Thursday, April 26, 2018

ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΣΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ” ΤΗΣ 23ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018


ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΣΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ” ΤΗΣ 23ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Μόλις παρέλαβα φωτοτυπία άρθρου του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη, το οποίο -μέχρι τώρα- είχα υπόψη μόνον, από όσα καταγράφει η πρώτη σελίδα του “Ορθοδόξου Τύπου” της (23/2/2018)

Το άρθρο με προβλημάτισε για τους ακόλουθους λόγους.

1.) Ο σεβαστός Γέρων των Εξαχρείων είναι φανερόν ότι βάζει σε θανάσιμο κίνδυνο την ψυχή του, επειδή εμμένει απαρασάλευτα στις Μακρακιστικές και Παποκαισαρικές πλάνες του και στην καταπάτηση των Ιερών Κανόνων των Οικουμενικών Συνόδων, οι οποίοι αυστηρά και επί ποινή καθαιρέσεως, απαγορεύουν στους κληρικούς να εμπλέκονται σταις του βίου πραγματείαις.

2.) Οι επί σειράν ετών εκκλήσεις μου να αναθεωρήσει τις κακοδοξίες του και να τερματίσει την καταπάτηση των Ιερών Κανόνων πέφτουν δυστυχώς στο κενό.

3.) Όχι μόνον πέφτουν στο κενό, αλλά και τον εξαγριώνουν σε βαθμό, που απειλεί -κατά τη λαική φράση- θεούς και δαίμονες. 

Απειλεί με μηνύσεις και δίκες, προαναγγέλλει άλλες δίκες αυτό το μήνα, για τις οποίες δεν έχω την παραμικρή πληροφόρηση, προαναγγέλλει καταγγελίες σε βάρος μου στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής και στην Εκκλησία της Κύπρου κτλ..

4.) Παράλληλα ψεύδεται ασύστολα, για θέματα που αφορούν τον ίδιο, σε βαθμό που μένει κανείς εμβρόνητος, ενώ δεν διστάζει να με συκοφαντήσει ασύστολα. 

Κάνει τεράστιο λάθος ο σεβαστός π. Βασίλειος, αν νομίζει ότι θα τον ακολουθήσω στην πορεία ολέθρου που ακολουθεί. Με κάθε σεβασμό, τιμή και αγάπη, προς το σεπτό του πρόσωπο, θα επισημαίνω τα λάθη, τις κακοδοξίες και τις παραβάσεις των Ιερών Κανόνων, χωρίς να του ανταποδίδω τα ίσα. Σε τελευταία ανάλυση ο καθένας έχει το επίπεδό του. Αλίμονον, αν επέτρεπα στον εαυτό μου να συμπεριφερθεί όπως συμπεριφέρεται ο σεπτός π. Βασίλειος.

Θέτω υπόψη του σεβαστού Πρωτοπρεσβύτερου τα εξής:

1.) Αν εξακολουθεί να πιστεύει ότι οι μεταξύ μας θεολογικές διαφορές πρέπει να επιλυθούν στα πολιτικά δικαστήρια, να μου κάνει μήνυση σε δικαστήριο των ΗΠΑ, όπου και η μόνιμη κατοικία μου, για να μπορέσω να παρεβρεθώ στη δίκη και να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Ούτε την οικονομική ευχέρεια να ταξιδέψω έχω, ούτε να μισθώσω δικηγόρο στην Αθήνα μπορώ. Όταν μηνύεις κάποιο τον μηνύεις στον τόπο της διαμονής του και στον τόπο, που έγινε το -κατά την άποψή σου- αδίκημα, για να δικαστεί βάσει των νόμων που ισχύουν στον τόπο της διαμονής του. Στην προκειμένη περίπτωση στη Νέα Υόρκη.

2.) Η καταγγελία που αναφέρει ότι θα μου κάνει στην Εκκλησία της Κύπρου, είναι τουλάχιστον ακατανόητη. Ως καλώς γνωρίζει ο σεβαστός Γέρων Βασίλειος κατοικώ, για τα 24 τελευταία χρόνια, στη Νέα Υόρκη και -ως εκ τούτου- είμαι μέλος της Αρχιεπισκοπής Αμερικής. Όχι της Εκκλησίας της Κύπρου. Επομένως, ποιο νόημα έχει η τυχόν καταγγελία μου στην Εκκλησία της Κύπρου, η οποία -ως εικός- θα πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων μια καταγγελία που γίνεται σε βάρος κάποιου που δεν είναι καν μέλος Της;

3.) Αν ο σεβαστός π. Βασίλειος διαμφισβητεί την ορθότητα των θέσεων μου, του προτείνω -για πολλοστή φορά- να διεξαχθεί θεολογική συζήτηση για τα θέματα αυτά ταυτόχρονα από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου” και από το ιστολόγιό μου.

4.) Αν δεν επιθυμεί τη συζήτηση μπορεί κάλλιστα να μου κάνει μήνυση στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής, για να επιληφθεί του θέματος, όπου θα έχω τη δυνατότητα να εξηγήσω στους αρμόδιους τις θέσεις μου και να αποδείξω το έωλον των καταγγελιών του.

5.) Αυτό, όμως, που δεν μπορώ να κάνω, που δεν μου επιτρέπεται να κάνω, που δεν με θέλει ο Χριστός να κάνω, και το οποίο δεν θα κάνω, είναι αυτό που ζητά, στην ουσία, ο π. Βασίλειος: Τουτέστιν να μην τον ελέγχω -καθηκόντως- για τις κακοδοξίες που διατυπώνει και να μη καταγγέλλω τις -κατά συρροήν- δεινές παραβάσεις των Ιερών Κανόνων που μετέρχεται.

6.) Θέλω να διαβεβαιώσω τον σεβαστό Γέροντα ότι τον συγχωρώ -εκ μέσης καρδίας- για όσα συκοφαντικά και κακοήθη εξέβρασε σε βάρος μου η παφλάζουσα, από εμπάθεια και εκδικητικό μένος, καρδία του. Θέλω να τον διαβεβαιώσω ότι προσεύχομαι θερμά να τον φωτίσει ο Θεός να αποπτύσει τις κακοδοξίες του και να μετανοήσει, για να μη χάσει την ψυχή του, η οποία -προφανώς- διατρέχει θανάσιμο κίνδυνο.

7.) Τέλος στοιχειωδώς έντιμο είναι, εκ μέρους του, να ομολογήσει, πρώτα στον εαυτό του και στη συνέχεια δημόσια, ότι ο πραγματικός λόγος του ασίγαστου πάθους και της λύσσας που τρέφει εναντίον μου, είναι καρπός της πολεμικής, που -καθηκόντως- ασκώ στο Μακρακιστικό και Παποκαισαρικό κόμμα “Κοινωνία”, που ίδρυσε και κατευθύνει από τα παρασκήνια, και το οποίο οφείλει να διαλύσει πάραυτα και αμελλητί, για να εξιλεωθεί απέναντι στο Θεό.

1 comment:

  1. Πρό πάντων κ. Τελεβάντο , πρέπει νά διαλύσουμε κάθε υποψία , οτι ο π. Βολουδάκης έχει κάποια σχέση μέ εκείνο τό εμετικής κολακείας κείμενο,  που κυκλοφόρησε στό διαδίκτυο , απευθυνόμενο πρός τον τραγικό αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ! Πώς είναι δυνατόν ! Αποκλείεται  κάποια γλώσσα  και μάλιστα ιερέως  νά μετέλθει  αυτή την κολακεία  ! Ο π. Βολουδάκης επαίρεται για την πολυχρόνια θητεία του κοντά στόν π. Μάρκο Μανώλη . Δεν είναι δυνατόν νά μήν πήρε κάτι από την ευθύτητα , την διάφανη απλότητα , την γενναιότητα , από την αρετή ενός αγίου ! Ακόμα και η υπογραφή του νά υπάρχει κάτω από ένα τέτοιο κείμενο , εγώ θα πιστεύω οτι είναι απλά πλαστογραφία . Μήπως ήταν πρωταπριλιά και στον Ιερό Ναό αγίου Νικολάου Πευκακίων τιμούν αυτή την ημέρα κάποια αγία πρωταπριλιά ; Μήπως οι οικουμενιστές καθιέρωσαν και ημέρα εορτής του ψεύδους  ;  Ίντριγκες ,  παρασκήνια .....Πρόσεξε,   σεβαστέ πάτερ ,  όλες οι θεούσες  δεν   είναι  βλήματα , νά τους φυτεύεις στό μυαλό  ό.τι  εσύ θέλεις   Αυτοπροσώπως ο π. Μάρκος Μανώλης  διευθύνει τον Ορθόδοξο Τύπο ή δια  αντιπροσώπου ;  Πάψε νά  πουλάς  την ίδια κολακεία  και στούς κατά πάσα πιθανότητα  απλοικούς ανθρώπους  του Δ. Σ.  της εφημερίδος , οτι δηλαδή είναι αναντικατάστατοι  και νά μήν φύγει η εφημερίδα από τά χέρια τους.....  . Νά φύγει και νά πάει πού ! Χειρότερα χέρια από τά δικά σου δέν υπάρχουν !  Κάτι  κυκλοφορεί  στό διαδίκτυο οτι  ο Ρασπούτιν  ήταν άγιος !  Μπροστά στίς  δικές σου   ραδιουργίες  ο Ρασπούτιν μοιάζει για άγιος !

    ReplyDelete