ΕΜΠΑΘΕΙΑ, ΜΙΚΡΟΝΟΙΑ ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============
Δυσκολεύομαι να αντιληφθώ το λόγο για τον οποίο, μετά τις αήθεις επιθέσεις εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση, οι κύκλοι που κρύβονται πίσω από τον διαχειριστή του ιστολογίου “Ιδιωτική Οδός”, άρχισαν επιχείρηση λυντσαρίσματος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πειραιώς.
Ή έχουμε να κάνουμε με εξαιρετικά εμπαθείς ανθρώπους που τους τυφλώνει ένα αβυσσαλέο μίσος για όσους ελέγχουν το συγκρητιστικό τους φρόνημα, ή πρόκειται για ανθρώπους μικρόνοες και μικρόψυχους, ή το συναμφότερον.
ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ
_______
Οσο για την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης λάσπης εναντίον του Σεβασμιότατου κ. Σεραφείμ, ας μην τρέφουν καμία απολύτως αυταπάτη. Θα έχει την τύχη της επιχείρησης λάσπης εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση. Τουτέστιν θα δέσει τη γλώσσα όσων έχουν πρόθεση να ασκήσουν - για οποιονδήποτε θέμα - κριτική εναντίον του Σεβασμιότατου, “διά τον φόβον των Ιουδαίων”, επειδή θα σκεφθούν ότι αυτό θα το εκμεταλλευτούν οι Οικουμενιστές. Οπως ακριβώς συνέβηκε με την επιχείρηση λάσπης κατά του π. Θεόδωρου Ζήση.
Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
__________
Αλλά να προσθέσουμε λίγα για την επιχείρηση λάσπης εναντίον του Σεβασμιότατου. Τώρα που βλέπουμε τι έγραψε ο όντως αχαρακτήριστος και καθαιρετέος - για πολλούς λόγους - Αυστραλίας Στυλιανός εναντίον του Σεβασμιότατου κ. Σεραφείμ, μένουμε ενεοί και έκθαμβοι για την ανεξικακία του ρέκτη Μητροπολίτη Πειραιώς. Χρειάζονται αποθέματα αμνησικακίας και συγχωρητικότητας για να μιλήσει κάποιος με τόση αγάπη και τόσο σεβασμό για τον διώκτη και συκοφάντη του, τον ανεκδιήγητο Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας, όπως έκανε ο Αγιος Πειραιώς κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τηλεοπτικής συνέντευξής του.
ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ
__________
Οταν έγιναν οι καταγγελίες εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση υπήρχε όντως ζήτημα επειδή οι προ 35ετίας δηλώσεις του σεβαστού Γέροντα για τον αείμνηστο Αθηναγόρα υπήρξαν απολύτως απαράδεκτες. Η έμπρακτη μετάνοια του π. Θεόδωρου Ζήση και η παλληκαρίσια συγγνώμη του προς τον Αγιο Ιουστίνο Πόποβιτς είναι που αποκατέστησαν την ισορροπία των πραγμάτων.
ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΞ ΥΠΑΡΧΗΣ ΑΣΥΣΤΑΤΕΣ
_____________
Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, γνωρίζουμε ήδη ποιος είναι ο κατήγορος του Σεβασμιότατου (τουτέστιν ένα από τα πιο αφερέγγυα και αναξιόπιστα πρόσωπα της εκκλησιαστικής ζωής της ανά την Οικουμένη Ορθοδοξίας), το απύλωτο στόμα του οποίου δεν φείδεται - όχι μόνον του αγωνιστή θεολόγου κ. Νικ. Σωτηρόπουλου - αλλά ούτε αυτού τούτου του Οικουμενικού Πατριάρχη!
Με αυτό ως δεδομένο, και με δεδομένη την αξιομίμητη συγχωρητικότητα του Σεβασμιότατου Πειραιώς, όσοι εγκαινίασαν την επιχείρηση λάσπης κατά του ομολογητή ιεράρχη μπορούν να είναι βέβαιοι ότι ηττήθηκαν πριν την έναρξη της ναυμαχίας. Το καράβι λάσπης, που φόρτωσαν, βούλιαξε ήδη στον ωκεανό της μικροπρέπειας και της μικροψυχίας τους.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ
_________
Αδυνατώ να αποφύγω τον πειρασμό να υποβάλω τα ακόλουθα ερωτήματα προς τα παπαγαλάκια του Οικουμενισμού.
Το ξέρω ότι σας στοίχισε αφάνταστα ο καταποντισμός του υπερωκεάνειου που λέγεται Οικουμενισμός. Βυθίστηκε αύτανδρον στα βαθιά νερά - προς άφατη χαρά και αγαλλίασή μας - επειδή προσέκρουσε στο τεράστιο παγόβουνο του ρωσικού εθνοφυλετισμού.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο Αγιος Πειραιώς σε τι σας φταίνε;
Κατανοώ βέβαια ότι σας ενοχλεί η συνεχής κριτική που σας ασκούν για τα οικουμενιστικά σας ανοίγματα, αλλά για να λέμε την αλήθεια, ο πραγματικός λόγος που καταποντίστηκαν τα μεγαλεπήβολα σχέδια του Ιωάννη Βοναπάρτη Ζηζιούλα, είναι πρώτιστα ο εθνοφυλετισμός και ασύγκριτα λιγότερο οι υγιείς αντιδράσεις των αντι-οικουμενιστών.
Αλήθεια! Δεν βλέπουν οι Οικουμενιστές με πόση αγάπη και σεβασμό τόσον ο π. Θεόδωρος όσον και ο Αγιος Πειραιώς αναφέρονται και υπερασπίζονται το θεσμό του Οικουμενικού Θρόνου και με ποιο σεβασμό μιλούν για το πρόσωπο του Παναγιότατου;
Αφού παριστάνουν τόσο πολύ τους φιλοπατριαρχικούς γιατί δεν ασχολούνται καλύτερα με τον Αγιο Αυστραλίας για όσα δημόσια και χωρίς ίχνος αιδούς απειλεί και εκβιάζει τον Παναγιότατο;
Και αφού ενδιαφέρονται για το κύρος του Οικουμενικού Θρόνου, αντί να προσπαθούν να σπιλώσουν τον π. Θεόδωρο Ζήση και τον Αγιο Πειραιώς, γιατί δεν απαντούν τα επιχειρήματα της “Τρίτης Ρώμης” ή “Αγίας Ρωσίας” - όπως πρόσφατα αρέσκεται να αυτοαποκαλείται;
Πώς είπατε; Προτιμάτε να μας αφήσετε εμάς να βγάλουμε τα κάστανα από τη φωτιά; Να είσαστε βέβαιοι ότι - συν Θεώ - θα το επιχειρήσουμε. Οχι γιατί αποβλέπουμε σε κάτι, αλλά επειδή αυτό μας υπαγορεύει η συνείδησή μας ως Ελλήνων και ως Χριστιανών Ορθοδόξων.
Πώς είπατε και πάλιν; Τι είναι η συνείδηση; Κάτι που δεν έχει σχέση ούτε με τον Οικουμενισμό, ούτε με τον εθνοφυλετισμό. Εχει πάντως σχέση με τη στοιχειώδη ανθρωπιά και το Ελληνικό φιλότιμο.
Παναγιώτη διαβάζοντας από το κείμενο σου ΕΜΠΑΘΕΙΑ, ΜΙΚΡΟΝΟΙΑ ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ; ,μου ήρθε στο νου ένα ποίημα που βρίσκεται στην εκδοθείσα ποιητική συλλογή μου ΑΛΛΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΒΙΟΤΗ " με τίτλο ''Της πόλης μας ο Αριστείδης " που το βρίσκω διαχρονικό και επίκαιρο αφου όταν θέλεις να φυλάξεις ''οδούς σκληράς '' ''η πολιτεία να εξοστρακίσει αποφασίζει''. Αν το κρίνεις και εσύ καλό δημοσίευσε το.
ReplyDeleteΒασίλης
΄
ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ Ο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Του Βασίλη Χαραλάμπους
_____________
Ίσως
δεν είναι μπορετό
κάθε φορά
που κάποιον Αριστείδη τούτη η πολιτεία
να εξοστρακίσει αποφασίζει
τον ίδιο τον Αριστείδη να καλούμε
για να μας βοηθήσει σωστά να γράψουμε τ΄όνομά του.
Γιατί θαρρώ πως πρέπει
ή να μάθουμε να γράφουμε σωστά τ΄όνομά του
ή καλύτερα μου φαίνεται να κρίνουμε
γιατί αλίμονο στην άλλη αγραμματοσύνη μας
αν ο δίκαιος τούτος Αριστείδης
το δικό μας όνομα από βιασύνη γράψει.