Sunday, February 12, 2012

ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ;



ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ;


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=========


Από τα πιο ωραία κείμενα που έχουν γραφτεί για την κρίση.


Μέσα σε λίγες γραμμές ο ευσεβής γιατρός κ. Λυκούργος Νάνης - πνευματικό ανάστημα του αείμνηστου οσίας βιοτής Μητροπολίτη Λαρίσης Θεολόγου - συνόψισε το δράμα που βιώνουμε.


Δεν είναι απλά οι αμαρτίες μας, που είναι η πραγματική αιτία των κακών που μας έχει πλήξει.


Δεν είναι μόνον η αποστασία των ηγετών μας από το Θεό!


Είναι προπαντός ότι δεν συνειδητοποιούμε ότι η μετάνοιά μας και μόνον θα αντιστρέψει την κρίση και η προσφυγή μας στο Θεό που θα μας βγάλει από τα αδιέξοδα.


Αλλά λέγει και κάτι άλλο το περιεκτικό σχόλιο του κ. Λυκούργου Νάνη.


Μήπως ξεχάσαμε ότι πιστεύουμε σε Θεό που ανέστη;


Γιατί ολοφυρόμαστε με απελπισία μπροστά στα χαλάσματα χωρίς να συνειδητοποιούμε ότι δεν είμαστε “ως οι μη έχοντες ελπίδα;”


Για δέστε πόσο ωραία τα λέγει η γλαφυρή και επί της ουσίας πένα του κ. Λυκούργου Νάνη.


******


Η ΜΟΝΗ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


Του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη

==============


Στις κρίσιμες αυτές στιγμές που απειλείται η κοινωνική συνοχή και κυριαρχεί η αβεβαιότητα για το αύριο απουσιάζει η καταφυγή στο Θεό και η μετάνοια.


Είναι λυπηρό ότι οι πολιτικοί μας στα διαγγέλματα και τις δηλώσεις τους δεν Τον επικαλούνται είτε γιατί δεν πιστεύουν στην ύπαρξή Του είτε γιατί κάτι τέτοιο είναι ντεμοντέ.


Οι βαπτισμένοι όμως στο όνομα της Αγίας Τριάδας Ορθόδοξοι χριστιανοί που πιστεύουμε ακράδαντα στην παντοδυναμία Του και έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας για υπέρβαση της κρίσης σ’ Αυτόν καλούμαστε σε εκστρατεία προσευχής και νινευιτική μετάνοια προκειμένου να κάμψουμε τη φιλανθρωπία Του πιστεύντας ακραδάντως ότι για τις βοώσες μέχρι ουρανού αμαρτίες μας επέτρεψε να δοκιμαστούμε.


Ας μην καμπτόμαστε λοιπόν ως και οι μη έχοντες ελπίδα.


Αλλά ας αγωνιστούμε εντονότερα για την κάθαρση από τα βδελυκτά μας πάθη ιδιαίτερα εν όψει της μεγάλης τεσσαρακοστής.


No comments:

Post a Comment