Thursday, May 31, 2018

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Σεβασμιώτατε,

Είμαστε πραγματικά περήφανοι για σας, επειδή αρνηθήκατε να υποκύψετε στον στυγνό εκβιασμό του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Σας παρακαλούμε θερμά και υικά να μην υποκύψετε μέχρι τέλους και να μη υποβάλετε, για κανένα λόγο, “οικειοθελή” παραίτηση στον Παναγιώτατο.

Καταρχήν, επειδή είναι απολύτως αντικανονικό ένας ιεράρχης να παραιτείται από τον Θρόνο του, εφόσον διατηρεί -όπως εσείς- ακέραιες τις ψυχοσωματικές του δυνάμεις.

Επομένως για ποιο λόγο θα συνεργήσετε για να γίνει μια κατάφωρη παράβαση των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας;

Πέραν αυτού, Σεβασμιώτατε, ακόμη και οι πέτρες γνωρίζουν για ποιο λόγο θέλει -με ραδιουργίες και με κάθε αθέμιτο τρόπο- να σας εκπαραθυρώσει ο Πατριάρχης.

Θέλει να εκλέξει στην θέση σας κάποιο βαμμένο Οικουμενιστή, νεωτεριστή, εκκοσμικευμένο (και ορισμένα άλλα, που τον κάνουν χειραγώγιμο) ιεράρχη του φυράματος του Σεβ. Σικάγου κ. Ναθαναήλ.

Για όνομα του Θεού! Τι φταίει ο κόσμος; Τι προκοπή μπορεί να κάνει η Ομογένεια και η Εκκλησία μας με Αρχιεπίσκοπο του φυράματος του κ. Ναθαναήλ;

Γι’ αυτό σας παρακαλούμε θερμά να σκεφτείτε εμάς τα πνευματικά σας παιδιά. 

Υπάρχουν ενάμισυ σχεδόν εκατομμύριο Ορθόδοξοι χριστιανοί, που υπάγονται στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής.

Είναι σωστό να μας στείλει ο Παναγιώτατος ιεράρχη εν παντί ακατάλληλο να μας ποιμάνει;

Δεν σκέφτεται ότι ζούμε μέσα σε μια Προτεσταντική πλημμυρίδα εκατοντάδων εκατομμυρίων και σε μια πανίσχυρη κουλτούρα με τρομακτική αφομοιωτική δύναμη;

Πώς θα επιβιώσουμε με ανάξιους εν παντί Αρχιεπισκόπους και Μητροπολίτες;

Σεβασμιώτατε! Σας υποβάλλω υικά και με κάθε σεβασμό ότι δεν έχετε κανένα δικαίωμα να παραιτηθείτε.

Η παραίτησή σας αντενδείκνυται για τρεις σοβαρούς λόγους:

1.) Από σεβασμό προς τους Ιερούς Κανόνες,

2.) Για ποιμαντικούς λόγους, που αποβλέπουν στην σωτηρία του ποιμνίου σας, επειδή οι φημολογούμενοι δελφίνοι του Θρόνου Αμερικής είναι ο ένας χειρότερος από τον άλλο, και 

3.) Για λόγους ηθικής και αξιοπρέπειας, επειδή θα υποκύψετε σε στυγνό εκβιασμό.

Βεβαίως ο Πατριάρχης μπορεί να σας στείλει “πιττάκιον ευαρεσκείας” και να σας μεταθέσει αντικανονικά και παρά την θέλησή σας, σε κάποια πάλαι ποτέ διαλάμψασα Μητρόπολη του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Ας το κάνει Σεβασμιώτατε! 

Μήπως έχετε καμία υποχρέωση να αποδεχτείτε την αντικανονική μετάθεση;

Άλλωστε, αν σας διώξει αυθαίρετα, το κύρος και του ιδίου του Πατριάρχη και του όποιου διαδόχου σας θα τρωθεί καίρια.

Ας κάνει, λοιπόν ο Παναγιώτατος τις επιλογές του και ας αναλάβει τις ευθύνες του.

Εσείς γιατί να γίνετε το υφαλτήριο της αυθαιρεσίας του Πατριάρχη;

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ


1.) Αθηναγόρας ο μέντορας και πρωτοστάτης της οικουμενιστικής ασέβειας. Ένας απο τους μεγαλύτερους αιρετικούς όλων των αιώνων.

2.) Δημήτριος, πράος και ταπεινός, αλλά πνευματικό ανάστημα του Χαλκηδόνος Μελίτωνα Χατζή και βαθιά Οικουμενιστής.

3.) Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Ο τρίτος κρίκος της οικουμενιστικής ασέβειας, πνευματικό τέκνο του ασεβέστατου Μελίτωνα Χατζή. "Κατόρθωσε" (κατόρθωμα να σου πετύχει!!!) να θεσμοθετήσει, με την Σύνοδο της Κρήτης, τον Οικουμενισμό σαν πίστη της Εκκλησίας.

4.) Μελίτων Χατζής, Μητροπολίτης Χαλκηδόνος.
Υπεράνω περιγραφής Οικουμενιστής.
Εικόνα απαράλλακτη του πνευματικού του πατέρα Αθηναγόρα.
Ο στενώτερος συνεργάτης του Μεγάλου Αποστάτη της πίστης μας Αθηναγόρα και ο μέντορας στην Οικουμενιστική ασέβεια του Πατριάρχη Δημήτριου και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ Α-ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ "ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΗ"


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ Α-ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ "ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΗ"

Του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη
=====

Αγαπητοί διοικούντες τα αξιέπαινα και αγωνιστικά σωματεία, η θλίψη και αγανάκτηση που συνέχει τις ψυχές σας, το ίδιο και τις δικές μας, και την οποία προτάσσετε στο υπέροχο κείμενό σας, δυστυχώς πολλαπλασιάζεται και καθίσταται δυσβάστακτη ένεκα της ηττοπαθούς στάσεως της επισήμου Εκκλησίας απέναντι στην ψήφιση του απαισίου νόμου.

Της Εκκλησίας της Ελλάδος ηγείται ένας λαγωός, και όχι ένας λέων όπως απαιτούν οι σεισμικοί καιροί μας, του οποίου η προβληματική εκκλησιαστική πολιτική παρασκευάζει διαρκώς ήττες στις σχέσεις της με την κατ επίφασιν "χριστιανική" πολιτεία, ψύχει την αγωνιστικότητα των πιστών, μαραίνει τον ιερό τους ζήλο και σκανδαλίζει πιστούς και απίστους.

Αυτός ο λαγωός, το πλέον ακατάλληλο και επικίνδυνο να ηγείται του εκκλησιαστικού οργανισμού πρόσωπο (κάποιος μητροπολίτης της Βορείου Ελλάδος τον χαρακτήρισε, κατά τα άλλα, "καταλληλότερο" στην παρούσα συγκυρία...) δορυφορείται από κάποια εξαπτέρυγα του ιδίου φυράματος, "πολιτικά ορθούς" μητροπολίτες και ιερείς, αλλά και κάποιους άλλους επισκόπους, ουχί του ιδίου φυράματος, οι οποίοι, όμως, διά της γενικότερης στάσεώς τους αποτελούν τους ιδανικότερους συμμάχους των νεοταξιτών πολιτικών εξουσιαστών στην επιχείρηση ευοδώσεως των σκοτεινών τους σχεδιασμών.

Επί παραδείγματι, τι σόι ανάστημα να ορθώσουν οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι μητροπολίτες Δημητριαδος (του Πόρτο Αλέγκρε, της γνωστής "ακαδημίας" κ.ο.κ.), Μεσσηνίας (no comments...), Αλεξανδρουπόλεως (της "ολυμπιακής φλόγας" κ.ο.κ.), Θεσσαλονίκης (διώκτης ομολογητών κληρικών, γνωστός για τις περί  ψευδοσυνόδου και οικουμενισμού δηλώσεις του), Σύρου (no comments), Αργολίδος (γνωστός εκτός των άλλων κατορθωμάτων του (παρουσίαση βιβλίου του πάπα) και για την κατάπτυστη επιστολή του προς το μητροπολίτη Πειραιώς...), Ύδρας (γνωστός για τη στάση του στο ζήτημα των Θρησκευτικών, που απέσπασε τα εύσημα του κρημνιστή υπουργού Γαβρόγλου και για τα μετ αυτού ουζάκια...), Μεσογαίας (διέψευσε τις προσδοκίες μας στο προαναφερθέν θέμα των Θρησκευτικών θέτοντας στο ίδιο σακκί τους θεολόγους της ΠΕΘ με τους καιρίτες).

Ποιον αγωνιστικό λόγο να αρθρώσουν οι αγαπολόγοι, σχεσιολόγοι και προσληψιολόγοι επίσκοποι και ιερείς (έχουν επικίνδυνα πληθυνθεί  οι τελευταίοι στις μέρες μας);

Μονοδιάστατα μιλάνε για την αγάπη του Θεού και έτσι γίνονται αρεστοί στα συστημικά ΜΜΕ και την ευκολόπιστη και ευεξαπάτητη νεολαία (θα δώσουν φρικτό λόγο εν ημέρα κρίσεως γι αυτήν τους τη στάση). Κάποιος, μάλιστα, από τους τελευταίους (ιδιαιτέρως αγαπητός στη νεολαία) ισχυρίστηκε  σε ομιλία του ότι η ιερά αγανάκτηση συνιστά "αντιεκκλησιαστική συμπεριφορά", ποινικοποιώντας, κατ αυτόν τον τρόπο, την αγωνιστική διάθεση του πιστού λαού!

Χωρίς ίχνος ευθύνης, τις ιδεοληψίες τους λανσάρουν τεχνηέντως αλλά  αυθαιρέτως και αναποδείκτως ως εκκλησιαστικά και θεολογικά θέσφατα! 

Διαφοροποιούνται, συνεχώς, από τα παραδεδεγμένα και έχουν εισαγάγει το δαιμονικό, κοσμικό πνεύμα, βαθέως εντός του εκκλησιαστικού σώματος.

Επομένως, παραλλήλως προς την επιβεβλημένη κριτική των αντιχρίστων και αμοραλιστών πολιτικών εξουσιαστών κάποια βέλη, αγαπητοί διοικούντες τα σωματεία, θα πρέπει να τοξευθούν και προς την πλευρά των εκκλησιαστικών προσώπων για τη βοώσα και κράζουσα αφωνία και απραξία τους. Στο κάτω-κάτω, οι πρώτοι είναι συνεπείς προς την ολέθρια ιδεολογία τους και στοιχούνται με τις επιταγές της (ασχέτως εάν δρούν σε καταφανή αντίθεση προς το Σύνταγμα και προς το φρόνημα και τη θέληση της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού). Οι δεύτεροι, όμως, αποτελούν, διά της όλης στάσεώς τους εν προκειμένω, καρικατούρες επισκόπων, μονάχα θρόνων διάδοχοι, ουχί, όμως, και τρόπων μέτοχοι ομολογητών και αγωνιστικών επισκοπικών μορφών του παρελθόντος.

Καλό, λοιπόν, θα προκύψει εάν παύσουμε να αφήνουμε συνεχώς στο απυρόβλητο τους εντός των τοιχών ενόχους και προδότες της αποστολής τους, ειδικά σε τόσο μείζονα ζητήματα, όπως αυτό του προσφάτου α-νόμου νόμου!

"Ο κόσμος το χει τούμπανο", αναφορικά με τη στάση της επισήμου Εκκλησίας απέναντι στη νομοθετική επιδρομή των αντιχρίστων πολιτικών αρχόντων, αγαπητοί κύριοι διοικούντες!

ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ


ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ

Των Ὀρθόδοξων Χριστιανικών Σωματείων Ἀθηνῶν
=====

Μέ θλίψη καὶ ἀγανάκτηση δεχθήκαμε τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν τήν εἴδηση τῆς ὑπερψήφισης τοῦ νομοσχεδίου γιά τήν ἀναδοχή παιδιῶν ἀπό ὁμόφυλα ζευγάρια. 

Ὁ νόμος αὐτός, πού ἀποτελεῖ συνέχεια τοῦ ἄλλου περί σύναψης συμφώνου συμβίωσης ὁμοφυλοφίλων καί πρόδρομο τῆς ἀναγνώρισης τοῦ γάμου μεταξύ τους καί τῆς υἱοθεσίας ἐκ μέρους τους, ὄχι μόνο διαλύει κάθε ἔννοια φυσικῆς δομῆς τῆς οἰκογένειας, ἀλλά ἐπιπλέον στρέφεται ἐναντίον τῆς παιδικῆς ἀθωότητος. Ἀποτελεῖ ἐπίσης συνέχεια τῆς προκλητικῆς περιφρόνησης τῆς λαϊκῆς βούλησης ἀπό ὅσους τόν ψήφισαν.

Μέ τόν νόμο αὐτόν ἀθῶες παιδικές ὑπάρξεις γίνονται ἄβουλα ἀθύρματα σέ ἐνδεχόμενες ἄνομες ὀρέξεις ἀνθρώπων πού ἐπιμένουν νά νομιμοποιοῦν τίς διαστροφικές τους τάσεις. Ἐπιπλέον – καί τό κυριότερο – καταδικάζονται νά ζοῦν σέ «οἰκογένειες» πού μόνο πληγές, πόνο και αρνητικά πρότυπα διάλυση μποροῦν νά προσφέρουν στίς παιδικές τους ψυχές, καθώς τούς στεροῦν τό πρωταρχικό δικαίωμα νά ἀπολαμβάνουν ἀπό κοινοῦ τό μητρικό χάδι και μέ τήν πατρική ἀσφάλεια. Ἡ ἔλλειψη ἀνδρικοῦ καί γυναικείου προτύπου στήν οἰκογένεια, πατρικοῦ καί μητρικοῦ, προξενεί συνιστᾶ πνευματική ἀναπηρία γιά στά παιδιά, καθώς κολοβώνει ανατρέπει τήν ἰσόρροπη καί ἁρμονική ψυχοσωματική τους ἀνάπτυξη. Πῶς, ἀλήθεια, θά ἀπευθύνεται τό παιδί πρός τούς γονεῖς του τοῦ ἰδίου φύλου; Μέ τί προσφώνηση; Καί τί σωρεία ψυχολογικῶν τραυμάτων θά ἐπιφέρει στήν ψυχή τοῦ παιδιοῦ ἡ ἀγωγή του μέσα σέ τέτοιες «οἰκογενειακές» συνθῆκες; Ποιός θά ἀναλάβει ἀργότερα, μετά τήν ἐνηλικίωσή του, νά τό ἀποζημιώσει γιά τή βαρύτατη ἠθική καί ψυχολογική βλάβη πού θά ἔχει ἤδη ὑποστεῖ; Οἱ τραγικές ἐμπειρίες παιδιῶν πού μεγάλωσαν σέ ὁμόφυλα ζευγάρια, κυρίως στίς ΗΠΑ, διαψεύδουν τούς ἀντίθετους ἰσχυρισμούς.

Τό ἐπιχείρημα ὅτι μέ τόν τρόπο αὐτό ἀποφεύγεται ἡ ἱδρυματοποίηση τῶν παιδιῶν εἶναι εὐτελές. Ἡ ἀνάπτυξη τῶν παιδιῶν σέ σύγχρονες παιδικές στέγες μέ ὅλη τήν προβλεπόμενη σχετική στήριξη ἀπό εἰδικούς τῆς ψυχικῆς ὑγείας, παιδοψυχιάτρους καί κοινωνικούς λειτουργούς, δέν ἀφήνει στίς ψυχές τῶν παιδιῶν τραύματα ἔλλειψης στοργῆς καί φροντίδας καί συμπτώματα ἱδρυματισμοῦ, ὅπως συνέβαινε παλαιότερα. Ἀντιθέτως ἡ ἐπίγνωση στό παιδί ὅτι ζεῖ σέ οἰκογενειακό περιβάλλον τοῦ δημιουργεῖ ἀθεράπευτα ὄχι μικρά ψυχολογικά προβλήματα ὅταν ἡ ἀπουσία κάποιου γονεϊκοῦ προτύπου, πατρικοῦ ἤ μητρικοῦ, ὑποκαθίσταται ἀπό γονέα τοῦ ἰδίου φύλου. Ποιός εἶναι ἐδῶ γιά τό παιδί ὁ πατέρας καί ποιός ἡ μητέρα του; Ἄλλωστε, ὑπάρχουν πάρα πολλά ἑτερόφυλα ζευγάρια που ἐπιθυμοῦν διακαῶς νά ἀναδεχθοῦν καί ἐν τέλει νά υἱοθετήσουν παιδί, καί δέν τούς δίνεται ἡ δυνατότητα, εἴτε λόγῳ περιορισμένου ἀριθμοῦ παιδιῶν, εἴτε λόγῳ γραφειοκρατίας.

Γιά τούς λόγους αὐτούς θεωροῦμε τόν ψηφισθέντα νόμο παράνομο, ἐπαίσχυντο καί ἐπικίνδυνο. Με βάση τα παραπάνω, αφενός, δηλώνουμε ὅτι μέ κάθε ἔννομο μέσο θά ἀγωνιστοῦμε γιά τήν κατάργησή του, καθότι αὐτός καταργεῖ αφαιρεί πρωταρχικό δικαίωμα στήν ποιότητα ζωῆς τοῦ παιδιοῦ καί αφετέρου καλοῦμε ὅλους τούς εὐαισθητοποιημένους συμπολίτες μας νά συμπράξουν.

Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν:
1.) Ενωμένη Ρωμηοσύνη (Ε.ΡΩ.),
2.) Ένωση Επιστημόνων Γυναικών,
3.) Εστία Πατερικών Μελετών,
4.) Μητέρες Επιστήμονες Πολύτεκνες,
5.) Μουσική Συντροφιά,
6.) Πανελλήνια Ένωση Γυναικών,
7.) Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Π.Ε.Θ.),
8.) Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων (Π.Ε.ΦΙ.Π.),
9.) Πανελλήνιος Ένωσις Γονέων «Ἡ Χριστιανική Αγωγή» (ΓΕΧΑ),
10.) Πανελλήνιος Ορθόδοξος Ένωση (Π.Ο.Ε.),
11.) Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (ΠΑ.ΣΥ.Β.Α.),
12.) Σύλλογος «Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης»,
13.) Σύλλογος Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Δράσεως «Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ»,
14.) Σύνδεσμος Ορθοδόξων Γυναικών Ευρώπης,
15.) Συντονιστική Φοιτητική Ένωση, Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (Σ.Φ.Ε.Β.Α.),
16.) Χριστιανική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών (Χ.Ε.Ε.Λ.),
17.) Χριστιανική Ένωση Επιστημόνων (Χ.Ε.Ε.),
18.) Χριστιανική Φοιτητική Δράση (Χ.Φ.Δ.),
19.) Χριστιανική Φοιτητική Ένωση (Χ.Φ.Ε.),
Σύλλογοι που υποστηρίζουν τις προσπάθειες:
20.) Aνωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος

ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΤΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ


Το στόμα της Θεολογίας ο εγκυρότερος ερμηνευτής του Ευαγγελίου όλων των αιώνων, ο μεγαλύτερος ρήτορας της Ελληνικής Γραμματείας, ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, πάλιν και πολλάκις μιλά για την σημασία της μετάνοιας, που αφορά κάθε χριστιανό μέχρι το τέλος της ζωής του.

ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ Γ΄


ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Ούτε Άγία, ούτε Μεγάλη, ούτε Σύνοδος 

Γ΄


Της Σύναξης Ορθόδοξων Κληρικών και μοναχών

=====

Συνοδική απόρριψη της «Συνόδου»

Η Σύνοδος της Κρήτης έχει απορριφθεί από την εκκλησιαστική συνείδηση, την οποία εκφράζουν οι συνοδικές αποφάσεις τεσσάρων Πατριαρχείων που εκπροσωπούν το 70% του Όρθοδόξου λαού (σημ. 1, σ. 708-722, σημ. 5).

Πατριαρχείο Άντιοχείας: 

«Θεωρεί την Συνάντηση της Κρήτης ως μία προκαταρκτική Συνέλευση της Πανορθοδόξου Μεγάλης Συνόδου. Αρνείται την απόδοση του συνοδικού χαρακτήρα σε οποιανδήποτε ορθόδοξη συνέλευση, στην οποία δεν συμμετέχουν όλες οι Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες.

Η Εκκλησία της Αντιοχείας, επομένως, αρνείται την ονομασία της Συνελεύσεως της Κρήτης ως “Μεγάλης και Πανορθοδόξου Συνόδου” ή “Μεγάλης και Αγίας Συνόδου”. Όλες οι αποφάσεις, αλλά και όλα όσα εκδόθηκαν από τη Συνέλευση της Κρήτης δεν δεσμεύουν καθ' οιονδήποτε τρόπο το Πατριαρχείο Αντιοχείας» (απόφαση Συνόδου Ιεραρχίας 27.6.16)!

Πατριαρχείο Ρωσίας: 

«Η γενομένη στην Κρήτη Σύνοδος είναι αδύνατο να θεωρείται Πανορθόδοξη ούτε τα έγγραφα τα οποία ενέκρινε αποτελούν έκφραση της πανορθοδόξου ομοφωνίας περιλαμβάνουν ασαφείς και διφορούμενες διατυπώσεις, κάτι το οποίο δεν επιτρέπει να τα θεωρούμε ως υποδειγματική έκφραση των αληθειών της Ορθοδόξου πίστεως και της Παραδόσεως της Εκκλησίας» (απόφαση Συνόδου Ιεραρχίας 2.12.17)!

Πατριαρχείο Βουλγαρίας: 

«Η Σύνοδος της Κρήτης δεν είναι ούτε Μεγάλη, ούτε Πανορθόδοξη: 
1.) Λόγω της μη συμμετοχής σε αυτήν μιάς σειράς Ορθοδόξων Εκκλησιών εξαιτίας οργανωτικών και θεολογικών λαθών που υπήρξαν κατά την προετοιμασία της, 
2.) Η προσεκτική μελέτη των κειμένων που εγκρίθηκαν από τη Σύνοδο της Κρήτης οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κάποια από αυτά περιέχουν θέσεις αντίθετες με την Ορθόδοξη Εκκλησία, τη δογματική και κανονική παράδοση της Εκκλησίας, το πνεύμα και το γράμμα των Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, 
3.) Απαιτείται περαιτέρω θεολογική συζήτηση και επεξεργασία των κειμένων ώστε να διορθωθούν ή να αντικατασταθούν με νέα που θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα και την παράδοση της Εκκλησίας» (απόφαση Συνόδου Ιεραρχίας 15.11.16).

Πατριαρχείο Γεωργίας: 

«Οι αποφάσεις και τα κείμενα της Συνόδου της Κρήτης δεν είναι δεσμευτικά για την Εκκλησία. Είναι απαραίτητη η διόρθωση σε σημεία ή και η πλήρης αντικατάσταση των κειμένων της Συνόδου της Κρήτης. Για τούτο είναι απαραίτητο να μελετήσουν και να εκφράσουν τις θέσεις και ανησυχίες τους θεολόγοι και κληρικοί της Εκκλησίας» (απόφαση Συνόδου Ιεραρχίας 22.12.16).

Πολλοί Άρχιερείς που συμμετείχαν την αμφισβητούν: Ο Μητροπολίτης Μπάτσκας Ειρηναίος (Έκκλησία Σερβίας) σημειώνει: «Περί της νεωστί θριαμβευτικώς μέν, ουχί δέ καί κατά πάντα πειστικώς ληξάσης εν Κολυμπαρίων Κρήτης “Αγίας και Μεγάλης Συνόδου” της καθ' ημάς Έκκλησίας, ήδη μη αναγνωριζομένης ως τοιαύτης υπό των απουσιασασών Εκκλησιών, χαρακτηριζομένης μάλιστα υπ' αυτών ώς “συνελεύσεως εν Κρήτη”, υπ' αμφισβήτησιν τιθεμένης και υπό πλείστων συμμετασχόντων εν αυτή ορθοδόξων αρχιερέων»!

Τέλος, η ζώσα εκκλησιαστική και θεολογική συνείδηση δίνει τη χαριστική βολή μέ τό νά στέκεται πλέον παγερά αδιάφορη μπροστά στο “μεγάλο”, δήθεν, γεγονός της “Πανορθοδόξου”. 

Ο εκ των υπερασπιστών της Συνόδου Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος αναγκάζεται να ομολογήσει: «Το πλέον ανησυχητικό όμως είναι ότι η μετασυνοδική αυτή πραγματικότητα επιβεβαιώνει το γεγονός ότι ελάχιστοι ακαδημαϊκοί θεολόγοι και ακόμη λιγότεροι επίσκοποι πλέον ασχολούνται με τα ιδιαίτερα θέματα της Συνόδου, ίσως γιατί η ίδια η θεματολογία της Συνόδου θεωρείται, προϊόντος του χρόνου, ως ανεπίκαιρη. Δέν θα ήταν επίσης υπερβολή να ειπωθεί ότι τελικά η υπόθεση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου διασώζεται στην επικαιρότητα χάρις στην κριτική, την οποία ασκούν οι λεγόμενοι φονταμενταλιστικοί κύκλοι»! (σημ. 7). 

Ό Μητροπολίτης Μπάτσκας Ειρηναίος σημειώνει: 
«Φοβούμαι ότι θα μνημονεύηται εν τη μελλοντική ιστορία της Εκκλησίας ή Σύνοδος της Κρήτης, ως περιφερειακή Σύνοδος των μετασχουσών εν αυτη Εκκλησιών, άνευ σημαντικοτέρας ακτινοβολίας και επιδράσεως» (σημ. 5, σ. 648)!

Άν θέλουν οι αρμόδιοι να είναι στοιχειωδώς σοβαροί, θά πρέπει να σταματήσουν το παραμύθι περί «Πανορθοδόξου» Συνόδου!

Wednesday, May 30, 2018

ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ;


ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Παναγιώτατε! Ακροάσθε της φωνής του ποιμνίου σας στην Αμερική; Διαβάσατε το σημερινό ρεπορτάζ του ιστολογίου “Καλάμι”, που παραθέσαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση, για να αντιληφθείτε ότι παίζετε με την φωτιά και προξενείτε μεγάλο κακό στην Εκκλησία, στην Ομογένεια, αλλά και στο Οικουμενικό Πατριαρχείο;

Όπως γνωρίζετε, Παναγιώτατε, το ιστολόγιο “Καλάμι” έχει πολύ σπάνια ενημέρωση και πρόσβαση σε πηγές που οι πολλοί αγνοούμε.

Οι διαχειριστές του έχουν, επίσης, μοναδική ικανότητα να γράφουν λακωνικά, αλλά περιεκτικά and to the point. Πάντοτε!

Ως εικός έχει πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα και -το κυριώτερο- επηρεάζει -πολλές φορές- αποφασιστικά τις εξελίξεις.

Το παρακουθώ πάντοτε προσεκτικά για να ενημερώνομαι, αν και όταν αναφέρεται σε εκκλησιαστικά θέματα, έχει απόψεις -πολλές φορές-, με τις οποίες δεν μπορώ να συμφωνήσω. Το ίδιο συμβαίνει, με ορισμένες θέσεις, που εκφράζει το σημερινό ρεπορτάζ.

Παναγιώτατε, τα πράγματα έφτασαν μέχρις εδώ, εξαιτίας των προσωπικών παγκάκιστων επιλογών σας. 

Γι’ αυτό ήρθε η ώρα να πάρετε συγκεκριμένες καθοριστικές αποφάσεις, για το καλό της Αρχιεπισκοπής, της Ομογένειας, αλλά και του Πατριαρχείου.

Αυτά που επιβάλλεται να γίνουν -και μάλιστα αμέσως- είναι τα ακόλουθα:

1.) Να σταματήσετε τον ανελέητο πόλεμο και τον στυγνό εκβιασμό σε βάρος του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου.

2.) Ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος χαίρει άκρας υγείας και οι Ιεροί Κανόνες δεν σας επιτρέπουν να τον εξωθείτε και να τον εκβιάζετε να παραιτηθεί.

3.) Το οικονομικά της Αρχιεπισκοπής και του Φαναρίου πρέπει να είναι διάφανα και εσείς προσωπικά να σταματήσετε τα οικολογικά συνέδρια και τα ατέλειωτα ταξιδάκια, για να προωθήσετε τον Οικουμενισμό και την εκκοσμίκευση.

4.) Τα έξοδα του Πατριαρχείου θα μειωθούν δραστικά, αν δώσετε τέρμα στις ατέλειωτες Οικουμενιστικές ασχημίες, που επιδίδεστε από το πρωί μέχρι το βράδυ 24/7/365, προς μείζονα κατασκανδαλισμό του ποιμνίου σας.

5.) Να μεταθέσετε -χωρίς χρονοτριβή- τον Σεβ. Σικάγου Ναθαναήλ στο Φανάρι, για να διδάσκει στην Θεολογική Σχολή της Χάλκης, η οποία -κατά τα λεγόμενά σας- φαίνεται ότι θα ανοίξει σύντομα. Στην δε Μητρόπολη Σικάγου να εκλέξετε κληρικό με φόβο Θεού και ιεραποστολικό ζήλο.

6.) Να βεβαιωθείτε ότι στο μέλλον δεν θα ξαναχειροτονηθεί διαβεβλημένος ή Οικουμενιστής ή νεωτεριστής κληρικός. Γι' αυτό είναι επιτακτικό να καλέσετε, από την Ελλάδα, παραδοσιακούς κληρικούς -με φόβο Θεού-, για να εμπνεύσουν -με την κατά Χριστόν διακονία και πολιτεία τους- το ποίμνιο της Εκκλησίας.

7.) Ευχόμαστε εκτενώς προς τον Κύριο να σας φωτίσει να ενεργήσετε κατά Θεόν, Παναγιώτατε.