Sunday, April 30, 2017

ΕΞΑΡΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ



ΕΞΑΡΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Ομολογία”, καλογραμμένο άρθρο του θεολόγου κ. Νεκτάριου Χαλκιώτη που μας ανέπαυσε πραγματικά επειδή διαπιστώσαμε ότι τόσον ο π. Θεόδωρος Ζήσης όσον και ο π. Σεραφείμ Ζήσης έδωσαν ένα εξαίρετο ρεσιτάλ ορθοδόξου ομολογίας πίστεως. 

Η στάση των δύο πατέρων απογοήτευσε -όπως είναι φυσικό- σφόδρα τους οικουμενιστές, αφού έλεγξε με συγκροτημένη επιχειρηματολογία τις ακροβασίες τους περί την πίστη, αλλά και τους ακοινώνητους σχισματικούς επειδή απέτυχαν να ρυμουλκήσουν τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους περί αυτόν πατέρες σε σχισματική ερμηνεία των κανόνων που αφορούν την διακοπή του μνημοσύνου.

Στην ομιλία του ο π. Σεραφείμ Ζήσης απέδειξε εαυτόν πολύ συγκροτημένο θεολόγο που έδωσε ορθόδοξες απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν τον οικουμενισμό και την αποτείχιση.

Κατέστησε σαφές ότι ο π. Θεόδωρος και οι περί αυτόν πατέρες δεν έχουν σχέση με τους σχισματικούς Παλαιοημερολογίτες.

Απέρριψε την ακοινωνησία με όλη την Εκκλησία επειδή όσα οι κανόνες αναφέρουν περί της μη κοινωνίας με τους ακοινώνητους σχετίζονται με τους συνοδικώς καταδικασθέντες και όχι με τους αιρετίζοντες επισκόπους. Για τους αιρετίζοντες επισκόπους οι κανόνες προνοούν δυνητική διακοπή του μνημοσύνου τους πριν την συνοδική τους καταδίκη, αλλά σε καμιά περίπτωση ακοινωνησία με όλη την Εκκλησία.

Μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια ο π. Σεραφείμ επέπληξε πιστή που του είπε ότι πηγαίνει από την Κόριθνο στην Αθήνα για να λειτουργηθεί. Όπως πολύ ορθά της εξήγησε ο Οσιολογιώτατος π. Σεραφείμ οι ιερείς της Κορίνθου που δεν διέκοψαν το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη τελούν έγκυρα μυστήρια και γι' αυτό δεν χρειάζεται να τρέχει στην Αθήνα από την Κόρινθο.

Ο π. Σεραφείμ, επίσης, έθεσε στη σωστή βάση τη διαμαρτυρία για τον Οικουμενισμό και για τη Σύνοδο της Κρήτης. Προέτρεψε τους πιστούς να παρακαλούν με επιμονή και ευγένεια τους επισκόπους των να λάβουν ορθόδοξη θέση για τον Οικουμενισμό και τη Σύνοδο της Κρήτης.

Η πρόταση του π. Σεραφείμ δεν ηχεί ωραία στα αυτιά των ακοινώνητων σχισματικών οι οποίοι θέλουν με κάθε θυσία να διακόψουν την κοινωνία με όλη την Εκκλησία. Στην πραγματικότητα, όμως, η πρόταση του π. Σεραφείμ είναι μια θαυμάσια εισήγηση η οποία μάλιστα έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στην πράξη. Ο Πατριάρχης της Εκκλησίας της Γεωργίας Ηλίας δεν ήταν πάντοτε αντιοικουμενιστής. Υπήρξε αντιπρόεδρος του ΠΣΕ για ορισμένα χρόνια. Τα μοναστήρια και ο ευσεβής λαός της Εκκλησίας της Γεωργίας άσκησαν τόσο ισχυρές πιέσεις στους επισκόπους ώστε τελικά η Εκκλησία της Γεωργίας κατέστη πρότυπο παραδοσιακής Εκκλησίας.

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης, με τη σειρά του, στην εισαγωγική ομιλία του, είπε ότι ο Σεβασμιώτατος Κορίνθου του απαγόρευσε να μιλήσει στην Κόρινθο και για να καλύψει το κενό έδωσε τον λόγο στον κατά σάρκα υιό του και έγκριτο θεολόγο π. Σεραφείμ Ζήση. Είπε ακόμη ότι, όχι μόνον έκανε υπακοή στον Σεβ. Κορίνθου να μη μιλήσει, αλλά και διευκρίνησε ότι από τότε που ο Σεβ. Θεσσαλονίκης τον έθεσε σε αργία δεν ιερούργησε. Απέδειξε έτσι ότι έχει πλήρη συναίσθηση ότι η διακοπή του μνημοσύνου δεν σημαίνει ότι ο ιερέας που αποτειχίστηκε έχει το δικαίωμα να συμπεριφέρεται ασύδοτα χωρίς την ευλογία των επισκόπων, όπως νομίζουν ορισμένοι σχισματικοί.

Με απλά λόγια τόσον ο π. Θεόδωρος Ζήσης, όσον και ο π. Σεραφείμ Ζήσης, έδωσαν την ορθή διάσταση του αγώνα που διεξάγουν οι παραδοσιακοί πιστοί εναντίον του Οικουμενισμού και της Συνόδου της Κρήτης.

ΣΚΗΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ



ΣΚΗΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ιλιγγιά πραγματικά ο νους του ανθρώπου όταν ακούει αυτές τις ειδήσεις. Κρύβουμε το πρόσωπο από ντροπή ως Έλληνες, ως ορθόδοξοι, ως φιλομόναχοι και ως φιλοαγιορείτες. Η συμπεριφορά του Αρχιμανδρίτη Χριστόδουλου και όσων πατέρων της Μονής Κουτλουμουσίου συνευδοκούν και συμπράττουν με τη διωκτική μανία της Μονής προς τους αποτειχισθέντες πατέρες δεν απάδει απλά προς τη χριστιανική και μοναχική ιδιότητα αλλά αντίκειται στους πιο βασικούς όρους της απλής ανθρωπιάς.

Παραθέτουμε στη συνέχεια το ρεπορτάζ, που μας έδωσε την αφορμή για το πιο πάνω σχόλιο, και θα επανέλθουμε -συν Θεώ- σύντομα για να σχολιάσουμε περαιτέρω αυτά τα αίσχη που εξευτελίζουν την πίστη μας, τον μοναχισμό, το Άγιον Όρος και την πατρίδα μας.

*****

ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΩΓΜΟ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ

Του ιστολογίου “Ομάδα εκπαιδευτικών “Ο Παιδαγωγός”
=====

Στο (ξεκλείδωτο) κελλί που κατέφυγε ο π. Ιλαρίων χθες βράδυ, έβαλαν ένα παιδί που φοιτά στην Αθωνιάδα. Ο π. Ιλαρίων αναγκάστηκε γύρω στις 9μμ να βγει από την τουαλέτα (εκεί είχε σκοπό να κοιμηθεί αρχικά για λόγους ασφάλειας, αλλά σκέφθηκε μήπως τον εμπλέξουν χειρότερα με κατηγορίες λόγω και της παρουσίας πλέον ανήλικου στο κελλί αυτό), και πήγε σε κάποιο κοινόχρηστο μέρος, κάθισε σε μια καρέκλα, και παρέμενε εκεί (δεν του έδιναν κάποιο κρεβάτι, οπότε αναγκαστικά θα περνούσε την νύχτα στην καρέκλα).

Γύρω στις 10:30 μμ (βράδυ Σαββάτου), και ενώ η πόρτα της Μονής είχε κλείσει από νωρίς, ήρθε όχημα με 4 αστυνομικούς, τους άνοιξε η μονή, 
οι 4 αστυνομικοί (γνωρίζουμε τα ονόματα τους) μαζί με πατέρες της Μονής (επίσης γνωρίζουμε τα ονόματα τους), ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ τον π. Ιλαρίωνα να βγει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ (αρχικά του έλεγαν τάχα ότι "θα πάμε στο γραφείο να μιλήσουμε" για να τον ξεγελάσουν). 

Ο επικεφαλής της ΕΛ.ΑΣ., κάποιος Δημήτρης, εξαιρετικά εύσωμος, έκανε το παν για να τραβήξει με την βία τον μοναχό και προηγουμένως πήρε το κινητό τηλέφωνο του πατρός -εκείνη την ώρα συνομιλούσε με άλλον πατέρα, ο οποίος άκουγε ζωντανά όσα διαδραματιζόταν -και αρνιόταν να του το επιστρέψει- μετά από προσπάθεια το πήρε πίσω ο π. Ιλαρίων). 

Στους επισκέπτες που έβλεπαν τα διαδραματιζόμενα οι μοναχοί έλεγαν ότι τάχα είναι "ψυχοπαθής"! (πληροφορηθήκαμε ότι σε άλλους επισκέπτες που τους ρώτησαν σχετικά με τις διώξεις των μοναχών, τις προηγούμενες ημέρες, διέδιδαν ότι τάχα αυτοί που διέκοψαν την μνημόνευση είναι μέχρι και "ναρκομανείς". Πόσο ελεεινοί μπορεί να γίνουν τελικά, πόσο αλλοιώνει η κοινωνία με την αίρεση την κρίση των ανθρώπων...).

Μεσάνυχτα Σαββάτου, ο π. Ιλαρίων, έξω από την πύλη, στο σκοτάδι, εκδιωγμένος από το μοναστήρι όπου ζει εδώ και 23 χρόνια, έψαχνε πάλι κάποιο κελλί για να φιλοξενηθεί (ότι συμβαίνει εδώ και 10 περίπου ημέρες, που κυκλοφορεί με τον ίδιο σάκο, αφού δεν του επιτρέπουν να έχει πρόσβαση στο κελλί του, όπου βρίσκονται και τα προσωπικά του αντικείμενα).

Οι μοναχοί της μονής του είπαν ότι δέχονται να του δώσουν πρόσβαση στα προσωπικά του πράγματα (που είναι στο διαρρηγμένο κελλί του) μόνον αν εγκαταλείψει το μοναστήρι. Εκβιασμός.

Με την άδεια του π. Ιλαρίωνος -για να μην υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία- έχουμε καταγράψει την τηλεφωνική μας συνομιλία.

Αυτό είναι το κατάντημα της "Ιεράς" Μονής Κουτλουμουσίου ...

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΣΗΧΘΗ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΡΩΣΣΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ;


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΡΩΣΣΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΑΜΑΣΟΥ.

Ο ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΑΜΑΣΟΥ ΗΣΑΙΑΣ ΜΕ ΑΣΠΡΟ ΕΠΑΝΩΚΑΛΥΜΑΥΧΟ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΛΑΥΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΩΘΙΕΡΑΡΧΕΣ.

ΑΠΌ ΠΟΤΕ ΕΙΣΗΧΘΗ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ 70


ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ

70


Ανθολογία κειμένων κ. Ραφαήλ Χαραλάμπους
=====

Όταν καλλιεργήσετε την ευχή, δεν σας πειράζουν οι άνεμοι του πειρασμού. Εξασθενεί η δύναμή του, δεν μπορεί να μας κάνει τίποτε.

Γέροντος Αμφιλοχίου Μακρή

*****

Στα έσχατα χρόνια το κακό και η αίρεση θα έχει τόσο εξαπλωθεί που οι πιστοί δεν θα βρίσκουν Ιερέα και Ποιμένα να τους Προστατέψει απο την Πλάνη και να τους Συμβουλέψει στη Σωτηρία. Τότε οι Πιστοί, δεν θα μπορούν να δεχτούν Ασφαλείς οδηγίες απο ανθρώπους άλλα Οδηγός τους θα είναι τα κείμενα των Αγίων Πατέρων. Ιδίως σε αυτήν την εποχή ο κάθε Πιστός θα είναι Υπεύθυνος για όλο το πλήρωμα της Έκκλησίας.

Αγίου Ιωάννου Μαξίμοβιτς

*****

Αν επιτρέψει ο Κύριος να δοκιμάσει ο άνθρωπος ασθένειες, τότε Εκείνος θα του δώσει και τη δύναμη της υπομονής.

Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ

*****

Όποιος επιθυμεί τα θελήματα του Θεού, έχει οδηγούς τους Αγγέλους. Όποιος υπομένει με ταπείνωση τις συκοφαντίες, έφτασε στην τελειότητα και θαυμάζεται από τους Αγγέλους.

Οσίου Ισαάκ του Σύρου

ΓΟΝΥΠΕΤΕΙΣ



ΓΟΝΥΠΕΤΕΙΣ

Του κ. Στέλιου Παπαντωνίου
=====

-Γιατί γονυπετείς;
-Καιρός να ζητήσω το χέρι της,
Δοκιμάζω…                                                                    
-Γιατί γονατιστός;
-Οδηγίες του γιατρού,
Ενδυναμώνει τις αρθρώσεις
Τη ροή του αίματος…
-Γιατί γονάτισες;
-Μια φορά το χρόνο
Στην εκκλησιά
Του γονατιστού
Προετοιμάζομαι…
-Γιατί γονάτισες;
Πες την αλήθεια.

Υποτάχτηκες αναξίως!


ΠΗΓΗ:

ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΤΕΝΗΣ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ



ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΤΕΝΗΣ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο λόγος για τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο, που λειτούργησε σήμερα στον Ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου στην Αστόρια.

Ευθυτενής και χωρίς να κοντοστέκεται στο θρόνο του.

Απολύτως συγκεντρωμένος στα τελούμενα. 

Κοινώνησε τους πιστούς χωρίς ίχνος κούρασης στο πρόσωπό του.

Διένειμε το αντίδωρο σε όλους με χαμόγελο στα χείλη μιλώντας στους πλείστους προσωπικά.

Το κήρυγμά του ένα από τα καλύτερα που άκουσα. Απλά μαθαίνεις πολλά όταν ακούς τα κηρύγματα του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου. Το κήρυγμα έγινε στα Ελληνικά αλλά παρενέβαλλε προτάσεις επεξηγηματικές στα Αγγλικά.

Είναι τόσο συγκεντρωμένος στα τελούμενα και στα λόγια της Θείας Λειτουργίας που εκπλήττεσαι πραγματικά.

Άκουσε το Ευαγγέλιο στα Ελληνικά και στη συνέχεια στα Αγγλικά. Με απόλυτη προσοχή. Στο κήρυγμά του έκανε σύγκριση του πρωτότυπου και της μετάφρασης και μας βοήθησε να αντιληφθούμε ότι το Αγγλικό κείμενο δεν αποδίδει με ακρίβεια το πρωτότυπο.

Την ώρα που κοινωνούσε με πολλή προσοχή και απολύτως συγκεντρωμένος τους πιστούς έκανε υποδείξεις στους ψάλτες τι να ψάλλουν.

Τα αντανακλαστικά του αξιοζήλευτα ακόμη και για ανθρώπους 40 χρόνια νεώτερους του.

Και όμως!

Όλες οι πληροφορίες λένε ότι ετοιμάζονται να τον εκπαραθυρώσουν με “οικειοθελή” παραίτηση.

Θα δώσουν λόγο στο Θεό όσοι προσπαθούν αντικανονικά να τον εκδιώξουν από τον Θρόνο του, αλλά θα δώσουν προπαντός λόγο όσοι ετοιμάζουν για διάδοχό του ένα ορκισμένο οικουμενιστή και νεωτεριστή ιεράρχη.

Είμαστε χριστιανοί Ορθόδοξοι. Γι’ αυτό και πιστεύουμε στα θαύματα. Μακάρι ο Θεός να λαλήσει αγαθά στην καρδία του Παναγιώτατου για να κάνει δεύτερες σοφώτερες συμβατές με την πίστη μας επιλογές.

Ενάμισυ σχεδόν εκατομμύριο ορθόδοξοι χριστιανοί ανήκουν στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής.

Δεν τους αξίζει, Παναγιώτατε, ποιμένας που να στέκεται άξια μπροστά στο άγιο θυσιαστήριο, που να μην είναι οικουμενιστής και νεωτεριστής ιεράρχης;

Για πόσο ακόμη θα συνεχίσει ο Γολγοθάς της Εκκλησίας της Αμερικής που παραδόθηκε από τα σπάργανά της στα νύχια του Μεταξάκη, του Αθηναγόρα και του Ιάκωβου Κουκούζη;

Η ΑΓΙΑ ΤΟΛΜΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΙΩΣΗΦ ΤΟΥ ΑΠ’ ΑΡΙΜΑΘΑΙΑΣ


Η ΑΓΙΑ ΤΟΛΜΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΙΩΣΗΦ ΤΟΥ ΑΠ’ ΑΡΙΜΑΘΑΙΑΣ

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
=====

“Τι τα μύρα τοις δάκρυσι Μαθήτριαι κιρνάτε; Ο λίθος κεκύλισται, ο τάφος κεκένωται, ίδετε την φθοράν, τη ζωή πατηθείσαν, τας σφραγίδας τηλαυγώς, υπνούντας δεινώς τους φύλακας των απειθών, το θνητόν σέσωσται σαρκί Θεού, ο Άδης θρηνεί, δραμούσα χαρά, είπατε τοις Αποστόλοις∙ ο νεκρώσας Χριστός τον θάνατον, πρωτότοκος εκ νεκρών, προάγει εις την Γαλιλαίαν’’ (Δοξαστικόν του Εσπερινού την Κυριακή των Αγίων Μυροφόρων).

Κατά τη Θεία Λειτουργία, την Κυριακή των Αγίων Μυροφόρων γυναικών και Ιωσήφ του Δικαίου, γίνεται ανάγνωση της σχετικής περικοπής από το Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον. Η Ευαγγελική αυτή περικοπή αρχίζει με την τόλμη του Ιωσήφ του Δικαίου, οποία αναφέρει τα εξής: ‘’Tω καιρώ εκείνω, ελθών Ιωσήφ ο από Αριμαθαίας, ευσχήμων βουλευτής, ος και αυτός ην προσδεχόμενος την βασιλείαν του Θεού, τολμήσας εισήλθε προς Πιλάτον, και ητήσατο το σώμα του Ιησού’’ (Μαρκ. ιε΄, 43).  

Η αγία εκείνη τόλμη του Ιωσήφ του Δικαίου, γίνεται η αιτία να τιμούμε σήμερα την μνήμη του. ‘’Ητήσατο Ιωσήφ το Σώμα του Ιησού, και απέθετο εν τω καινώ αυτού μνημείω∙ έδει γαρ αυτόν εκ τάφου ως εκ παστάδος προελθείν, ο συντρίψας κράτος θανάτου, και ανοίξας  πύλας Παραδείσου ανθρώποις, δόξα σοι’’, ψάλλομε κατά την Εσπερινή Ακολουθία της Εορτής.

Το ίδιο οι Μυροφόροι γυναίκες τόλμησαν και πήγαν στο Πανάγιο Τάφο του Κυρίου. ‘’Αι Μυροφόροι γυναίκες, όρθρου βαθέος, επιστάσαι προς το μνήμα του Ζωοδότου’’, όπως ψάλλομε στην Εκκλησία μας, ετόλμησαν και πήγαν στον Πανάγιο Τάφο. ‘’Και διαγενομένουτου σαβάτου, Μαρία η Μαγδαληνή και Μαρία η του Ιακώβου και Σαλώμη, ηγόρασαν αρώματα, ίνα ελθούσαι αλέιψωσιν Αυτόν. Και λίαν πρωΐ της μιάς των σαββάτων έρχονται επί το μνημείον, ανατείλαντος του ηλίου’’ (Μαρκ. ιστ΄, 1-2).

Όταν ο Όσιος Παΐσιος ήταν στο Κελλί του Τιμίου Σταυρού κοντά στην Ιερά Μονή Σταυρονικήτα, τον Απρίλιο του 1974, σε επιστολή του προς τις Αδελφές του Ησυχαστηρίου του Ευαγγελιστού  Ιωάννου του Θεολόγου (Σουρωτής), προλογικά σημείωνε τα εξής: ‘’Eν Χριστώ αδελφές Χριστός Ανέστη! Σήμερα, την Κυριακή των Μυροφόρων, πηγαίνοντας στην Ιερά Μονή Σταυρονικήτα την νύχτα για την Θεία Λειτουργία, ο νους μου πήγαινε στην μεγάλη αγάπη των Μυροφόρων, που νίκησε τον ανδρισμό των Αποστόλων’’*.

Την αγία εκείνη τόλμη των Μυροφόρων γυναικών και του δικαίου Ιωσήφ του απ΄Αριμαθαίας, καλούμαστε να μιμηθούμε. ‘’Οι τολμηροί άνθρωποι ποτέ δεν φοβούνται τον θάνατο, γι’ αυτό και αγωνίζονται με φιλότιμο και αυταπάρνηση και, επειδή βάζουν μπροστά τους τον θάνατο και τον σκέφτονται καθημερινά, ετοιμάζονται πιο πνευματικά και αγωνίζονται τολμηρότερα. Έτσι νικούν την ματαιότητα και ζουν από εδώ στην αιωνιότητα με την Παραδεισένια χαρά’’* έγραφε ο Όσιος Παΐσιος. Ας μιμηθούμε την αγία εκείνη τόλμη των Μυροφόρων γυναικών και του δικαίου Ιωσήφ του απ’ Αριμαθαίας.  

*Γέροντος Παϊσίου ‘’Επιστολές’’ – Ιερόν Ησυχαστήριον ‘’Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος’’, Σουρωτή Θεσσαλονίκης. 

Saturday, April 29, 2017

Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ



Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε στην εφημερίδα “Τα Νέα”:

«Ας πούμε για μια ακόμη φορά ένα ακλόνητο και ξεκάθαρο «Όχι!» σε κάθε μορφή βίας, εκδίκησης και μίσους που εκδηλώνεται στο όνομα της θρησκείας ή στο όνομα του Θεού», δήλωσε ο πάπας Φραγκίσκος στην ομιλία που πραγματοποίησε στο διαθρησκειακό συνέδριο για την Ειρήνη στην Αίγυπτο.”

Τι λέγει ο Πάπας Φραγκίσκος; Τα ίδια ανακριβή πράγματα που είπε χθες ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Η βία και η τρομοκρατία είναι ασύμβατες με την πίστη, ισχυρίζεται, λες και δεν γνωρίζει ότι το Κοράνι διδάσκει σαν όρο πίστεως τη χρήση βίας κατά των απίστων.!!! Ο κόσμος -σύμφωνα με το Κοράνι- χωρίζεται στο στρατόπεδο του Ισλάμ και στο στρατόπεδο του πολέμου. Όσοι δεν ενταχθούν με την πειθώ στο Ισλάμ πρέπει να εξαναγκάζονται με τη βία να το κάνουν.

Και ποια λύση προκρίνει ο Πάπας για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας;
1.) Προσπαθεί να πείσει τους Μωαμεθανούς ότι δεν πιστεύουν αυτά που πιστεύουν αναφορικά με τη χρήση βίας για να επιβάλουν την πίστη τους.
2.) Θεωρεί ότι η τρομοκρατία είναι αποτέλεσμα της φτώχειας και όχι της διδασκαλιας του Κορανίου.
3.) Ο Πάπας Φραγκίσκος είναι σήμερα ο πιο διαπρύσιος κήρυκας της “πολιτικής ορθότητας” για την αντιμετώπιση της Ισλαμικής τρομοκρατίας. Γι’ αυτό και επιτίθεται σκληρά εναντίον όσων λαικιστών ηγετών -όπως τους αποκαλεί- προσπαθούν να συνεγείρουν τον κόσμο εναντίον της ισλαμικής τρομοκρατίας.
4.) Η Αλ Καίντα, οι μουσουλμάνοι αδελφοί της Αιγύπτου, το Χαλιφάτο της Μέσης Ανατολής και η Μπόκο Χάραμ στη Νιγηρία θα διασκεδάζουν σίγουρα με την καρδιά τους με τους ευσεβοποθισμούς της "πολιτικής ορθότητας" του Πάπα Φραγκίσκου.

Η πραγματική απορία μας δεν είναι τι κάνει και τι λέγει ο Πάπας Φραγκίσκος. Αιρετικός ή μάλλον αιρεσιάρχης είναι. Όπως είναι φυσικό ως αιρετικός μιλά, ως αιρετικός σκέφτεται, ως αιρετικός γράφει και ως αιρετικός ενεργεί. Οι δικοί μας οικουμενιστές ποια δουλειά έχουν να συμφύρονται με τον Πάπα και να ευθυγραμμίζονται με τις πλάνες του;

Η ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ “Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ” ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ*


Η ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ “Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ” ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ*
=====

Επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά πριν 3-4 ώρες μοναχός της Μονής Κουτλουμουσίου.

Μας κατέθεσε ότι ο π. Ιλαρίων, επί 23 έτη μοναχός της Μονής (που τόσα έτη κατοικεί εντός του μοναστηριού), του οποίου διέρρηξαν την κλειδαριά την περασμένη Παρασκευή 21/4/2017 (της Ζωοδόχου Πηγής) και έκτοτε του απαγορεύουν να πάρει τα πράγματα του (για το θέμα πήγε στο Αστ. Τμήμα να καταγγείλει την διάρρηξη, τον παρέπεμψαν στην Επιστασία (!) και η Επιστασία ΑΡΝΗΘΗΚΕ να ασχοληθεί με το θέμα γιατί λέει αν δεν λάβει κλήση από την Μονή ΔΕΝ μπορεί να ασχοληθεί!),

προσπάθησε σήμερα (Σάββατο 29/4/2017), να μπει στο κελί του (που όπως είπαμε βρίσκεται εντός του μοναστηριού). "Πατέρες" της Κουτλουμουσίου ασκώντας βία τον απαγόρευσαν και προσπαθούσαν να τον πετάξουν έξω από το μοναστήρι.

Στη συνέχεια προσπάθησε να μπει σε αχρησιμοποίητο κελί το οποίο δεν είχε κλειδαριά (και στο οποίο είχε βρει προσωρινά καταφύγιο το βράδυ της περασμένη Παρασκευής αφού δεν είχε που να μείνει) και πάλι οι "πατέρες" με τη βία προσπαθούσαν να τον τραβήξουν έξω.

Την ώρα που μας ενημέρωσε τηλεφωνικά έτερος μοναχός της Κουτλουμουσίου (σήμερα, Σάββατο 29/4/2017 βράδυ, γύρω στις 9μμ), ο π. Ιλαρίων βρισκόταν για ώρες κλειδωμένος ΜΕΣΑ στην τουαλέτα του κελιού (γιατί με κάθε τρόπο προσπαθούσαν με την βία να τον πετάξουν έξω από το μοναστήρι, απειλώντας, κλωτσώντας την πόρτα κλπ).

Επί 8 ημέρες ο π. Ιλαρίων κυκλοφορεί με το ίδιο μικρό σακίδιο και δεν του επιτρέπουν ούτε να μπει στο κελί του (εντός του μοναστηριού) ούτε να πάρει τα πράγματα του.

Οι μοναχοί θεωρούνται άγγελοι, ότι θα αναπληρώσουν το τάγμα των αγγέλων που εξέπεσαν μαζί με τον Εωσφόρο και έγιναν δαίμονες.
Μάλλον κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται την ύψιστη αποστολή τους και βάλθηκαν από αυτή τη ζωή να ξαναγίνουν δαίμονες.
Ειλικρινά ντρεπόμαστε για όσα συμβαίνουν.

(Την είδηση γράφουμε ως σχόλιο μόνον εδώ). Μόλις μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε και να μάθουμε νέα θα γράψουμε νέα ανάρτηση (την 4η κατά σειρά αυτή την εβδομάδα με περιγραφές από το "πογκρόμ"...)


* Μας εστάλη ως σχόλιο στην ανάρτηση “Η ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ”

ΦΤΩΧΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ


ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΠΟΛΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.

Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ, ΕΝΩ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥ.

Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΚΑΘΥΠΕΒΑΛΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΤΑΓΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ.

ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΣΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ "ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ", ΤΟΥ "ΑΔΕΛΦΟΥ" ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΥ, ΤΟΥ "ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΡΩΜΗΣ", ΟΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΦΡΕΝΙΤΙΔΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ 69


ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ

69


Ανθολογία κειμένων κ. Ραφαήλ Χαραλάμπους
=====

Στην Εκκλησία βρίσκουμε την υγεία, την παρηγοριά, την ελπίδα και τη σωτηρία της ψυχής μας.

Γέροντος Ιακώβου Τσαλίκη

*****

Ο ησυχαστής οφείλει πρώτα να έχει σαν θεμέλιο, πάνω στο οποίο οικοδομεί, αυτές τις πέντε αρετές. Την σιωπή, την εγκράτεια, την αγρυπνία, την ταπείνωση και την υπομονή.

Αγίου Γρηγορίου του Σιναϊτου

*****

Δεν καταστρέφει ο πλούτος, ούτε η φτώχεια, αλλά η κακή προαίρεση που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει όπως πρέπει το κάθε ένα από αυτά.

Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

*****

Αν ξεπλύνεις την ακαθαρσία από την καρδιά σου, θα λάμψει στη μορφή σου το θεόμορφο κάλλος.

Αγίου Γρηγορίου Νύσσης

*****

Εκείνος που αντιμιλάει, είναι μαχαίρι δίκοπο! Με τη μια κόψη πληγώνει τον εαυτό του και με την άλλη τον πλησίον του.

Ιερού Χρυσοστόμου

*****

Επειδή είναι γενική η εξαχρείωση, δεν μπορούν οι άνθρωποι να καταλάβουν ότι υπάρχει πνευματική αγάπη.

Γέροντος Αμφιλοχίου Μακρή

*****

Είναι αδύνατον να μην εισακούσει ο Θεός τον άνθρωπο, εφόσον πρώτα ο άνθρωπος ακούσει τον Θεό.

Αββά Ησαϊα

ΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣTIΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


ΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣTIΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Του Ιστολογίου “Κατάνυξις”
=====

Η ημερίδα που διεξήχθη σε δύο μέρη, το πρώτο το πρωί στην Αίθουσα Συνεδριάσεων της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης και το απόγευμα στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ., είχε κάποια χαρακτηριστικά τα οποία επαναβεβαιώσαμε και μας γέμισαν με θλίψη. 

Ένα χαρακτηριστικό είναι πως, πρόκειται για μια πολύ μικρή ομάδα ακαδημαϊκής "ελίτ", η οποία καταχρώμενη την αποστολή της, επανευαγγελίζει τους φοιτητές της Θεολογικής σχολής στα νάματα του Οικουμενισμού. Μια ουμανιστική αλυσίδα θολοκουλτουριάρηδων, αποτελούμενη από "χρήσιμους" κρίκους, με ιδεοληψίες, εμμονές, αγκυλώσεις και κυρίως ποτισμένη από το Φράγκικο δηλητήριο του αλαθήτου, της "πωρώσεως" δηλαδή, λόγω "αυθεντίας", αλυσίδα που προσπαθεί μανιωδώς να φυλακίσει την αλήθεια, με τεχνικές χειραγώγησης της Νέας Εποχής (storytelling, δημιουργική ασάφεια, δόγμα του σοκ κτλ). 

Άλλο χαρακτηριστικό είναι πως, εκφράζονται ειρωνικά, υβριστικά και χλευαστικά για όσους διαφωνούν μαζί τους. Και όσοι διαφωνούν μαζί τους συνεπάγεται πως διαφωνούν και με τον Περγάμου, άρα διαφωνούν και με τον Αλβανίας άρα διαφωνούν και με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο άρα (το τελευταίο "άρα" το χρησιμοποιούν εμφατικά) διαφωνούν και με την Εκκλησία, γιατί "Εκκλησία είναι αυτοί"!!! Διατείνονται με ύφος μυρίων Καρδιναλίων πως "η Εκκλησία είναι εκεί που είναι αυτοί", πως "ο Χριστός είναι εκεί που τον θέλουν αυτοί". Μέμφονται τους διαφωνούντες και τους γελοιοποιούν στη ρητορική τους, ως εκτός Εκκλησίας, γιατί είναι έξω από το δικό τους κοσμοείδωλο. Η ειρωνεία είναι πως, το θράσος και το ψέμα έχουν ποτίσει τόσο πολύ την ύπαρξή τους, που είναι πλέον (και αυτό το γράφουμε με πολύ πόνο) η καρδιά τους πωρωμένη και ο τύφος τους αθεράπευτος. 

Ακόμη ένα χαρακτηριστικό είναι πως, τραγικώ τω τρόπω, έχουν κάνει τη διάγνωση και αντί να προχωρήσουν στην αυτοκριτική τους, στη θεραπεία τη μετάνοια και την επιστροφή, έχουν επιδοθεί σε μια άνευ προηγουμένου εκστρατεία, "φασιστικής επιβολής" του Οικουμενισμού. 

Κατηγορούν τους διαφωνούντες Ορθοδόξους πως χρησιμοποιούν τους Αγίους Πατέρες αποσπασματικά και ερμηνεύουν κατά το δοκούν, ενώ αυτό ακριβώς κάνουν αποκλειστικώς αυτοί. 

Κατηγορούν τους διαφωνούντες παραδοσιακούς Ορθοδόξους πως συκοφαντούν με ψέμματα την "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο", ενώ οι ίδιοι βαφτίζουν το ψέμα τους, αλήθεια της Εκκλησίας. 

Κατηγορούν τους διαφωνούντες Ορθοδόξους πως είναι φανατικοί, αλλά κρύβουν την αλήθεια για την άσκηση ψυχολογικής βίας και κατατρομοκράτησης των διαφωνούντων επισκόπων, εκείνο το κρίσιμο βράδυ στο Κολυμπάρι... 

Κατηγορούν τους διαφωνούντες Ορθοδόξους πως δε σέβονται το Συνοδικό θεσμό, ενώ εκείνοι πρώτοι εισήγαγαν το θεσμό του "συνοδικού πάπα", με Αρχιερείς "παντογράφους" που υπέγραφαν ένας για δώδεκα!! 

Κατηγορούν τους διαφωνούντες Ορθοδόξους πως τα λένε όλα αυτά για προσωπικό όφελος, δόξα και για χειροκροτητές οπαδούς, ενώ οι ίδιοι μετρούν likes, καίγονται για το επικοινωνιακό έλλειμμα της ψευδοσυνόδου, μοιράζουν πιστοποιητικά "υποχρεωτικής" παρακολούθησης στους φοιτητές για να γεμίζουν τις αίθουσες και δεν περνάει από το μυαλό τους πως ίσως ο Θεός να μην επιτρέπει να επικοινωνηθεί η αίρεση και η εκτροπή.

Κατηγορούν τους διαφωνούντες Ορθοδόξους πως τους χαρακτηρίζουν Οικουμενιστές και πως εκείνοι υπηρετούν με θυσία την Οικουμενική κίνηση χωρίς να είναι Οικουμενιστές. Όμως οι ίδιοι δεν θεωρούν τον Οικουμενισμό παναίρεση, αλαλάζουν πως δεν έχει καταδικαστεί ο Οικουμενισμός από κάποια σύνοδο και άλλα φαιδρότερα.    

Κατηγορούν Ορθόδοξες Εκκλησίες, off the record, πως νοίκιασαν βίλες με ελικοδρόμια και την πλήρωναν με 6000€ τη βραδιά, ενώ δεν τολμούν να δημοσιοποιήσουν τα κόστη της διοργάνωσης με λεπτομέρειες.

Συμπερασματικά θα τονίζουμε πως οι εμμονές των διοργανωτών και των περισσοτέρων εκ των εισηγητών, να προσπαθούν να περιορίσουν τον Χριστό σε στενάχωρες "δημόσιες πλατείες" του μυαλού τους, σε "μηνύματα" έργα τέχνης της παραπλάνησης και στην άποψη των άλλων θρησκειών και πίστεων για την Ορθοδοξία, σκαλίζοντας ολημερίς και ολονυχτίς μήπως και βρουν στη μονταζιέρα του μυαλού τους από τον αμύθητο θησαυρό των Πατέρων κάνα δίδραχμο βολικής φράσης που να στηρίζει τα αστήριχτα, κυριάρχησαν στην ημερίδα και αυτοχειροκροτήθηκαν με πάθος. 

ΤΗΝ ΚΛΕΨΥΔΡΑ ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ


ΤΗΝ ΚΛΕΨΥΔΡΑ ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ
                                                    
Του Β. Χαραλάμπους
=====

Με το λιόγερμα
το πρώτο δροσαγέρι
στην απέραντη ερμιά του Ιορδάνη.
Λες να’ναι κανένα λησμονημένο απόβροχο;
Λες να’ναι δροσοβόλι
ή μήπως παρηγόρημα;

Στους αμμόλοφους της ερήμου
το παραπανήσιο γαλήνισμα
από το παμπάλαιο μοναστήρι
του Αναχωρητή Αγίου Γερασίμου
την κλεψύδρα αντιμάχεται
της αγωνίας του κόσμου τούτου.

Friday, April 28, 2017

Η ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ



Η ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Παιδαγωγός”, την ακόλουθη ανακοίνωση του π. Μακάριου Κουτλουμουσιανού:

“Ενώ βρισκόμουν για προσωπικές μου υποθέσεις εκτός Αγίου Όρους, πληροφορήθηκα τηλεφωνικώς από Μοναχούς μέσα από το Άγιον Όρος, ότι 
τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 14/27-3, κάποιοι Πατέρες της Κουτλουμουσίου με πολλή "αγάπη” καί "ταπείνωση, όπως οι ίδιοι ευθαρσώς ομολογούν ότι έχουν, παρουσία του Αστυνόμου  Π. Δ. του τμήματος τών Καρυών, διέρρηξαν την κλειδαριά της πόρτας του Καθίσματος του Αγίου Νικολάου καί το κατέλαβαν βεβηλώνοντας το!

Όσο για εμάς συν Θεό, κάναμε το κατά δύναμιν και φυλάξαμε τον κανόνα των Αγίων της Εκκλησίας. 

Δέν παραδώσαμε οικειοθελώς τό Κάθισμα του Αγίου Νικολάου, κάνοντας κάποιο συμβιβασμό με την Αίρεση και τους Αιρετικούς· εν ώρα Κρίσεως δεν θα μας το ζητήσει αυτό ο Χριστός”.

Ο Πανοσ. Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου Αρχιμ. Χριστόδουλος εκδίδει ανακοίνωση με την οποία διαβεβαιώνει ότι είναι παραπληροφόρηση ότι κάνει κατάσχεση αυτοκινήτων και αλλάζει κλειδαριές κελλιών και καθισμάτων. Γι’ αυτό μας προτρέπει να μην ηρωοποιούμε τους μοναχούς που αποτειχίστηκαν. Την αμέσως επομένη ημέρα, όμως, και ενώ εκκρεμεί έφεση του Μοναχού Μακάριου για την απόφαση της Μονής Κουτλουμουσίου να τον διαγράψει από το μοναχολόγιο της Μονής, στέλλει μοναχούς στο κάθισμα του Αγίου Νικολάου όπου εγκαταβιούσε ο Μοναχός Μακάριος, κάνουν διάρρηξη του καθίσματος, αλλάζουν κλειδαριές και κατάσχουν τα περιουσιακά στοιχεία του Μοναχού.!!!

Όντως πολύ χριστιανική συμπεριφορά και απολύτως συμβατή με το Αγιορειτικό ήθος.!!!

Όσο για το θέμα της ηρωοποίησης των μοναχών που αποτειχίστηκαν ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος έχει πολύ λανθασμένη αντίληψη των πραγμάτων. Εμείς απολύτως τίποτα δεν κάναμε για να ηρωοποιήσουμε τους αποτειχισμένους μοναχούς. Το κατόρθωμα αυτό είναι αποκλειστικά έργο δικό του επειδή τους συμπεριφέρεται σαν τραμπούκος και όχι σαν πνευματικός πατέρας.

Η Μονή Κουτλουμουσίου, όπως όλες οι Μονές του Αγίου Όρους, φιλοξενούν με αγάπη, όχι μόνον Ορθόδοξους αλλά και αιρετικούς και αλλόθρησκους και δεδηλωμένους άθεους και βλάσφημους. Τους μοναχούς, όμως, που αποτειχίστηκαν τους πετά με κλωτσιές έξω από το κελλί τους χωρίς τροφή, χωρίς στέγη και χωρίς να τους επιτρέψει να πάρουν τα προσωπικά τους αντικείμενα.!!!

Ας κάνουν καλά με τον Θεό όσοι συμπεριφέρονται με τόσο αντιχριστιανικό τρόπο.