Friday, November 30, 2018

ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ή ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ!


ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ή ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Δήλωσε ο Παναγιώτατος, στο Φανάρι, κατά την Θρονική εορτή του Οικουμενικού Θρόνου:

«Εις δε τους εκπροσώπους του αντιοικουμενικού και αντιδιαλογικού φονταμενταλισμού, λέγομεν, μετ᾿ εμφάσεως, ότι όχι μόνον δεν είναι οι αυθεντικοί υπερασπισταί της εκκλησιαστικής παραδόσεως, ως οι ίδιοι θεωρούν τον εαυτόν των, αλλά ότι παρερμηνεύουν και παραποιούν την γνησίαν παράδοσιν, και, διά του ου κατ᾿ επίγνωσιν ζήλου των, διχάζουν τον λαόν του Θεού. 

Ως απεφάνθη η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος, «κοινός» και «ενιαίος» σκοπός εις πάντας τους θεολογικούς διαλόγους, τους οποίους διεξάγει η Ορθόδοξος Εκκλησία, είναι «η τελική αποκατάστασις της εν τη ορθή πίστει και τη αγάπη ενότητος» (Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον, § 12). Το κοινόν ποτήριον της Θείας Ευχαριστίας προϋποθέτει την κοινήν πίστιν, την πλήρη συμφωνίαν εις την ομολογίαν της πίστεως». 

Παναγιώτατε! Για όνομα του Θεού! Δεν απευθύνεστε σε αμνήμονες και ιδιώτες!

Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε εκατοντάδες (επαναλαμβάνω εκατοντάδες) παραδείγματα για να αποδείξουμε ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν επιδίδεται σε διάλογο με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους για να τους μεταλαμπαδεύσει την αλήθεια της Ορθοδοξίας, αλλά για να καταπατήσει τους Όρους της πίστεως και τους Ιερούς Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων.

Θα περιοριστούμε μόνον να θυμήσουμε στον Παναγιώτατο ότι υποδέχθηκε τους αιρεσιάρχες του Βατικανού Βενέδικτο ΙΣΤ΄και Φραγκίσκο λες και είναι ορθόδοξοι πρωθιεράρχες.!!!

Την ώρα της Θείας Λειτουργίας οι αιρεσιάρχες και ο Πατριάρχης, από την Ωραία Πύλη, ευλόγησαν -γράφε μαγάρισαν- το εκκλησίασμα. 

Τόσον ο Πάπας Βενέδικτος όσο και ο Πάπας Φραγκίσκος ίσταντο στο αντιθρόνιο του πατριαρχικού ναού.

Ο Παναγιώτατος αντάλλαξε μαζί τους λειτουργικό ασπασμό, τους υποδέχτηκε με τα λόγια “ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου”, ενώ οι ψάλτες έψαλλαν τον πολυχρονισμό τους κτλ..

Δεν μπορεί να κάνει αυτά τα φοβερά, αντικανονικά και αντιευαγγελικά αίσχη ο Παναγιώτατος και ύστερα να μας εμπαίζει ότι δήθεν ευαγγελίζεται την αλήθεια της Ορθοδοξίας στους αιρετικούς.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ


ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Την περασμένη Κυριακή εκκλησιάστηκα στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, τον καθεδρικό ναό της Αρχιεπισκοπής Κύπρου στην Λευκωσία.

Αρχαίος και πολύ κατανυκτικός ναός με τοιχογραφίες και αρχαίες εικόνες στο τέμπλο.

Λειτουργοί ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Μουσουρούλης και ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Μάριος Δημοσθένους.

Δύο ευλαβέστατοι κληρικοί που μυρίζουν λιβάνι από μεγάλη απόσταση. Η εμφάνισή τους απολύτως παραδοσιακή και το λειτουργικό τους ήθος υποδειγματικό.

Δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω την διαπίστωση ότι, από τότε που επέστρεψα στην Κύπρο, μου προξενεί τεράστια εντύπωση το γεγονός ότι συναντώ ευλαβέστατους κληρικούς, υποδειγματικού βίου που εμπνέουν τους πιστούς.

Η ψαλμωδία γινόταν από πολυμελείς Βυζαντινές χορωδίες ανδρών και στο δεξιό και στο αριστερό αναλόγιο. Καλλίφωνοι, αλλά προπαντός σεμνοί και ταπεινοί και με ορθόδοξο λειτουργικό ήθος. Χωρίς λαρυγγισμούς, χωρίς κραυγές, χωρίς τεριρέμ και νανινά και λοιπές ασέβειες.

Μακάρι οι ιεροψάλτες όλων των ναών της Ορθοδοξίας να αποκτήσουν το ψαλτικό ήθος των ιεροψαλτών του καθεδρικού ναού.

Οι ιεροψάλτες του ναού -όπως και ο νεωκόρος- ντυμένοι στα άμφια, όπως η τάξις διακελεύει.

Παρόλη την δημογραφική αλλοίωση της περιοχής, υπήρχαν παιδάκια - και όχι ενήλικες όπως σε ορισμένους ναούς- που εξυπηρετούσαν σαν ιερόπαιδες ντυμένοι στα παπαδίστικά τους.

Ο ναός ήταν γεμάτος πιστούς κάθε ηλικίας, αν και οι προχωρημένης ηλικίας πιστοί ήταν η πλειοψηφία του εκκλησιάσματος. 

Απολύτως κατανοητό αυτό, αφού ο καθεδρικός ναός του Αγίου Ιωάννου βρίσκεται στην εντειχισμένη Λευκωσία. Μια περιοχή που ερήμωσε κατά το ήμισυ από γηγενείς κατοίκους. Σήμερα κατοικείται -κατά το πλείστον- από αλλόθρησκους αλλοδαπούς (Ινδουιστές, Βουδδιστές, Μωαμεθανούς κτλ.).
Πολύς κόσμος κοινώνησε. Μεταξύ τους αρκετές οικογένειες με παιδάκια.

Εξαιρετικοί παραδοσιακοί κληρικοί!

Ιεροπρεπείς ψάλτες με υποδειγματικό ορθόδοξο ήθος.

Κατανυκτικός ναός με αρχαίες εικόνες και τοιχογραφίες.

Πώς να μην αναπαύει η Θεία Λειτουργία που τελείται στον καθεδρικό ναό του Αγίου Ιωάννου;

ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ ΚΔ΄


ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ

ΚΔ΄

Τοῦ Οσ. Μοναχοῦ Ἱλαρίωνος Σταυροβουνιώτου
=====

Μία ἄλλη αἱρετικὴ διδασκαλία τοῦ γ. Ἰωσήφ ποὺ προβάλλεται στὴν Ἱστοσελίδα «Vatopedi.gr», ἕνα βίντεο ποὺ τιτλοφορεῖται «Τέκνα Θεοῦ γενέσθαι», σὲ ὁμιλία τοῦ ἴδιου γέροντα ἡ ὁποία ἔγινε στὸ Συνοδικὸ τῆς Ἱ.Μ.Β., ἀναφέρεται μεταξύ ἄλλων ὡς ἑξῆς:
«Ὅταν λοιπόν, ὅπως εἶπα, κρατήσωμεν τὴν πρακτικὴν ἔτσι ἀνθιστάμενοι στὴν ἔννοιαν, στὴν κροῦσιν τοῦ παραλόγου, τότε ἀρχίζει ὁ φωτισμὸς στὸν νοῦν, ξυπνάει ὁ νοῦς καὶ δὲν πλανᾶται ἄκοπα στὸν ἄσκοπον μετεωρισμόν. Ὅταν ἡ θεία Χάρις αὐτὸ τὸ διαπιστώσει, ὅτι ὁ νοῦς αὐτὸς ἐξύπνησε καὶ πῆρε τὴ θέση του σὰν πρόσωπο καὶ νοῦς εἶναι τὸ πρόσωπο, τότε ὑποτάσσεται ἡ Χάρις εἰς τὸν νοῦν, μυστήρια μυστηρίων, κι ἄλλοτε σᾶς τὸ εἶπα αὐτό, ἀλλὰ σᾶς τὸ εἶπα συγχωνευμένα. Δὲν εἶναι παράξενα τοῦτα. Ὁ νοῦς τοῦ ἀνθρώπου ποὺ εἶναι πρόσωπον καὶ τὸ κατ’ εἰκόνα καὶ ὁμοίωσιν, εἶναι ὑπεράνω τῆς Χάριτος. Ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ εἶναι ἄκτιστος ἐνέργεια μέσῳ τῆς ὁποίας κατασκεύασε τὰ πάντα καὶ τὰ διοικεῖ. Ἀλλὰ αὐτὴ εἶναι ἐργαλεῖοὁ νοῦς εἶναι πρόσωπον, τόσον τὸ κατ’ εἰκόνα καὶ ὁμοίωσιν. Γι’ αὐτὸ καὶ τὸ φόρησε ὁ Θεὸς Λόγος καὶ τὸ ἔχει ἀχώριστα στὴν αἰωνιότητα τῆς Δόξης Του, ὁ Πατὴρ τοῦ μέλλοντος αἰῶνος».

Ὀρθόδοξοι Θεολόγοι τῆς Κύπρου σχολιάζουν ἀντιρρητικά, ἀντιαιρετικὰ καὶ κριτικὰ τὰ προηγούμενα κακόδοξα λεχθέντα τοῦ γ. Ἰωσήφ:

«Ἀποτελεῖ αἱρετικὴ θέση [ἡ διδασκαλία τοῦ γ. Ἰωσήφ] περὶ τῆς Θείας ΧάριτοςὍπως τότε οἱ Βαρλααμῖτες θεωροῦσαν τὸ ἄκτιστον Φῶς, ὡς “χεῖρον νοήσεως”, ἔτσι καὶ ὁ π. Ἰωσὴφ Βατοπαιδινὸς θεωρεῖ ὅτι “ὁ νοῦς τοῦ ἀνθρώπου ποὺ εἶναι πρόσωπον καὶ τὸ κατ’ εἰκόνα καὶ ὁμοίωσιν, εἶναι ὑπεράνω τῆς Χάριτος”, τὸ ὁποῖο ἀποτελεῖ ξεκάθαρα αἱρετικὴ καὶ βλάσφημη διδασκαλία. Ἡ δικαιολόγηση ποὺ προβάλλει ὅτι αὐτὴ (ἡ Θεία Χάρις) εἶναι ἐργαλεῖο, ἐνῶ ὁ νοῦς εἶναι πρόσωπον, τόσον τὸ κατ’ εἰκόνα καὶ ὁμοίωσιν, καθιστᾶ ἐπιβεβλημένη τὴν ἀνασκευὴ τῆς κακοδοξίας αὐτῆς, χωρὶς τὶς συνήθεις ἰδιοτελεῖς δικαιολογήσεις. Οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ ποὺ ἐπισκέπτονται στὴν ἱστοσελίδα ποὺ ἐπιγράφεται Valtopedi.gr (Ἱ.Μ.Β.), προτρέπονται νὰ μὴν ἐκλαμβάνουν τὴν διδασκαλία αὐτὴ ὡς Ὀρθόδοξη».

(Συνεχίζεται)

ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ



Για μια ακόμη φορά ο Παναγιώτατος κατασκανδάλισε τους πιστούς με οικουμενιστικές ασχημίες. 

Κατά την Θεία Λειτουργία, την εορτή του Αποστόλου Ανδρέα -Θρονική εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου-, συμπροσευχήθηκε με αιρετικούς.

Πότε επιτέλους θα σταματήσει ο Παναγιώτατος να σκανδαλίζει τους πιστούς με τις ατέλειωτες συμπροσευχές του με τους αιρετικούς ή και με τους αλλόθρησκους;

ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΣΚΑΡΦΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!


Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΑΠ

Η φωτογραφία από την επίσκεψη του Υφυπουργού του ΣΥΡΙΖΑ Τέρενς Κουίκ στο Διορθόδοξο Κέντρο στο Σαμπεζύ.

Μας διασκεδάζει ο χριστιανός!

Δεν χάνει ευκαιρία να βγάζει φωτογραφίες από τις ατέλειωτες περιοδείες του και να τις δημοσιεύει.

Για ποιο λόγο άραγε;

Για να του πούμε μπράβο, επειδή διασπαθίζει το δημόσιο χρήμα για να κάνει τσάρκες;

Έχει καταντήσει ο κλόουν της κυβέρνησης των κλόουν των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.

ΝΕΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΚΛΕΟΠΑ





Θυρανοίξια του Ιερού Ναού του Αγίου Γεωργίου στην Δανία με την παρουσία και την συμπροσευχή πλήθους αιρετικών.

Ο λαικός Οικουμενισμός κάνει θραύση στην Μητρόπολη Σουηδίας.

ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ Ἀπόκρυψη καὶ παρερμηνεία ἐγγράφων ΚΕ΄


ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ
Ἀπόκρυψη καὶ παρερμηνεία ἐγγράφων

ΚΕ΄

Του π. Θεόδωρου Ζήση
=====

Ἡ ἀπόφαση τῆς συνόδου σαφῶς ὑπάγει ἐν πρώτοις τὴν ἐπαρχία Κιέβου στὸ πατριαρχεῖο Μόσχας· «ἵνα ἡ ἁγιωτάτη ἐπαρχία Κιέβου εἴη ὑποκειμένη ὑπὸ τὸν ἁγιώτατον πατριαρχικὸν θρόνον τῆς Μεγάλης καὶ θεοσώστου πόλεως Μοσχοβίας». Αὐτὴ εἶναι ἡ κυρία ἀπόφαση· ἡ ἀκολουθοῦσα μὲ τό «δηλαδή» ἐπεξήγηση δὲν ἀναιρεῖ τὴν κυρία ἀπόφαση. Ἀλλὰ ἐπειδὴ τὸ αἴτημα ποὺ ὑπεβλήθη ἦταν τὸ τῆς χειροτονίας τοῦ Κιέβου ἀπὸ τὸν Μόσχας, ἐξηγεῖ ἡ σύνοδος ὅτι μεταξὺ τῶν συνεπειῶν τῆς ὑπαγωγῆς, εἶναι καὶ τὸ πιὸ σημαντικὸ ποὺ ζητήθηκε, νὰ χειροτονεῖται ὁ Κιέβου ἀπὸ τὸν Μόσχας, καὶ ὄχι, ὅπως ἐσφαλμένα ἑρμήνευσαν οἱ τοῦ Φαναρίου, ὅτι ἡ ὑπαγωγὴ σημαίνει μόνον τὴν ἄδεια χειροτονίας. 

Ἂν ἤθελαν μόνον αὐτὸ νὰ δώσουν ἀπὸ τὴν Κωνσταντινούπολη, δὲν θὰ ἔθεταν πρῶτα τὴν ὑπαγωγή, ἀλλὰ θὰ ἔλεγαν ὅτι ἡ σύνοδος «ἀποφαίνεται χειροτονεῖσθαι μητροπολίτην Κιέβου παρὰ τοῦ μακαριωτάτου Μοσχοβίας». Ἡ ὑπαγωγὴ ἐνισχύεται περαιτέρω καὶ ἀπὸ ὅσα λέγει ἡ ἀπόφαση ὅτι ὁ Κιέβου θὰ ἔχει στὸ ἑξῆς «γέροντα καὶ προεστῶτα», ὄχι τὸν οἰκουμενικὸ πατριάρχη ἀλλὰ τὸν πατριάρχη Μόσχας. 

Ἂν ἐπρόκειτο περὶ ἁπλῆς ἄδειας γιὰ χειροτονία, ἡ σχέση μεταξὺ χειροτονηθέντος καὶ χειροτονήσαντος θὰ ἦταν μία σχέση τιμῆς καὶ σεβασμοῦ πρὸς τὸν χειροτονήσαντα, ἀλλὰ ὄχι σχέση ὑποτακτικοῦ πρὸς Γέροντα καὶ ὑφισταμένου πρὸς προεστῶτα. «Εὐχαριστῶ Μακαριώτατε ποὺ μὲ χειροτονήσατε, θὰ ἔλεγε ὁ χειροτονηθεῖς πρὸς τὸν Μόσχας, ἀλλὰ Γέροντάς μου καὶ προϊστάμενος εἶναι ὁ Κωνσταντινουπόλεως, στὸν ὁποῖο ὑπάγομαι». Αὐτό, ὅμως τὸ ἀνατρέπει ἡ πατριαρχικὴ καὶ συνοδικὴ πράξη: «Καὶ γινώσκειν ἐκεῖνον γέροντα καὶ προεστῶτα αὐτοῦ, ὡς παρ᾽ ἐκείνου χειροτονουμένη καὶ οὐχὶ ὑπὸ τοῦ οἰκουμενικοῦ».

Παρεμπιπτόντως καὶ συναφῶς πρέπει νὰ παρατηρήσουμε ὅτι κατὰ παρόμοιο τρόπο καὶ οἱ ἀρχιερεῖς τῶν λεγομένων «Νέων Χωρῶν» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐκλεγόμενοι καὶ χειροτονούμενοι ἀπὸ τὴν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀνήκουν ἀποκλειστικὰ στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, διότι χειροτονία καὶ δικαιοδοσία εἶναι ἀλληλένδετα· δὲν ἐπιτρέπονται ὑπερόριες χειροτονίες καὶ ἐπεμβάσεις. Εἶναι ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος· δὲν μπορεῖ συγχρόνως νὰ εἶναι καὶ ἀρχιερεῖς τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ὅπως ἐσχάτως ἐπεκράτησε. Τὸ νὰ μετέχεις σὲ δύο σώματα ὡς μέλος εἶναι ἀφύσικο καὶ τερατῶδες. 

Ἔχει βέβαια δικαίωμα ἡ Κωνσταντινούπολη νὰ ζητήσει τὴν ἄρση τῆς πατριαρχικῆς καὶ συνοδικῆς πράξεως τοῦ 1928, ὄχι βέβαια μονομερῶς, ἀλλὰ συναινούσης καὶ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὅπερ ἀδύνατο καὶ ἀπίθανο νὰ συμβεῖ. Τὸ ἴδιο ἀδύνατο καὶ ἀπίθανο εἶναι νὰ δεχθεῖ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας τὴν μονομερῆ καὶ αὐθαίρετη ἄρση τῆς πατριαρχικῆς καὶ συνοδικῆς πράξεως τοῦ 1686, ὅπως δυστυχῶς μὲ αὐταρχικὸ καὶ ἀντισυνοδικὸ τρόπο ἐπιχειρεῖ ἡ Κωνσταντινούπολη.

(Συνεχίζεται)

Thursday, November 29, 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΒΛΑΣΙΟΥ ΦΕΙΔΑ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΒΛΑΣΙΟΥ ΦΕΙΔΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Μόλις ανέγνωσα απνευστί, στο ιστολόγιο “Εξάψαλμος”, την μελέτη-καταπέλτη του Καθηγητή κ. Βλάση Φειδά για την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας.

Ισχυρότατα -ομολογουμένως- τα κανονικά επιχειρήματα που προβάλλει ο κ. Καθηγητής και συντριπτική η παράθεση ιστορικών στοιχείων.

Όντως! Η ανεξάρτητη δημοκρατία της Ουκρανίας δικαιούται Αυτοκεφαλία.

Ένα αίτημα -ας μην ξεχνούμε- που υπέγραψε και ο σημερινός Μητροπολίτης Ουκρανίας Ονούφριος τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

Το ερώτημα, όμως, που δεν απαντά ο κ. Φειδάς είναι το εξής:

Έστω ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχει όλο το δίκαιο του κόσμου μαζί του.

Έστω ότι η χορήγηση Αυτοκεφαλίας ερείδεται απολύτως στους Ιερούς Κανόνες.

Έστω ότι η προσεκτική και εις βάθος ανάγνωση των ιστορικών πηγών κατοχυρώνουν πλήρως τις θέσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Ακόμη και αν ισχύουν όλα τα πιο πάνω, ο κ. Καθηγητής δεν απαντά την ουσία του προβλήματος που αφορά την χορήγηση Τόμου Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία.

Δεν γνωρίζει ο κ. Καθηγητής ότι η πανίσχυρη Ρωσσία κινεί τα νήματα εναντίον της χορήγησης Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία;

Διέκρινε ο κ. Καθηγητής ότι ο Πούτιν ή ο Σεβ. Βολοκολάμσκ χωρατεύουν για οποιονδήποτε θέμα;

Επομένως πόσο λογικό είναι να πιστέψουμε ότι τώρα θα κάνουν πίσω για την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας;

Δεν γνωρίζουμε ότι διακυβεύονται ύψιστα γεωστρατηγικά συμφέροντα των Ρώσσων -βεβαίως και των Δυτικών- στην Ουκρανία;

Αν για ήσσονος θέματα οι Ρώσσοι πολιτικοί και εκκλησιαστικοί ηγέτες είναι άτεγκτοι, δεν είναι εξωπραγματικό να πιστέψουμε ότι θα καταθέσουν τα όπλα για την σημαντικώτατη, για την Ρωσσία, υπαγωγή της Ουκρανίας στην δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Μόσχας;

Αφού, λοιπόν, οι Ρώσσοι αποδεδειγμένα δεν χωρατεύουν, όπως μαρτυρεί καθημερινά η ιστορική πραγματικότητα, πώς θα χορηγηθεί Τόμος Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία, χωρίς να οδηγηθούν σε σχίσμα τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως και Ρωσσίας;

Αν μάλιστα -όπως είναι πολύ πιθανό- βρεθούν και άλλες Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να διακόψουν την εκκλησιαστική κοινωνία με το Οικουμενικό Πατριαρχείο, τότε πώς θα αποσοβηθεί η δημιουργία Πανορθόδοξου Σχίσματος;

Γι’ αυτό θερμά παρακαλούμε τον κ. Καθηγητή, που βρίσκεται τόσο κοντά στον Παναγιώτατο, να ασκήσει όλη την επιρροή του ώστε ο Οικουμενικός Πατριάρχης να εντάξει την Εκκλησία της Ρωσσίας στην διαδικασία της εκχώρησης Αυτοκεφάλου στην Ουκρανία, για να αποσοβηθεί Σχίσμα μεταξύ των δύο Εκκλησιών ή ακόμη χειρότερα Πανορθόδοξο Σχίσμα. 

Η κ. Ε. ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟ


Η κ. Ε. ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟ
=====

Αντί για τσομπανόσκυλο κότα, που κακαρίζει μερικά αγαπόλογα, μοιράζει χαμόγελα με πικρό βλέμμα φιδιού. 

Αντί για λιοντάρι με χαίτη, παγώνι με πολύχρωμη ουρά! 

Παπά παιδί διαόλου αγγόνι! Δεν λέγεται τυχαία! 

Είναι η παιδεία που περιορίζεται στον ηθικισμό και δεν ενδιαφέρεται για την  μεταμόρφωση. 

Ο ηθικιστικός κομφορμισμός δεν επιτρέπει τις συγκρούσεις, τις αντιστάσεις, τις γωνίες, την ψυχολογική φόρτιση, το σπάσιμο των περιγραμμάτων του καθωσπρεπισμού. 

Η ένωση δεν είναι οντολογική, αλλά ένας ρόλος υποκριτικής. 

Μπορείς να διαπράξεις τις μεγαλύτερες προδοσίες εναντίον της πίστεως και της πατρίδος, αρκεί να το κάνεις με  καθωσπρεπίστικο υφάκι. 

Κάτι σαν Νταχάου! Αναίμακτα! Πολιτισμένα! Με απόλυτα επιστημονικές και αποστειρωμένες μεθόδους παράγεις από τον άνθρωπο σαπούνι και από την πατρίδα και τον Χριστό μίξα. Το αίμα που άλλοτε εχύνετο για τον Χριστό και την φιλτάτη πατρίδα έγινε μιξόκλαμα ρασοφόρων. 

Ευτυχώς που υπήρχαν μερικά παιδιά σαν τον Ισαάκ, τον Σολωμό, τον Κατσίφα που δεν νέρωσε το αίμα τους.  

Δεν θέλω να είμαι πολιτισμένη, θέλω να  είμαι απολίτιστη! Πειράζει; Τι να τον κάνω τον πολιτισμό όταν δεν έχει περιεχόμενο; Εμωράνθη το άλας των λέξεων! 

Αντί για ανάλατες λέξεις ας έχουμε στα χείλη μας κάρβουνα που καίνε τα χείλη, αλλά δεν μολύνουν την καρδιά.

Η φωτό με τον ηγούμενο της Βατοπεδίου μάλλον είναι από την παραλία του Βόλου ως διοργανωτής ο Δημητριάδος της μουσικής ναυτικής εβδομάδος με ζειμπέκικα και άλλα λιανοτράγουδα της μουσικής παράδοσης. Ουδέν μεμπτόν! Απλά ολίγον εξευτελιστικόν και κωμικόν θα έλεγα! Το γιατί μην το ρωτάτε!

ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ ΚΓ΄


ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ

ΚΓ΄

Τοῦ Οσ. Μοναχοῦ Ἱλαρίωνος Σταυροβουνιώτου
=====

Καὶ ἐπειδὴ οἱ νέο-Βατοπαιδινοὶ προσπάθησαν ἀνεπιτυχῶς νὰ ἀμφισβητήσουν ὅτι διεκήρυττε αὐτὰ τὰ ἀθεολόγητα καὶ πλανεμένα πράγματα ὁ γ. Ἰωσήφ, φέρνουμε ὡς μάρτυρες τοὺς λαϊκοὺς προσκυνητὲς τοῦ Ἁγίου Ὄρους καὶ φίλους τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου, τὸν ἐκ Λεμεσοῦ κ. Χριστάκη Βρουλλίδη (ἐπιχειρηματία) καὶ τὸν κ. Κωνσταντῖνο Χασάπη, οἱ ὁποῖοι μαζὶ μὲ ἄλλους ἀκόμη προσκυνητὲς ἐπισκέφθηκαν μεταξὺ τοῦ 1996-1998 καὶ ἠχογράφησαν τὸν γ. Ἰωσήφ. Τὰ ὁποῖα παράδοξα λόγια του μᾶς τὰ ἔφεραν οἱ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, ὥστε νὰ τὰ ἀκούσουμε καὶ ἐμεῖς οἱ Μοναχοὶ τῆς Ἱ.Μ.Σ. Οἱ ἴδιοι ἀδελφοί προσκυνητὲς κατέχουν καὶ διαθέτουν μάλιστα φωτογραφικὸ ὑλικὸ ποὺ εἶναι μαζὶ μὲ τὸν γ. Ἰωσήφ, ὅπου ἡ ἀναμνηστικὴ φωτογραφία δείχνει στὸ τραπεζάκι του ὅτι βρίσκεται καὶ τὸ κασετοφωνάκι! Συνεπῶς ἀποδεικνύεται μέσῳ τῶν ἀψευδῶν λαϊκῶν μαρτύρων ὅτι, ὅχι μόνον ἡ φωνὴ εἶναι τοῦ γ. Ἰωσήφ, ἀλλὰ ὅτι καὶ ἠχογραφήθηκε ἐν γνώσει του.

Ἰδιαίτερα στὸ ἐν λόγῳ σημεῖο ὁ «ἔχων τὸ χάρισμα τῆς Θεολογίας» γ. Ἰωσήφ ὁ Βατοπαιδινὸς ἔρχεται, δυστυχῶς, σὲ διαμετρικὴν ἀντίθεσιν μὲ τὴν ὀρθόδοξη Πατερικὴ Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὴν Συμφωνία τῶν Θεοφόρων Πατέρων. 

Τέτοιου εἴδους συγκεκριμένο καὶ σοβαρότατο θεολογικὸ ὀλίσθημα, τέτοια μεγίστη καὶ συγκεκριμένη κακοδοξία ὁλκῆς δὲν ἐξέφρασε οὐδέποτε κανένας ἅγιος Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας.

Δειγματοληπτικὰ νὰ ἀναφερθοῦμε ἐπ’ αὐτοῦ στὰ λεχθέντα καὶ γραφέντα τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Αἰμιλιανοῦ, πρώην Ἡγουμένου τῆς Σιμωνόπετρας τοῦ Ἁγίου Ὄρους:

«Οἱ Ἅγιοι Πατέρες λένε: Ὅ,τι ἔκανε ὁ Οὐράνιος Πατὴρ στὸν πρῶτο ἄνθρωπο, τὸ ἴδιο κάνει καὶ κατὰ τὴν γέννηση κάθε ἀνθρώπου, μὲ τὴν διαφορά, ὅτι τότε δημιούργησε πρῶτα χοῦν καὶ κατόπιν τοῦ ἐνεφύσησε τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, ἐνῶ τώρα τὸ Ἅγιον Πνεῦμα εἰσέρχεται στὸν ἄνθρωπο ἅμα τῇ συλλήψειἈπὸ τὴν πρώτη, δηλαδή, στιγμὴ τὸ ἔμβρυο ἔχει ζωὴ καὶ εἶναι ἄνθρωπος, διότι λαμβάνει τὸ ἐμφύσημα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος…» (Λόγος περὶ Νήψεως, Ἑρμηνεία στὸν Ἅγιο Ἡσύχιο, Β΄ ἔκδοση, σελ. 5).


(Συνεχίζεται)

ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΣΑΜΠΛΙΑΔΕΣ! ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ;


Μέλη της ΚΝΕ προσπάθησαν να σταματήσουν τις καταλήψεις σχολείων που κάνουν σε όλη την Ελλάδα οι πατριώτες μαθητές.

Μια ζωή προδότες ήταν οι κατσαμπλιάδες! Τώρα θα αλλάξουν;

Οταν ο Τσίπρας και το υπόλοιπο σκυλολόι της αριστεράς και της προόδου παρέλυαν επί μήνες την εκπαίδευση χωρίς λόγο δεν υπήρχε πρόβλημα με τις καταλήψεις.

Τώρα που οι μαθητές αυθόρμητα και χωρίς κομματική καθοδήγηση ενεργούν κατά συνείδηση για να σωθεί η Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας, οι κατσαμπλιάδες προσπαθούν να εμποδίσουν τις καταλήψεις.

Έτος σωτήριο 2018 και ακόμη υπάρχουν κομμουνιστές.

Τι να πει κανείς;

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ;


ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ;

 Του Πανοσ. Αρχιμ. π. Θεοκλήτου Κ. Τσίρκα
=====

Άκουσα ότι ο Μακαριώτατος κ. Ιερώνυμος Β΄ ἐπεσκέφθη τον Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα.

Χάρηκα, γιατί μου θύμησε τον καλό ποιμένα, που άφησε τα 99 πρόβατα και έσπευσε να βρη το απολωλός.

Όταν συνεχίστηκαν οι ειδήσεις και άκουσα το ανακοινωθέν που συνέταξε ο κ. Τσίπρας ή κάποιος από το επιτελείο του, συννέφιασα, γιατί και ο Μακαριώτατος συνεφώνησε με τα όσα του διάβασε ο Πρωθυπουργός και είπε ότι θα ενημερώσει την Ιερά Σύνοδο.

Η λογική λέγει ότι, όταν σου δίνουν μια εντολή είσαι υποχρεωμένος να αναφέρεις την εκτέλεση. Το πρόβλημα είναι από ποιόν πήρε εντολή ο Μακαριώτατος: ή μήπως ενθυμούμενος ότι όταν πήρε εντολή από την Ιερά Σύν­οδο της Ιεραρχίας να μεταβή στο Κολυμπάρι και να εκφράσει τη γνώμη της Ι.Σ.Ι., αυτός είπε άλλα αντ’ άλλων και δεν έδωσε λόγο γι’ αυτά που είπε και κανείς δεν του ζήτησε το λόγο. Έκτοτε πήρε κατήφορο.

Όσο για τον Αρχιεπίσκοπο, δεν ξέρω αν είναι καλός ΠΟΙΜΗΝ ή είναι ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΣ ΛΥΚΟΣ!!! Ας εξετάση τον εαυτόν του και ας ερευνήση τους Πατέρας Αγίους της Ορθοδόξου Εκκλησίας, για να πληροφορηθή τι θα πη ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

ΠΗΓΗ: