Thursday, October 31, 2013

ΤΟ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ


ΤΟ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Του “Ορθοδόξου Τύπου”
============

«δεύτερος στὴν τάξη» πατριάρχης, ξεπέρασε τὸν «πρῶτον στὴν τάξη» πατριάρχη, στὸν οἰκουμενιστικὸ κατήφορο! 

Ὁ πατριάρχης Ἀλεξανδρείας κ. Θεόδωρος πῆγε στὴ Ρώμη, γιὰ νὰ συμμετάσχει στὴν ἐκεῖ διαχριστιανικὴ καὶ διαθρησκειακὴ συνάντηση, ποὺ ὀργάνωσε ὁ θλιβερὸς ἡγετίσκος τοῦ Βατικανοῦ, νομίζοντας πὼς μπορεῖ νὰ ἡγηθεῖ κάποια στιγμὴ ὅλων τῶν δογμάτων καὶ τῶν θρησκειῶν τοῦ κόσμου! 

Τὴν ἀρχὴ τῆς πρωτοφανοῦς οἰκουμενιστικῆς του παρεκτροπῆς τὴν ἔκαμε ὁ κ. Θεόδωρος μὲ τὴν προσφώνησή του πρὸς τὸν «ἅγιο πατέρα», χαρακτηρίζοντας τὸν αἱρεσιάρχη: «ποιμένα καὶ διάκονο τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἀλήθειας» καὶ τὸ παναιρετικὸ καὶ ἁμαρτωλὸ Βατικανό...ἀρχαία «Ἐκκλησία»

Στὴν ὁμιλία του στὴ συνάντηση ξεπέρασε κάθε ὅριο. 

Συμπεριέλαβε τὴν Ἐκκλησία στὸ «ἴδιο σακὶ» μὲ τὶς αἱρέσεις καὶ τὶς θρησκεῖες τοῦ κόσμου! 

"Ο θρησκευτικὸς αὐτοπροσδιορισμὸς» (βλέπε δογματικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας) ἀποβαίνει, κατ’ αὐτόν, «παράγων διχασμοῦ καὶ μισαλλοδοξίας, φανατισμοῦ καὶ βίας»! Γι’ αὐτὸ πρότεινε «τὴν ἑνότητα μέσα στὴ διαφορετικότητα». Πρότεινε στοὺς ἀρχηγοὺς τῶν παρισταμένων αἱρέσεων καὶ θρησκειῶν νὰ «μάθουμε τοὺς πιστούς μας ὄχι μόνον νὰ παραμείνουν στὴν παράδοσή τους, ἀλλὰ καὶ νὰ διατηροῦν τὴν ἰδιοσυστατικὴ τους ταυτότητα»! Καὶ τὸ πλέον ἐξωφρενικό! «Εἶναι καιρὸς νὰ μάθουμε τοὺς πιστούς μας ὅτι ἡ ἀπολυτοποίηση τῆς ἰδιαιτερότητας (βλέπε θεία ἀποκάλυψη στὴν Ἐκκλησία) δὲν συνιστᾶ διάσωση τῆς ἀλήθειας, ἀλλὰ φαλκίδευση τῆς ἀλήθειας καὶ ὀλίσθηση πρὸς τὴν θρησκειογενῆ νεύρωση τῆς ἀποκλειστικότητας»! Ποιὲς ἄλλες μαρτυρίες χρειαζόμαστε, γιὰ νὰ πεισθοῦμε ὅτι ὁ «ἅγιος» Ἀλεξανδρείας βρίσκεται σὲ οἰκτρὴ πλάνη; Ὅτι μεταβλήθηκε σὲ ἠχηρὸ φερέφωνο τοῦ πανθρησκειακοῦ ὁράματος τῆς «Νέας Ἐποχῆς»;

ΓΕΝΝΑΙΑ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΜΟΣΧΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΜΙΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ



ΓΕΝΝΑΙΑ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΜΟΣΧΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΜΙΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Διαβάσαμε το ακόλουθο άρθρο του κ. Maxim Goltsa στη Romfea.gr:

“H Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία στο όνομα της ανθρωπότητας ζητά από τον ρωσικό λαό να επανεξετάσει το θέμα της ταφής του σώματος του σοβιετικού ηγέτη Βλαντιμίρ Λένιν, καταγγέλλοντας ότι το Μαυσωλείο στην Κόκκινη Πλατεία έχει καταντήσει τουριστικό αξιοθέατο.

Εκπροσωπώντας το Πατριαρχείο Μόσχας, ο Πρωθιερεύς Βσέβολοντ Τσάπλιν δήλωσε ότι οι θαυμαστές του Λένιν πρέπει “να σκεφτούνε πόσο ανθρώπινο είναι να εκτίθεται το σώμα του σοβιετικού ηγέτη σε κοινή θέα”, σύμφωνα με το Πρακτορείο RIA Novosti.

Ο Λένιν πέθανε στις 21 Ιανουαρίου του 1924 και η σορός του ταριχεύτηκε και τοποθετήθηκε σε ένα ειδικά κατασκευασμένο μαυσωλείο στην Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας.

Σήμερα αποτελεί αξιοθέατο για Ρώσους και τουρίστες από όλο τον κόσμο.”

Πολύ θετική η κίνηση του Πατριαρχείου Μόσχας να ζητήσει την ταφή του Λένιν, το πτώμα του οποίου τώρα είναι μούμια σε μαυσωλείο στην Κόκκινη πλατεία.

Χρειαζόταν θάρρος και χριστιανική συνέπεια εκ μέρους του Πατριαρχείου Ρωσίας να ζητήσει την ταφή ενός κεκοιμημένου.

Δεν είναι αξιοθέατο το πτώμα ενός νεκρού. Περισσότερος σεβασμός για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας είναι το ζητούμενο. Ιδιαίτερα από όσους αγάπησαν ή συνεχίζουν ακόμη να αγαπούν τον κεκοιμημένο Σοβιετικό ηγέτη. Ας σημειωθεί ότι πρόσφατη δημοσκόποηση έδειξε ότι το 75% των Ρώσων επιθυμεί την ταφή του Λένιν ή και την απομάκρυνση του μαυσωλείου του από την Κόκκινη πλατεία.

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΣΕ


ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΗΣ Ι΄ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΣΕ ΣΤΟ ΜΠΟΥΣΑΝ ΤΗΣ ΚΟΡΕΑΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΜΕ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΣΕ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΣΕ.

ΠΟΤΕ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΣΕ;

Wednesday, October 30, 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ NSA


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ NSA

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Διαβάσαμε στον Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Amen.gr το ακόλουθο ρεπορτάζ:

“Λόγο για παρακολούθηση του Πάπα Φραγκίσκου από την εποχή που ήταν Επίσκοπος στην Αργεντινή, αλλά και καταγραφή τηλεφωνημάτων από και προς το Βατικανό τις κρίσιμες ημέρες της συνεδρίασης του κονκλαβίου το Μάρτιο του 2013 κάνει προδημοσίευση του ιταλικού εβδομαδιαίου περιοδικού Panorama που κυκλοφορεί την Πέμπτη. 

Όπως αναφέρεται σε προδημοσίευση, η Υπηρεσία Εθνικής Ασφαλείας (NSA) των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής φέρεται ότι κατέγραφε τηλεφωνήματα προς και από το Βατικανό μέχρι και τις κρίσιμες ημέρες του Κογκλάβιου τον περασμένο Μάρτιο που ολοκληρώθηκε με την εκλογή του Αργεντινού ποντίφικα.

Αυτό σημαίνει, κατά το δημοσίευμα, ότι πιθανόν ετέθη υπό παρακολούθηση και ο ξενώνας των ανώτατων κληρικών Σάντα Μάρτα, στον οποίο διαμένουν κατά παράδοση οι καρδινάλιοι κατά την διάρκεια του Κογκλάβιου. Εκεί ακριβώς επέλεξε να μείνει ο πάπας Φραγκίσκος, ο οποίος αρνήθηκε να μετακομίσει στην ειδική παπική κατοικία.

«Δεν μας προκύπτει να έγιναν παρακολουθήσεις και σε κάθε περίπτωση, δεν ανησυχούμε» περιορίστηκε να δηλώσει ο εκπρόσωπος τύπου του Βατικανού, πατέρας Φεντερίκο Λομπάρντι.

Σύμφωνα με το ιταλικό περιοδικό, ο πάπας Φραγκίσκος είχε τεθεί υπό παρακολούθηση από τις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες ήδη από το 2005, όταν ήταν καθολικός αρχιεπίσκοπος του Μπουένος Άιρες στην Αργεντινή.”

Είμαι υποχρεωμένος -για λόγους αληθείας και δικαιοσύνης- να παρατηρήσω ότι η απάντηση του εκπρόσωπου του Βατικανού είναι η μόνη έντιμη απάντηση που μπορεί να δώσει ένας πιστός άνθρωπος όταν μάθει ότι παρακολουθείται από τις μυστικές υπηρεσίες.

Δεν κάνω τίποτα το επιλήψιμο νομικά ή ηθικά το οποίο με εκθέτει και οι δημόσιες δηλώσεις μου είναι απολύτως σύμφωνες με τις κατ’ ιδίαν δηλώσεις μου.

Ο χριστιανός είναι -πρέπει να είναι- καθαρό κρύσταλλο, που δεν τον τρομάζει η φανερή ή η μυστική παρακολούθηση.

Δυστυχώς! Εδώ καταντήσαμε! Σε ορισμένα θέματα παίρνουμε μαθήματα ακόμη και από το Βατικανό!

Δεν είναι αληθές φυσικά ότι το Βατικανό δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την παρακολούθηση των μυστικών υπηρεσιών. 

Οι διαρροές του μπάτλερ του Πάπα Βενέδικτου και η φυλάκιση του καρδινάλιου της Σικελίας δείχνουν ότι έχει πολλά να φοβηθεί το Βατικανό από την παρακολούθηση όχι μόνον των μυστικών υπρεσιών αλλά ακόμη και από δημοσιογραφικές έρευνες.

ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΕΛΕΣΗΣ ΓΑΜΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΓΛΙΚΑΝΙΣΜΟ;


ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΕΛΕΣΗΣ ΓΑΜΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΓΛΙΚΑΝΙΣΜΟ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Διαβάσαμε το ακόλουθο ρεπορτάζ του κ. Maxim Goltsa στη Romfea.gr:

“Η Εκκλησία της Αγγλίας αντιμετωπίζει σοβαρό κίνδυνο σχίσματος λόγω προτάσεων να συμπεριληφθεί στις επίσημες τελετές της η “Ακολουθία του Γάμου Ομοφυλόφιλων”. 

Ο Δρ. Michael Nazir-Ali, πρώην Επίσκοπος του Ρότσεστερ, προειδοποιεί ότι μια κίνηση να εορτάζεται ο γάμος ομοφυλόφιλων μέσα στην εκκλησία θα αποτελέσει την «κόκκινη γραμμή» για τους παραδοσιακούς ενορίτες.

Κληρικοί και λαϊκά μέλη της Εκκλησίας που εναντιώνονται σε αυτή την κίνηση χαλάρωσης των κανόνων, θα μπορούσαν να απορρίψουν την εξουσία των Επισκόπων που υποστηρίζουν αυτή την κίνηση, προειδοποίησε.  

Η παρέμβασή του ήρθε εν μέσω αυξανόμενων προσδοκιών ότι ένας υπάλληλος της Επιτροπής που εξετάζει τη διδασκαλία της Εκκλησίας για τη σεξουαλικότητα, θα συστήσει και θα προτείνει την καθιέρωση μιας επίσημης Ακολουθίας για ομοφυλόφιλα ζευγάρια.

Ο Επίσκοπος Nazir-Ali, δήλωσε: “Αν υπάρξει προσπάθεια να καθιερωθεί η ευλογία ομοφυλόφιλων γάμων, αυτό θα είναι η κόκκινη γραμμή για πολλούς ανθρώπους”.

Ο Αγγλικανισμός έχει ξεπεράσει από δεκαετίες -για να ακριβολογούμε από αιώνες από τα γεννοφάσκια του- την κόκκινη γραμμή της χριστιανικής πίστης. Ακόμη και με τα μέτρα της αιρετικής χριστιανοσύνης. 

Το πρόβλημα δεν περιορίζεται μόνον στις χειροτονίες γυναικών και ανοιχτά ομοφυλόφιλων κληρικών που συζούν στο πρεσβυτέριο των ενοριών με τους συντρόφους τους.

Υπάρχουν πολύ σοβαρότερες παρεκκλίσεις του Αγγλικανισμού που αφορούν θέματα δόγματος. 

Η διαβόητη θεωρία της “περιεκτικότητας” έχει καθιερώσει την πιο συγκρητιστική αντίληψη του χριστιανισμού. 

Υπάρχουν λ.χ. επίσκοποί του Αγγλικανισμού που αρνούνται δημόσια την Ανάσταση και τη Θεότητα του Χριστού, όπως ο επίσκοπος του Ντάραμ, ο οποίος πριν λίγα χρόνια διακήρυξε στον επιβατήριο λόγο του ότι δεν πιστεύει στην Ανάσταση και στη Θεότητα του Κυρίου.!!!


"Πιο τρανταχτή περίπτωση, ο πρώην Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρυ George Carey, ηγέτης 70 εκατομμυρίων αγγλικανικών πιστών στον κόσμο, στο μήνυμά του για την χιλιετία, είχε πει στα εκατομμύρια των αγγλικανών ότι «δεν μπορούμε να ξέρουμε εάν ο Ιησούς αναστήθηκε από τους νεκρούς»! «Μπορώ να σας πω ειλικρινά ότι ενώ μπορούμε να είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι ο Ιησούς έζησε και ότι ήταν βεβαίως στο σταυρό, δεν μπορούμε με την ίδια βεβαιότητα να πούμε ότι ξέρουμε ότι αναστήθηκε από τους νεκρούς από το Θεό. ''

Δεν τίθεται, φυσικά, θέμα κανονικότητας των Αγγλικανικών χειροτονιών. Είναι εντελώς ανυπόστατες. Οι Αγγλικανοί προέρχονται από τους Παπικούς οι οποίοι έχουν χάσει κάθε σχέση με την ιερωσύνη και τα μυστήρια. Πολλώ μάλλον, επομένως, οι Αγγλικανοί, οι οποίοι διέστρεψαν το Ευαγγέλιο σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό από ότι οι Παπικοί.

Το ερώτημα που τίθεται είναι ποια χρησιμότητα έχει ο διάλογος Ορθοδόξων και Αγγλικανών;

Tuesday, October 29, 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ



ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Ο ιεραπόστολος κ. Δημήτρης Καραμάτσκος μας έστειλε ηλεκτρονικά ανοιχτή επιστολή του, που απευθύνει στον Μακ. Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο, αναφορικά με την εντελώς απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη Μητρόπολη Γκαμπόν στο Κονγκό.

Στη μακρά αυτή επιστολή αναφέρει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες της συμπεριφοράς του σκανδαλοποιού επισκόπου κ. Αράθυμου και περιγράφει με ζωηρές πινελιές τη δυστυχία που έφερε στην τοπική Εκκλησία η παρουσία, η ανικανότητα και το "άηθον ήθος" του κ. Παντελεήμονα.

Μόνον δύο σημεία της επιστολής του κ. Καραμάτσκου θα σχολιάσουμε.

Μην περιμένετε, κ. Καραμάτσκο, να γίνει κάτι με τις επιστολές και τις καταγγελίες. Απευθυνθείτε δυναμικά στο υπουργείο εξωτερικών της Ελλάδας και στους φορείς που στηρίζουν την ιεραποστολή.

Πλήρως διαφωνούμε μαζί σας, κ. Καραμάτσκο, ότι ο Μακαριότατος Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρος έχει το δικαίωμα να κρατήσει τον κ. Αράθυμο στο Κονγκό. 

Αν αληθεύουν οι καταγγελίες εναντίον του Σεβ. Γκαμπόν κ. Αράθυμου, ο Μακ. Πατριάρχης Αλεξανδρείας έχει ΜΟΝΟΝ ένα δικαίωμα κατά τους Ιερούς Κανόνες: Να παραπέμψει τον κ. Αράθυμο σε συνοδικό δικαστήριο για να καθαιρεθεί.

Ο Μακαριότατος Αλεξανδρείας επίσης έχει ένα άλλο αδήριτο καθήκον: Να δώσει εξηγήσεις στο πλήρωμα της Εκκλησίας πρώτον γιατί απέστειλε τον κ. Αράθυμο στο Κονγκό (αφού γνώριζε το ποιόν του μια και χρημάτισε στενός συνεργάτης του επί σειρά ετών) και να αιτιολογήσει για ποιο λόγο δεν έκανε τίποτα μέχρι στιγμής για να τερματίσει τις ασχημίες στην εν λόγω ιεραποστολική Μητρόπολη.

Να συμπληρώσουμε, όμως, ότι ο Μακαριότατος Αλεξανδρείας θα προσφέρει τεράστια υπηρεσία, όχι μόνον στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, αλλά και στην Ορθόδοξη Εκκλησία εν γένει, αν παραιτηθεί από το αξίωμά του για να μπορέσουν τόσον το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας όσον και η Ιεραποστολή στην Αφρική να βρουν τον ορθό επιβεβλημένο βηματισμό τους.

Ο "ΝΕΩΚΟΡΟΣ" ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΚΑ ΨΗΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!



Ο "ΝΕΩΚΟΡΟΣ" ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΚΑ ΨΗΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Γράφει -μεταξύ άλλων- σε άρθρο του που επιγράφεται “Η ''Χιροσίμα'' της Εκκλησίας”, ο Θεοφιλέστατος κ. “Νεωκόρος” μας:

“Αυτή η μυστική συνάντηση του "επισήμου" με την εξουσία και του Μητροπολίτη μου κέντρισε το ενδιαφέρον.

Στην περίπτωση του Σεπτεμβρίου του 2013 το μενού είχε τις έρευνες που κάνει το ΣΔΟΕ σε τρεις Μητροπόλεις. 

Ο πόλεμος που μπορεί να ανοίξει κατά της Εκκλησίας, ίσως δεν θα έχει προηγούμενο. Η απορία είναι πώς μπορεί να τελειώσει αυτή η πολεμική; Ποια μπορεί να είναι η Χιροσίμα που μπορεί να σημάνει, αντίστοιχα, το τέλος του πολέμου κατά της Εκκλησίας; Όταν της πάρουν την περιουσία; Όταν της στερήσουν τα δικαιώματά της; Όταν φύγουν καμιά δεκαριά μητροπολίτες;”

Για να δούμε αν καταλάβουμε καλά τι μας λέγει ο αγαπητός “Νεωκόρος” μας; 

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ετοιμάζεται να εκπαραθυρώσει δέκα μπλεγμένους σε οικονομικά σκάνδαλα Μητροπολίτες για να αποκτήσει ο “Νεωκόρος” μας ακόμη δέκα κουκιά στο σακκί του για να γίνει Αρχιεπίσκοπος; 

Και ότι την εκπαραθύρωσή τους θα την αποδώσει στις "σκοτεινές δυνάμεις", στους "εργολάβους της αλλοτρίωσης" και στον έλεγχο που διενεργεί ο ΣΔΟΕ;

Μμμ! Πιο πονηρούλης από ότι νόμιζα ο “Νεωκόρος” μας!

Ο ΑΓΙΟΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ TWITTER


Ο ΑΓΙΟΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ TWITTER

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Διαβάσαμε στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία” τις νέες επιδόσεις του αγιότατου Πάπα Φραγκίσκου:

«Αγαπητοί αναγνώστες σας ευχαριστώ πολύ που έχετε ήδη ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια! Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου και σας καλώ να συνεχίσετε να προσεύχεστε».

Mε αυτό το μήνυμα που ανάρτησε στο Twitter ο Πάπας Φραγκίσκος ευχαρίστησε τους... πιστούς του followers!

Ο λογαριασμός του ποντίφικα ενεργοποιηθηκε στις 12 Δεκεμβρίου του 2012 και σε λιγότερο από έναν μήνα είχε ήδη 5 εκατομμύρια followers στους εννέα επίσημους λογαριασμούς στα Αγγλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Πορτογαλικά, Αραβικά, Πολωνικά, Λατινικά.”

Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια Αγιότατε. Δίνω υπόσχεση ότι μόλις ανοίξεις λογαριασμό και στα Ελληνικά θα γίνω follower σου. 

Αλλά τι κάθομαι και το αναφέρω αυτό; Η συμπάθειά μου προς τον σεπτό πρόσωπο του Αγιότατου ούτε που κρύβεται από την πρώτη μέρα που ανέβηκε στο αξίωμα του αιρεσιάρχη. Αν δεν με πιστεύετε κοιτάξτε την ετικέττα Πάπα Φραγκίσκος του ιστολογίου. Αριθμεί ήδη 164 αναρτήσεις.

Monday, October 28, 2013

ΕΠΙΠΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ



ΕΠΙΠΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==================

Διαβάσαμε στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ιερό Βήμα”: 

“Σταυρόλεξο, για… αρχάριους λύτες. Μέχρι τέλος Δεκεμβρίου, θα παραιτηθεί μητροπολίτης επικαλούμενος λόγους υγείας. Για τη μητρόπολη δείχνει υψηλό ενδιαφέρον συγκεκριμένος κληρικός, «ο πνευματικός του οποίου θα αναλάβει τη θέση του, αμέσως μετά την εκλογή του συγκεκριμένου στη μητρόπολη».

Αυτά φημολογούνται, όπως και ότι μέχρι τον Μάϊο θα υπάρχουν και άλλες ενδιαφέρουσες εκκλησιαστικές εξελίξεις.

Και κάτι άλλο: πήγε άλλος κληρικός στην αρχιεπισκοπή και εξέφρασε το ενδιαφέρον του για άλλη μητρόπολη που ακόμη είναι πληρωμένη (σύντομα θα κενωθεί) αλλά μάλλον εισέπραξε άρνηση.

Ο ενορίτης”

Μμμ!!! Δεν μας έφτανε ο “Νεωκόρος” της “Ρομφαίας” τώρα μας προέκυψε και ο “Ενορίτης” του “Ιερού Βήματος”

Και τι μας λέγει ο “Ενορίτης”; Πέραν από τα σταυρολεξικά που δεν μπορούμε να λύσουμε, μας πληροφορεί ότι το Αγιο Πνεύμα έπιασε δουλειά για την εκλογή νέων επισκόπων. 

Ευτυχώς! Δεν υπάρχει κανένα παρασκήνιο στην εκλογή των επισκόπων μας. Το Αγιο Πνεύμα κατευθύνει την εκλογή τους εν παντί!!!

Φανταστείτε ρεζιλίκι.! Πηγαίνουν και ζητούν να χριστούν υποψήφιοι για Μητροπόλεις που δεν κένωσαν.!!!

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ ΤΟΥ ΧΛΙΔΑΤΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΟΦΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ


ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ ΤΟΥ ΧΛΙΔΑΤΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΟΦΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Διαβάσαμε στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Δόγμα”:

“20.000 δολάρια για μια μπανιέρα ξόδεψε ο «μποέμ» Επίσκοπος στη Γερμανία.

Αποκαλυπτικός είναι ο οικονομικός έλεγχος που γίνεται κατόπιν αποφάσεως του Πάπα Φραγκίσκου, ο οποίος απομάκρυνε...από τα καθήκοντα του τον Επίσκοπο που προκάλεσε σάλο σε ολόκληρη την Ευρώπη από την πολυτελή ζωή του.

Σύμφωνα με την Huffington Post μια μπανιέρα στοίχισε 20.000 δολάρια ενώ 482.000 ξοδεύτηκαν σε… ντουλάπες. Ο οικονομικός έλεγχος συνεχίζεται για τις δαπάνες των 42 εκατομμυρίων δολαρίων για την προσωπική κατοικία του Γερμανού επισκόπου. 

Εκτός από τον συγκεκριμένο, πολλοί αξιωματούχοι της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας στην Γερμανία κυκλοφορούν με πανάκριβα αυτοκίνητα. Δημοσιεύματα κάνουν λόγο και για άλλους Γερμανούς κληρικούς που έχουν προβεί σε πολυτελείς δαπάνες.

Ο Καρδινάλιος Reinhard Marx της Αρχιεπισκοπής Μονάχου δαπάνησε περίπου 11.000.000 δολάρια για την ανακαίνιση της κατοικίας του Αρχιεπισκόπου και άλλα 13 εκατομμύρια δολάρια για ένα ξενώνα στη Ρώμη.

Ο Christian Weisner, εκπρόσωπος της ένωσης «Είμαστε Εκκλησία», μια οργάνωση που υποστηρίζει την μεταρρύθμιση στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία της Γερμανίας αναφέρθηκε ότι η σπατάλη αναδύει μια σύγκρουση μεταξύ των Καρδιναλίων και Επισκόπων στην Γερμανία που διορίστηκαν από τους Πάπες Ιωάννη Παύλο, Βενέδικτο και του Πάπα Φραγκίσκου.

Βεβαίως από την εκλογή του ο Πάπας Φραγκίσκος, επανειλημμένα έχει τονίσει την ταπεινή διακονία και βοήθεια των φτωχών στην κοινωνία. Σύμφωνα με τον Φραγκίσκο, οι κληρικοί που ζουν με πολυτέλεια δεν είναι μόνο απρεπείς έναντι του Θεού και της Εκκλησίας αλλά σκανδαλίζουν. 

Γερμανοί σχολιαστές πάντως, παρατηρούν ότι πολλοί κληρικοί στη χώρα τους, δεν είναι διατιθέμενοι να ακολουθήσουν τον Πάπα Φραγκίσκο στις υποδείξεις του…”.

Πολύ ρόδινη η εικόνα του Πάπα Φραγκίσκου που αγιογραφεί το ρεπορτάζ. Μακάρι η αλήθεια να είναι όπως την περιγράφει. Είθε ο Αγιότατος να είναι ειλικρινής όταν διακηρύττει ότι οι κληρικοί δεν πρέπει να ζουν με χλιδή. Σε κάθε περίπτωση δίνει εξετάσεις η ειλικρίνειά του. Αν τιμωρήσει παραδειγματικά τον χλιδάτο Γερμανό Παπικό επίσκοπο τότε θα πειστούμε όλοι για την ειλικρίνειά του και δεν θα διστάσουμε να τον επαινέσουμε. Αν όμως κουκουλώσει το θέμα και σταθεί στους επικοινωνισμούς -όπως συνήθως πράττει για όλα σχεδόν τα θέματα- τότε θα επισημάνουμε το ανακόλουθο λόγων και έργων του.

Οπως, όμως, έγραψα κατ’ επανάληψη στο παρελθόν, πριν ή ασχοληθούμε με τα έργα και τις ημέρες της ματαιότητας της χλιδής των κληρικών του Βατικανού πρέπει να αναλογιστούμε ότι όχι μόνον δεν είναι κληρικοί αλλά ως αβάπτιστοι (επειδή το βάπτισμα των Λατίνων είναι "μίασμα" κατά τον Αγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη) δεν είναι καν μέλη της Εκκλησίας. 

Ως εκ τούτου αν παρατηρείται αντιευαγγελική πρακτική στη ζωή τους δεν είναι κάτι που πρέπει να μας ξενίζει. 

Είναι πολύ περισσότερο σκόπιμο να ασχολούμαστε με ανάλογες θλιβερές επιδόσεις δικών μας κληρικών πολλοί μάλιστα από τους οποίους είναι άγαμοι και όμως θεωρούν την χλιδή απαραίτητο συστατικό της ζωής τους. 

Sunday, October 27, 2013

ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΟΡΙΑ



ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΟΡΙΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στον εσπερινό της Αγίας Σκέπης στο παρεκκλήσιο της Παναγίας της Ελευθερώτριας της Ιεράς Μονής Οσίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Αστορίας, δοκίμασα τη χαρά μιας κατανυκτικής Ακολουθίας όπου όλοι έψαλλαν με ευλάβεια. 

Εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα από τη φωνή ενός πολύ νεαρού ψάλτη -του Ιωάννη-, ο οποίος με πληροφόρησε ότι ψάλλει στον ιερό ναό του Αγίου Νικολάου στο Φλάσινγκ.

Παράλληλα αντελήφθηκα -από την προφορά του- ότι την ακολουθία του Εσπερινού τελούσε κληρικός από την Κύπρο. Επειδή έφερε σταυρό νόμισα ότι ήταν Αρχιμανδρίτης που εφημέρευε εδώ στην Αμερική σε κάποια από τις κοινότητες.

Μετά το πέρας της Ακολουθίας ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Ζαχαρής προσκάλεσε όλο το εκκλησίασμα να ανέβη στο αρχονταρίκι της Μονής για κέρασμα για την εορτή του παρεκκλησίου.

Πλησίασα να πάρω την ευχή του ιερέα και έκπληκτος τον άκουσα να λέγει ότι είναι ο π. Δημοσθένης Δημοσθένους. Λέγω έκπληκτος επειδή τον π. Δημοσθένη γνωρίζω από την εποχή που ήταν μικρό παιδάκι και έπαιζε στο προαύλιο του ιερού ναού Αγίου Σπυρίδωνος Λευκωσίας όπου εφημέρευε ο μακαριστός του πατέρας π. Σπυρίδωνας Δημοσθένους.

Ευλαβέστατη οικογένεια. Πέντε παιδιά είχε ο μ. π. Σπυρίδωνας και οι τρεις γυιοι του είναι ιερείς ενώ οι δύο κόρες του παπαδιές!

Πού να περιμένω όμως την αναπάντεχη συνάντηση στην Αστόρια;

Μετά το κέρασμα τελέστηκε η Ακολουθία του Μικρού Απόδειπνου με τους Χαιρετισμούς στη Θεοτόκο στο προσευχητάρι της Μονής -όπου υπάρχουν δεκάδες άγια λείψανα.

Δύο νέα παιδιά -και οι δύο φέρουν το όνομα Παναγιώτης- ψάλλουν και διαβάζουν πολύ κατανυκτικά. Δεν ξέρω αν είναι φιλοξενούμενοι ή αν θα ενταχθουν στο μοναχολόγιο της Μονής αλλά η παρουσία τους στις Ακολουθίες είναι πολύ θετική.

Saturday, October 26, 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΙΣ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΘΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟ


ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΙΣ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΘΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============

Εντονη φημολογία έχει αναπτυχθεί στα ΜΜΕ και ιδιαίτερα στο διαδιχτυακό χώρο ότι ο Πάπας Φραγκίσκος προτίθεται να εκλέξει γυναίκα καρδινάλιο.

Αυτό όμως -σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- δεν σημαίνει ότι ο Αγιότατος προωθεί τη χειροτονία γυναικών.

Πώς εξηγείται αυτό;

Ως γνωστόν καρδινάλιος μπορεί να εκλεγεί ακόμη και διάκονος, αν και τις τελευταίες δεκαετίες σχεδόν πάντοτε καρδινάλιοι εκλέγονται μόνον επίσκοποι.

Ο Πάπας Φραγκίσκος είναι ενδεχόμενο να ξεκαθαρίσει τη θέση του Βατικανού αναφορικά με το θεσμό των διακονισσών και να εκλέξει μία φραγκοκαλόγρια ή διακόνισσα ή Ακαδημαικό για καρδινάλιο κι έτσι να κάνει ριζοσπαστικό επικοινωνιακό άνοιγμα στο φεμινιστικό κίνημα που ζητά επιτακτικά τη χειροτονία γυναικών.

Με αυτό τον τρόπο και τη χειροτονία των γυναικών θα παραπέμψει στις Ελληνικές καλένδες και κόκκαλο με κρέας θα ρίξει στο φεμινιστικό κίνημα.

Τζάμπα χρημάτισε Ιησουίτης ο “άγιος πατέρας” για τόσες δεκαετίες;

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΠΑΥΛΟ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ


ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ κ. Λ.Ν. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΠΑΥΛΟ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============


Το πιο κάτω σχόλιο μας εστάλη με ηλεκτρονικό μήνυμα. Ευχαρίστως το δημοσιεύουμε επειδή επαινεί ένα ομολογητή και ακατηγόρητο επίσκοπο του Χριστού και σκιαγραφεί επιτυχώς την αποστασία του μ. Πατριάρχη Αθηναγόρα.

Μόνον μια επιφύλαξη. Ελπίζουμε ότι ο ανώνυμος συντάκτης του σχολίου -που υπογράφει με τα αρχικά Λ. Ν.-, δεν εννοεί ότι σήμερα οι ποιμένες της Εκκλησίας πρέπει να αποτειχιστούν, όπως ορθώς έπραξε την εποχή του Αθηναγόρου ο μακαριστός Παραμυθίας Παύλος μετά των αοιδίμων Μητροπολιτών Φλωρίνης και Ελευθερουπόλεως.

Αλλο οι ακροβατισμοί του μ. Αθηναγόρα και εντελώς διαφορετική η σημερινή πορεία του Οικουμενισμού. Οτι ο Παναγιότατος κ. Βαρθολομαίος -και όχι μόνον (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!)- κάνει και λέγει πολλά άτοπα σε θέματα οικουμενισμού είναι πλέον ή βέβαιο. Αλλά ούτε σε "διακοινωνία" προχώρησε, όπως έκανε ο μ. Αθηναγόρας και η Εκκλησία της Ρωσίας εκείνη την εποχή, ούτε και ουσιαστικός κίνδυνος να υλοποιηθούν οι οικουμενιστικοί σχεδιασμοί του Φαναρίου υφίσταται λόγω του ρωσικού εθνοφυλετισμού και του "φιλοπρωτείου" πολλών Ορθοδόξων Εκκλησιών.

Ιδού το σχόλιο του κ. Λ.Ν. που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου. 

"Παύλος ο απλούς, Παύλος ο κεχαριτωμένος!

Ο ανεπαίσχυντος εργάτης του Ευαγγελίου, που εργάστηκε αόκνως στον Αμπελώνα του Κυρίου, οδηγώντας τόσες και τόσες ψυχές στον ακύμαντο λιμένα της Βασιλείας των Ουρανών!

Ο Σατανάς φθόνησε το ταπεινό του έργο, εξαιτίας του οποίου "έχανε πελατεία", κατά το δη λεγόμενο, και με όχημα την υπ’ αριθμόν 7 Συντακτική Πράξη του μαύρου Ιουλίου του 1974,ενεργώντας διά μέσου ιδιοτελών κληρικών, τον καρατόμησε και εκπαραθύρωσε απ’ τη θεόθεν λαχούσα αυτώ επισκοπή της Παραμυθιάς, ΑΝΑΙΤΙΩΣ, ΑΝΕΞΕΤΑΣΤΩΣ, ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΩΣ!

Ο αοίδιμος, ευθαρσής ιεράρχης, μαζί με τους δύο γίγαντες και λέοντες της Ορθοδοξίας, μακαριστούς και πολυκλαύστους, Φλωρίνης Αυγουστίνο και Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, ενεργούντες κατ επιταγήν της Ορθοδόξου συνειδήσεώς τους και επί τη βάσει σχετικών ιερών κανόνων, διέκοψαν, μετά πολλής συνοχής της καρδίας, το μνημόσυνο του πυραυλοκινήτως σπεύδοντος προς ένωση μετά των αιρετικών παπικών, μακαριστού πατριάρχη Αθηναγόρα, του οποίου η ανεκδιήγητη, από της πλευράς της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος, πατριαρχεία του, τυγχάνει τοις πάσι γνωστή.

Εσχάτως, κάποιοι  φιλοπατριαρχικοί κάλαμοι, επιχείρησαν να "αγιογραφήσουν" τον αείμνηστο εκκλησιαστικό αξιωματούχο. Πλην εις μάτην! Διότι η πληθώρα των ντοκουμέντων που πιστοποιούν την ολέθρια πολιτική του στον προαναφερθέντα τομέα της πατριαρχείας του, κρυστάλλινης διαύγειας, κάθε άλλο παρά δύνανται σοβαρώς να αμφισβητηθούν και επ’ ουδενί καταλείπουν ουσιαστικά περιθώρια στοιχειοθετήσεως και εκφοράς τεκμηριωμένου αντιρρητικού λόγου.

Ο αλησμόνητος Παύλος Καρβέλης συνείχετο από αγωνία για την πορεία της εν Κωνσταντινουπόλει εκκλησιαστικής ολκάδος που επί Αθηναγόρα συνεχώς, από μεθόδου και εκ συστήματος, λοξοδρομούσε προς τους υφάλους και σκοπέλους του συγκρητιστικού οικουμενισμού, καταπατώντας ασύστολα του ιερούς κανόνες, διασπώντας την Πανορθόδοξη ενότητα, πυροδοτώντας εντάσεις και σχίσματα, ακυρώνοντας και καταργώντας την έννοια της ιεραποστολής προς τους ετεροδόξους και ετεροθρήσκους, απαξιώντας και αποδομώντας στη συνείδηση του Ορθοδόξου ποιμνίου τη μοναδικότητα και αποκλειστικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως αποκλειστικού φορέως της Αληθείας!

Η επιλογή του μακαριστού ποιμένα της Παραμυθιάς, να προβεί ομού μετά των άλλων δύο συνεπισκόπων του, μετά πολλής συνοχής καρδίας αλλά και κατ’ επιταγήν της αρχιερατικής του συνειδήσεως, στη διακοπή του μνημοσύνου του φρονούντος και κηρύσσοντος αιρετικά, αοιδίμου Αθηναγόρα, αποτελεί δείκτη και μέτρο της ποιμαντικής του ευθύνης, στην περιοχή της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος. Και θα πρέπει, το δίχως άλλο, να προβληματίσει ΣΟΒΑΡΑ τους σημερινούς επισκόπους, που, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, θεώνται απαθώς τις σημερινές πατριαρχικές ασχημοσύνες.

Είθε και άλλοι ποιμένες να στοιχηθούν στην προβληματική του Παύλου του απλού και κεχαριτωμένου που επαξίως πληροφόρησε τη διακονία του, υπηρετώντας θεοφιλώς το ποίμνιό του και προασπίζοντας επίσης θεοφιλώς το Ορθόδοξο Δόγμα!