Sunday, January 31, 2021

ΤΟ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ


ΤΟ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Είδαμε, σε πρόσφατο άρθρο, που επιγράφεται: “Ένα καταπληκτικό άρθρο του π. Νικόλαου Μανώλη, που τελικά δεν είναι και τόσο καταπληκτικό”, την τεράστια προσωπική ευθύνη του π. Θεόδωρου Ζήση για το θάψιμο του αντιοικουμενιστικού αγώνα τα τρία τελευταία χρόνια.


Αν δεν θέλουμε να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας σήμερα δεν διεξάγεται κανένας αντιοικουμενιστικός αγώνας προς άφατη αγαλλίαση των Οικουμενιστών.



Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ

________


Το λυπηρό είναι ότι ο αντιοικουμενιστικός αγώνας δεν νεκρώθηκε εξαιτίας της πολεμικής των Οικουμενιστών, αλλά λόγω των πολύ κακών επιλογών των αντιοικουμενιστών και κυρίως λόγω της ασυγχώρητα λανθασμένης στρατηγικής του π. Θεόδωρου Ζήση.


Η Αποτείχιση του π. Θεόδωρου, μετά την Σύνοδο της Κρήτης, η οποία -ούτως ή άλλως- διαφέρει από την Αποτείχιση των σύγχρονων αντιοικουμενιστών Αγίων της Εκκλησίας, κατάφερε, όχι απλά καίριο πλήγμα, αλλά την χαριστική βολή στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.


Ας δούμε, όμως, γιατί ο αντιοικουμενιστικός αγώνας βρίσκεται στην έσχατη σημερινή του κατάσταση.

ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ;

_________


Το βαρύ πυροβολικό του αντιοικουμενιστικού αγώνα για δεκαετίες ήταν

1.) Οι αντιοικουμενιστές Μητροπολίτες της Ιεραρχίας, 

2.) Η ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα, τουτέστιν η ιστορική εφημερίδα “Ορθόδοξος Τύπος”,

3.) Η “Σύναξη κληρικών και μοναχών”, και

4.) Το Περιοδικό “Θεοδρομία”.


Ο ρόλος του π. Θεόδωρου Ζήση στον αντιοικουμενιστικό αγώνα, για δεκαετίες, ήταν ο ρόλος του αδιαμφισβήτητου ηγέτη.


ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ;

______


Τι γίνεται σήμερα;




1.) ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ

_______


Οι αντιοικουμενιστές Μητροπολίτες της Ιεραρχίας αποστασιοποιήθηκαν από τον π. Θεόδωρο, όχι μόνον εξαιτίας της Αποτείχισης που έκανε, αλλά και εξαιτίας των συνεχών σκαιών επιθέσεων που δέχονται από την ομάδα του π. Θεόδωρου, η οποία τους κατηγορεί για ολιγωρία για τα θέματα της πίστεως μόνο και μόνο επειδή δεν Αποτειχίστηκαν.



2.) Ο “ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ”

_________


Όσον για τον “Ορθόδοξο Τύπο”, από ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα κατάντησε ένα κουρέλι, ένας σκουπιδοτενεκές των εμμονών, των ιδεοληψιών, των Μακρακισμών, των τσαρλατανισμών, των “λοιμωξιολογιών” και των συνωμοσιολογιών του εξαιρετικά προβληματικού και καθαιρετέου κληρικού, σεβαστού και αγαπητού, π. Βασίλειου Βολουδάκη.

Για λόγους αληθείας και δικαιοσύνης πρέπει να αναφερθεί ότι, για το τρισάθλιο σημερινό κατάντι του “Ορθόδοξου Τύπου”, δεν ευθύνεται ο π. Θεόδωρος, αφού ο προβληματικός σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης εξανάγκασε -με αήθεις μεθόδους και χυδαίες προσωπικές επιθέσεις- να παραιτηθούν από την διοικούσα επιτροπή του “Ορθοδόξου Τύπου” όλους τους αξιόλογους ιθύνοντες της εφημερίδας.


Η ευθύνη, όμως, του π. Θεόδωρου αναφορικά με την εκπόρνευση και τον διασυρμό του “Ορθόδοξου Τύπου” είναι μεγάλη, διότι, παρά την χυδαία στάση του σεβαστού π. Βασιλείου έναντι του π. Θεόδωρου, αλλά και της κατάντιας του “Ορθόδοξου Τύπου”, η ομάδα του π. Θεόδωρου Ζήση, όχι απλά ανέχεται, αλλά και συνεργάζεται και εξυμνεί τον προβληματικό κληρικό.



3.) Η ΣΥΝΑΞΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ

______


Όσο για την “Σύναξη των κληρικών και μοναχών”, εκτός από το ότι αποδεκατίστηκε κυριολεκτικά, στις σπάνιες περιπτώσεις που συνέρχεται, δεν ασχολείται με τον Οικουμενισμό, αλλά με το Ουκρανικό, τα υγειονομικά μέτρα για τον κορωνοιό και με άλλα ήσσονος σημασίας θέματα.




4.) ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ “ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ”

_________


Αν ανατρέξετε στις εκδόσεις της “Θεοδρομίας” των τελευταίων τριών χρόνων, μετά την Αποτείχιση του π. Θεόδωρου Ζήση, θα διαπιστώσετε την αβυσσαλέα διαφορά που τις χωρίζει από τις εκδόσεις του παρελθόντος. 


Η “Θεοδρομία”, πριν την Αποτείχιση του π. Θεόδωρου, ήταν ένα περιοδικό μεγάλων αξιώσεων, που κωδικογραφούσε θεολογικά τις δραστηριότητες του αντιοικουμενιστικού αγώνα, με συνεργάτες εξαίρετους αρθρογράφους. Σήμερα έχει τα χάλια του. Είναι περιοδικό τρίτης διαλογής, που αποδεκατίζει το ηδύοσμον, και το άνηθον, και το κύμινον και που αφήκε τα βαρύτερα του νόμου. Tέτοιο décadence του περιoδικού δεν το ήλπιζαν οι Οικουμενιστές ούτε στα πιο τρελλά τους όνειρα.

Η “Σύναξη κληρικών και μοναχών” και το περιοδικό “Θεοδρομία” βίσκονταν κάτω από την άμεση εποπτεία του π. Θεόδωρου, ενώ ο “Ορθόδοξος Τύπος” τον θεωρούσε ως τον κορυφαίο αντιοικουμενιστή ηγέτη και τον συμβουλευόταν για το πρακτέον. Οι αντιοικουμενιστές επίσκοποι, προπαντός, αναγνώριζαν τον ηγετικό ρόλο του π. Θεόδωρου.


Σήμερα τι γίνεται;


Σήμερα οι κορυφαίοι θεολόγοι συνεργάτες του π. Θεόδωρου Ζήση (επίσκοποι, άλλοι κληρικοί και μοναχοί και Καθηγητές πανεπιστημίων ή Γέροντες με μεγάλο κύρος), κρατούν ευδιάκριτες αποστάσεις ή αποστασιοποιήθηκαν πλήρως από τον π. Θεόδωρο.


ΤΙ ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

_______


Επομένως τι δέον γενέσθαι για να διορθωθεί η κατάσταση;


Ο π. Θεόδωρος έχει τρεις επιλογές:



1.) ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ

________


Να τερματίσει την Αποτείχισή του και να επιζητήσει την ανασύσταση του αντιοικουμενιστικού αγώνα που καταστράφηκε ολοσχερώς ή που μαραζώνει ασφυκτικά, εξαιτίας της Αποτείχισης του π. Θεόδωρου.


Παλαιότερα ο π. Θεόδωρος είχε δηλώσει ότι η Αποτείχιση θα γινόταν για ένα χρονικό διάστημα. Δεν θα ήταν κάτι μόνιμο.


Μήπως ήρθε η ώρα να τερματίσετε την Αποτείχισή σας Γέροντα;


Αν το κάνετε θα είναι εύκολο να επανασυνδεθούν αμέσως ή σταδιακά μαζί σας, όσοι αντιοικουμενιστές αποστασιοποιήθηκαν από κοντά σας και θα δοθεί νέα πνοή και ορμή στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.



2.) ΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ

_________


Αν ο π. Θεόδωρος δεν θέλει να τερματίσει την Αποτείχισή του, παρόλη την κραυγαλέα ουρανομήκη της αποτυχία, ή αν πιστεύει ότι, ως Αποτειχισμένος, προσφέρει περισσότερα στην Εκκλησία, τότε τουλάχιστον πρέπει η Αποτείχισή του να βασιστεί στον ιέ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου και όχι, όπως τώρα, στον ιβ΄της Αντιοχείας, που δεν έχει καμμία σχέση με την Αποτείχιση. 


Αυτό θα του δώσει την ευχέρεια να Αποτειχιστεί μεν από τους ελάχιστους επισκόπους, που είναι συνειδητοί Οικουμενιστές, αλλά παράλληλα θα του επιτρέψει να βρίσκεται σε κοινωνία με τους υπόλοιπους επισκόπους που δεν είναι Οικουμενιστές, αλλά και τους πρώην συνεργάτες και συναγωνιστές του κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς. 


Σε αυτή την περίπτωση, όμως, πρέπει να διαλεχθεί με τους πρώην ισχυρούς αντιοικουμενιστές παράγοντες που τον περιέβαλλαν και τον αναγνώριζαν ως αδιαφιλονίκητο ηγέτη ώστε να διασφαλιστεί, ότι εγκρίνουν τις επιλογές του.



3.) ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΕΞΟΔΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

________


Η τρίτη επιλογή του π. Θεόδωρου είναι η συνέχιση της εκτός των κανονικών ορίων Αποτείχισης που κάνει τώρα, με αποτέλεσμα την συνέχιση της σημερινής κατά κρημνών αδιέξοδης πορείας του.


Αυτό φυσικά θα προξενήσει άφατη αγαλλίαση στους Οικουμενιστές, αφού στην ουσία της δεν είναι παρά λιποταξία από το αδήριτο χρέος του να αναστήσει το αντιοικουμενιστικό στρατόπεδο, το οποίο ο ίδιος έπληξε θανάσιμα.

Αν αυτή είναι η επιλογή του -και όλα δείχνουν καταρχήν ότι είναι ανήμπορος να σκεφτεί και να ενεργήσει κατά Θεόν-, ας σκεφτεί την ευθύνη του έναντι του Θεού, αλλά και την πικρία που ποτίζει τους συναγωνιστές τους, που τον αναγνώριζαν για δεκαετίες αδιαφιλονίκητο αρχηγό τους.


Προσευχόμαστε εκτενώς προς τον Κύριο να λαλήσει αγαθά στην καρδία του σεβαστού μας Γέροντα, για να χαροποιήσει γην και Ουρανόν και να γίνει πρόξενος βαθείας θλίψης τους Οικουμενιστές, οι οποίοι δεν κρύβουν την χαρά τους, επειδή η Αποτείχιση του π. Θεόδωρου οδήγησε τον αντιοικουμενιστικό αγώνα σε πλήρη μαρασμό.


Θα συνεχίσουμε προσεχώς.

Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ,ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ

 

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ

Γράφει ο Παναγιώτης Τελεβάντος

=====

Διαβάσαμε, στην ιστοσελίδα “Ρομφαία”:

“Η Α.Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος έκανε, σήμερα, Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2021, λίγο πριν το μεσημέρι, το εμβόλιο κατά του νέου κορωνοϊού, στη δημόσια Πανεπιστημιακή κλινική ÇAPA της Πόλεως.

Με την ευκαιρία, ο Παναγιώτατος ευχαρίστησε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής, και στα πρόσωπά τους όλους τους συναδέλφους τους σε όλο τον κόσμο, για την αυτοθυσία τους στον αγώνα για την θεραπεία των ασθενών και την στήριξη των συγγενικών τους προσώπων.

Ευχήθηκε δε, σύντομα να εμβολιασθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι πολίτες στον κόσμο προκειμένου να αναχαιτιστεί ο θανατηφόρος ιός.”

Η σημασία του εμβολιασμού του Οικουμενικού Πατριάρχη είναι προφανώς μεγάλη.

Ο Παναγιώτατος έρριξε το βάρος του αποφασιστικά υπέρ του εμβολιασμού για τον κορωνοιό, αφού εμβολιάστηκε μπροστά στις κάμερες.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο Παναγιώτατος, πριν εμβολιαστεί, διερεύνησε το θέμα σχολαστικά και ότι έχει ξεκάθαρες απαντήσεις για όλα όσα ακούγονται για τις παρενέργειες των εμβολίων, αλλά και για τις φήμες ότι χρησιμοποιούνται βλαστοκύτταρα από έμβρυα για την παρασκευή των εμβολίων.

Δεν έχουμε -προφανώς- καμμία άποψη για το θέμα, επειδή στερούμεθα πάμπαν την βασική ιατρική παιδεία για να κατανοήσουμε το όλο πλέγμα που αφορά τα βλαστοκύτταρα.

Η δική μας πλήρης άγνοια των ιατρικών θεμάτων, όμως, δεν αφορά τον Οικουμενικό Πατριάρχη, ο οποίος -εικάζουμε- ότι συμβουλεύεται κορυφαίους ειδικούς επιστήμονες που είναι σε θέση να τον διαφωτίσουν, ώστε να αποκρυσταλλώσει την ορθή άποψη.

Αν έχετε ερευνήσει ενδελεχώς το θέμα, Παναγιώτατε, και αν έχετε πειστεί ότι δεν υπάρχει ιατρικό ή βιοηθικό πρόβλημα με τον εμβολιασμό για τον κορωνοιό, είναι απολύτως επιβεβλημένο να διαφωτίσετε κατάλληλα το ποίμνιο της Εκκλησίας, ώστε να πάρει τις ορθές αποφάσεις. 

Οι πλείστοι είμαστε παντελώς άμοιροι ιατρικής παιδείας και ως εκ τούτου αναρμόδιοι να αξιολογήσουμε το θέμα.

Το ίδιο επιβάλλεται να κάνει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας, αλλά και Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου.

Ως εικός, οι πιστοί είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι για ένα θέμα που αφορά τις εκτρώσεις. 

Ως εκ τούτου, αν δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας, είναι επιβεβλημένο η Εκκλησία να διαφωτίσει το ποίμνιό Της και να καθησυχάσει την συνείδηση των πιστών.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΧΑΓΗ

 

Σταματήστε να μιλάτε για παραπομπή των κυριαρχικών μας δικαίων στο δικαστήριο της Χάγης, το οποίο, ακόμη και με την πιο ευνοϊκή του για μας απόφαση, θα ακρωτηριάσει -έστω και περιορισμένα- την εθνική μας κυριαρχία.

Δεν διώχνεις τον σκύλο όταν του πετάς κρέας.

Η εθνική κυριαρχία ποτέ δεν μπαίνει στο τραπέζι των συζητήσεων, αλλά ούτε και παραπέμπεται σε διεθνή διαιτησία οποιασδήποτε μορφής.

Όποιος θέλει να διατηρήσει την εθνική του κυριαρχία ανέπαφη, συγκροτεί ισχυρή αποτρεπτική στρατιωτική δύναμη σε γη, ουρανό και θάλασσα.

Saturday, January 30, 2021

Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΣΙΠΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΑ;


 ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΣΙΠΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΑ;


Γράφει ο Παναγιώτης Τελεβάντος

=====


Σεβασμιώτατε Μεσογαίας!


Έχετε απόλυτα δίκαιο. 


Το εμβόλιο κατά του κορωνοιού δεν έχει τσιπάκι.


Όσοι ισχυρίζονται το αντίθετο είναι παρανοϊκοί συνωμοσιολόγοι με τους οποίους δεν μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση.

Άλλωστε οι όσοι ευαίσθητοι να μην τσιπαριστούν είναι οι ίδιοι, που έχουν τα λεγόμενα “έξυπνα κινητά” και που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Επομένως, αν ανησυχούν τόσο πολύ για την ιδιωτική τους ζωή, πρέπει να αποχωρήσουν ολότελα από τον χώρο των ηλεκτρονικών μέσων, τα οποία γνωρίζουν το κάθε τι που κάνουμε.


Μέχρι ποιές διαφημίσεις ξέρουν να μας στείλουν, επειδή γνωρίζουν με λεπτομέρειες ποια προϊόντα μας ενδιαφέρουν.

Επομένως, να μας λείπει η τρομολαγνεία για τα τσιπάκια τα οποία ούτως ή άλλως δεν έχουν τα εμβόλια του κορωνοιού.


Όπως ανέφερα πιο πάνω, όσοι τρομολάγνοι συνωμοσιολόγοι προσπαθούν να ανιχνεύσουν τσιπάκια στα εμβόλια στερούνται της αναγκαίας σοβαρότητας. 


Γι’ αυτό η δυνατότητα διεξαγωγής σοβαρής συζήτησης μαζί τους είναι εξ ορισμού αδύνατη.


Υπάρχει, όμως, Σεβασμιώτατε, ένα άλλο θέμα με τα εμβόλια που απασχολεί όλους.

Συγκεκριμένα ακούεται η φήμη ότι χρησιμοποιούνται βλαστοκύτταρα από έκτρωση εμβρύων για να παρασκευαστούν τα εμβόλια.


Πού να ξέρουμε εμείς, που στερούμαστε πάμπαν ιατρικής παιδείας, αν αληθεύει αυτό ή όχι;


Πού να ξέρουμε τι είναι τα βλαστοκύτταρα, αν χρησιμοποιούνται για το εμβόλιο του κορωνοιού ή και για άλλα εμβόλια και φάρμακα;


Τι περιμένετε να κάνουμε;


Να ανατρέξουμε στο διαδίχτυο για να σχηματίσουμε γνώμη;


Πόσο έγκυρη γνώμη μπορούν να σχηματίσουν, άραγε, όσοι δεν κατανοούν καθόλου ούτε τα στοιχειώδη που αφορούν την ιατρική;

Ή μήπως -Θεός φυλάξοι- αναμένετε ότι θα πέσουμε στο επίπεδο του σεβαστού π. Βασιλείου Βολουδάκη και των άλλων φαιδρών ξερόλων συνωμοσιολόγων, οι οποίοι αποφαίνονται εν πομπώδει μεγαληγορία, για θέματα που αγνοούν πλήρως και γίνονται καταγέλαστοι και επικίνδυνοι για την υγεία και την ζωή των συνανθρώπων τους, με τις “λοιμωξιολογίες” τους;


Θεός φυλάξοι! Τόσο -μα τόσο- χαμηλά θα πέσουμε; 


Γι' αυτό, σας παρακαλούμε θερμά και υικά, Σεβασμιώτατε, να φροντίσετε να δοθεί έγκυρη απάντηση από την Ιερά Σύνοδο, η οποία βεβαίως θα συμβουλευτεί έγκυρους ειδικούς πιστούς επιστήμονες, οι οποίοι ποτέ δεν θσ μας καθοδηγήσουν να κινηθούμε αντιευαγγελικά.


ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ,ΑΡΧΙΜ.ΙΩΗΛ ΝΙΚΟΛΑΟΥ,ΚΛΑΔΟΙ ΕΛΑΙΑΣ,ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΑΜΠΕΛΟΥ


ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ

Αρχιμ. Ιωήλ Νικολάου, Κλάδοι ελαίας, γεννήματα αμπέλου, Ένα παράδοξο, έκδ. Ιερού Ναού Αγίου Νεκταρίου, Πρέβεζα 2020, σσ. 172.


Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού

=====

 

Απτόητος από τον κόπο και ακατάβλητος από τις δυσχέρειες ο καλός λευίτης επιμένει να χρησιμοποιεί τον κάλαμο, όχι προς ίδιον όφελος, αλλά για την οικοδομή των αδελφών και την οικοδόμηση του οίκου του Θεού, ήγουν της εκκλησίας του Αγίου Νεκταρίου της πόλεως όπου διακονεί. 

Συμφωνούμε απολύτως με την επισήμανση του Μητροπολίτου Πρεβέζης ότι «τη σύνδεση με τα γεγονότα του εορτολογίου, αυτή τη στενότερη και ιδιαίτερη γνωριμία με τους αγίους, τη σύναψη δεσμών οικειότητας και φιλίας με τους οσίους, τους μάρτυρες και τους ιεράρχες έχει σκοπό να υποβοηθήσει με το νέο του βιβλίο» ο Πανοσιολογιώτατος συγγραφέας.


Έντονη είναι η πικρία και η αγανάκτηση του π. Ιωήλ Νικολάου για την βεβήλωση, για μια ακόμη φορά, της Αγίας Σοφίας. 

Συμφωνούμε και προσυπογράφουμε ότι «ο Ιουστινιανός δεν έκτισε τζαμί, αλλά χριστιανικό ναό. Δεν μπορούν οι κουρτίνες να σκεπάσουν το φως της αλήθειας που εκπέμπουν οι τοιχογραφίες και τα ψηφιδωτά της Αγίας Σοφίας. Θλιβόμαστε. Πονάμε. Συγκλονιζόμαστε. Ράγισαν οι καρδιές μας. Όλα όμως ,συμβαίνουν για κάποιο λόγο. «Κρίμασιν οις οίδε Κύριος. Κατά παραχώρηση Θεού». 

Ιδιαιτέρως θα ήθελε ο γράφων να σταθεί στο εκτενές και περιεκτικό άρθρο του συγγραφέα για τη Συγχώρηση. Εκεί σημειώνει και το εξής αξιοπρόσεκτο: «Πολλοί κάνουν το λάθος να πιστεύουν πως η συγχώρεση είναι αδυναμία. Και όμως, δεν είναι! Είναι απλή παραδοχή των πραγμάτων «ως έχουν». Όλοι κάνουμε λάθη και κανείς δεν είναι τέλειος. Οπότε μένει μόνο να προσπαθείς να απαγκιστρώνεσαι από αυτά που σε πονάνε…». 


Και ένα τελευταίο σχόλιο: Ευχόμαστε ο εν Αγίοις Πατήρ ημών Νεκτάριος ο θαυματουργός, του οποίου εορτάσαμε κατά το λήξαν έτος 2020 τα εκατό χρόνια από την κοίμηση, να αξιώσει τον ρέκτη υπηρέτη του ιερού θυσιαστηρίου λειτουργήσει στο εγγύς μέλλον την εκκλησία του φερωνύμου Αγίου. Γένοιτο!

ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ; ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ; Ο κ. ΗΛΙΑΣ ΜΑΚΡΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΦΥΗΣ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟΣ



Πόσο εύγλωττο είναι πραγματικά το σκίτσο του κ. Ηλία Μακρή, από την εφημερίδα "Καθημερινή", για τον ρόλο που διαδραμάτισε το Twitter για την ανάδειξη του Τραμπ, αλλά και για την εξαφάνισή του από τα ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.!

Thursday, January 28, 2021

ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ


ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ


Γράφει ο Παναγιώτης Τελεβάντος

=====


Τι σημαίνει ο οξύμωρος τίτλος του άρθρου;


Πώς μπορεί ένα καταπληκτικό άρθρο τελικά να μην είναι τόσο καταπληκτικό;


Στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση, παραθέσαμε απόσπασμα από άρθρο του π. Νικόλαου Μανώλη, το οποίο διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Κατάνυξις” και που επιγράφεται: “Ταυτότητα των δράσεων των ΜΜΕ και των Οικουμενιστών”.



ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

_________


Γιατί χαρακτηρίζουμε καταπληκτικό το άρθρο;


Επειδή όλα όσα λέγει είναι οπωσδήποτε ορθά.


Και γιατί λέμε ότι τελικά δεν είναι και τόσο καταπληκτικό παρόλο ότι όλα όσα λέγει είναι απολύτως ορθά;


Επειδή ομολογεί μεν την αλήθεια ότι ο αντιοικουμενιστικός αγώνας παραπαίει, αλλά δεν αναφέρει την προσωπική ευθύνη των αντιοικουμενιστών και κυρίως του π. Θεόδωρου Ζήση για τον πλήρη εκτροχιασμό του αντιοικουμενιστικού αγώνα.



ΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ;

________


Ποια είναι η χωρίς φτιασίδια αλήθεια για το σημερινό πλήρες χαντάκωμα του αντιοικουμενιστικού αγώνα;


Ο αντιοικουμενιστικός αγώνας έχει ουσιαστικά αχρηστευθεί από την ημέρα που ο π. Θεόδωρος Ζήσης αποτειχίστηκε, ενώ γνώριζε την κάθετη διαφωνία του π. Γεώργιου Μεταλληνού, της ομάδας του π. Σαράντη και των αντιοικουμενιστών επισκόπων.


ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΑΠΟΤΕΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ;

__________


Είναι λάθος το ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης προχώρησε σε Αποτείχιση;


Καθόλου!


Είναι σαφές από τον ιε΄ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου πως, όταν ο οικείος επίσκοπος κηρύσσει επ’ εκκλησίαις κατεγνωσμένη αίρεση γυμνή τη κεφαλή, ότι παρέχεται το δικαίωμα -όχι η υποχρέωση- της Αποτείχισης.


Ο Οικουμενισμός είναι κατεγνωσμένη αίρεση;


Ασφαλέστατα και είναι.


Αφού, λοιπόν, ο Οικουμενισμός, με το διαβόητο Κείμενο 6 της Συνόδου της Κρήτης, κατοχυρώθηκε συνοδικά, το δικαίωμα -όχι η υποχρέωση- για Αποτείχιση είναι απολύτως κατοχυρωμένο.



ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ

_________


Δυστυχώς, όμως, ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ, στην Αποτείχισή τους, δεν ακολούθησαν την πεπατημένη από σύγχρονους Αγίους οδό. 


Δεν ακολούθησαν το παράδειγμα των σύγχρονων Αγίων Ιουστίνου Πόποβιτς και Παίσιου του Αγιορείτη, που Αποτειχίστηκαν, ούτε τους αγώνες των Μητροπολιτών Φλωρίνης Αυγουστίνου, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιου και Παραμυθίας Παύλου και των πλείστων Μονών του Αγίου Όρους.



“Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ ΕΣΤΩ”

_______


Αντίθετα, ο π. Θεόδωρος και οι συν αυτώ, αποτείχιστηκαν βάσει της αρχής “ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω.”


Δηλαδή, αντί να Αποτειχιστούν από τον οικείο επίσκοπο και να συνεχίσουν να έχουν κοινωνία με όσους επισκόπους ήταν εναντίον της Συνόδου της Κρήτης, εφάρμοσαν τον ιβ΄ Κανόνα της εν Αντιοχεία Συνόδου “ο κοινωνών ακοινωνήτω ακονώνητος έστω”, στον οποίο προσέδωσε οικουμενικό κύρος ο β΄ Κανόνας της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου. 


Ο Κανόνας αυτός, όμως, αφορά ΜΟΝΟ τους καταδικασθέντες από Σύνοδο, οπότε -όντως- η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους συνοδικά καταδικασθέντες και με όσους κοινωνούν με τους συνοδικά καταδικασθέντες, είναι απολύτως υποχρεωτική και όχι δυνητική.

Σε τελευταία ανάλυση δεν έχει καμμία σχέση η Αποτείχιση του π. Θεόδωρου και των συν αυτώ με τον 15ο Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου, που αφορά την Αποτείχιση.


Η Αποτείχιση του π. Θεόδωρου κινείται στις γραμμές της Αποτείχισης του κ. Παναγιώτη Σημάτη.


O κ. Σημάτης είναι ένας πονεμένος άνθρωπος, μια πολύ συμπαθής φυσιογνωμία και γνήσιος αντιοικουμενιστής, αλλά δεν είναι οδυνηρό να βλέπεις τον π. Θεόδωρο Ζήση, τον κορυφαίο θεολόγο των ημερών μας, να γίνεται η ουρά του κ. Σημάτη, ο οποίος δεν κατανοεί ούτε τα στοιχειώδη του Κανονικού Δικαίου και της ορθόδοξης εκκλησιολογίας;



ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ;

___________


Ποιές είναι οι συνέπειες της εκτός των κανονικών ορίων Αποτείχισης του π. Θεόδωρου Ζήση και των συν αυτώ;


Η πλήρης εκτροπή του αντιοικουμενιστικού αγώνα.


Ουδείς πια αναγνωρίζει τον π. Θεόδωρο ως αρχηγό του αντιοικουμενιστικού αγώνα και ουδείς θέλει να συνεργαστεί μαζί του, όπως γινόταν προηγουμένως επί δεκαετίες. 


Αν σήμερα παραπαίει ή για να ακριβολογούμε αν είναι ανύπαρκτος ο αντιοικουμενιστικός αγώνας, δεν οφείλεται στους Οικουμενιστές, αλλά προσωπικά στον π. Θεόδωρο και στους συν αυτώ, που έδωσαν στους Οικουμενιστές αυτό ακριβώς που ζητούσαν. 



ΟΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ

_______


Τουτέστιν 


1.) Η Αποτείχιση του π. Θεόδωρου δεν ακολούθησε τα χνάρια των Αγίων.


2.) Ουκρανοποίησε τον αντιοικουμενιστικό αγώνα, 


3.) Τον εξευτέλισε πλήρως 


α.) με τις “λοιμωξιολογίες”,


β.) με τις συνωμοσιολογίες,


γ.) με τις γεωστρατηγικές αναλύσεις,

δ.) με την απροκάλυπτη συμμαχία με εντελώς αφερέγγυα πρόσωπα, όπως είναι ο λίαν σεβαστός και αγαπητός π. Βασίλειος Βολουδάκης, οπαδός του Μακρακισμού και του Παποκαισαρισμού.


Μιλάμε, δηλαδή, για τον απόλυτο εξευτελισμό.! Τον ορισμό του εξευτελισμού.! 


Συμμάχησε ο π. Θεόδωρος και οι συν αυτώ με τον προσφιλή Γέροντα των Εξαρχείων, που κατάντησε τον "Ορθόδοξο Τύπο", την πάλαι ποτέ ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα, χωματερή εμμονών, ιδεοληψιών, συνωμοσιολογίας, πολιτικολογίας, Μακρακισμού και Παποκαισαρισμού.!!!


Λες και δεν γνωρίζει ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο κορυφαίος σύγχρονος θεολόγος, ότι είναι Βατικάνεια αίρεση ο Παποκαισαρισμός.!!! 

Παρόλα αυτά αισθάνεται άνετα να συνευωχείται στην τράπεζα της Ιεζάβελ του Παποκαισαρισμού με τον προσφιλή των Εξαρχείων Γέροντα.


Και επιτέλους! 


Ο δόλιος ο σεβαστός π. Βασίλειος έχει ελαφρυντικό για όσα λέγει και κάνει.


Η δικαιολογία του π. Θεόδωρου Ζήση και των συν αυτώ, που συναγελάζονται με τον σεβαστό π. Βασίλειο, ποια είναι;

ε.) Ως να μη έφταναν αυτά, οι περί τον π. Θεόδωρο Ζήση υιοθέτησαν την αίρεση ότι δήθεν εντός του ναού καταργούνται οι φυσικοί νόμοι, χωρίς -φυσικά- να τολμούν να αναιρέσουν τις ατράνταχτες δογματικά θέσεις του κ. Τσελεγγίδη, που αποδεικνύει το ακριβώς αντίθετο. 


Και τι να πουν άλλωστε; 


Μήπως υπάρχουν θεολογικά επιχειρήματα να αντιτάξουν;


Δεν είναι κρίμα ότι ο κορυφαίος σύγχρονος θεολόγος, π. Θεόδωρος Ζήσης, έγινε η ουρά του σεβαστού π. Βασιλείου Βολουδάκη, του κ. Σημάτη και του Αρχιμανδρίτη Σάββα Αγιορείτη;


Επομένως;



Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΣΥΜΠΑΡΕΣΥΡΕ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ

_______


Είναι καιρός ο π. Θεόδωρος να συνειδητοποιήσει ότι έπεσε σε λάκκο βαθύ, σε χαράδρα χωρίς πάτο, και συμπαρέσυρε μαζί του τον αντιοικουμενιστικό αγώνα, επειδή ήταν για δεκαετίες ο αδιαμφισβήτητος αρχηγός του αντιοικουμενιστικού αγώνα.


Από τον π. Θεόδωρο ξεκινούσε η διοργάνωση αντιοικουμενιστικών συνεδρίων, η έκδοση Ανακοινώσεων που έλεγχαν τον Οικουμενισμό και τους νεωτερισμούς κτλ.


Αυτά όσον αφορά την διάγνωση του θέματος. 


Προφανώς καμμία διάγνωση, όσο ορθή και αν είναι, δεν είναι χρήσιμη, εκτός αν την ακολουθήσει αποτελεσματική θεραπεία. 


Τι δέον γενέσθαι;


Θα το δούμε -συν Θεώ- αύριο ή λίαν προσεχώς, για να μην επιμηκύνουμε υπερβαλλόντως το ήδη λίαν εκτενές παρόν άρθρο.