Monday, December 3, 2018

“ΗΘΟΣ ΑΗΘΕΣ” ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΟΣΩΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΣΩΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ


“ΗΘΟΣ ΑΗΘΕΣ” ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΟΣΩΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΣΩΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Σεβ. Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, δήλωσε ότι είναι ήθος άηθες να υπάρχει διαδοχολογία, ενόσω ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος βρίσκεται εν ζωή.

Έχει δίκαιο ο Σεβ. Ναυπάκτου ότι είναι ανεπίτρεπτο να συζητείται η διαδοχή ενός επισκόπου όταν ο κάτοχος του Θρόνου είναι ακόμη ζωντανός;

Ασφαλέστατα και έχει δίκαιο.

Στην προκειμένη, όμως, περίπτωση, τα πράγματα διαφέρουν απολύτως.

Αν την θέση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κατείχαν ιεράρχες όπως τους Σεβ. Ναυπάκτου, Σπάρτης, Κυθήρων, Γόρτυνος, Πειραιώς, Ακαρνανίας κτλ. θα ήταν απρέπεια μεγέθους να μεθοδεύεται η απομάκρυνσή τους από τον Θρόνο τους.

Αυτή την στιγμή, όμως, τον επίφθονο Θρόνο των Αθηνών κατέχει ο Αρχιεπίσκοπος της αισχύνης Ιερώνυμος Λιάπης, ο οποίος

1.) Υποσκάπτει συστηματικά τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών,

2.) Παγίδευσε την Ιεραρχία και υπέγραψε τις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης,

3.) Υπέσκαψε το αγωνιστικό φρόνημα του λαού για το ξεπούλημα της Μακεδονίας μας από τους εχθρούς του έθνους που κατέχουν σήμερα την εξουσία,

4.) Προωθεί συστηματικά διαβεβλημένους, Οικουμενιστές και νεωτεριστές κληρικούς για να εκλεγούν ιεράρχες,

5.) Συνεργάστηκε με τον άθεο και Εκκλησιομάχο Τσίπρα για να εκδιωχθούν από το Δημόσιο 10,000 κληρικοί, 

6.) Συμφώνησε με τους Εκκλησιομάχους για να επιβληθεί ουδετερόθρησκο Σύνταγμα στην πατρίδα μας,

7.) Ποδοπατεί ασύστολα και συστηματικά το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας και ανατρέπει ομόφωνες αποφάσεις της Ιεραρχίας για σημαντικά θέματα,

8.) Προωθεί την Αγιοκατάταξη του πλανεμένου, φαύλου και θεομπαίκτη Ιωσήφ του Βατοπαιδινού. 

Όχι βέβαια, επειδή πιστεύει ότι ο πλανεμένος μοναχός είναι Άγιος, αλλά επειδή είναι μανικός εραστής των Βατοπαιδινών κατεψυγμένων κοτόπουλων και των Βατοπαιδινοαργυρίων.

Επομένως μιλούμε για δεδηλωμένο εχθρό της Εκκλησίας και της πατρίδας, ο οποίος κοπρίζει κυριολεκτικά τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο.

Άρα η προσπάθεια να γκρεμιστεί από τον Θρόνο του ο Αρχιεπίσκοπος της αισχύνης είναι Θεάρεστη, ευλογημένη, τιμημένη, επιβεβλημένη και άξια κάθε επαίνου. 

Ευελπιστούμε, ότι ο Σεβασμιώτατος Ναυπάκτου θα ηγηθεί της αντι-Ιερωνυμικής πτέρυγας της Ιεραρχίας για να γκρεμίσει από τον επίζηλο Θρόνο των Αθηνών τον πεμπτοφαλαγγίτη Αρχιεπίσκοπο της αισχύνης Ιερώνυμο Λιάπη.

2 comments:

  1. Άν  μιλάμε  για  αρχιεπίσκοπο  κ.  Τελεβάντο ,   θα  έπρεπε  επι  τέλους  νά  μιλάμε  για  όλο  το  φάσμα  της  εκκλησίας,    για  όλο  το  δυναμικό  της  .  Καλώς  ή  κακώς  οι  επίσκοποι  και  ο  αρχιεπίσκοπος  εκλέγονται   από  το  σώμα  των  επισκόπων  .  Μάλλον  ισχύει  το   " καλώς "   μπρός  στον  ίλιγγο  που  μας  δημιουργεί    το  μοντέλο  " ψήφω κλήρου  και  λαού  " .    Αν  και  δεν  ισχύει  λοιπόν  αυτό  το  μοντέλο -- όσο  και  άν  έχει  Ευαγγελικά   και  παραδοσιακά   ερείσματα  --  όμως    η  εκλογή  των  επισκόπων  πρέπει  νά  διασώζει   το  πνεύμα  του  θεοπρόβλητου  και  λαοπρόβλητου  επισκόπου  και  αρχιεπισκόπου   .   Αυτό  μπορεί  νά   γίνει ,   όταν   οι  επίσκοποι  εκλογείς  λαμβάνουν  υπ'  όψιν   στις  αποφάσεις  των  την  βούληση  του  λαού  ,  τά  όντως  καταξιωμένα   λαοπρόβλητα  πρόσωπα   ,  τους  όντως  ποιμένες   που  ασκούν  κατ'  ουσίαν  το  ποιμαντικό  έργο   της  εκκλησίας  και  καθορίζουν  μέ  αποφασιστικότητα  ,  σταθερότητα  πίστεως  ,  βουληματικότητα  ,  αγωνιστική  επιθετικότητα  ,  άνωθεν   γνώση  και  θύραθεν  σοφία   τον   σωτηριώδη   προσανατολισμό  του  σκάφους   μέσα  σε  έναν  κόσμο   ποικιλοτρόπως  ταραγμένο   έσωθεν  και  έξωθεν  . 



    Ο  εκκλησιαστικός  και  εθνικός  μας  βίος  έχει  φθάσει  στό  ναδίρ  .  Απειλούμεθα  ως  έθνος  μέ  προδιαγεγραμμένο   αφανισμό  .  Ασύνετοι   άνδρες   πολιτικοί  και  εκκλησιαστικοί   πριόνισαν   το  διφυές  κλωνάρι  της  πίστεως  και  της  πατρίδος  πάνω  στό  οποίο   ξάπλωσαν  μέ  άνεση   αδιαφορώντας   για  την  επιβίωση    έθνους ,  πατρίδος   και  εκκλησίας  .  Και  νά  που  ο  κίνδυνος  νά  χάσουμε  και  τά  δύο  και  την  πατρίδα  και  την  ελεύθερη  εκκλησία  είναι  ορατός  σε  απόσταση  αναπνοής  πλέον  .  Επι  τέλους  δεν  έχει  κανείς  δημόσιος  και  εκκλησιαστικός  λειτουργός   αυτό  το  δικαίωμα  , νά  πολιτεύεται  μέ  τόση  ιδιοτέλεια  και  αφροσύνη  .  Θά  ορμήσουμε  ως  λαός  μέσα  στη  Βουλή   και  μέσα  στο   επισκοπικό   μέφαρο ,   όπου  νομοθετούν  τον  αφανισμό  μας  και  ο  Κύριος  οίδεν  ....!  Θα  γίνει  μία  δεύτερη  ελληνική  Βαστίλλη    ! 

     Είναι   πλέον  ένα  σημείο  που  ο  κίνδυνος  θα  έπρεπε  νά  διεγείρει  το  ένστικτο  της  αυτοσυντήρησης  .  Άν  δεν  γίνει  και  αυτό  πάει  νά  πεί  οτι  έχει  επέλθει  ο  θάνατος  .  Πάει  νά  πεί  οτι  έχει  ήδη  αλωθεί  εκ  των  έσω  και  η  εκκλησία  και  η  πατρίδα  ύπουλα  . Δεν  μας  αξίζει  πλέον  η  ελευθερία  ! 



    Ανεπαισθήτως  έπεσαν  τα  τείχη     χωρίς  νά  ακουστεί   θόρυβος  .  Κοιμηθήκαμε  στη  χώρα  των  λωτοφάγων  και  ξυπνήσαμε  χωρίς  βούληση  , χωρίς  μνήμη  ,  χωρίς  μέλλον  ,  χωρίς  προορισμό  .   Κρίμα  !  Ευρισκόμεθα  μέσα  στο  σπήλαιο  του   Πλάτωνα  και  παρακολουθούμε   τις   σκιές  μιας  πραγματικής  ιδεατής  ζωής  .  Όλα  είναι  σκιές  και  φαντάσματα  .  Αλήτες  κατέλαβαν  το  τιμόνι  του  σκάφους  και  οι  πραγματικοί  καπετάνιοι  κάθονται    σεμνοί  ,  " μέτριοι  "  και   παροπλισμένοι  . 



    "  Της  μέντοι  αχρηστίας  τους  μή  χρωμένους  κέλευε  αιτιάσθαι  ,  μή  τους  μετρίους "   ! 











    ReplyDelete
  2. Σε ποιο συννεφάκι ζείτε κ Τελέβαντε;
    ο Ναυπάκτου έχει λερωμένη τη φωλιά του στη Ναύπακτο με τα αίσχη που έχει διαπράξει σε βάρος του μοναστηριόυ της Μεταμόρφωσης.
    Στηρίζεται στην εύνοια του Αθηνών για να μην καταρρεύσει και πιστεύετε ότι θα στραφεί ποτέ εναντίον του Ιερωνύμου που τον προστατεύει;
    Εδώ τον άδειασε στο κολυμπάρι ο Ιερώνυμος και το έκανε γαργάρα....

    ReplyDelete