Friday, May 20, 2011

"ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΧΤΥΠΑ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ"



"ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΧΤΥΠΑ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ"

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
========

Κατανοούμε και συμμεριζόμαστε απολύτως την αγανάκτηση του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ για την αυθαιρεσία των άθεων κρατούντων που αποσκοπεί στο κλείσιμο του Τμήματος της Κοινωνικής Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τρέφουμε τα ακριβώς ίδια συναισθήματα, όπως τα μέλη του συνδέσμου κληρικών Χίου, για την εξαπάτηση της Εκκλησίας, εκ μέρους της Πολιτείας, για το θέμα της χειροτονίας ιερέων.

Αλλά είναι εύκολο να χτυπά κάποιος το σαμάρι όταν δεν μπορεί να χτυπήσει το γάιδαρο.

Ο ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ
____________

Πρέπει να σταματήσει ΑΜΕΣΩΣ ο στρουθοκαμηλισμός για τη στάση του Αρχιεπισκόπου για όλα τα θέματα που βάλλεται η Εκκλησία από την Πολιτεία.

Δεν είναι μυστικό ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος συνωμοτεί με τους άθεους κρατούντες για να επέλθει χωρισμός Εκκλησίας και Πολιτείας, να περιθωριοποιηθεί το μάθημα των θρησκευτικών και να απωλέσει τον ορθόδοξο χαρακτήρα του, να εγκλειστούν οι πολίτες σε ηλεκτρονική φυλακή, να εξοβελιστούν οι Θεολογικές Σχολές από το Πανεπιστήμιο, να ψηφιστούν αντιχριστιανικοί νόμοι για το οικογενειακό δίκαιο, κοκ.

Ας στρέφουμε επομένως τα πυρά μας κατά των άθεων κρατούντων και ας προσφύγουμε στα δικαστήρια, για όλα τα θέματα που παραβιάζουν το Σύνταγμα και τους νόμους, αλλά πρωτίστως ας στραφούμε προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για να τον εξαναγκάσουμε να προωθήσει τα συμφέροντα της Εκκλησίας.

ΤΟΝ ΤΑΥΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ
_______

Οσο αρνούμεθα να πιάσουμε τον ταύρο από τα κέρατα παίζουμε το παιγνίδι των άθεων, που θέλουν να απογαλακτίσουν το ευλογημένο μας Γένος από την τροφό του την Ορθόδοξη Εκκλησία.

Είναι αδιανόητο να διαξάγεται αγώνας με αρχιστράτηγο που συνωμοτεί με τον εχθρό.

Η Σύνοδος της Ιεραρχίας πρέπει να συνέλθει αμέσως και να ληφθούν δεσμευτικές αποφάσεις που θα αφαιρέσουν από τα χέρια του Αρχιεπισκόπου τους χειρισμούς των θεμάτων, που αφορούν τις σχέσεις Πολιτείας και Εκκλησίας.

ΩΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
__________

Αν δεν γίνει αυτό ΑΜΕΣΩΣ η μάχη θα χαθεί σε όλα τα επίπεδα.

Η Πολιτεία θα προχωρήσει στην ψήφιση όλων των αντιεκκλησιαστικών νόμων και ο Αρχιεπίσκοπος θα πραγματοποιεί συναντήσεις ή θα διοργανώνει Ημερίδες για το μάθημα των θρησκευτικών, οι οποίες θα αποσκοπούν στην υλοποίηση των σχεδίων του κ. Γιαγκάτζογλου.

Θα αρκείται - στις συναντήσεις με τον πρωθυπουργό - στη διαβεβαίωσή του ότι οι ηλεκτρονικές ταυτότητες δεν θα περιέχουν προσωπικά δεδομένα!!!

Θα στέλλει επιστολές στις οποίες θα χύνει κροκοδείλια δάκρυα για την προσπάθεια να κλείσουν το Τμήμα Κοινωνικής θεολογίας, την ώρα που ο ίδιος διεξάγει - με την άνομη κλίκα που τον περιβάλλει - υπόγειες συνεννοήσεις με τους άθεους άρχοντες για να υλοποιήσουν τα εκκλησιομάχα τους σχέδια.

Μόνον αφελείς ή συνειδητοί συνωμότες του Μακαριότατου είναι δυνατόν να εμπιστεύονται τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ
________

Γι’ αυτό οι μεν ιεράρχες πρέπει να τον δεσμεύσουν και να του αφαιρέσουν την πρωτοβουλία των χειρισμών, οι δε κληρικοί και λαικοί να εκφράσουν - με κάθε τρόπο - την έντονη αποδοκιμασία τους προς το πρόσωπο του Μακαριότατου.

Αν ολιγωρήσουμε να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση τότε θα γίνουμε αναπόδραστα συνυπεύθυνοι με τον Αρχιεπίσκοπο για τα δεινά που θα επακαλουθήσουν, με αναπόδραστη νομοτέλεια.

Παραθέτουμε στη συνέχεια τα κείμενα που μας έδωσαν την αφορμή για τις πιο πάνω σκέψεις.

*****

Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ
==========

Ο πρόσφατος αποκλεισμός από το Υπουργείο Παιδείας, Διά βίου μαθήσεως και Θρησκευμάτων εις το μηχανογραφικόν δελτίον υποψηφίων δια την Τριτοβάθμια Εκπαίδευσιν του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών παρά την ουσιαστικήν αντίθεσιν της Πανεπιστημιακής Συγκλήτου και των επιστολών διαμαρτυρίας της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου και του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερωνύμου, αποδεικνύει και δια τους πλέον δυσπίστους το φασιστικό πνεύμα διαχειρίσεως της εξουσίας, την κατάλυσιν της Πανεπιστημιακής αυτοτελείας και αυτοδιοικήσεως και τον πλήρη ευτελισμόν και περιφρόνησι της διοικήσεως της Εκκλησίας ως και των ισχυόντων Νόμων του Κράτους.

Η προβληθείσα άτεχνος και κωμική αιτιολογία του δήθεν νεποτισμού, δια την de facto σταδιακήν κατάργησι του ειρημένου Τμήματος παρά τας ανωτέρω νομίμους ενστάσεις και αντιρρήσεις κατά παράβασιν της νομίμου διαδικασίας που απαιτεί:

Α. Επιστημονικόν λόγον καταργήσεως, ο οποίος διαπιστούται και διατυπούται αποκλειστικώς υπό της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου,

Β. Γνωμοδότησιν του ΣΤΕ και του ΕΣΥΠ και

Γ. Έκδοσιν Προεδρικού Διατάγματος και μάλιστα προβληθείσα υπό Κυβερνητικού προσώπου εκλεγέντος Καθηγητού εις το αυτό Πανεπιστημιακόν Καθίδρυμα όπου υπηρέτει η σύζυγός αυτού ως Πρόεδρος ενός Τμήματός του, καταδεικνύει τον προσχηματικόν της χαρακτήρα και εν ταυτώ την πλήρη περιφρόνησι της συνταγματικώς κατοχυρωμένης Πανεπιστημιακής αυτοτελείας και αυτοδιοικήσεως και του ισχύοντος Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος (Ν. 590/1977), όπου εν άρθρω 2 νομοθετείται η μετά της Εκκλησίας υποχρέωσις συνεργασίας της Πολιτείας επί θεμάτων Χριστιανικής αγωγής της νεότητος και ασφαλώς δια την ανίδρυσι η κατάργησι μιας Θεολογικής Σχολής.

Εκ του αποτελέσματος κρίνοντες ταπεινώς φρονούμεν ότι τυγχάνει ενορχηστρωμένη η μεθόδευσις του παρόντος Κυβερνητικού σχήματος, δια την επίτευξι του νεοταξικού σχεδιασμού καταργήσεως των ομολογιακών Θεολογικών Σχολών της Ελλάδος και την υπαγωγήν τους ως προγραμμάτων Θρησκειολογικού περιεχομένου εντός ευρυτέρας Πανεπιστημιακής Σχολής Ανθρωπιστικών λεγομένων Σπουδών.

Έναντι αυτής της αντισυνταγματικής ενεργείας του Υπουργείου Παιδείας, δια βίου μαθήσεως και Θρησκευμάτων, εις την Υπεύθυνον Υπουργόν του οποίου ανέθεσεν ο Πρόεδρος της Ελληνικής Κυβερνήσεως την Προεδρίαν Επιτροπής μελέτης και επιλύσεως των πολλών μετά της Εκκλησίας θεμάτων!!!, η άτονος αντίδρασις του θεολογικού κόσμου που εκδηλώθηκε με την αποστολήν εγγράφων διαμαρτυριών η την διοργάνωσι σχετικών ημερίδων, δυστυχώς συνιστά αναποτελεσματικήν τακτικήν και εξυπηρετεί την διάθεσιν των κρατούντων δια την προώθησιν του δολίου σχεδιασμού, που επιτάσσουν οι αντίθεες και σατανιστικής υφής δυνάμεις κατά της αμωμήτου ημών πίστεως, του Γένους και της πνευματικής του ιδιοπροσωπείας.

Εις επίρρωσιν δε και απόδειξιν των ανωτέρω οι Ελλογιμώτατοι Κοσμήτωρ και Πρόεδροι των δύο Τμημάτων της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κατήγγειλαν ότι «η υποβάθμιση του μαθήματος (των Θρησκευτικών) συνίσταται στη μείωση των ωρών διδασκαλίας κατά 40% αφού στη Β Λυκείου το μάθημα έγινε από δίωρο μονόωρο, στη δε Γ Λυκείου από 1 ώρα υποχρεωτική έγινε δίωρο επιλεγόμενο με ο,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται, αφού τοποθετείται ως μάθημα επιλογής, μεταξύ άλλων επιλεγομένων, που εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις» και «κατά την πρόσφατη κατάθεση δικαιολογητικών για τους υποψηφίους συμβούλους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι έχοντες μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο Θεολογικών Σχολών δεν έλαβαν τα προβλεπόμενα από τον νόμο μόρια, ενώ παρελείφθη από το σχετικό νομοσχέδιο για τα πειραματικά σχολεία η αναφορά για τους προπτυχιακούς φοιτητές των θεολογικών σχολών να συμμετάσχουν στις διαδικασίες πρακτικής άσκησης στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία.

Αυτό προσβάλλει άμεσα τον χαρακτήρα των θεολογικών σχολών ως καθηγητικών, που ρητά προβλέπεται από τους Ν. 1894/1990. αρθ.2, παρ. 5 και Ν. 3194/2003, άρθρ.8. παρ. 2, βάσει διατάξεων των οποίων θεσμοθετείται και κατοχυρώνεται για τους πτυχιούχους των Τμημάτων θεολογίας των Α.Ε.Ι. ο κλάδος ΠΕ 01 για το διορισμό τους στην Β/θμια εκπαίδευση».

Επομένως προβάλλει αυθωρεί η αναγκαιότης αντιστάσεως εις τον νεοταξικόν ολοκληρωτισμόν των Κυβερνώντων με συναγερμόν των Θεολογικών Σχολών και αμέσους απεργιακάς κινητοποιήσεις και συστράτευσι της Εκκλησίας (είτε συλλογικώς, είτε κατά Μητρόπολι) με ρηξικελεύθους ενεργείας, διότι άλλως θα αποδειχθούμε κατώτεροι των περιστάσεων, ανάξιοι των Πατέρων ημών και επιλήσμονες του ιερού χρέους.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

*****

ΟΙ 300 ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ ΕΚΑΝΑΝ...ΦΤΕΡΑ
===============

Τα προβλήματα της Εκκλησίας όσο παραμένουν άλυτα, κινδυνεύουν να γίνουν μόνιμα και κατά συνέπεια «τρόπος ζωής». Η Εκκλησία μετά τη συνάντηση του αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερώνυμου με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, όχι μόνο δεν έγινε σοφότερη αλλά αντελήφθη ότι τα προβλήματα «αγκάθια» που αντιμετωπίζει όχι μόνο δε θα λυθούν σύντομα αλλά και πως η πολιτεία αθέτησε το λόγο της.

Οι 300 διορισμοί εφημερίων για την ώρα έχουν κάνει «φτερά». Το θέμα έχει φύγει από τις αρμοδιότητες του υπουργού Εσωτερικών κ. Γιάννη Ραγκούση και βρίσκεται στα συρτάρια του υπουργείου Παιδείας.

Επιπλέον όπως πληροφορείται το «ierovima», οι 300 διορισμοί που περίμενε η Εκκλησία έγιναν…105!Ποιο υπουργείο ευθύνεται για τη μείωση; Γιατί αθέτησε την υπόσχεσή της για 300 διορισμούς η κυβέρνηση; Αυτά είναι μερικά από τα δεκάδες ερωτήματα. Για όσους αναρωτιούνται για το…πέντε (100 και πέντε),αρκεί να αθροίσουν τις μητροπόλεις της Ελλαδικής Εκκλησίας, της Δωδεκανήσου και της Κρήτης. Αυτές τις 105 θεσεις θα ανακοινώσει η υπουργός Παιδείας για διορισμούς θρησκευτικών λειτουργών. Μάλλον η κυβέρνηση θεωρεί δημοσίους υπαλλήλους τους εφημερίους.

Η Ιερά Σύνοδος έχει αποστείλει στην υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου επιστολή με την οποία της γνωστοποιεί τα μέλη της Επιτροπής που θα αναλάβουν με την αντίστοιχη Επιτροπή της Πολιτείας να αναζητήσουν λύσεις σε κάποια από τα μεγάλα προβλήματα της Εκκλησίας.

Η Επιτροπή της Εκκλησίας αποτελείται από τον αντιπρόεδρο της ΔΙΣ μητροπολίτη Σάμου κ. Ευσέβιο, τον πρόεδρο της διοικούσης επιτροπής της ΕΚΥΟ μητροπολίτη Ελασσώνος κ. Βασίλειο και τον αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου αρχιμανδρίτη Μάρκο Βασιλάκη. Το υπουργείο Παιδείας δεν έχει ετοιμάσει ακόμη την δική του Επιτροπή…


ΠΗΓΗ:

Σύνδεσμος Κληρικών Χίου,

ΙΕΡΟΝ ΒΗΜΑ


4 comments:

  1. Κύριε Τηλεβάντε μου
    με όλο το σεβασμό,
    έχω πάψει προ πολλού να διαβάζω τον Ο.Τ. διότι με κούρασαν οι εκκλησιαστικές φαγωμάρες και έχω και κάτι γεράματα, πού να προκάνω η γυναίκα, όμως..επειδή μου φαίνεσαι παιδί φρόνιμο, θα σε ρωτήσω, αν μπορείς να μου λύσεις μια απορία:

    -Γιατί, καλέ, είναι κακό, να χωριστεί η Εκκλησία από το Κράτος;

    Μπορείς να μου απαντήσεις, αρχικά, σε αυτό το ερώτημα;

    Μετά, αν βρω ευγενική την απάντηση

    (όπως ταιριάζει να είναι πάντα ευγενικοί οι νέοι όταν απευθύνονται σε ηλικιωμένες κυρίες),
    μπορεί να θέσω και μερικά ακόμη ερωτήματα.

    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  2. Σαλογραία αν μου επιτρέπεις να σου δώσω και εγώ μια απάντηση ερωτόντας σε και ας σε απαντήσει και ο κατα πάντα ευγενής κ.Τελεβάντος μας!Απο πότε υπήρξε γάμος μεταξύ Εκκλησίας και Κράτους για να υπάρξει χωρισμός τώρα;;;

    ReplyDelete
  3. Παναή αγαπητέ

    νομίζω-με όλο το σεβασμό-ότι γάμος υπήρξε ΚΥΡΙΩΣ, από τότε που οι ιερωμένοι έγιναν κρατικοί υπάλληλοι, με μισθούς, συντάξεις, κ.λπ.

    Οι Ρώσοι(π.χ.) της Διασποράς, π.χ. π ο τ έ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ- Ως ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ.

    Εργάζονταν με τα χεράκια τους σε μια ΆΛΛΗ δουλειά και ασκούσαν το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ του ιερέως από ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ, και ΟΧΙ ΓΙΑ ΒΟΛΕΜΑ ΕΠΙΓΕΙΟ.

    Από τότε που οι ιερείς απέκτησαν νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, η Εκκλησία και διαβρώθηκε και σακατεύτηκε ως προς την προς τα έξω, τουλάχιστον, εικόνα της.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ κ.Τελεβάντου

    ReplyDelete
  4. Κύριε Τελεβάντε...
    ;-(
    κοντεύετε να μας καταστήσετε εγκύους, λαϊκιστί: Μας "γκάστρωσες" στο "περίμενε!"

    Τι θα γίνει με κείνον τον...καφέ-ερὠτηση
    που παράγγειλα;

    ReplyDelete