Sunday, September 23, 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΕΥΚΑΚΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ"


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΕΥΚΑΚΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ"

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Έκπληκτοι και αγανακτισμένοι οι πιστοί πληροφορήθηκαν ότι μέλη του “Ρουβίκωνα” εισέβαλαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Πευκακίων και διέκοψαν την Θεία Λειτουργία, για να αποδοκιμάσουν τον σεβαστό κληρικό π. Βασίλειο Βολουδάκη.

Ως δικαιολογία για την ασεβή εισβολή, ο “Ρουβίκωνας” προβάλλει την στάση του σεβαστού π. Βασίλειου έναντι ηλικιωμένων άστεγων συνανθρώπων μας τους οποίους -κατά τον ισχυρισμό του “Ρουβίκωνα”- απειλεί με έξωση από σπίτι που τους φιλοξενεί.

Μιλούν, επίσης, για την προσπάθεια του π. Βολουδακη να ενισχύσει το κόμμα του γυιού του.

Αναφέρουν, ακόμη, ότι προσκλήθηκαν για διάλογο από τον σεβαστό π. Βασίλειο και γι’ αυτό πήγαν.

Μέχρι την στιγμή που γράφεται αυτό το σχόλιο δεν έχει ακουστεί αντίλογος από τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη.

Σε κάθε περίπτωση, με τα δεδομένα που έχουμε μέχρι στιγμής, καταθέτουμε τα ακόλουθα σχόλια:

Α΄

1.) Λάθος του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη ότι τους προσκάλεσε για διάλογο. Ποιο διάλογο και με ποιους και για ποιο λόγο; Γιατί τουλάχιστον δεν τους προσκάλεσε στην αίθουσα που κάνει ομιλίες για να συζητήσουν το θέμα; 

2.) Σοβαρό ολίσθημα του σεβαστού π. Βασίλειου αν όντως θέλει -κατά του ισχυρισμούς του “Ρουβίκωνα”- να πετάξει με εκβιασμό άστεγους ηλικιωμένους στον δρόμο.

3.) Λάθος του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη, που ίδρυσε οικογενειακό κόμμα και κάνει συμβιβασμούς για να αποκτήσει οπαδούς και δίνει το δικαίωμα στον κάθε “Ρουβίκωνα” να ρεζιλεύει την Εκκλησία.

Β΄

Ερχόμαστε τώρα στα λάθη του “Ρουβίκωνα”:

1.) Καταρχήν ποιος τους δίνει το δικαίωμα να παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους και να προβαίνουν σε βίαιες πράξεις εναντίον οιουδήποτε;

2.) Έστω ότι ήθελαν να διαμαρτυρηθούν για την στάση του π. Βασίλειου έναντι εμπερίστατων ηλικιωμένων ανθρώπων, που ο σεβαστός πρωτοπρεσβύτερος -κατά τον ισχυρισμό τους- θέλει να τους πετάξει με εκβιασμό στον δρόμο.

3.) Από πού και ως πού, όμως, ένοιωσαν την άνεση να διακόψουν την Θεία Λειτουργία;

4.) Δεν μπορούσαν να μοιράσουν φυλλάδια στο τέλος της Θείας Λειτουργίας, αν ήθελαν να ενημερώσουν τους ενορίτες;

5.) Η διακοπή της Θείας Λειτουργίας είναι βεβήλωση του πιο ιερού μυστηρίου της Εκκλησίας.

6.) Αν ήθελαν να διαμαρτυρηθούν εναντίον του σεβαστού π. Βασιλείου, ας εξέφραζαν την διαφωνία τους μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, όταν θα έβγαινε από το ναό, ή ας πήγαιναν στην αίθουσα που κάνει ομιλίες, για να συζητήσουν το θέμα μαζί του ή και να διαμαρτυρηθούν.

Εντελώς απαράδεκτες καταστάσεις.

Εκφάζουμε την βαθεία θλίψη και την έντονη αποδοκιμασία μας, για όσα έγιναν.

Είναι αδιανόητο άνθρωποι που βαπτίστηκαν στην κολυμβήθρα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να βεβηλώνουν την Θεία Λειτουργία.

5 comments:

  1. Είναι απαράδεκτη και καταδικαστέα η  συγκεκριμένη   ασεβής πράξη της αναρχικής ομάδας .



     Είναι ένα άλλο θέμα  η αδυναμία  πολιτείας και εκκλησίας νά αντιμετωπίσουν  τά τεράστια προβλήματα που έχει δημιουργήσει η φτωχοποίηση  των  Ελλήνων .  Είναι απαράδεκτη η εικόνα των  αστέγων στούς δρόμους .  Η εκκλησία περί άλλων τυρβάζει  και δεν δημιουργεί την εμπιστοσύνη  , ώστε κάποιοι  πλούσιοι νά εμπιστευθούν την  φιλανθρωπία  τους . Θυμόμαστε  οτι  ο  Δημητριάδος  έφαγε  σέ  μεταφραζόμενα  σημερινά  χρήματα  1 δις  €  απο τον  Λούλη  και  επί πλέον  μέ  τά χρήματα  που  απέκτησε  απο την  πώληση  εκκλησιαστικής  και  μοναστηριακής  περιουσίας  αγόρασε  ένα  δεύτερο  δικό  του  σπίτι  στον  γυαλό   της  μυθικής  αξίας  του  1,5  δις  €  όπως  γράφτηκε  .  Μέ  αυτό τον  τρόπο  κανείς  δεν  πρόκειται  νά  εμπιστευθεί  στην  εκκλησία   τά χρήματά  του  , όταν  δεν  βλέπει  νά  γίνεται  η  υλοποίηση  της  φιλανθρωπίας .  Ασφαλώς  θα  έπρεπε  η  εκκλησία  νά  κινητοποιήσει     τον  μηχανισμό  της  , νά αξιοποιήσει  τά  ακίνητά  της  , νά  χτυπήσει  τις  πόρτες  των  πλουσίων  ,  νά  διεγείρει  τον  εθελοντισμό  .  Όμως   φαίνεται  νά  βαριέται  φοβερά  και νά  χασμουριέται  .  Ο Πειραιώς  Σεραφείμ  μάς  εξέπληξε  όταν  μας  εξέθεσε  τά  χρήματα  που  διακινούνται  στό  φιλανθρωπικό  έργο  της  μητρόπολής  του  .  Η   εκεί  ποδοσφαιρική  ομάδα  χρηματοδοτεί  τους  άμισθους  ιερείς  .  Πάει  και  αυτός  και  τους  κάνει  αγιασμό  . Ποιός  στην  θέση  του  δεν  θα  το  έκανε  .  Αγιασμό  κάνει  , δεν  φορά  αθλητική  φανέλα  και  παπούτσια  adidas  νά  ρίξει  γκόλ  , όπως  κάνουν  κάποιοι άλλοι  απερίγραπτοι .



    Ο άγιος  Ιωάννης  ο  Χρυσόστομος  ήλεγχε  φοβερά  τους  πλουσίους  που  δεν  άνοιγαν  τις  αποθήκες  των  . Εδώ μάθαμε  νά  μιλάμε  για  τό  κεφάλαιο .  Η Βαρδινογιάννη  ίδρυσε  και  συντηρεί  ολόκληρη  πτέρυγα  νοσοκομείου  .  Δυστυχώς  η  εκκλησία  δείχνει  την  μεγάλη  της  ανεπάρκεια  στο  νά  οργανώσει  την  φιλανθρωπία  της  . Οι επίσκοποι  έχουν  γίνει μαριονέττες  του  συστήματος  .

    ReplyDelete
  2. Μήπως αγαπητή Φαίη , εσύ θά μπορούσες νά μας δώσεις μία απάντηση στό Quiz που είχαμε κάνει , για το ποιός άραγε νά είναι ο συντάκτης ενός επαίσχυντου και γλοιώδους κειμένου ;

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2018/03/quiz.html?m=1

    ReplyDelete

  3. Η διεύθυνση του γλοιώδους κειμένου περι ού ο λόγος . Περισσοτερα στην ετικέττα του π. Βολουδάκη στό παρόν ιστολόγιο , που φέρει τό όνομά του .

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2018/05/m.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Αφορμή για τά δύο τελευταία σχόλια ήταν μία ανάρτηση της Φαίης στό ιστολόγιο "Αβέρωφ" σχετικά μέ τά έκτροπα στον ιερό ναό αγίου Νικολάου Πευκακίων απο την αναρχική ομάδα του Ρουβίκωνα . Τό γεγονός θα πρέπει νά μείνει μακράν κάθε πολιτικής εκμετάλλευσης.


    https://averoph.wordpress.com/2018/09/24/ποιές-ήταν-οι-πραγματικές-προθέσεις-τ/
    .

    ReplyDelete
  5. κ. Τελεβάντε,

    Σας γνωστοποιώ, αυτό που δεν έχετε πληροφορηθεί. Η απάντηση του π. Βασιλείου προς τον "Ρουβίκωνα": http://tinyurl.com/y8czb74v

    ReplyDelete