Saturday, June 30, 2018

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ


ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Κάποιος κ. Robert Lewis δημοσίευσε προβακατόρικο άρθρο, σε βάρος του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Δημητρίου, που επιγράφεται “Who Will Save Greek Orthodox Christianity In America?”

Το άρθρο είναι συμπίλημα συκοφαντιών και ύβρεων εναντίον του Σεβασμιώτατου Αμερικής. Προσπαθεί να παρουσιάσει ως αθώο τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και να στήσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο, για τα ελλείμματα της Αρχιεπισκοπής.

Δεν αξίζει αντίλογος σε ένα κατάπτυστο άρθρο, που διαστρέφει τόσο συνειδητά την αλήθεια.

Το άρθρο, όμως, πρέπει να προσεχθεί από τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο, επειδή τον βοηθά να αντιληφθεί τι τον αναμένει στην Κληρικολαική της Βοστώνης, όπου οι αντίπαλοί του θα μετέλθουν κάθε πρόστυχο τρόπο, για να του φορτώσουν την ευθύνη για όσα άνομα οι ίδιοι έπραξαν.

Ούτε λογισμός δεν πρέπει να περάσει από την σκέψη του Σεβασμιώτατου, ότι θα τον ωφελήσει σε οτιδήποτε, αν τηρήσει αμυντική στάση και αν προσπαθήσει να αντιμετωπίσει τους ραδιούργους του αντίπαλους, με πνεύμα συμβιβασμού και καλής θέλησης.

Ας μην διστάσει να περάσει σε κατά μέτωπον επίθεση και να εκθέσει την αλήθεια για το ποιοι ευθύνονται για τα ελλείμματα της Αρχιεπισκοπής.

Προπαντός ο Σεβασμιώτατος Αμερικής δεν πρέπει επ’ ουδενί λόγω να υποβάλει παραίτηση, από τον Θρόνο του. Γνωρίζει πολύ καλά ότι οι Ιεροί Κανόνες δεν επιτρέπουν σε ένα αρχιερέα να παραιτηθεί, εφόσον -όπως ο ίδιος- διατηρεί στο ακέραιο την πνευματική του διαύγεια και την σωματική του αντοχή.

Αν -παρ’ ελπίδα- ο Σεβασμιώτατος υποβάλει παραίτηση στην Κληρικολαική, θα δώσει την ευκαιρία στους ραδιούργους και στις ΗΠΑ και στο Φανάρι, να εκλέξουν διάδοχο του δικού τους φυράματατος και να φορτώσουν στον Σεβ. κ. Δημήτριο τα ελλείμματα, που οι ίδιοι δημιούργησαν.

Το άλλο αξιοσημείωτο του άρθρου του κ. Robert Lewis είναι ότι προετοιμάζει το έδαφος για την επιβολή του γνωστού και μη εξαιρετέου Μητροπολίτη Προύσσης Ελπιδοφόρου ως διαδόχου του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου.

Ο εν λόγω ιεράρχης είναι είναι ένας εκκοσμικευμένος βαμμένος Οικουμενιστής και νεωτεριστής, που δεν διστάζει να μπαίνει σε ουνίτικους ναούς και να φιλά το χέρι του Πάπα. Έφτασε μάλιστα στο σημείο να ανακαλύψει το πρωτείο του Κωνσταντινουπόλεως στο μυστήριο της Αγίας Τριάδας!!! Για τόσο βλάσφημο Ιεράρχη μιλάμε!

Αν τελικά εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος Αμερικής ο Σεβ. Προύσσης θα κάνει δύο βασικά πράγματα:

1.) Θα εντείνει, σε ύψιστο βαθμό, την εισπρακτική τακτική του Πατριαρχείου σε βάρος της Εκκλησίας της Αμερικής, και

2.) Θα φιμώσει την Ομογένεια για τα εθνικά μας θέματα, για να τα έχει καλά με τους Τούρκους, αφού ελπίζει -όχι αβάσιμα- ότι θα είναι ο επόμενος Πατριάρχης.

Φυσικά η πληροφορία του κ. Robert Lewis ότι ο Σεβ. Προύσσης θα είναι ο διάδοχος του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου μπορεί να προετοιμάζει το έδαφος για να γίνει ευμενώς δεκτή η εκλογή του στον Θρόνο της Αμερικής, αλλά δεν αποκλείεται να προβάλλεται ώστε να μας ρίξει στάκτη στα μάτια για να κρατήσει στο απυρόβλητο τον πραγματικό ευνοούμενο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ! ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΣΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ;



ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ! ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΣΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Το βίντεο που προτάσσεται της ανάρτησης, παρουσιάζει το τρισάγιο, που τελέστηκε, από τον Μητροπολίτη Χαλκίδος Χρυσόστομο, στον τάφο του π. Ιωσήφ του Βατοπαιδινού.

Η κατάσταση έχει ξεφύγει κανονικά. Ο Σεβασμιώτατος Χαλκίδος -δοκιμασμένος φίλος και του π. Εφραίμ και του Πανιερώτατου Λεμεσού Αθανάσιου- γονατίζει σε μαξιλάρι μπροστά στον τάφο του π. Ιωσήφ (λες και τελεί τον εσπερινό του Αγίου Πνεύματος) μαζί με δεκάδες ιερομόναχους που συμμετείχαν στο τρισάγιο.

Μαζί τους είναι γονατισμένοι και εκαντοντάδες λαικοί προσκυνητές της Μονής.

Ερωτούμε, λοιπόν, τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, ως τον κυρίαρχο επίσκοπο του Αγίου Όρους:

Παναγιώτατε! Τι είναι αυτά τα ρεζιλίκια; Για ποιο λόγο ανέχεστε αυτά τα αίσχη; Από πότε έγινε να τελούμε τρισάγιο γονατιστοί μπροστά στον τάφο οιουδήποτε;

Γιατί ανέχεστε, Παναγιώτατε, να προχωρεί η διαδικασία Αγιοκατάταξης ενός φαύλου, πλανεμένου και Θεομπαίκτη μοναχού;

Βεβαίως η Μονή Βατοπαιδίου διαθέτει κοτόπουλα για να χορτάσει ο ντουνιάς και η ποσότητα που διοχετεύεται στο Φανάρι δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη. Όχι μόνον προς τον Παναγιώτατο προσωπικά, αλλά και προς τους αρχιερείς του Θρόνου. Και ας μην τολμήσει κανείς να το διαμφισβητήσει, επειδή θα επανέλθω με συγκεκριμένα στοιχεία. 

Αλλά, άραγε, Παναγιώτατε, το γεγονός ότι εσείς και οι ιεράρχες του Θρόνου καταβρογχίζετε Βατοπαιδινά κοτόπουλα, είναι αρκετό για να θριαμβεύει η Θεομπαιξία;

Σας παρακαλούμε θερμά, Παναγιώτατε, να βάλετε χαλινάρι στους Βατοπαιδινούς και να τους δώσετε σαφή εντολή να σταματήσουν όλες αυτές τις Θεομπαιξίες και να εξηγήσετε στον γυρολόγο π. Εφραίμ ότι πρέπει να κάτσει στο μοναστήρι του να το ποιμάνει και να σταματήσει τις ατέλειωτες τσάρκες σε όλη την Ελληνική επικράτεια και επέκεινα.

Δεν μπορεί να αφιερώνετε όλη σας την ζωτικότητα για να προωθήσετε τον Οικουμενισμό και να αδιαφορείτε για τα ουσιώδη.

Η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους πρέπει, επίσης, να επιληφθεί αυτών των ασχημιών.

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΕΒ. ΤΕΛΜΗΣΣΟΥ


Ο συμπρόεδρος του διαλόγου με τους Παπικούς, Σεβ. Μητροπολίτης Τελμησσού κ. Ιώβ, που τυγχάνει και εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο ΠΣΕ, μετέβη επικεφαλής αντιπροσωπείας στη Ρώμη, ως εκπρόσωπος του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, για να παραστεί στην Θρονική εορτή του Βατικανού.

Στην φωτογραφία της ανάρτησης τον βλέπουμε να συμπροσεύχεται με τον αιρεσιάρχη του Βατικανού Πάπα Φραγκίσκο περιβεβλημένος αρχιερατικό μανδύα, ενώ ο Πάπας φέρει άπασαν την "αρχιερατική" αυτού στολήν.

Μιλάμε δηλαδή για πολύ προχωρημένη συμπροσευχή.

Δεν γνωρίζει ο Σεβασμιώτατος Τελμησσού ότι οι συμπροσευχές απαγορεύονται ρητά, αυστηρά και επί ποινή καθαιρέσεως, από τους Ιερούς Κανόνες και ότι οι Ορθόδοξοι δεν προσεύχονται και δεν προσκυνούν αγάλματα;

Η κ. ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ


Η κ. ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ (π. ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ, Π. ΣΗΜΑΤΗ, Δ. ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ, Ι. ΡΙΖΟ ΚΑΙ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ)
=====

Πρέπει να καταλάβουμε, όταν αναφερόμαστε σε Άγια εκκλησιαστικά πρόσωπα, δεν αναφερόμαστε σε κάποιο κοινωνικό κλάμπ, αλλά σε μία χορεία αγίων που συνιστούν την εκκλησιαστική συνείδηση. Μήπως μπορούν να μας πουν ο π. Ευθύμιος και ο π. Σάββας την εκκλησιαστική τους αποδοχή; Ειδικά ο π. Ευθύμιος υπήρξε σύγχρονος του π. Αθανασίου Μυτιληναίου και μάλιστα έδρασε στην ίδια περιφέρεια της Λάρισσας και συμμετείχε στις διαμαρτυρίες υπέρ του Θεολόγου Λαρίσσης. Μήπως μπορεί να μας πει ο π. Ευθύμιος, η σχέση του με τον π. Αθανάσιο αν ήταν εκκλησιαστικώς φιλική, αν είχαν εκκλησιαστική συνεργασία, επικοινωνία, αν ήταν εκκλησιαστικώς εν τω αυτώ πνεύματι; Ώρα είναι τώρα να μας πει ότι η σχέση τους ήταν ανταγωνιστική. Δηλαδή ο π. Αθανάσιος δεν φοβήθηκε ανταγωνιστικά τον π. Επιφάνιο, όπου έστελνε τα πνευματικά του παιδιά όταν κατέβαιναν στην Αθήνα για σπουδές και φοβήθηκε τον π. Ευθύμιο! 

Ας με συγχωρούν οι σεβαστοί πατέρες, όπως προανέφερα δεν μου αρέσουν οι συγκρίσεις, ο κάθε εκκλησιαστικός εργάτης έχει την αξία του, αρκεί μόνο νά ποτίζει, να κλαδεύει, να τρυγεί, να οικοδομεί και να μην ξερριζώνει αυτά που οι άλλοι φύτευσαν και να μην αποδομεί τα λιθάρια που οι άλλοι έβαλαν στο οικοδόμημα της Εκκλησίας. 

Όσο μπορώ να γνωρίζω, δεν διεπίστωσα κάποια εκκλησιαστική επικοινωνία του π. Ευθυμίου με τον π. Αθανάσιο, αν και διασταυρώνοντο οι κύκλοι δραστηριότητός των. Εννοείται ότι την ίδια παρενόχληση, ό,τι κάνει στους σημερινούς πατέρες, έκανε και στον π. Αθανάσιο. Υπέστη και ο π. Αθανάσιος την άτεγκτο κριτική του π. Ευθυμίου και των πνευματικών του παιδιών, όταν στο τελευταίο στάδιο της ζωής του, όταν ήταν στο νοσοκομείο άρρωστος, επανέφερε το μνημόσυνο του μοιχεπιβάτου επισκόπου, ώστε να μπορέσει να έχει το μοναστήρι μία συνέχεια και να μπορέσει να χειροτονηθεί ο σημερινός ηγούμενος π. Πολύκαρπος. Ήταν κρίμα που δεν ρώτησε τον π. Ευθύμιο! Πολύ λυπάμαι για την αστοχία του αυτή! 

Σε κάθε περίπτωση η Εκκλησία και οι Άγιοί Της δεν είναι υπόλογοι στον π. Ευθύμιο και στα πνευματικά του παιδιά. Οι Άγιοι, ο π. Θεόδωρος Ζήσης και όποιος αισθάνεται μία υπευθυνότητα απέναντι στο Θεό για την ποδηγεσία της Εκκλησίας, δεν είναι υπόλογοι σε κανέναν Σημάτη, Τσακίρογλου, Ρίζο όπως θέλω τα γυρίζω, πάπισα Ιωάννα, Χριστίνα κ.τ.λ.. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης ωφείλει απερίσπαστος, χωρίς να επηρεάζεται από τις άτεγκτες κραυγές του κάθε άκαπνου σούπερ- αγωνιστή, να ποδηγετεί την Εκκλησία με βάση τα παραδεδομένα από τους Αγίους παλαιοτέρους και συγχρόνους. Έχει μαζί του την συνείδηση της Εκκλησίας και την προαναφερθείσα χορεία των συγχρόνων Αγίων. Ποιόν θα ακούσει αυτούς ή τον Ρίζο; 

Επαναλαμβάνω, για πολλοστή φορά, την συγγνώμη μου από τον σεβαστό π. Ευθύμιο για τις συγκρίσεις. Όμως η αναμέτρηση με τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο είναι οφθαλμοφανώς άνιση. Είναι δε αστείο κάποιοι, όπως ο φίλος Νίκος Σακαλάκης να πετροβολά τον π. Επιφάνιο και μάλιστα βασιζόμενος στον φίλο του Αυγουστίνο Καντιώτη. 

Αδελφέ Νίκο Σακαλάκη λες τον π. Επιφάνιο να μην μπορούσε να τον πετροβολήσει ο ίδιος ο Αυγουστίνος και περίμενε εσένα να το κάνεις; Λες εκείνος να φοβήθηκε να το κάνει; Περιμένουμε φίλε Νίκο μία απάντηση, σε ποιό σημείο ο π. Θεόδωρος μίλησε για "ενδιάμεσο" στάδιο ανάμεσα στην ορθοδοξία και στη αίρεση, ότι δηλαδή μπορεί να υπάρξει συμψηφισμός της Αληθείας και του ψεύδους. Θα σου είμαστε υπόχρεοι να μας υποδείξεις αυτό το σημείο. 

Αυτός ο συμψηφισμός Αληθείας και ψεύδους μοιάζει με τους λογαριασμούς του καρακγιόζη. Κάποτε ο Χριστόδουλος συμμετείχε σε συνεδρίαση ενός εκκλησιαστικού συμβουλίου και το θέμα ήταν ένας τοίχος, αν θα έπρεπε να κτισθεί, για τον οποίο υπήρχε διαφωνία. Ο Χριστόδουλος, που ομολογουμένως δεν του έλειπε το πνεύμα, ρώτησε τον παπά του ναού, εσύ πάτερ τι λες; Προτείνω, απαντά ο παπάς, μία "ενδιάμεση" λύση! Δηλαδή τον ρωτά ο Χριστόδουλος ποιά είναι η "ενδιάμεση" λύση; Να φτιάξουμε τον μισό τοίχο ή αφού κτίσουμε τον τοίχο μετά να τον γκρεμίσουμε. 

Αν και παρακολουθήσαμε ολόκληρο το συνέδριο της Θεσσαλονίκης, εκτός του ότι παρακολουθούμε οι πάντες μέσω του διαδικτύου επί τόσα χρόνια τον π. Θεόδωρο, τέτοιες "ενδιάμεσες" λύσεις ποτέ δεν πρότεινε. Αντίθετα το πνεύμα του συνεδρίου ήταν ομολογιακό και όπως πάντα μίλησε για την ανάγκη ομολογίας και προσχωρήσεως, όσων δύνανται, στην διαμαρτυρία μέσω της εκκλησιαστικής αποτείχισης. Ο π. Ευθύμιος με τις ακρότητες που εκφράζει έχει φέρει μία σύγχυση στα πνευματικά του παιδιά. ‘Αλλοι βρίσκονται μέσα στην κλάψα και στην μίξα, γιατί βρίσκονται σε αδιέξοδο, κανείς όμως δεν μένει αστεφάνωτος, αβάπτιστος και αμύρωτος, γιατί η ζωή προχωρά πρέπει να γίνουν γάμοι και να γεννηθούν παιδιά και σε τελευταία ανάλυση ο καθένας κάνει ό,τι θέλει, δηλαδή στην πράξη εφαρμόζεται του πάσα ενός η "δυνητικότητα". Μερικοί δεν αισθάνονται καν την υποχρέωση για ομολογία, όμως είναι “υποχρεωτικώς” αποτειχισμένοι! Κάποιοι παραπάνω από την ομολογία βάζουν την τσέπη τους κ.ο.κ. 

Παρακαλούμε τον π. Θεόδωρο απερίσπαστος να κάνει την δουλειά του και να μην φθείρεται από την ποταπότητα ουτιδανών ανθρώπων.

ΟΤΑΝ ΟI ΤΟΥΣΚ ΚΑΙ ΖΑΕΦ ΜΑΣ ΕΞΗΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΠΡΕΣΠΕΣ


ΟΤΑΝ ΟI ΤΟΥΣΚ ΚΑΙ ΖΑΕΦ ΜΑΣ ΕΞΗΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΠΡΕΣΠΕΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε, στο “Πρώτο θέμα”, την ακόλουθη δήλωση του Σκοπιανού πρωθυπουργού κ. Ζάεφ, που έκανε παρουσία του προέδρου του Ευρωπαικού Συμβουλίου:

«Αυτή η γενιά Μακεδόνων Πολιτών αποφάσισε να λύσει τις προκλήσεις για την ίδια, τις γενιές του μέλλοντος και το ίδιο το μέλλον. Στις 17 Ιουνίου σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη της Ευρώπης, υπογράψαμε μια συμφωνία με την Ελλάδα, δίνοντας τέλος σε μια διαμάχη τριών δεκαετιών, η Δημοκρατία της Μακεδονίας, στο πνεύμα των Ευρωπαϊκών δημοκρατικών αρχών, θα αποφασίσουμε σε δημοψήφισμα για το μέλλον της χώρας μας», τόνισε ο Τουσκ. 

Ο κ. Ζάεφ, ανέφερε ότι «είναι Ευρωπαϊκό το να δίνεις μια ευκαιρία σε μια προτεινόμενη λύση και χωρίς γραμμάρια αμφιβολίας είμαστε σίγουροι για μια πλήρη και διεθνώς αναγνωρισμένη Μακεδονική εθνική ταυτότητα, προστατευμένη και ενισχυμένη».

Σαφέστατα πράγματα. Με την συνθηκολόγηση των Πρεσπών, τα Σκόπια σφετερίστηκαν την Μακεδονική εθνική ταυτότητα και η οριστική αποδοχή της προδοτικής συμφωνίας θα γίνει με το δημοψήφισμα στα Σκόπια.

Και η Ελληνική Βουλή; 

Δεν μπορεί να αρνηθεί να επικυρώσει την προδοσία των Πρεσπών;

Θεωρητικά μπορεί, αλλά στην πραγματικότητα ο Τσίπρας θα βρει τις ψήφους που χρειάζεται για να πάρει την έγκριση, ακόμη και αν αποστασιοποιηθούν και άλλοι βουλευτές των ΑΝΕΛ, διότι έχει την ευχέρεια να καλέσει σε εφεδρεία το “Ποτάμι”.

Με αυτά τα δεδομένα μόνον η λαική αντίδραση μπορεί να εμποδίσει την επικύρωση της προδοτικής Συμφωνίας.

Γι’ αυτό παρακολουθούμε -με μεγάλο ενθουσιασμό- την γενική κατακραυγή εναντίον των φασιστοπροδοτών που μας κυβερνούν. Συλλαλητήρια, πορείες, Ψηφίσματα και Ανακοινώσεις Μητροπόλεων και γενικά όλου του λαού υψώνουν ανάχωμα στην πορεία της ολοκλήρωσης της προδοσίας.

Ας ευχηθούμε ο Θεός να επιβλέψει επί τον λαό Του και να γλυτώσει την πατρίδα μας από τόσο μεγάλη εθνική ταπείνωση, που θα οδηγήσει σε νέα έξαρση τον αλυτρωτισμό των Σκοπιανών σε βάρος της πατρίδας μας.

Friday, June 29, 2018

ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΣΙΜΩΝΟΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΣΗΦ ΤΟΝ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ


ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΣΙΜΩΝΟΠΕΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΣΗΦ ΤΟΝ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου, Αρχιμανδίτης Γρηγόριος, έγραψε, ότι, κατά την παρουσίαση του βιβλίου του π. Εφραίμ Βατοπαιδινού στην Αθήνα, μόνον ορισμένοι μοναχοί πήγαν, εξ ιδίων, χωρίς να αντιπροσωπεύουν τις Μονές τους, επειδή όλοι οι Αγιορείτες Ηγούμενοι -και όχι μόνον- γνωρίζουν το ποιόν του Ιωσήφ του Βατοπαιδινού.

Αυτό ήταν!

Άκουσαν οι Βατοπαιδινοί τον ισχυρισμό του π. Γρηγόριου και βάλτηκαν αμέσως να τον διαψεύσουν! 

Και το πέτυχαν.! 

Ενώ, στην παρουσίαση του βιβλίου για την ζωή του Ιωσήφ του Βατοπαιδινού, στην Αθήνα, δεν παρεβρέθηκε κανένας Αγιορείτης Ηγούμενος, στην Θεσσαλονίκη έδωσαν το παρόν τους, ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας Ελισσαίος και ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Διονυσίου Πέτρος. 

Ο π. Ελισσαίος μάλιστα στον χαιρετισμό του  “αναφέρθηκε στην πνευματική σχέση και σύνδεσμο του Γέροντα Αιμιλιανού Σιμωνοπετρίτη με τον Γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινό. Ο Γέροντας ήταν είχε διοικητικό χάρισμα, αφού γνώριζε ποιο ήταν το πρώτο και ποιο το δεύτερο, είχε πνευματική θεωρία, είχε υψηλό φρόνημα για την πνευματική ζωή, ήταν αυθεντικός και όχι αυταρχικός και πως ήταν καυσοκαλύβης, αφού όπως όλοι οι άγιοι, ότι δεν ήταν καλογερικό το εγκατέλειπε, ενώ -όπως είπε- οι πατέρες της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου συνεχίζουν μέχρι σήμερα τα ποικίλα έργα φιλανθρωπίας και προσφοράς ως υπακοή στον Γέροντα τους.”

Προσέξτε τι έκανε ο π. Ελισσαίος.

Δεν παρουσιάζει απλά τον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό ως σπουδαίο μάνατζερ, με οργανωτικές ικανότητες, αλλά και ως άνθρωπο με “πνευματική θεωρία”, η πολιτεία του οποίου είναι σύννομη με τους υπόλοιπους Αγίους!!! 

Δηλαδή τον θεωρεί και ως μοναχό που έβλεπε το άκτιστο φως!!! (έβλεπε τον Χριστό!!!), αλλά και τον συγκαταρίθμησε μεταξύ των άλλων Αγίων!!!

Αλήθεια! Τι χρειαζόμαστε την Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, αφού ο Αρχιμανδρίτης Ελισσαίος δημόσια ανακηρύσσει Αγίους;

Παράλληλα έδωσε κάλυψη στην προκλητική δημοσιοποίηση της φιλανθρωπίας της Μονής Βατοπαιδίου ισχυριζόμενος ότι οι Βατοπαιδινοί ασκούν την φιλανθρωπία αυτάρεσκα “ενώπιον των ανθρώπων”, επειδή αυτή ήταν η εντολή που τους έδωσε ο Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός.!!! Λες και αυτό εξυψώνει τον πλανεμένο μοναχό, αντί να τον εκθέτει, ή λες και επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό του π. Ελισσαίου ότι ο π. Ιωσήφ είχε πνευματικές θεωρίες.!!!

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται σχολιασμό η κατάπτυστη ομιλία του π. Ελισσαίου, αν και, για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα και περισσότερα από αυτόν.

Δεν κρύβω, όμως, την απογοήτευσή μου, από την παρουσία του Αρχιμανδρίτη Πέτρου Διονυσιάτη στην εκδήλωση.

Και τι δεν κάνουν τα κοτόπουλα ρε παιδιά! Είναι απίστευτο πράγμα.!

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ

Αναδημοσιεύω το παρόν άρθρο, από το ιστολόγιο "Καλάμι", αν και δεν με εκφράζει απόλυτα. 

Το αναδημοσιεύω, όμως, επειδή λέγει πολλά που είναι αλήθεια και προπαντός, επειδή απευθύνεται στον Αρχιεπίσκοπο και τον προειδοποιεί ότι θα δεχτεί ύπουλες οργανωμένες επιθέσεις στην Κληρικολαική.

Ορθότατα, επίσης, ο επιστολογράφος ζητά από τον Αρχιεπίσκοπο να μην παραιτηθεί και πολύ ορθά του επισημαίνει ότι δεν πρέπει να καλύψει τους ένοχους των ελλειμμάτων της Αρχιεπισκοπής.

Θα είναι πραγματικά τεράστιο λάθος αν ο Σεβασμιώτατος Αμερικής υποκύψει στους εκβιασμούς.

Ας μην έχει καμία αμφιβολία ότι οι αντίπαλοί του θα το εκμεταλλευτούν στο έπακρον, για να τον εκθέσουν και να τον διασύρουν.


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
=====

Σεβασμιότατε,

Η Εκκλησία μας στις ΗΠΑ ταρακουνιέται συθέμελα εδώ και αρκετούς μήνες μετά τις "αποκαλύψεις" της εφημερίδας "Εθνικός Κήρυξ" σχετικά με τήν οικονομική κατάσταση της Αρχιεπισκοπής Αμερικής. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα αυτά, αλλά και άλλων ομογενειακών ΜΜΕ, η παραπάνω οικονομική κατάσταση είναι οικτρή, οικτρότατη! Και αφορά όχι μόνο την έδρα και τους μεγάλους οικονομικούς οργανισμούς της αρχιεπισκοπής, αλλά ακόμη και το κολεγιακό ίδρυμα της στη Βοστόνη.

Μετά από όλη αυτή την αρθρογραφία, αντικειμενική ή παραπλανιτική και αποπροσανατολιστική, θα περίμενε κανείς ότι η αρχιεπισκοπή, με αίσθημα ευθύνης, θα έδινε στην Ομογένεια ορισμένα ακριβή στοιχεία για τα εκατομύρια που εξαφανίσθηκαν, τον χρόνο και τρόπο που εξατμίσθηκαν, και για τα πρόσωπα που ήταν υπεύθυνα. Αλλά, αντί για καθαρές και σταράτες κουβέντες, η αρχιεπισκοπή μας σέρβιρε και συνεχίζει να μας πλασάρει αλλόκοτες δηλώσεις γεμάτες ασάφεια και αοριστολογία.

Εχει δημιουργηθεί έτσι ένα πρωτοφανές αλαλούμ. Παντού παρατηρείται αναστάτωση και σύγχυση χωρίς αντίστοιχο προηγούμενο. Ο απλός κόσμος ρωτάει και ξαναρωτά... Απάντηση βέβαια λογική ποτέ δε παίρνει. Αλλά ο λαουτζίκος αυτός -ας μη το λησμονούμε- έχει κάθε δικαίωμα να γνωρίζει την αλήθεια, διότι στην τελευταία ανάλυση, σεβασμιότατε, για τα χρήματα τα δικά του πρόκειται.

Μη έχοντας τρόπο να γνωρίζει ακριβώς τι συμβαίνει και μη έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στα ΜΜΕ, ο κόσμος καταφεύγει στη απλή του λογική για να εξηγήσει τα ανεξήγητα μέχρι τώρα. Μη θέλοντας να χαθεί σε λεπτομέρειες, θέτει απλές ερωτήσεις. Και εξίσου απλά είναι και τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει.

Ερωτά λοιπόν ο κόσμος για πόσα ακριβώς εκατομύρια μιλάμε εδώ; Μια του λέτε 8 εκατομύρια και την άλλη κάνετε λόγο για 15 εκατομύρια. Αλλοι πάλι ειδήμονες μιλάνε για ποσά 3 ή και 4 φορές μεγαλύτερα. Πώς να λύσει τώρα ο κόσμος τις δικαιολογημένες απορίες του με βάση τέτοιες πληροφορίες και διαδόσεις; Αν και τον κρατάτε σκόπιμα στο σκοτάδι, ωστόσο μέσα στο σκοτάδι του το πυκνό ο κόσμος αυτός είναι βέβαιος για ένα πράγμα, πως για να υπάρχουν τόσο αντιφατικές δηλώσεις εκμέρους των υπεύθυνων, πρόκειται εδώ για ελλείμματα όχι μόνο μερικών αλλά δεκάδων εκατομύριων.

Ερωτά ακόμη ο κόσμος: ποιός μάζευε τα εκατομύρια
τόσα χρόνια και ποιός ήταν υπεύθυνος γι' αυτά; Οι ασχολούμενοι με το θέμα γνωρίζουν πως υπεύθυνος ήταν ο ιερέας Αλεξ Καρλούτσος. Κι ερωτά πάλι ο απλός κόσμος, γιατί δεν βγαίνει αυτός ο ιερέας να εξηγήσει δημόσια πως δημιουργήθηκε το τεράστιο έλλειμμα και πού βρίσκονται σήμερα τα εκατομύρια; Γιατί σιωπαίνει; Γιατί κρύβεται; Το γράμμα που έδοσε πριν μήνες στη δημοσιότητα δεν αποτελεί απάντηση στα ερωτήματα του κόσμου και απολύτως -μα απολύτως- τίποτε δεν εξηγεί, απλώς συνιστά ψυχραιμία διότι θα ξαναμαζευθούν χρήματα και θα ξαναμπούν πάλι εκατομύρια στα ταμεία του Αη Νικόλα... Τέτοια εξήγηση! Ομως αποτελεί βάναυση υποτίμηση της νοημοσύνης του κοσμάκη. Αυτό λέγεται εμπαιγμός και πρόκληση.

Σα δεν έφθανε η θρασύτατη αυτή απάντηση ο κοσμάκης με έκπληξη πληροφορήθηκε πρόσφατα αυτό που ελάχιστοι γνώριζαν: ότι δηλαδή, παράλληλα με τον μισθό του από την αρχιεπισκοπή (250.000 περίπου ετήσια), ο ιερέας αυτός, με τις ευλογίες σας, εισπράττει επιπλέον, για τους "κόπους" του, 5% από όλες τις δωρεές που προορίζονται για τον Αη Νικόλα. Με το δίκηο τους ερωτούν τώρα οι άνθρωποι μήπως ο ίδιος άνεμος των ελλειμμάτων κτύπησε και τα υπόλοιπα μεγάλα εκκλησιαστικά ταμεία (Αρχοντες, Ηγεσία 100, Πίστη και Ελληνισμός) που λειτουργούν υπό την επίβλεψη του ίδιου ιερωμένου, του Καρλούτσου; Μήπως έχουμε και εκεί τα ίδια σενάρια: μυστηριώδεις εξατμίσεις εκατομυρίων και προσωπικές αφαιμάξεις της τάξης των 5% τουλάχιστο εφόλων των εισοδημάτων; 

Φυσικό επομένως είναι να ερωτά ο κόσμος γιατί οι
διάφορες εξελεγκτικές επιτροπές που διορίσετε προκειμένου να εξευρευνηθεί η υπόθεση των οικονομικών ελλειμμάτων, δεν καλούν τον ιερέα αυτόν να μάθουνε πως κάνανε φτερά τόσα εκατομύρια. Γιατί επιμένετε, εσείς και οι επιτροπές σας, να μην καλείτε τον ιερωμένο, τον μόνο υπεύθυνο, να δόσει εξηγήσεις και γιατί θέλετε σώνει και καλά να τα φορτώστε όλα σε ένα υπάλληλο που χρησιμοποιούσε κάτι πιστωτικές κάρτες της αρχιεπισκοπής, συνήθιζε από μεγαλομανία να νοικιάζει μακριές λιμουζίνες με σωφέρ και έκανε διακοπές αφήνοντας τους λογαριασμούς στην Αρχιεπισκοπή για εξόφληση; Σεβασμιότατε, γιατί; Ολοι γνωρίζετε ότι αυτά που σαν παλιό καλό τρωκτικό ανέκαθεν ροκάνιζε ο Τζέρι Δημητρίου είναι ψίχουλα μπροστά στις δεκάδες εκατομύρια που τώρα εξαφανίστηκαν.

Είναι προφανές ότι γίνεται μεγάλη προσπάθεια να συγκαλυφτεί η πραγματικότητα. Ο κόσμος ενστικτωδώς αντιλαμβάνεται ότι για να υπάρχει συγκάλυψη, υπάρχουν και ανομίες και παρανομίες. Και στην προσπάθεια αυτή συμμετέχετε δυστυχώς όλοι: αρχιεπίσκοπος, καρλούτσοι, ανακριτικές επιτροπές αλλά και οι σύμβουλοι σας (Ψαρός και Τσαντίκος) που βγαίνουν στα ραδιόφωνα και στις εφημερίδες να διαφωτίσουν δήθεν τον κόσμο για τα τρομακτικά ελλείμματα. Ενεργώντας όλοι συντονισμένα κατορθώσατε με τις αλλοπρόσαλλες ερμηνείες σας να δημιουργήσετε -σκόπιμα βέβαια- ακόμη μεγαλύτερη, αν όχι πλήρη, σύγχυση. Μα επιτέλους τι έχετε να κρύψετε; Ο κόσμος, όσο και να τον υποτιμάτε, οσφραίνεται βαθιά σήψη και πρωτοφανή διαφθορά. Ο ίδιος αυτός κόσμος συνοψίζει τις χίλιες απορίες και υποψίες του σε μια βασική ερώτηση: Ποιόν επιτέλους καλύπτετε; Ποιόν επιτέλους προσπαθείτε να προστατέψτε; Ποιόν;

Από την άλλη πλευρά, σεβασμιότατε, ο κοσμάκης
λυπάται βλέποντας πως "διάφορες δυνάμεις" σας έχουν κηρύξει ανελέητο πόλεμο και επιδιώκουν με κάθε τρόπο την απομάκρυνση σας. Πιστεύει ακόμη ο κόσμος αυτός πως οι διάφορες αυτές δυνάμεις έχουν σχέση μόνο κι αποκλειστικά με τον έλεγχο των οικονομικών της Αρχιεπισκοπής, που ένα μικρό μέρος τους μπορέσατε επιτέλους να πάρετε  στα χέρια σας μετά το θάνατο του Μάικλ Τζαχάρη. Αυτό όμως ήταν και το λάθος, λάθος τεράστιο κι ασυγχώρητο! Δεν σκαρφαλώσετε στον θρόνο της Αμερικής υπό τον όρο τα οικονομικά να τα διαχειρίζεται ο Τζαχάρης υπό την επίβλεψη του Καρλούτσου; Πως τώρα ξαφνικά, μετά τον θάνατο του Τζαχάρη, μπορέσατε να πιστέψτε ότι ο επόπτες του θα σας άφηναν να ανατρέψτε τους όρους της συμφωνίας και να ελέγχετε εσείς έστω και ένα μικρό μέρος των οικονομικών; Δεν καταλάβετε, ύστερα από 19 χρόνια, πως τα οικονομικά αυτά δεν περιλαμβάνουν μόνο εισπράξεις από κοινότητες και κάτι μικροδωρεές; 

Μην απορείτε λοιπόν, σεβασμιότατε, πώς και γιατί
όλος αυτός ο ανελέητος πόλεμος που ξεκίνησε εναντίον σας η εφημερίδα "Εθνικός Κήρυξ". Ο κοσμάκης θυμάται πως το πατριαρχικότατο φάγωμα των προκατόχων σας Ιάκωβου και Σπυρίδωνα άρχισε με τον ίδιο τρόπο. Ο Κήρυκας είναι πάντα ο έμμισθος προπομπός που ποτέ χωρίς κέρδος -μεγάλο λέμε κέρδος- δεν κουνάει το δαχτυλάκι του. Κι όταν οι επιθέσεις του, αρχίζουν να μη πείθουν πια κανένα, νάσου και ο Καρλούτσος τρέχοντας να εξασφαλίσει τη συμπαράσταση των στενών του φίλων Αρεϋ, Huffington, Κατσιματίδη προκειμένου να κρατηθεί το θέμα ζεστό και να ξαναρχίσουν οι εκκλήσεις για παραίτησή σας. Ο κοσμος τα βλέπει όλα αυτά, σεβασμιότατε, και δεν έχει καμιά αμφιβολία ότι έπεσαν πάλι πολλά εκατομύρια για να σας σφυροκοπούν αλύπητα και συγχρόνως να κρατηθεί στο απυρόβλητο το δίδυμο Βαρθολομαίος-Καρλούτσος. Θα τόχετε προσέξει, φαντάζομαι, πως για τα χάλια της αρχιεπισκοπής ποτέ, σύμφωνα με τον Κήρυκα, δεν ευθύνονται αυτοί οι δύο που επί δεκαετίες τώρα είναι οι μόνοι πραγματικά υπεύθυνοι. Πάντα άλλος φταίει, πάντα κάποιος άλλος ...

Δεν του ξεφεύγει επίσης του κοσμάκη ότι, στη
συγκεκριμένη περίπτωση, οι επιθέσεις του Κήρυκα και των Καρλουτσικών φίλων κύριο σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν, να στρέψουν την προσοχή των απλών ανθρώπων σε ασήμαντες παράμετρους του ζητήματος προκειμένου να θαφτεί η ουσία του θέματος: τα εκατομύρια που έκαναν φτερά. Παράλληλα αντιλαμβάνεται ο κόσμος, όσο αμύητος κι αν είναι, ότι οι επιθέσεις του Κήρυκα γίνονται και για νάχει ο κ. Βαρθολομαίος πάτημα, -όπως τότε επί Ιακώβου και μετά επί Σπυρίδωνα- να βγαίνει και να δηλώνει τη "μεγάλη ανησυχία" του για την πορεία και το μέλλον της Ομογένειας....

Εχοντας πάλι ένα τέτοιο πάτημα δεν άργησε ο κ. Βαρθολομαίος, χωρίς συνοδική εξουσιοδότηση και χωρίς καμιά ντροπή, να σας ζητήσει να παραιτηθείτε. Εσείς αρνηθήκατε και ορθώς πράξετε! Κι ο κοσμάκης ο απροκατάληπτος χάρηκε που δεν ικανοποιήσετε τέτοια αναιδέστατη και παράλογη απαίτηση.  

Την άρνηση σας να παραιτηθείτε την χάρηκε ο κόσμος διότι, αν και δεν γνωρίζει τα εκκλησιαστικά σε βάθος, διαισθάνεται ότι ο Βαρθολομαίος δεν έχει δικαίωμα ούτε να ζητήσει ούτε να επιβάλει την παραίτηση ιεράρχη. Η συνήθεια του αυτή ξεπερνάει τις πατριαρχικές αρμοδιότητες του και είναι σαφώς αντίθετη με τους Κανόνες της Εκκλησίας. Βέβαια, δε θα τολμούσε ποτέ να σας ζητήσει όσα προκλητικά απαίτησε αν η σύνοδος στην Κωνσταντινούπολη δεν ήταν απελπιστικά -μα απελπιστικότατα- εικονική και δεν την αποτελούσαν ανίδεοι, απληροφόρητοι και άβουλοι επίσκοποι. Οι Κανόνες της Εκκλησίας θέλουν τον επίσκοπο, μητροπολίτη, αρχιεπίσκοπο, πατριάρχη να εκλέγεται δια βίου. Αν μετά τόσα χρόνια ο Βαρθολομαίος μετάνοιωσε και ο Καρλούτσος δεν είναι πια ευχαριστημένος μαζί σας, ας είχαν τον νού τους τότε που σας πρότειναν και σας εξέλεγαν. Τώρα too bad και για τους δυο τους. Ετσι σκέφτεται και αυτά λέγει ο κόσμος.

Εσείς πάντως, σεβασμιότατε, προετοιμαστείτε για την τελική μάχη. Στη κληρικολαϊκή θα γίνει η καθοριστική μεγάλη έφοδος εναντίον σας. Εχουν ήδη επιστρατευθεί για την επίθεση οι φίλοι του Καρλούτσου, ενώ ο ίδιος θα κρύβεται όπως συνηθίζει. Συνεννοημένοι θα κατευθύνουν τα πράγματα έτσι ώστε η πανθομολογούμενη γενική εκκλησιαστική παράλυση-διάλυση να σας χρεωθεί στο ακέραιο. Και προπαντός θα προσπαθήσουν να σας φορτώσουν και όλα τα εκατομύρια που λείπουν....

Πως τώρα θα τους αντικρούσετε; Η αντίδραση σας ποιά θάναι; Θα αντιδράσετε όπως αντιδράσετε όλους αυτούς τους τελευταίους μήνες και ... θα πέσετε άδοξα; Ή θα επιλέξτε να κατεβείτε απ' την εκκλησιαστική σκηνή με αξιοπρέπεια και τιμή λύνοντας επιτέλους τη σιωπή σας; Αδοξη πτώση ή ένα τέλος αξιοπρεπές; Αλλη επιλογή δεν υπάρχει! Διότι -μην ελπίζετε- θα σας ξηλώσουν ούτως ή άλλως. Πρέπει, βλέπετε, να ξαναπάρουν οπωσδήποτε τον πλήρη έλεγχο και ολόκληρο το φάσμα των οικονομικών στα χέρια τους προκειμένου να ξαναστηθεί γερά το προσοδοφόρο μαγαζί, όπως επί Τζαχάρη.

Ο κόσμος επιμένει να πιστεύει ότι αφού δεν πρόκειται να αποφύγετε το ξήλωμα πρέπει τουλάχιστο να φύγετε με το κεφάλι ψηλά. Είναι αλήθεια πως αυτό θέλει και αρετή και τόλμη, αλλά έτσι θα κάνετε επιτέλους και ένα καλό στην Εκκλησία της Αμερικής.
Πάψτε να συγκαλύπτετε την πραγματικότητα για τα ελλείμματα!
Πάψτε να συγκαλύπτετε τους δημιουργούς των ελλειμμάτων! 
Πάψτε να συγκαλύπτετε τους αποδέκτες των καρπών της ελλειμματοβιομηχανίας.
Πέστε επιτέλους στον κόσμο ποιοί ειναι οι πραγματικοί καταχραστές της εμπιστοσύνης και του χρήματος του λαού. Αυτό τουλάχιστο το οφείλετε στην Εκκλησία της Αμερικής.

Κατά τα άλλα, μη πτοείσθε, σεβασμιότατε, όσο γρήγορα κι αν πλησιάζει η ώρα της λαιμητόμου. Πάρτε το απόφαση. Κρατείστε την ψυχραιμία σας. Αφήστε τα παρακαλετά τα κακομοίρικα και τάδικα παρακάλια. Μη τους δίνετε αυτή την ικανοποίηση. Και προπαντός μη τους χαρίστε την παραίτηση που τόσο λαχταρούν. Αναγκάστε τους να ποδοπατήσουν πάλι τους Κανόνες της Εκκλησίας και να καταφύγουν πάλι σε μέσα εκκλησιαστικής παρανομίας. Αφήστε τους να εκτεθούν πάλι στα μάτια του κόσμου που για δεκαετίες τώρα παραπλανούν και ατιμώρητα εκμεταλλεύονται.

Με τιμή,

Νεκτάριος Χατζηεμμανουήλ
(Nick Manolis)
Πολιτικός Μηχανικός.
Ephrata, PA 17522


ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιο ΚΑΛΑΜΙ

“ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΑΘΑΝΑΗΛ ΚΑΙ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ” ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ


“ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΑΘΑΝΑΗΛ ΚΑΙ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ” ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ένα χατίρι ζητήσαμε από τον σεβαστό κ. Αντώνη Διαματάρη, εκδότη της ομογενειακής εφημερίδας “Εθνικός Κήρυξ” και δεν θέλησε να ανταποκριθεί.

Συγκεκριμένα, πριν λίγο καιρό, έγραψα ανοιχτή επιστολή στον κ. Διαματάρη με την οποία τον παρακαλούσα να ξεκλειδώσει άρθρο του, που επιγράφεται “Το καθαρό του Ναθαναήλ και η Αρχιεπισκοπή", που δημοσιεύθηκε πριν τρεις μήνες και όμως εξακολουθεί να το έχει κλειδωμένο, ώστε να μην μπορούν να το διαβάσουν όσοι δεν είναι συνδρομητές.

Ας σημειωθεί ότι τα πλείστα άρθρα που γράφει ο κ. Διαμάταρης ανοίγουν συνήθως σε λίγες μέρες.

Αυτό, όμως, το άρθρο παραμένει ερμητικά κλειστό για περισσότερους από τρεις μήνες.

Δεν ξέρουμε για ποιον ακριβώς λόγο, αλλά δεν αποκλείεται να το κρατά κλειδωμένο, επειδή φοβάται ότι θα το χρησιμοποιήσουμε εναντίον του στην κατάλληλη στιγμή.

Αν λ.χ. στο μέλλον συγκρουστεί με τον Μητροπολίτη Σικάγου Ναθαναήλ -και όλοι γνωρίζουμε πότε και γιατί συγκρούεται ο κ. Διαματάρης με τους Μητροπολίτες και τους Αρχιεπισκόπους- θα αρχίσει να γράφει για το σκοτεινό (αντί, όπως τώρα για το καθαρό πρόσωπο) του Μητροπολίτη Σικάγου.

Βεβαίως δεν μπορώ να δώσω εγγύηση στον κ. Διαματάρη ότι -σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο- δεν θα τον συγυρίσουμε δεόντως, για την ασυνέπεια και την διγλωσσία του, αλλά αυτό τελικά δεν νομίζω ότι πρέπει να τον πολυαπασχολεί, επειδή το είπα-ξείπα είναι συνήθης πρακτική της ομογενειακής εφημερίδας.

Ας μας επιτρέψει, λοιπόν, να δούμε τι μπαρούφες έχει γράψει στο εν λόγω άρθρο.