβάντο. Δεν χρειαζόταν απάντησις σε τέτοιου είδους άνθρωπον όπως ο κ. Άρης Παπαγιάννης. Ο άνθρωπος δεν έχει στοιχειώδη γνώσιν του θέματος. Νομίζει ότι η Εκκλησία, στηρίζεται στις απόψεις του καθενός ασχέτου. Του εισηγούμαστε να μελετήσει τους σχετικούς κανόνες που απαγορεύουν την συμπροσευχήν με τους αιρετικούς, αλλά και την απλήν παρουσίαν ορθοδόξου σε τέτοιες τελετές δαιμονίων. Μα δεν είναι μόνον αυτό. Η παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχου σε μιαν σύναξιν δαιμονίων σε τί αποσκοπεί; Να μας πεισει, ότι ο Πάπας είναι μέλος της Εκκλησίας;
    Μήπως ο Οικ. Πατριάρχης ελπίζει ότι τελικά θα ξεγελάσει και τον Θεόν και θα πει ότι και αυτός (ο Θεός), έκανε λάθος;


    (Ἀνδρέας Ἰ. Ζαχαρουδιοῦ)

    ReplyDelete
  4. Ο κ. Παπαγιάννης δυστυχώς δεν κατανοέι ότι άλλο διακοινωνία και άλλο συμπροσευχή.

    Οταν υπάρξει - Θεός φυλάξοι - "κοινόν ποτήριον" τότε έχουμε διακοινωνία.

    Οταν προσευχόμαστε με τους αιρετικούς ή τους αλλόθρησκους έχουμε συμπροσευχή.

    Αλλά εστω και αν δεν έχει στοιχειώδη θεολογική παιδεία ο κ. Παπαγιάννης δεν αντιλμβάνεται ότι είναι η πρώτη φορά από το Σχίσμα που παρίσταται ο Οικουμενικός Πατριάρχης στην ενθρονιση του αιρεσιάρχη της Ρώμης;

    ReplyDelete
  5. Παρατηρώ μια επιθετικότητα στα όσα σας γράφω,χωρίς λόγο...Νομίζω πως στο συγκεκριμένο θέμα κάνετε λάθος και θέλετε να παρουσιάσετε τους Επισκόπους μας ως ΠΡΟΔΟΤΕΣ...
    Συμπροσευχή είναι τέλεση της Θείας Λειτουργίας,όπως προανέφερα,και ιδού αυτό αναφέρει και ο Άγιος Επίσκοπος και Πανεπιστημιακός,Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ.Ιερεμίας:
    "Με τους αιρετικούς και συγκεκριμένα με τους Παπικούς,δεν είμαστε σε συμφωνία και διαφέρουμε σε πολλά.Αφού λοιπόν έχουμε διαφορές μ'αυτούς,και μάλιστα δογματικές
    διαφορές,πως είναι δυνατόν να προσφέρουμε μαζί τους το Μυστήριο της ενότητος,την θεία Λειτουργία;Αν γίνεται κάτι τέτοιο αυτό είναι προδοσία πίστεως, αυτό είναι παράβαση των Ιερών Κανόνων των αγίων
    Πατέρων της Εκκλησίας μας".
    Σας είπα πως αν αυτό συμβαίνει είμαι μαζί σας...συμφωνώ απόλυτα,γιατί είναι παραβίαση των Ιερών Κανόνων.
    Αν κάνω λάθος,στο ότι συμπροσευχή είναι η απο κοινού τέλεση της Θείας Λειτουργίας με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ,θα ανακαλέσω...Γιατί εγώ δεν χαρακτηρίζομαι απο το ΑΛΑΘΗΤΟ,όπως φαίνεται ότι το διαθέτετε εσείς και ο κ. Ανδρέας Ζαχαρουδιού,αφού παρουσιάζεσθε ως οι τιμητές των πάντων.
    Η απλή παράσταση ξαναλέγω,δεν είναι συμπροσευχή...
    Και ιδού τί αναφέρει πάλι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ.Ιερεμίας:
    "Δεν πρέπει να τελέσουμε την Θεία Λειτουργία με τους Φραγκολατίνους Δυτικούς.Γιατί δηλαδή δεν επιτρέπεται να έχουμε συλλείτουργο μαζί τους.Ο Κύριος,στην επί του Όρους ομιλία Του,μας είπε ότι δεν επιτρέπεται
    νά προσφέρουμε το δώρο μας στον Θεό,αν έχουμε διαφορές μεταξύ μας (Ματθ. 5,23-24).Και με τους λεγομένους «καθολικούς» μας χωρίζουν,χρόνια τώρα,πολλές διαφορές. Δεν είναι μόνο το filioque η το αλάθητο του Πάπα,αλλά και τόσες άλλες πολλές και πάμπολλες διαφορές σχετικά με την σωστή έννοια του Θεού και την σωστή πορεία μας σ’ Αυτόν.Οι Δυτικοί έχουν λανθασμένη έννοια περί Θεού.Ο Θεός τους δεν είναι «ο Θεός των Πατέρων ημών».Αφού αυτοί δια του δικού τους αιρετικού Βαρλαάμ κήρυξαν Θεό
    άνευ θείων ενεργειών, η νεολαία
    τους –τα εγγόνια του Βαρλαάμ-
    κήρυξε τον «θάνατο» αυτού του
    Θεού τους, λέγοντας και γράφοντας στα πλακάτ:Πέθανε ο
    Θεός!Καλά του τα έλεγε του Βαρλαάμ ο δικός μας άγιος
    Γρηγόρος ο Παλαμάς:«Φιλόσοφε,
    κηρύττεις Θεόν ανενέργητον, άρα
    Θεόν ανύπαρκτον»!!!".
    Όπως βλέπετε,δεν λέω κάτι αντίθετο απο εσάς και απο όσα και ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης κηρύττει,τον οποίο με την κριτική σας πολλές φορές έχετε αποκεφαλίσει...
    Η κριτική νομίζω ότι πρέπει να γίνεται απο αγάπη και με αγάπη με σκοπό την διόρθωση και όχι τον διασυρμό της Εκκλησίας και τον σκανδαλισμό των πιστών ...
    Η ενθρόνιση δεν είναι συμπροσευχή και το γνωρίζετε πολύ καλύτερα απο εμένα,άρα δεν υπάρχει λόγος να μιλάτε για ασχημίες και προδοσία...

    ReplyDelete