Saturday, September 30, 2017

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ



ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Από το γνωστό οικουμενιστικό ιστολόγιο της Πάτρας παραθέτουμε διάφορα σχόλια σε βάρος του Σεβ. Ναυπάκτου, για να θαυμάσουν οι αναγνώστες το μέγεθος της κακοήθειας των Οικουμενιστών, οι οποίοι δεν ορρωδούν να κατασπαράξουν όποιον δεν είναι Οικουμενιστής και θιασώτης της Συνόδου της Κρήτης. 

1.) Οι σχολιαστές κατηγορούν τον Σεβ. Ναυπάκτου επειδή μίλησε δημόσια για τα μαθήματα που διδάσκει σε Θεολογική Σχολή των ΗΠΑ που ανήκει στην Αντιοχειανή δικαιοδοσία και καταγγέλλουν τον Σεβασμιώτατο ότι δήθεν αυτοπροβάλλεται εγωιστικά κάτι που δεν συνάδει με το πνεύμα της Ορθοδοξίας.

Ρωτούμε τους Οικουμενιστές: Δεν μπορούν να βάλουν ένα καλό λογισμό; Γιατί δεν σκέφτηκαν το λόγο που ο Σεβ. Ναυπάκτου δημοσιοποίησε ότι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές της Σχολής διδάσκονται ορθόδοξη θεολογία χωρίς οθνείες επιδράσεις; Ως γνωστόν οι Αντιοχειανοί είναι οι χειρότεροι Οικουμενιστές που υπάρχουν. Σκέτοι Ουνίτες. Ούτε κατά προσέγγιση δεν πλησιάζουν οι Φαναριώτες και οι Μοσχοβίτες τις οικουμενιστικές επιδόσεις των Αντιοχειανών. Πήγε, λοιπόν, ο Σεβ. Ναυπάκτου μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον και δίδαξε ορθόδοξη θεολογία. Ρωτώ κάθε καλόπιστο άνθρωπο: Ποιο είναι το πρόβλημά μας; Γιατί είναι αυτοπροβολή και όχι αγγελία χαράς για τους Ορθόδοξους όσα ανέφερε ο Σεβ. Ναυπάκτου για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Σχολής;

2.) Το δεύτερο σημείο που θίγουν οι σχολιαστές είναι ότι ο Σεβ. Ναυπάκτου δημοσιοποίησε τα μηνύματα που του έστελλε μια ηθοποιός που κοιμήθηκε πρόσφατα. Αλλά γιατί δεν πρόσεξαν τον λόγο που το έκανε ο Σεβασμιώτατος, που δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι ήθελε να προβάλει την κεκοιμημένη σαν μια ασκήτρια στον κόσμο που έζησε σε απόλυτη φτώχεια χωρίς να δέχεται ανθρώπινη παρηγοριά; Για ποιο λόγο, αντί να θαυμάσουν οι Οικουμενιστές το ήθος της εξαίρετης αυτής γυναίκας, βρήκαν την αφορμή να διασύρουν τον Σεβ. Ναυπάκτου και ενέπλεξαν ακόμη και τον πατέρα της ηθοποιού στα σχέδιά τους, χωρίς να υπολογίζουν τον πόνο που προκαλούν στον άνθρωπο;

3.) Το τρίτο σημείο που θίγουν οι σχολιαστές είναι το ότι ο Σεβ. Ναυπάκτου δεν έχει ορθόδοξο φρόνημα επειδή (άκουσον! άκουσον!) είναι αντιοικουμενιστής και εχθρός της κακόδοξης Συνόδου της Κρήτης.!!! 

Διερωτώμαι! Τόσο ανόητοι είναι οι Οικουμενιστές, ώστε νομίζουν ότι εκθέτουν τον Σεβασμιώτατο επειδή τον καταγγέλλουν ότι προμαχεί για τις αλήθειες της πίστης μας;

Σκότισε την ασύνετη καρδία τους ο διάβολος και προσπαθούν να διασύρουν με τα πιο ποταπά επιχειρήματα ένα ακατηγόρητο ιεράρχη, ένα σπουδαίο θεολόγο και ένα ομολογητή αρχιερέα.

Αν νομίζουν ότι εκθέτουν τον Σεβασμιώτατο με αυτές τις κακοήθειες πλανώνται πλάνην οικτράν.

Παραθέτουμε στη συνέχεια τα σχόλια που μας έδωσαν την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο θεολογικός Άτλας του Ορθοδοξισμού φαίνεται να αγνοεί τη διάκριση που εκτός από αρετή, είναι και γνώρισμα στοιχειώδους κοινωνικής ευπρέπειας, και εκθέτει στο πάντα πρόθυμο να ελεεινολογεί και απρόθυμο να συμπαρασταθεί χριστιανικό κοινό τις εκμυστηρεύσεις μιας πονεμένης ψυχής. Είναι της μόδας αυτή η ποιμαντική που περιπτωσιολογεί ακόμη και με εμπειρίες από την εξομόλογηση. Οι πνευματικά φτασμένοι ποιμένες αρέσκονται να εκθέτουν σε ομόφρονά τους ακροατήρια τους ευάλωτους πιστούς διακωμωδώντας την άγνοιά τους, τις παρανοήσεις τους, τα πάθη τους, λες και δεν έχουν κάποια ευθύνη και οι πρώτοι για όλα αυτά. Μόνο που ο Ναυπάκτου το κάνει επώνυμα και αυτό καταντά σχεδόν χυδαίο, ενώ θα μπορούσε να έχει και ποινικές διαστάσεις. Τέλος πάντων, μπορεί να έχασε το μέτρο στην προσπάθεια ανάδειξης ενός σύγχρονου παραδείγματος θεουμένου προσώπου με σαλότητα που η θεολογική του οξύνοια διείδε στη μακαρίτισσα.
19 Σεπτεμβρίου 2017 - 4:32 μ.μ.

Ο/Η Αθανάσιος Ι. Καλαμάτας είπε...

Ακόμη μια περίπτωση ιεράρχη, ο οποίος κάπου έχει χάσει το μέτρο και τη διάκριση, όπως σωστά επισημάνει ο πρώτος σχολιαστής. Αρκετοί, πάντως, είναι εκείνοι που ενώ κάποτε είχαν θετική εικόνα για τον Σεβ. Ναυπάκτου, σήμερα διαψεύδονται με τα κατά καιρούς γραφόμενά του, όπως λόγου χάριν τα κείμενά του για το μάθημα των Θρησκευτικών (μτΘ)
19 Σεπτεμβρίου 2017 - 7:44 μ.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς αυτός ο ιστότοπος αποτελεί φωτεινή εξαίρεση στη γενικότερη παράκρουση που ζούμε.
Οι εισηγήσεις του Ναυπάκτου τουλάχιστον για τα θρησκευτικά και την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο ήταν έτσι έτσι και αλλιώς λαϊκίστικων προδιαγραφών και θλιβερού περιεχομένου. Δεν πίστευα όμως στα μάτια μου διαβάζοντας τα όσα έγραψε και δημοσίευσε για την κ. Γεωργία Αποστόλου. Πως περιμένει να το χαρακτηρίσει κάποιος αυτό το κείμενο άραγε; Τι να πούμε τώρα; Πως θα ασχοληθεί έστω τύποις η Σύνοδος; Εδώ δεν κουνήθηκε σε τόσα και τόσα μ' αυτό θα ασχοληθεί! Αυτή είναι η στάθμη της Ιεραρχίας μας.
Μεγάλο λάθος τελικά της κοπέλας να απευθυνθεί σ' αυτόν αλλά που να ξέρει.
Αλίμονό μας. Ας αναπαύσει ο Θεός την κοπέλα.
20 Σεπτεμβρίου 2017 - 12:01 π.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

12.01
"Μεγάλο λάθος τελικά της κοπέλας να απευθυνθεί σ' αυτόν αλλά που να ξέρει.
Αλίμονό μας. Ας αναπαύσει ο Θεός την κοπέλα."
κοιταξτε το εχουμε πει επανειλημμένως οι αγνες ψυχες ερχονται σε επαφη με τους εισηγητας της θεωσης ο Ναύπακτου είναι απ τους κατ εξοχην εκφραστες της ησυχαστικης θεολογιας μην ξεχνατε και το γνωστο βιβλιο του περι ορθόδοξης ψυχοθεραπείας (ουσιαστικα δοξολογηση του ασκητισμου-εγω κοντεψα να παθω καταθλιψη όταν το διαβασα.)
Δεν ζητούμε μονον ανάπαυσιν όπως οι ησυχαζοντες δια πλυσεως εγκεφαλου επεβαλλαν να ζητούμε -που κατεστρεψαν την εκκλησια-ζητουμε ανασταση και προπτωτικη αποκατασταση γι αυτην και προπτωτικη αποκατασταση για εμας που ειμαστε ακομα ζωντανοι (αθανασια) ώστε να συναντηθούμε ολοι και να συνεχισει ο η δημιουργικοτητα ο πολιτισμος ο γαμος εν ΘΕΩ (πανενθειστικα- ο θεος εντος των παντων μακρια από τον φρικωδη και βλασφημο δυι-δικο υπερβατισμο μακρια δηλ. από την καλογερικης προελευσης φρικωδη ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ της ανατολικης εκκλησιας των υπερμορφωμενων κεκαλυμμενων "ναυαγιων" ) . Τους υπολοιπους τους αφήνουμε στον εκθρησκευμενο αρρωστο (ψευδο)χριστιανισμο των "ιερων" κειμενων ("ουτοι εισι οι μετα των γυναικων ουκ εμολυνθησαν", "εισιν ως οι αγγελοι" "ει μετα της γυναικος η αιτια" κλπ). Τωρα δια την συνοδον των παρθενογεροντων τι να σας πουμε: εχει έναν τροπον να τα "λυνει" δια της μη ενασχολήσεως. Μου ερχεται στο νου μια συνεντευξη ενός ιερεως οπου ερωτειτο σε σχεση με καποιο "σκανδαλο"απο τα γνωστα του εκκλησιαστικου χωρου και ειχε πει το αμιμητο: ελυθη (το πρόβλημα) "πως?" (ρωτα ο δημοσιογράφος) και η απαντηση "μπηκε στο αρχειο". Εδώ δεν τολμουν η δεν θελουν (το εγραψα αλλου) να απαντησουν για την θεσιν της "φυσικης" εννοιας της ανισότητας -θεσιν εκφραζουσα την γνωστην ελιτοκρατιαν εις το ελλαδισταν(σε μελη της οποιας κατά καιρους μεταφερουν "κατ οίκον" ιερα κειμήλια προς "προσκύνησιν").
20 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:03 π.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πού το παράξενο; Ο άγιος Ναυπάκτου έχοντας χάσει προ πολλού την ιδιότητα να εκπέμπει φως, προσπαθεί πλέον να ετεροφωτισθεί δημοσιοποιώντας την εξομολόγηση ενός προσώπου με δημόσια αναγνώριση.
Σημεία των καιρών; Ίσως.
Μπορεί όμως να είναι και αποτέλεσμα του γεγονότος ότι έχει απωλέσει την καθολική αναγνώριση ως θεολογικής αυθαιντίας!
21 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:46 π.μ.

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δὲν θὰ ἀναφερθῶ οὔτε κατ’ ἐλάχιστο στὸ θέμα τοῦ θανάτου τῆς ἠθοποιοῦ καθαυτό, τὸ θεωρῶ ἀπάνθρωπη τυμβωρυχία νὰ σχολιάζεται δημοσίως ὁ θάνατος ἑνὸς ἀνθρώπου τὴ στιγμὴ μάλιστα ποὺ ὁ ἴδιος ἐπεδίωκε, γιὰ τοὺς ὅποιους δικούς του λόγους, τὴν ἀφάνεια. Μόνο τὴν στάση τοῦ Μητροπολίτου Ναυπάκτου θέλω νὰ σχολιάσω ἐξ ἀφορμῆς τῆς ἐπιστολῆς του.

Συμφωνῶ ἀπολύτως μὲ τὰ ὅσα λέτε, ἀλλὰ δὲν ἀναφέρετε μιὰ πολὺ σημαντικὴ πτυχὴ τοῦ ὅλου θέματος καὶ ἐννοῶ τὴν προβολὴ ἢ μᾶλλον αὐτοπροβολὴ ποὺ ἐπιχειρεῖ ὁ Σεβ. Μητρ. Ναυπάκτου μέσα ἀπὸ αὐτὲς τὶς κινήσεις. Παρουσιάζεται ὡς ὁ εἰδικὸς πάνω στὰ θέματα τῆς νοερᾶς προσευχῆς, τῆς νήψης, τῆς ἡσυχαστικῆς παραδόσεως. Εἶναι ἀπορίας ἄξιον πότε ὁ Μητρ. Ναυπάκτου μόνασε ἢ ἀσκήτεψε καὶ προχώρησε στὴν νοερὰ προσευχὴ γιὰ νὰ τὸ διδάξει καὶ στοὺς ἄλλους. Καὶ ὅμως παρουσιάζει ἑαυτὸν ὡς τὸν μεγάλο διδάσκαλο ποὺ δίνει ἀπαντήσεις καὶ λύνει ἀπορίες. «Γκουρού», μοῦ φαίνεται τὸ λένε… Οἱ χρόνιες δικαστικὲς διαμάχες καὶ ἡ διάλυση, ἐν τέλει, τῆς Μονῆς Μεταμορφώσεως στὴ Ναύπακτο φρονῶ πὼς δὲν προάγουν οὔτε τὴν ἡσυχία, οὔτε τὴν νήψη, οὔτε τὴν νοερὰ προσευχή.
Δὲν θὰ κρίνω ἂν ὁ ἅγιος Ναυπάκτου εἶναι καλὸς θεολόγος, μπορεῖ πράγματι νὰ εἶναι. Ἀς ἀφήσει ὅμως τοὺς ἄλλους νὰ τὸ κρίνουν καὶ ἀς μὴν τὸ διαλαλεῖ παντοῦ ὁ ἴδιος μὲ κάθε εὐκαιρία, ὅπως τότε ποὺ πῆγε στὴν Ἀμερικὴ γιὰ νὰ διδάξει ὑποψηφίους διδάκτορες καὶ ἐκ τῶν ὑστέρων ἔδωσε τηλεοπτικὴ συνέντευξη (https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=8WFjn65k6ac) γιὰ νὰ αὐτοδιαφημιστεῖ. Δὲν ξέρω ἄν ὁ Μητρ. Ναυπάκτου διαθέτει Διδακτορικὸ ἢ σὲ τί γλῶσσα δίδαξε καὶ πῶς θὰ διορθώσει τὶς ἐργασίες τῶν φοιτητῶν, ἁπλῶς καὶ μόνον θὰ ἐπισημάνω ὅτι στὸν ἀκαδημαϊκὸ χῶρο τὸ ποῦ διδάσκει κάποιος καὶ ποιές εἶναι οἱ ἀκαδημαϊκές του ἐπιδόσεις καὶ διακρίσεις τὸ γράφει στὸ βιογραφικό του καὶ δὲν δίνει συνεντεύξεις δεξιὰ καὶ ἀριστερὰ γιὰ νὰ τὸ διαφημίσει. Στερεῖται ἀκαδημαϊκῆς καὶ οἱασδήτινος ἄλλης σοβαρότητος ὅλο αὐτό…
20 Σεπτεμβρίου 2017 - 11:09 μ.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Στὴν ἴδια συνάφεια κινεῖται καὶ ἡ ἐμμονὴ τοῦ Σεβ. Ἱεροθέου γιὰ τὴν Μεγάλη Σύνοδο. Συσχηματιζόμενος μὲ διαφόρους ἀκραίους ἢ καὶ γραφικοὺς ἡμιάγριους «Ταλιμπὰν τῆς Ὀρθοδοξίας» ἀρθρογραφεῖ συνεχῶς γιὰ νὰ μᾶς διδάξει «ἀπλανῶς» ὅτι ἡ Ἐκκλησία, ἐν Συνόδῳ, κάνει λάθος καὶ ὁ ἴδιος κατέχει τὸ πλήρωμα τῆς ἀληθείας καὶ προβάλλεται ὡς ὑπερασπιστὴς τοῦ δόγματος. Ὡς θεολόγος θὰ πρέπει νὰ γνωρίζει ὅτι ἡ θεωρία τῆς μονοπρόσωπης αὐθεντίας ποὺ ἀνέπτυξε ἡ δυτικὴ θεολογία ἀποδοκιμάσθηκε σφόδρα ἀπὸ τὴν Ἀνατολή, ἡ ὁποία προέκρινε πάντοτε, παρὰ τὶς δύσκολες ἱστορικὲς συγκυρίες, τὴν συνοδικότητα στὰ πλαίσια τῆς Πενταρχίας.

Δυστυχῶς, ὁ ἅγιος Ναυπάκτου κινεῖται σὲ ἀτραποὺς ὀλισθηρές, ἐκμεταλλευόμενος ἀκόμα καὶ τὸν θάνατο ἑνὸς ἀνθρώπου, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἱκανοποιήσει τὴν φιλοπρωτία του καὶ τὸ αὐτάρεσκο καὶ ναρκισσιστικό του «ἐγώ». Ἡ ἀνάβαση στὸ «δυσπρόσιτον ὄρος» τῆς θεολογίας, ποὺ λέει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, δὲν εἶναι ἀποτέλεσμα συνεντεύξεων καὶ διαλέξεων, ἀλλὰ πρωτίστως καρπὸς τ α π ε ι ν ώ σ ε ω ς καὶ ὑπακοῆς στὴν Ἐκκλησία.

Ὡς Ἐπίσκοπος ὁ ἅγιος Ναυπάκτου ὄφειλε νὰ τὰ γνωρίζει αὐτὰ καὶ ὄχι νὰ περιφέρει τὴν δ ή θ ε ν ἡσυχαστική του θεολογία καὶ ποιμαντικὴ στὰ κανάλια καὶ στοὺς διαδικτυακούς, ἐν πολλοῖς βορβορώδεις καὶ ἐμετικούς, ἱστοτόπους ποὺ τόσο κακὸ ἔχουν κάνει καὶ ἐξακολουθοῦν νὰ κάνουν.

Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΕΦΡΑΙΜ ΑΝΤΙΔΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ



Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΕΦΡΑΙΜ ΑΝΤΙΔΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε οι Αγιορείτες, που ιεροπρακτούν και κάνουν ομιλίες στις Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, να ζητούν άδεια και από τη Σύνοδο και όχι μόνον από τους Μητροπολίτες στην επαρχία των οποίων πηγαίνουν. 

Οι δυσκολίες, όμως, εφαρμογής της ορθότατης αυτής απόφασης φαίνονται ανάγλυφα από το ακόλουθο δημοσίευμα του κ. Αιμίλιου Πολυγένη στη “Ρομφαία”:

“Ιερά Σύνοδος: ''Μόνο με δική μας άδεια θα έρχονται οι Αγιορείτες.''

Εγκύκλιο Σημείωμα προς την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, απέστειλε η Ιερά Σύνοδος με θέμα: "Περί των εν τη Εκκλησία της Ελλάδος Ιεροπραξιών Κληρικών εξ ετέρου εκκλησιαστικού κλίματος"

Όπως φαίνεται από την εγκύκλιο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, έλαβε μία απόφαση η οποία περιορίζει - υποβαθμίζει το βαθμό του Μητροπολίτη μέσα στην Εκκλησία.

Επίσης καθιστά τους Αρχιερείς "δέσμιους" ώστε να μην μπορούν ελεύθερα να προσκαλέσουν στις κατά τόπους έδρες τους, Αγιορείτες Ηγουμένους και πατέρες άνευ εγκρίσεως της Ιεράς Συνόδου πρώτα.

Ιεράρχης των Νέων Χωρών μιλώντας στην Romfea.gr αναρωτήθηκε πως "από την στιγμή που οι αγιορείτες ανήκουν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο πως εμείς να ζητήσουμε άδεια από την Ιερά Σύνοδο;"

Επίσης ο ίδιο Ιεράρχης χαρακτήρισε την απόφαση "απαράδεκτη" τονίζοντας ότι "κάτι τέτοιο θα προκάλεσει ρήξη στις σχέσεις Οικουμενικού Πατριαρχείου και Ελλαδικής Εκκλησίας."

Τέλος να σημειωθεί ότι η απόφαση θα προκαλέσει έντονη δυσφορία στους κόλπους της Εκκλησίας, αλλά και στον κόσμο ο οποίος διψά για Αγιορείτικες φωνές και βιώματα τα οποία μεταφέρουν στον ταλαιπωρημένο κόσμο.”

Είναι φανερόν, λοιπόν, ποιος θίγεται από την απόφαση της Συνόδου και ποιος Μητροπολίτης, που κατέστησε την Μητρόπολή του μετόχι της Μονής Βατοπαιδίου, -σαν δεν ντρέπεται!- εκφράζει τη δυσφορία του επειδή θα μπει κάποιος έλεγχος στον γυρολόγο Ηγούμενο Εφραίμ Βατοπαιδινό.

Προσέξτε, επίσης, ότι το δημοσίευμα μπλέκει το Οικουμενικό Πατριαρχείο στο θέμα, ενώ -ως εικός- καμία απολύτως δικαιοδοσία δεν έχει ο Οικουμενικός Θρόνος για τις αποφάσεις που λαμβάνει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Kατά τo διαρρεύσαν διάστημα από την έκδοση της απόφασης της Συνόδου επεσήμανα πολλά άρθρα και σχόλια στο Facebook αλλά και σε εκκλησιαστικά πρακτορεία και ιστολόγια που κατακρίνουν την Ιερά Σύνοδο για την απόφασή της να βάλει φρένο στο γυρολόγο Αρχιμανδρίτη Εφραίμ. Η επίθεση -φυσικά- είναι ενορχηστρωμένη από τον ίδιο μαέστρο που δίνει απλόχερα ευλογίες -έτσι λέγεται στη γλώσσα των Βατοπαιδινών ο χρηματισμός-, επειδή συνειδητοποιεί -και σ' αυτό έχει δίκαιο- ότι αυτός κυρίως θίγεται από την απόφαση της Συνόδου.

Αναμένω, μάλιστα, να κλιμακωθούν οι αντιδράσεις εναντίον της ορθότατης αυτής απόφασης της Συνόδου, επειδή έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την “ποιμαντική” -και ο Θεός να την κάνει- στρατηγική του Αρχιμ. Εφραίμ Βατοπαιδινού. Ο Πανοσιολογιώτατος κ. Εφραίμ, με την μεταφορά λειψάνων και της Αγίας Ζώνης καθ' άπασαν την Ορθοδοξία, αλλά και με τη δωρεά αντιγράφων των ιστορικών εικόνων της Μονής Βατοπαιδίου, καλλιεργεί τις δημόσιες σχέσεις και βρίσκει την ευκαιρία να γυροφέρνει για να αυτοπροβάλλεται και για να προβάλλει παράλληλα τον πλανεμένο και θεομπαίκτη Γέροντά του Ιωσήφ Βατοπαιδινό.

Τα ίδια κάνει ο επίσης γυρολόγος Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος. Και αυτός φυσικά πνευματικός γόνος του Ιωσήφ του Βατοπαιδινού. Απλά είναι πολύ πιο έξυπνος -και προπαντός πολύ πιο πονηρός- από τον π. Εφραίμ γι' αυτό ξέρει να κρύβεται και να μην εκτίθεται όπως τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου.

Ας ελπίσουμε ότι η Ιερά Σύνοδος θα περιορίσει τις βόλτες και του γυρολόγου Πανιερώτατου Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιου στην Ελληνική επικράτεια. 

Όπως ανέφερα αναμένω να ενταθούν, σε διάφορα επίπεδα, οι αντιδράσεις που παρατηρήθηκαν ήδη εναντίον της απόφασης της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος. 

Γι’ αυτό εξακολουθώ να εκφράζω τον ίδιο σκεπτικισμό που διατύπωσα σε πρόσφατο άρθρο μου: Καλή και αγία, βεβαίως, η απόφαση της Ιεράς Συνόδου, αλλά πώς μπαίνει σε εφαρμογή εξαιτίας των υπερεξουσιών που απέκτησε ο Αρχιμανδρίτης Εφραίμ; 

"Money talks", λένε οι Αμερικανοί. Επομένως ποιος θα μαζέψει τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου, αφού έχει υπερπλήρεις τις αποθήκες του σε περίοδο μάλιστα μεγάλης σιτοδείας;

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ ΙΛΑΡΙΩΝΑΣ


Ο ΣΕΒ. ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ ΙΛΑΡΙΩΝΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΟΜΟΤΙΜΟ ΠΑΠΑ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΡΩΣΣΙΚΑ. 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ -ΒΛΕΠΕΤΕ-ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΡΩΣΣΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ!!!

ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ -ΜΑΛΙΤΣΑ- ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΡΩΣΣΙΑΣ.!!!

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΣΕΒ. ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ ΙΛΑΡΙΩΝΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΕΓΚΑΡΔΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΗ ΡΩΣΣΙΑ.

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΛΕΙΨΑΝΩΝ -ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ- ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΦΟΥ ΑΜΙΛΛΑΤΑΙ ΛΙΑΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ ΣΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ;


ΚΑΙ ΩΣ ΝΑ ΜΗ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Ο ΣΕΒ. ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ) ΕΙΧΕ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟ ΚΩΧ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ ΜΕ ΚΟΙΝΕΣ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΣΩΣ ΑΝ ΕΤΣΙ ΕΜΠΕΔΩΝΕΤΑΙ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ "ΛΑΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ".

ΑΛΙΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ ΟΤΑΝ Ο ΒΑΜΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΡΩΣΣΙΑΣ.

ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΟΝ ΠΡΟΥΣΣΗΣ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΩΣΣΙΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ.

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΥΜΠΛΕΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ


ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΥΜΠΛΕΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ

Του κ. Λυκούργου Νάνη, ιατρού
=====

Δίκαιη οργή και ιερά αγανάκτηση συνέχει τις ψυχές των ορθοφρονούντων συμπατριωτών μας που δεν έχουν μετατραπεί σε μπέηδες του καναπέ, λάτρεις της τηλε-τύφλωσης, στομαχόφρονες, ραγιάδες και δενμεμέληδες, για την "αντίδραση" της "επίσημης" Εκκλησίας, της εκκλησιαστικής ηγεσίας τουτέστιν, απέναντι στη μετάλλαξη των Θρησκευτικών. 

Είναι νωπή, ακόμη, η τραγελαφική, "διπλωματική", αντινομική και προδοτική στάση του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και της "τριμελούς εξ αρχιερέων επιτροπής" που ανέλαβαν την υποχρέωση να δώσουν μάχες για την κατοχύρωση του ορθοδόξου χαρακτήρα του μαθήματος και την αποτροπή της μεταλλάξεώς του σε πολυθρησκειακό-πανθρησκειακό έκτρωμα. 

Δεν έφθανε η μέχρι τώρα επιεικώς αχαρακτήριστη στάση της απέναντι στο λεγόμενο "αντιρατσιστικό νόμο", απέναντι στο θεατρικό βοθρόλυμα "corpus christi", απέναντι στο αίσχος του "συμφώνου συμβίωσης" των σοδομιτών και γενικότερα απέναντι στον επιχειρούμενο, νομοθετικό και μη, αποχριστιανισμό και αφελληνισμό του λαού μας! 

Ναρκοθέτησε και ακύρωσε με την προαναφερθείσα στάση της το θεοφιλή αγώνα της ΠΕΘ και του πιστού κλήρου και λαού υπέρ της διασφαλίσεως  του ορθοδόξου προσανατολισμού του μαθήματος των Θρησκευτικών. Μετέβαλλε ΑΡΔΗΝ στάση καταπροδίδοντας τις αρχές της. Σύρθηκε πίσω από την άθεη και αντίχριστη Πολιτεία και τη σέχτα του δυσώνυμου ΚΑΙΡΟΥ. Συμβιβάσθηκε ενόχως. 

Σκανδάλισε σφόδρα, απογοήτευσε, πίκρανε όσους διατηρούσαν την ελπίδα οτι θα αποτελούσε ανάχωμα στην επιχείρηση ροκανίσματος των εθνικοθρησκευτικών μας ριζών. Έψυξε τον ιερό ζήλο του λαού του Θεού και μάρανε την αγωνιστική του διάθεση. 

Η σχετική ευθύνη βαρύνει, πρωτίστως και κυρίως, τον οιακοστρόφο της νηός της κατ’ Ελλάδα Εκκλησίας. Για μία ακόμη φορά αποδείχθηκε κατώτερος των περιστάσεων. Ανίκανος να διαχειρισθεί το όλο ζήτημα επωφελώς για την Εκκλησία και το Έθνος. Φοιτήσας στο επάρατο, απαισίας μνήμης, σεραφειμικό φροντιστήριο του συμβιβασμού και του ραγιαδισμού αναδείχθηκε και αποδείχθηκε "άξιος" μαθητής εκείνου.

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ “ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ” Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ; Ε΄


ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ “ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ” Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ;

Ε΄

Η λανθασμένη γραμμή του “Ορθοδόξου Τύπου” καί τινων άλλων 

Της κυρίας Ελένης Λωρίτου
=====
  

Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΙΣΑΓΕΙ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ
_________

6.) Ρωτά ο σεβαστός π. Ιερόθεος Αργύρης, ποιό το εφάμαρτο της ενασχόλησης με την πολιτική. Δεν υπάρχει τίποτα το εφάμαρτο της ενασχόλησης με την πολιτική. Όποιος έχει από τον Θεό την άνωθεν κλίση και κλήση, ιδού στάδιον λαμπρόν, να βγεί στον δημόσιο στίβο και να διεκδικήσει τον ρόλο του. 

Εσείς και ο σεβαστός π. Βασίλειος δεν είναι ο ρόλος σας ούτε να "ωθείτε” τα σαρκικά και πνευματικά παιδιά σας προς την ανάληψη πολιτικής εξουσίας, ούτε όταν με το καλό την αναλάβουν να τους “συμβουλεύετε.”  

Τέτοια δεξιοτεχνία στην χειραγώγηση υπό τον μανδύα ενός εκκλησιαστικού ρόλου πρώτη φορά βλέπουμε. Ρασπούτιν φιλοδοξείτε να γίνετε;


 ΦΙΛΟΔΟΞΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ;
_________

Ο κληρικός έχει σκοπό να υπηρετήσει την Άνω  Ιερουσαλήμ δηλαδή την πνευματική υπόσταση της Εκκλησίας και όχι εγκόσμιες σκοπιμότητες. 

Δεν έκανα τον κόπο να διαβάσω το βιβλίο σας “Η πολιτική είναι ποιμαντική”, αλλά κρίνοντας μόνο και μόνο από τον τίτλο απορώ, πού βρίσκετε την ομοιότητα της πολιτικής με την ποιμαντική. Είναι δύο πράγματα παντελώς ασύμβατα. 

Δεν ανακαλύψαμε την Αμερική αν πούμε, ότι ο Χριστιανός είναι και πολίτης αυτού του κόσμου, που αγαπά την πατρίδα του και τις πολιτιστικές της αξίες, τις οποίες υπερασπίζεται ακόμα και με την έως θανάτου θυσία του. Όμως φαινόμενα παποκαισαρισμού, μεσσιανισμού, εθνοφυλετισμού, μετατροπής της Εκκλησίας σε μία πολιτική αρρένα η Εκκλησία τα έχει  καταδικάσει ως εκκοσμίκευση, που εισάγουν την πολιτική μέσα στην Εκκλησία. 

Τα εκκλησιαστικά θέματα αντιμετωπίζονται με καθαρώς θεολογικά κριτήρια και όχι με πολιτικά. 

Και για να φέρουμε ένα παράδειγμα, την πολιτική ενδιαφέρουν οι αριθμοί ενώ την Εκκλησία η Αλήθεια. Στην πολιτική η πλειοψηφία είναι οι πολλοί, ενώ στην Εκκλησία η πλειοψηφία είναι ο “εις και η Αλήθεια”. Η αποκεκαλυμμένη Αλήθεια της ορθοδόξου θεολογίας δεν εξαρτάται από τους αριθμούς. 

Ακόμα και ένας Πατέρας της Εκκλησίας, όταν  συμπυκνώνει στο πρόσωπό του το  εκκλησιαστικό βίωμα και γνήσια το εκφράζει, αποτελεί την πλειοψηφία. 

Πώς είναι δυνατόν ο θεολογικός αγώνας να μείνει ανεπηρέαστος από εξωεκκλησιαστικές συμμαχίες ετερόκλητων εκκλησιαστικά ανθρώπων, οι οποίοι εφορμούν στα εκκλησιαστικά πράγματα με την δύναμη της εξωεκκλησιαστικής πολιτικής, ποδοσφαιρικής κτλ. συμμαχίας μεταφέροντας μέσα στην Εκκλησία τους πολιτικούς ή ποδοσφαιρικούς νόμους των, εάν η Εκκλησία δεν περιχαρακώσει τα όριά της από τον κόσμο; 

(Συνεχίζεται) 

Friday, September 29, 2017

ΠΑΝΟΣΙΟΛΟΓΙΩΤΑΤΕ ΑΓΙΕ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΕ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ: ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΔΩΣΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ


ΠΑΝΟΣΙΟΛΟΓΙΩΤΑΤΕ ΑΓΙΕ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΕ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ: ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΔΩΣΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Με συναισθήματα απέραντης χαράς και μεγάλης περηφάνειας οι απανταχού της γης Έλληνες χριστιανοί ορθόδοξοι πληροφορήθηκαν ότι -κατά πλειοψηφία- οι Μονές του Αγίου Όρους αρνήθηκαν να προσκαλέσουν τον Εκκλησιομάχο και εθνομειοδότη Τσίπρα στον Άθωνα.

Η κυβέρνηση του άθεου Τσίπρα ασχημονεί -επί καθημερινής βάσεως- σε βάρος του ευλογημένου μας έθνους, σε βάρος της οικογένειας, σε βάρος της παιδείας και σε βάρος της ορθόδοξης μας πίστης.

Καμαρώνουμε τις παρεμβάσεις του Αρχιμανδρίτη Γρηγορίου, Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου, ο οποίος πρωτοστατεί στη μάχη εναντίον των άθεων κυβερνώντων που ασελγούν σε βάρος των ιερών και των οσίων της πίστης και του Γένους μας.

Μας εμπνέετε, Πανοσιολογιώτατε, με τις παρεμβάσεις σας.

Μια παράκληση έχουμε μόνον: Να γίνετε πιο συγκεκριμένος με τις καταγγελίες σας. Κάποιες πλούσιες Μονές μειοψήφισαν στην απόφαση της Ιεράς Κοινότητας, αναφέρετε στο άρθρο σας, επειδή επέμεναν μέχρι τέλους να υποδεχτούν τον ολετήρα του έθνους μας στα ιερά χώματα του Άθωνα.

Ποιες είναι αυτές οι Μονές Πανοσιολογιώτατε;

Γιατί δεν κατονομάζετε όσους μήδισαν χωρίς να φοβούνται τον Θεόν και χωρίς να ντρέπονται τους ανθρώπους και χωρίς να ενδιαφέρονται, επειδή πλήγωσαν το φιλότιμο και την ευσέβεια των Ελλήνων με τη στάση τους; 

Μη αφήσετε -σας παρακαλούμε- την κατηγορία της μειοδοσίας να αιωρείται πάνω από το κεφάλι αθώων Μονών. Γίνετε συγκεκριμένος για να μάθουμε ποιοι Αγιορείτες ξεπουλούν τα ιερά και τα όσια της πίστης και της πατρίδας μας για τα ευρωαργύρια.

Διαβάσαμε, βέβαια, το ακόλουθο απόσπασμα στο άρθρο σας, αλλά δεν μπορούμε να πούμε -με απόλυτη βεβαιότητα- σε ποιους αναφέρεστε:

“Καὶ ἐσεῖς εἶστε αὐτοὶ ποὺ ἐξέρχεσθε τοῦ Ὄρους καὶ κάνετε ὁμιλίες καὶ φιέστες. Καὶ τρέχει-τρέχει ὁ λαὸς νὰ ἀκούση λόγον ἀγαθὸν καὶ ὁράματα συναρπαστικὰ καὶ ὁράσεις ἀκατάληπτες καὶ ἀπροσδιόριστες. Ἐξέρχεσθε λοιπόν, ἐξέρχεσθε, λογάδες τοῦ Ὄρους, νὰ εὐαγγελίζετε τὸν κόσμο καὶ νὰ ἐπιβραβεύετε τῶν κρατούντων τοὺς ἐκτροχιασμούς.”

Ονόματα θέλουμε, Πανοσιολογιώτατε! Ονόματα! Αν μάθουμε τα ονόματα των Μονών που τα πρόδωσαν όλα είναι δική μας ευθύνη να τις καταγγείλουμε στον ευσεβή Ελληνικό λαό, αλλά πρέπει να ξέρουμε σίγουρα ποιες είναι οι Μονές που τα ξεπούλησαν όλα.

Παραθέτουμε, στη συνέχεια, το ρεπορτάζ του κ. Προύφα και το άρθρο του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου που μας έδωσαν την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω άρθρου.

*****


ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ! ΣΗΚΩΣΑΝ ΜΑΥΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΗΝ Ι. Μ. ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ

 «Έξω οι Αντίχριστοι από το Άγιον Όρος»

Του Ηλία Προύφα
=====

Μαύρες σημαίες που αναγράφουν «Έξω οι Αντίχριστοι από το Άγιον Όρος» κυματίζουν από χθες Τρίτη στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους. Πρόκειται για μια ενέργεια της Μονής η οποία έχει σχέση με την ακυρωθείσα από τους Αγιορείτες επίσκεψη του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο Περιβόλι της Παναγίας.

Ως γνωστόν ο Πρωθυπουργός επρόκειτο να επισκεφθεί σήμερα την Ιερά Μονή Παντοκράτορος μαζί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, όμως σε ψηφοφορία τους η πλειοψηφία των αντιπροσώπων των μονών ακύρωσε την επίσκεψη. Για το θέμα αναφέρθηκε δημόσια με επιστολή του και ο αντιπρόσωπος της Ι.Μ. Ξηροποτάμου Ιερομόναχος Παύλος ο οποίος στην τοποθέτησή του στη σύναξη τόνισε πως θα πρέπει να ζητήσουν από τον Πρωθυπουργό να μην πραγματοποιήσει την επίσκεψη.

Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου Γέροντας Γρηγόριος είχε ταχθεί ανοιχτά κατά της επίσκεψης αυτής καλώντας τους Αγιορείτες Πατέρες να αντισταθούν.

Πριν λίγη ώρα ο Καθηγούμενος Γρηγόριος έδωσε στη δημοσιότητα νέο άρθρο του παρέμβαση στο οποίο αναγράφει για την προχθεσινή ψηφοφορία: «Δόθηκε ἡ μάχη καὶ φάνηκε ἡ φτώχεια καὶ ἡ ἀνεπάρκεια τῶν πολλὰ κατεχόντων. Νίκησε ὁ σταυρός, νίκησε ἡ ἔφορος τοῦ τόπου, ἡ Παναγία, νίκησαν οἱ προσευχὲς τῶν μικροσχήμων μοναχῶν καὶ δὲν διεπέρασε τοῦ Ὄρους τὶς ἀτραποὺς ὁ μεγαλύτερος σατράπης τῶν τελευταίων χρόνων. Μᾶς ἔμεινε ὅμως ἡ λύπη στὶς καρδιές μας ὅτι τὰ εὔπορα μοναστήρια τὰ προδίδουν ὅλα, γιὰ νὰ κερδίσουνε τὴν εὔνοια τῶν κρατούντων, ὅποιοι καὶ νὰ εἶναι αὐτοί».

Ιδού το άρθρο-παρέμβαση του Καθηγουμένου Γέροντα Γρηγορίου:



ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΠΕΘΥΜΗΣΑΝ ΟΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΡΥΧΕΡΗ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑ

Του Πανοσ. Αρχιμ. Γρηγόριου Ἀρχιπελαγίτη
=====

Ἀρχαία μοναστικὴ τάξη ὑπάρχει εἴτε κάθε μέρα εἴτε μόνον στὶς μεγάλες γιορτὲς ὁ ἡγούμενος νὰ εὐλογῆ τὸν σῖτον, τὸν οἶνον καὶ τὸ ἔλαιον στὴν ἀποθήκη τοῦ μοναστηριοῦ. Ἐφέτος ὅμως, ἀφοῦ εἰσήλθαμε στὸ εὐλογημένο φθινόπωρο καὶ ἔχουμε ἤδη συγκεντρώσει ὅλες τὶς ἐσοδειὲς τοῦ χρόνου στὶς ἀποθῆκες μας, οἱ τὰ πολλὰ κατέχοντες καὶ πλουτοῦντες τοῦ Ὄρους ἐφλογίσθηκαν ἀπὸ τὸν πόθο νὰ φωνάξουν τὸν κρατοῦντα νὰ εὐλογήση τὰ γεννήματά τους καὶ τὰ ἀγαθά τους. Διαβουλεύσεις ἐπάνω σὲ διαβουλεύσεις, τὰ κατάφεραν νὰ τὸν καλέσουν νὰ μᾶς δείξη τὸν πλοῦτο τῆς χρηστότητός του! Μὰ εἶναι φοβερό· ὁ τόπος αὐτὸς ὁ ἅγιος νὰ προσκαλῆ ἀνθρώπους ποὺ δηλώνουν ἄθεοι καὶ πολέμιοι τῆς Ἐκκλησίας νὰ βρεθοῦν συμπροσευχόμενοι καὶ συνεστιαζόμενοι μὲ τὸν μοναχό, ποὺ εἶναι ἡ ἀκρότης τῆς πίστεως καὶ τῆς λατρείας. Καὶ ἤρξατο ἡ μάχη σὲ πολλὰ ἐπίπεδα.

Ὄχι βέβαια ὅτι ὁ κακόμοιτσος ὁ κρατῶν θέλει νὰ ἰδῆ τὰ μοῦτρα τῶν καλογήρων. Περπατώντας κάποτε στὴν ὁδὸ Σταδίου μὲ ἕνα μοναχό, αἰφνιδίως στάθηκε μπροστά μου καλοφορεμένος ἄνδρας.
– Τί εἶστε ἐσεῖς;
– Μοναχοὶ τοῦ Ἁγίου Ὄρους.
– Μὰ ἐμεῖς ἐδῶ καὶ χρόνια ἔχουμε πολλὰ χρήματα διαθέσει γιὰ τὴν ἐξαφάνισή σας καὶ ἐσεῖς ὑπάρχετε ἀκόμη;
Τοῦ ἀπήντησα εὐθαρσῶς:
– Μοναχοὶ ὑπάρχουνε καὶ θὰ ὑπάρχουνε καὶ μὲς στὸ μάτι σου θὰ μπαίνουνε.

Ὅλες οἱ σκοῦνες καὶ οἱ γαλέρες καὶ τὰ ἱστιοφόρα καὶ οἱ βάρκες ἀρμένισαν αὐτὲς τὶς μέρες στὰ πελάγη τοῦ Ὄρους καὶ μάχη ἔδωσαν οὐ τὴν τυχοῦσαν, γιὰ νὰ ἐπιβραβεύσουν τὸν κρατοῦντα γιὰ τὸ πινάκιο φακῆς ποὺ τοὺς προσέφερε –κάποια ἀπαλλαγὴ ἀπὸ κάποιους εὐτελεῖς φόρους. Νὰ ᾽ρχότανε λίγο ἀργότερα, θὰ ἔλεγα ὅτι ἔρχεται νὰ μᾶς βοηθήση στὴν συλλογὴ τοῦ ἐλαιοκάρπου, ἀλλὰ τώρα καὶ τὰ σταφύλια μας μαζέψαμε καὶ τὰ γεννήματά μας συνάξαμε. Δὲν τοῦ ἔμεινε λοιπὸν τίποτε ἄλλο, παρὰ νὰ μᾶς εὐλογήση τὰ δοχειά μας καὶ ἐμεῖς νὰ ἐπιβραβεύσουμε ὅσα κακὰ ἐποίησε στὸν ἅγιο αὐτὸν τόπο ποὺ λέγεται Ἑλλάδα.

Ἅγιοι ἡγούμενοι ποὺ ὑπεραμυνθήκατε τῆς ἐπισκέψεως -ὄχι βέβαια προσκυνήματος- τοῦ κρατοῦντος, δὲν διαβάσατε ἢ δὲν ἀκούσατε στὸ ψαλτήρι ποιὸς εἶναι ὁ κρατῶν; «Ἐλυμήνατο αὐτὴν ὗς ἐκ δρυμοῦ, καὶ μονιὸς ἄγριος κατενεμήσατο αὐτήν.» Καὶ ἐσεῖς εἶστε αὐτοὶ ποὺ ἐξέρχεσθε τοῦ Ὄρους καὶ κάνετε ὁμιλίες καὶ φιέστες. Καὶ τρέχει-τρέχει ὁ λαὸς νὰ ἀκούση λόγον ἀγαθὸν καὶ ὁράματα συναρπαστικὰ καὶ ὁράσεις ἀκατάληπτες καὶ ἀπροσδιόριστες. Ἐξέρχεσθε λοιπόν, ἐξέρχεσθε, λογάδες τοῦ Ὄρους, νὰ εὐαγγελίζετε τὸν κόσμο καὶ νὰ ἐπιβραβεύετε τῶν κρατούντων τοὺς ἐκτροχιασμούς.

Δόθηκε ἡ μάχη καὶ φάνηκε ἡ φτώχεια καὶ ἡ ἀνεπάρκεια τῶν πολλὰ κατεχόντων. Νίκησε ὁ σταυρός, νίκησε ἡ ἔφορος τοῦ τόπου, ἡ Παναγία, νίκησαν οἱ προσευχὲς τῶν μικροσχήμων μοναχῶν καὶ δὲν διεπέρασε τοῦ Ὄρους τὶς ἀτραποὺς ὁ μεγαλύτερος σατράπης τῶν τελευταίων χρόνων. Μᾶς ἔμεινε ὅμως ἡ λύπη στὶς καρδιές μας ὅτι τὰ εὔπορα μοναστήρια τὰ προδίδουν ὅλα, γιὰ νὰ κερδίσουνε τὴν εὔνοια τῶν κρατούντων, ὅποιοι καὶ νὰ εἶναι αὐτοί.

Ἡ Ἐκκλησία ποτὲ δὲν ὑπῆρξε φειδωλὴ στὶς εὐχὲς γιὰ τοὺς κρατοῦντες. Σήμερα ὅμως οὔτε ἡ καρδιά μας οὔτε τὸ στόμα μας, ποὺ ἔσφιγξαν βλέποντας τὶς ἀθλιότητές τους, μποροῦν νὰ πλατυνθοῦν γιὰ εὐχὲς καὶ προσευχὲς ὑπὲρ τῶν ἀρχόντων. Χωρὶς Χριστό, χωρὶς Θεό, χωρὶς Παναγία καὶ σταυρό, δὲν μπορεῖς νὰ ἄρχης σ᾽ αὐτὸν τὸν πονεμένο καὶ ματωμένο τόπο. Μὴ πατᾶς ἐπάνω στὰ κόκκαλα τῶν ἡρώων καὶ τῶν μαρτύρων καὶ καμαρώνης γιὰ ἀρχηγὸς αὐτοῦ τοῦ κράτους. Βρέ, δὲν σοῦ τὸ χάρισε κανένας, δὲν σοῦ τὸ ἔδωσε κανένας γιὰ τὰ ἔπαθλα καὶ τὶς νίκες σου. Τὸ ἔχεις ἀπὸ τὴν ὑπογραφὴ τοῦ Θεοῦ, ἀπὸ τὴν σκέπη τῆς Παναγίας καὶ τὴν δύναμη τοῦ ζωοποιοῦ σταυροῦ. Ἡ Ἑλλάδα χωρὶς σταυρὸ θὰ καταντήση τὸ κουμάσι τοῦ κόσμου καὶ ὁ βοσκότοπος τῶν χοίρων. Ἀμανατίδη, τί περιέρχεσαι τὸ Ὄρος, νὰ μαζέψης πάλι ψήφους γι᾽ αὐτοὺς ποὺ γκρεμίσανε τὴν Ἑλλάδα, γι᾽ αὐτοὺς ποὺ στήσανε τζαμιὰ καὶ μιναρέδες; Ἔτσι ποὺ κατήντησε ἡ Ἑλλάδα, μόνον ἀπορρίματα μαζεύει καὶ ἀμερικάνικα χαχανητά. Δόξα τῷ Θεῷ, ἡ μικρὴ ἢ ἡ μεγάλη προσευχὴ βοηθάει τὸν ἄνθρωπο νὰ μὴ γίνεται χαζός. Ἂν οἱ Ἕλληνες ὀρθόδοξοι ψηφίσουν πάλι τέτοιους ἄρχοντες, σημαίνει ὅτι περιέπεσαν στὴν μεγαλύτερη ἀσθένεια, ποὺ εἶναι ἡ μαλάκυνση τοῦ ἐγκεφάλου.

Κύριε, μὴ ξαναεπιτρέψης νὰ βρεθοῦν στὶς πύλες τοῦ Ὄρους οἱ χαλαστάδες, οἱ ἄπιστοι, οἱ μαστόροι κάθε ἀσέλγειας καὶ ἀνοσιουργίας. Προσέχετε, πατέρες καὶ ἀδελφοὶ ἠγαπημένοι ἐν Χριστῷ, αὐτοὶ ἔρχονται ἐδῶ γιὰ νὰ στέψουμε τὸ κέρατό τους καὶ τὰ κέρατά τους. Κάτω τὰ χέρια, μοναχοί, ἀπὸ τέτοιες στέψεις. Τὰ στεφάνια ποὺ κρατᾶτε εἶναι γιὰ νὰ τὰ φορᾶτε σὲ ὅσους ζοῦν ἐν μετανοίᾳ καὶ ἐξομολογήσει. Αὐτὰ τὰ στεφάνια δὲν τὰ χαραμίζουμε, τὰ ἀσπαζόμαστε καὶ τὰ εὐλαβούμαστε. Σὲ κανένα δὲν πλέκουμε ἀγκάθινα στεφάνια, ἀλλὰ καὶ κανένα ποὺ καταπατεῖ τὴν Ἐκκλησία καὶ πετᾶ τὸν σταυρὸ καὶ θρυμματίζει τὴν καμπάνα δὲν μᾶς ἐπιτρέπει ἡ μοναχική μας συνείδηση νὰ στεφανώσουμε. Βέβαια, καλὰ ἔκαναν οἱ κρατοῦντες ποὺ ἦρθαν νὰ στεφανωθοῦν τὸ φθινόπωρο, ποὺ ἔχουν ξεραθῆ τὰ λουλούδια κι ἔχουν ἀπομείνη μόνον τὰ ἀγκάθια. Ἤδη τοὺς ἔχουν στεφανώσει οἱ κακόβουλες ἐνέργειές τους καὶ δὲν χρειάζονται ἀπὸ κανέναν ἄλλον στεφάνι, παρὰ μόνον ἀπὸ τὴν μοχθηρία τοῦ ἅδου.
Ἑλλάδα, κράτα τὰ στεφάνια γιὰ ἄλλους.

ΝΕΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ


ΝΕΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Κατάνυξις”, το ακόλουθο ρεπορτάζ:

“Στη Ρώμη από τις 24 Σεπτεμβρίου 2017 πραγματοποιεί επίσκεψη εργασίας ο  Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνας,  Πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας.

Στις 25 Σεπτεμβρίου στο Βατικανό ο Πρόεδρος του ΤΕΕΣ είχε συνάντηση με τον Επίτιμο Πάπα Ρώμης Βενέδικτο ΙΣΤ’, στον οποίο ευχήθηκε για τα 90α γενέθλιά του και του διαβίβασε εγκάρδιο χαιρετισμό και ευχές του Αγιωτάτου Πατριάρχη Μόσχας και Πασών των Ρωσσιών κ.κ. Κυρίλλου.

Ο Σεβασμιώτατος κ. Ιλαρίωνας παρέδωσε στον Πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ΄ το σε Ρωσική μετάφραση πόνημα του ιδίου με τίτλο «Θεολογία της Λειτουργίας», η οποία έγινε πραγματικότητα με κοινές προσπάθειες των Εκδόσεων του Πατριαρχείου Μόσχας και του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος «Ὀ Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος». Ο Επίτιμος Πάπας Ρώμης ευχαρίστησε θερμώς τον Πρόεδρο του ΤΕΕΣ για το δώρο και ευχήθηκε αυτό το πόνημα, μεταφρασθέν στα Ρωσσικά, να ωφελήσει τους πιστούς της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς καλυτέραν κατανόησιν της Θείας Λειτουργίας.

Ως δώρο για τα γενέθλια του Επίτιμου Πάπα Βενεδίκτου ΙΣΤ’ ο Μητροπολίτης Ιλαρίωνας του επέδωσε την δική του εξάτομη σειρά «Ιησούς Χριστός. Ο βίος και η διδασκαλία Αυτού».

Προσέξτε καλά τι έγινε. Καταρχήν το Πατριαρχείο Μόσχας πρέπει να αλλάξει τον τίτλο του Σεβ. Βολοκολάμσκ και να τον μετονομάσει σε Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ και Βατικανού, αφού τον περισσότερο χρόνο του βρίσκεται στη Ρώμη με την μια ή με την άλλη αφορμή.

Προσέξτε, επίσης, τον λόγο που πήγε στη Ρώμη ο Σεβ. Βολοκολάμσκ. Πήγε για να ευχηθεί στον επίτιμο Πάπα Βενέδικτο happy birthday!!!. Γνωρίζαμε από παλιά τη λόξα των Ρώσσων με τα γενέθλια, αλλά τώρα τελευταία το κακό έχει παραγίνει, επειδή ο Σεβ. Βολοκολάμσκ δεν χάνει ευκαιρία να πάει στη Ρώμη για να ευχηθεί happy birthday στον Πάπα Φραγκίσκο και στον Πάπα Βενέδικτο συνοδευόμενος ορισμένες φορές και από τη χορωδία του Πατριαρχείου Μόσχας.

Το πιο σοβαρό από όλα -φυσικά- είναι το γεγονός ότι ο Σεβ. Βολοκολάμσκ έδωσε στον επίτιμο Πάπα Βενέδικτο αντίγραφο του βιβλίου του για τη Θεία Λειτουργία, που μεταφράστηκε στα Ρωσσικά, με τη χρηματοδότηση του Πατριαρχείου Μόσχας!!!

Έχουμε και λέγουμε λοιπόν! Το Πατριαρχείο Ρωσσίας, αντί να δώσει σε μετάφραση τα έργα του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή, του Αγίου Νικολάου Καβάσιλα και του Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης για τη Θεία Λειτουργία, μετέφρασε και χρηματοδότησε βιβλίο του αιρεσιάρχη επίτιμου Πάπα Βενέδικτου!!!

Δυστυχώς ο οικουμενιστικός κατήφορος του Πατριαρχείου Ρωσσίας δεν έχει κανένα απολύτως φραγμό.