Tuesday, January 27, 2015

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ (ΓΟΝΤΙΚΑΚΗ)



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ (ΓΟΝΤΙΚΑΚΗ)

Του κ. Χριστόδουλου Βασιλειάδη,
Διδάκτορος θεολογίας
=====

Θα ήθελα και εγώ, αγαπητέ φίλε Παναγιώτη, να καταγράψω τη δική μου εμπειρία από τον π. Βασίλειο Γοντικάκη όταν ήμουν μαθητής. 

Όταν ήμουν στην τρίτη λυκείου είχαμε ιδρύσει ένα θρησκευτικό όμιλο, με τον όνομα "Αγιος Νικόδημος Αγιορείτης". Φοιτούσα στο λύκειο του εθνομάρτυρα Κυπριανού στον Στρόβολο. Τότε λυκειάρχης ήταν ο θερμός έλληνας κ. Γαβριήλ Μηνάς, ο οποίος μας ενέπνεε με τη διδασκαλία του και τις γνώσεις του! 

Μέσα στα πλαίσια λοιπόν αυτού του συλλόγου είχαμε οργανώσει μια ομιλία με τον π. Βασίλειο, η οποία έμεινε ανεξίτηλα στη μνήμη μου. Βαθύς θεολόγος, που κτυπούσε κέντρο και έλυνε το κάθε πρόβλημα και την κάθε ερώτηση των συμμαθητών μας. Ο π. Βασίλειος ήταν στην Κύπρο προσκεκλημένος από τον παγκύπριο σύλλογο Ορθοδόξου Παραδόσεως "Οι Φίλοι του Αγίου Όρους". 

Επίσης είχαμε την χαρά να καλέσουμε στον όμιλό μας τον τότε Χρίστη Παπαδόπουλο, νύν π. Σάββα Σταυροβουνιώτη. Η ομιλία του ήταν καθοριστική για όλους μας. Μεστή θεολογικού και επιστημονικού λόγου η ομιλία του τότε Χρίστη Παπαδόπουλου. 

Στο χωριό μου Κυπερούντα επίσης πήραμε για ομιλίες τον π. Βασίλειο Γοντικάκη, τον μακαριστό π. Θεόκλητο Διονυσιάτη και τον π. Συμεών Γρηγοριάτη (Περουβιανό). Οι ομιλίες τους θα μείνουν ανεξίτηλες στην μνήμη μας!

* Η επιστολή του κ. Χριστόδουλου Βασιλειάδη, Διδάκτορος θεολογίας και διακεκριμένου μουσικού, μας εστάλη εξ αφορμής της πρόσφατης αναφοράς μας για την έλευση του π. Βασίλειου (Γοντικάκη) Προηγουμένου της Ιεράς Μονής Ιβήρων το Αγίου Ορους στην Αστόρια όπου βρίσκεται ως προσκεκλημένος της Πατριαρχικής και Σταυροπηγιακής Μονής της Οσίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου.

No comments:

Post a Comment